- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Amit én látok a helyzetből:
- Kérdezel valamit egy jogszabályról, de információt nem adsz a konkrét szituációról
- Próbálok segíteni, utána lehurrogsz fellengzősen, de információt még mindig nem adsz a helyzetről.
- Megint próbálok segíteni használható módon, erre válaszul végre megadod az információt, amit már az első bekezdésben kellett volna mindeközben lehülyézel kétszer.Összességében megkaptad a válaszodat, hogy 15 nap van a javításra, eközben 3 segítő szándékú embernek jól megmutattad, hogy te vagy a Jani, aki ha nem azt hallja amit akar akkor mindenki hülye.
De, hogy látsd, hogy végig csak a segítő szándék vezérelt és nem zsigerből néztelek hülyének, újra összefoglalva, amire kíváncsi vagy:
Mikor kerhetem keszulek cserejet vagy vissza a penzt?
- 15 napja van a szervíznek a gondod elhárítására, mindeközben törekedniük kell arra, hogy neked ne okozzanak jelentős kellemetlenséget. 15 nap után kezdhetsz pattogni bármiért.mennyi az az ido ami alatt koteles a javitast hibatlanul elvegezni
- A törvény nem ismeri a "hibátlan" javítás fogalmát. Ha nem "hibátlanul" kapod vissza a terméket akkor az annyit tesz, hogy nem lett megjavítva. Ergo ha te visszakaptad ugyan úgy vagy még roszabbul, mint ahogy leadtad az azt jelenti, hogy a szervíz nem végezte el a kötelezettségét. Vagyis a 15 nap ketyeg tovább.ilyen esetben szept 8-tol ketyeg az ido
- Elvi síkon igen, de ezt sose fogod tudni behajtatni a szervízen ordibálás és ajtóletépés nélkül, és ha határozott, kemény csávók dolgoznak a szervízben akkor azzal se érsz el semmit.De még mindig segítő szándékkal a következő tanácsod adom:
Ha ugyan úgy törsz rá a boltra, mint itt ránk - holott mi aztán tényleg csak segíteni akartunk - és kifogsz egy olyen "zsigerből hülyének néző eladót" meg a főnökét hasonló mentalitással, akkor ha akar akkor elviszi polgári perig az ügyedet és nagyívben tojni fog a fejedre. És megteheti, mert teljesen jogszerűen hónapokig vagy évekig is eltökítheti az ügyet. Úgyhogy ha rám hallgatsz akkor első körben partnerként kezelve őket hagysz nekik egy kis időt még aztán rákérdezel, hogy mi a túró van...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Viccrovat
- Milyen program, ami...?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest