Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz bobsys #3038 üzenetére

    Azért ez ennél sokkal komplexebb. Az említett rendelet olyan többletjogokat biztosít a fogyasztóknak, amik alól szeretnének az Ipon-nál kibújni az említett megfogalmazásokkal és bár ez nem így működik, mert ettől függetlenül az van, amit a jogszabály előír, számos fogyasztót megtévesztenek vele. Csak a kellően tájékozott - nem Ipon által tájékoztatott - fogyasztók fognak kiállni a jogszabályban megfogalmazott jogaik mellett, azok közül is kevesen mennek majd perre, hogy érvényt szerezzenek azoknak. Azonkívül a fogyasztók félretájékoztatása tisztességtelen piaci magatartásnak is minősül. Úgyhogy nem intézhetjük el olyan lelkiismereti kérdéssel, amivel te próbáltad. Ez nem arról szól, hogy te nem tennéd meg, hogy a telefonos szerződéskötést követően nem teljesíted a vállaltakat. Az pedig nem visszatartóerő számukra, hogy majd emiatt rossz hírüket keltik a károsultak. Ezt bizonyítja, hogy több éve így üzemelnek. Mindegy, majd az ő üzlethelyükből is kínai gyorsétterem lesz, ahogy a Mistral-ból is, ha nem változtatnak. Most mutatkozik némi előrelépésszerű, de majd akkor fogom befejezettnek tekinteni ezt a kérdést, ha lezajlik a megfelelő változás.

Új hozzászólás Aktív témák