Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PapG.

    tag

    válasz C64 #22212 üzenetére

    A KNOX 1-esen van persze, a bootloader nyitott, custom recovery, stb. De nem ez a lényeg, ezek szoftveres történetek. Hanem hogy a szerviz úgymond hivatalosan küldött egy pdf doksit/árajánlatot, hogy szevasztavasz garancia, viszont egy talicska pénzért megcsinálnák azért. Egyébként a Telenornál lett véve idén, 140ropiért.
    Neten olvasni ezt is - azt is root vs gari témakörben, e miatt kérdeztem hogy ha valaki nagyon képben lenne súgja már meg mit léphetek esetleg még ..

  • asdf_

    veterán

    válasz C64 #22212 üzenetére

    Nem lehet garvesztes, mert a jótállás a vásárlástól számított 12 hónapon keresztül megvonhatatlanul él, a jótállásra kötelezett anyitt tehet mindösszesen, hogy amennyiben a jelzett hiba nem gyártási hiba, hanem nem rendeltetéssszerű használéat következménye, és ezt bizonyítani is tudja, akkor a jelzett hiba tekintetében elutasithatja a jótállási igényt.

    Tehát amennyiben a samu azt gondolja, hogy a sw-es baszakodás eredmélnye a nem működő bekapcsológomb, akkor szépen szétszedi a kéeszüléket, belerak egy másikat, és ha azzal sem kapcsol be, akkor a júzer valóban szétszoftverelte a telefonját, ez így az ellenpróbával bizonytást is nyert, es lehet menni panaszra a sóhivatalba, mert alaptalan. Amennyiben azonban a rootolás és akozott, hogy a bekapcsológomb nem működik niincs ok okozati összefüggés, addig lopénisz a seggükbe és javítani kötelesek.
    Analógia: autógyártó előírja, hogy chiptuning esetlén megvonja a garit. A féléves autódat te meg chiptuningoltad, majd egyszercsak elromlott csomagtartó gázrugója. Ugye, hogy mekkora baromság llenne össtefüggésbe hozzni a kettőt és a chiptuning miatt elutasítani a gázrugó cseréjét? Pedig itt most pont ez történik.

Új hozzászólás Aktív témák