Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Haja #21600 üzenetére

    Az, hogy egyetlen egyszer meghibasodott, majd most masodjara is, az meg rettenetesen keves ahhoz, hogy jogilag megalljon az, hogy te penzt kerjel vissza. Menjen szepen a szervizbe es kesz.
    (nagyon halkan es zarojelben, ha ilyen magas elvarasaid vannak egy termek minosegevel kapcsolatosan (gy.k.: meg ne merjen hibasodni), akkor miert egy kinai ceg Philips-nek matricazott termeket vasaroltad meg? :U)

  • Kaci84

    őstag

    válasz Haja #21600 üzenetére

    Sajnos nincs megszabva, hogy hányszor kell meghibásodjon, hogy azt lehessen mondani márpedig a pénzt kérem vissza. Erősen a körülményektől függ, hogy mikor mondható ki neked jelentős kellemtlenség vagy anyagi veszteség már ez.
    Lehetőségeid békéltető testület első körben. Ők is csak max javasolni fogják a boltnak, hogy kapjad vissza a pénzt amit vagy megtesznek vagy nem. Utána bíróság és per. Majd ott a bíró fogja eldönteni kinek van igaza mérlegelve a körülményeket.
    A Békéltető és fogyvéd infó emailjein kérhettsz esetleg útmutatást a tapasztalataik alapján, hogy mikor érdemes perelni, mikor van olyan stádiumban az ügyed.
    Én azt mondom, hogy a következő meghibásodásnál el lehet kezdeni mozgolódni, érdeklődni.

    Személyes véleményem, hogy az se mindegy, hogy meghibásodik aztán sok idő múlva újra, vagy a szervízből már rosszként jön vissza. Ugyanis utóbbi azt jelenti, hogy nem tudják megcsinálni, ilyenkor pénzvisszatérítés van. Hiába választja a szervíz a kijavítást ha nem javítja ki. Ezért fontos, ha bármi gond van vagy érzed, hogy valami nem oké azonnal menny vissza jegyzőkönyv miegymás, hogyha odajuttsz láttszódjon, hogy rosszként küldték vissza.
    Továbbá szerintem szokásos módon rosszul értelmezik a szabályokat. Az aránytalan többletköltség pont, hogy nem a pénzvisszatérítésre vonatkozik, hanem a kijavítás vagy kicserélésre.

Új hozzászólás Aktív témák