- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Eleglide C1 - a középérték
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Az, hogy egyetlen egyszer meghibasodott, majd most masodjara is, az meg rettenetesen keves ahhoz, hogy jogilag megalljon az, hogy te penzt kerjel vissza. Menjen szepen a szervizbe es kesz.
(nagyon halkan es zarojelben, ha ilyen magas elvarasaid vannak egy termek minosegevel kapcsolatosan (gy.k.: meg ne merjen hibasodni), akkor miert egy kinai ceg Philips-nek matricazott termeket vasaroltad meg? ) -
Kaci84
őstag
Sajnos nincs megszabva, hogy hányszor kell meghibásodjon, hogy azt lehessen mondani márpedig a pénzt kérem vissza. Erősen a körülményektől függ, hogy mikor mondható ki neked jelentős kellemtlenség vagy anyagi veszteség már ez.
Lehetőségeid békéltető testület első körben. Ők is csak max javasolni fogják a boltnak, hogy kapjad vissza a pénzt amit vagy megtesznek vagy nem. Utána bíróság és per. Majd ott a bíró fogja eldönteni kinek van igaza mérlegelve a körülményeket.
A Békéltető és fogyvéd infó emailjein kérhettsz esetleg útmutatást a tapasztalataik alapján, hogy mikor érdemes perelni, mikor van olyan stádiumban az ügyed.
Én azt mondom, hogy a következő meghibásodásnál el lehet kezdeni mozgolódni, érdeklődni.Személyes véleményem, hogy az se mindegy, hogy meghibásodik aztán sok idő múlva újra, vagy a szervízből már rosszként jön vissza. Ugyanis utóbbi azt jelenti, hogy nem tudják megcsinálni, ilyenkor pénzvisszatérítés van. Hiába választja a szervíz a kijavítást ha nem javítja ki. Ezért fontos, ha bármi gond van vagy érzed, hogy valami nem oké azonnal menny vissza jegyzőkönyv miegymás, hogyha odajuttsz láttszódjon, hogy rosszként küldték vissza.
Továbbá szerintem szokásos módon rosszul értelmezik a szabályokat. Az aránytalan többletköltség pont, hogy nem a pénzvisszatérítésre vonatkozik, hanem a kijavítás vagy kicserélésre.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...