- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
psg5
veterán
válasz Attix82 #20844 üzenetére
Nos ebben van a kétely. Szerintem a levél tartalmának van jelentősége. Idézet egy fogyasztóvédelmi állásfoglalásból:
"Amennyiben az eladótól egy részletes, a szerződés lényeges elemeit tartalmazó e-mail érkezik meg a fogyasztóhoz, úgy azt tekinthetjük a szerződés létrejöttét jelentő nyilatkozatnak, tehát egyéb megerősítésre (pl.: további telefonhívás vagy e- mail) nincs szükség."Plusz az Ektv. 6. § (2) bekezdése, valamint a Ptk. 6:84. § (2) bekezdése értelmében a szolgáltató köteles a rendelést elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Vagyis nem az automata levelet kell csupán haladéktalanul hanem magát a visszaigazolsát.
[ Szerkesztve ]
F.K.T.