- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Madgamer001 #20807 üzenetére
minek vásárolsz olyan helyről, ahol előre tudod hogy befognak csapni garanciális ügyintézésnél? ki tudhatná előre mi lesz a bevizsgálás eredménye?
nem is igazán értelek...cryptot minden termékemért elfogadom