Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz LuckyL #17572 üzenetére

    én egyszer a tescora haragudtam meg mert beakcióztak egy ps4 játékot, aztán persze nem votl egy darab sem
    tavaly október óta "vizsgálják" a panaszt a kormányhivatalnál :)
    már áttették kétszer egyik hatóságtól a másikhoz, erről mindig kapok értesítést :D

    Legkozelebb egyenesen a GVH-hoz intezd, a fogyasztok szeles koret erinto megteveszto, becsalogato reklam, hozzajuk tartozik.

    [ Szerkesztve ]

  • st6969

    őstag

    válasz LuckyL #17572 üzenetére

    "ugysem lehet változást elérni"

    Sajnos a legtöbb ember így áll hozzá, és így ráhagyják, a multi meg örül, eggyel kevesebb probléma...

    Felhívtak közben, hogy teljesen igazam van, az eljárás egyértelműen jogszerűtlen volt, megköszönték, hogy jeleztem, mivel nem először fordul elő (még kárpótlásként ajándékot is küldenek, illetve még a különbözetet is vissza akarják fizetni annak ellenére, hogy visszaadtam a termékeket, de nyilván erre már nem tartok igényt).

    "az alkalmazottak szempontja meg érthető"
    Nem érthető.
    1. jogszabály tiltja a gyakorlatot.
    2. 22 óráig tart a műszakjuk, mint a boltvezetőtől megtudtam, többek között emiatt, hogy legyen idejük az árcédulákat zárás után kicserélni.
    A boltvezető külön megköszönte, hogy panasszal éltem, mert így központilag is elmarasztalták a dolgozókat, ezáltal arra számít, csökken a reklamáció, ugyanis mint kiderült, ez már a sokadik alkalommal történt meg, csak eddig senki nem jelezte a központnak írásban, és így nem volt nyoma...

    És hogy mennyit foglalkoztam vele? Nagyjából amennyit terveztem, 5 perc alatt megírtam a levelet + ez a fórumozás :)

Új hozzászólás Aktív témák