- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz LuckyL #17572 üzenetére
én egyszer a tescora haragudtam meg mert beakcióztak egy ps4 játékot, aztán persze nem votl egy darab sem
tavaly október óta "vizsgálják" a panaszt a kormányhivatalnál
már áttették kétszer egyik hatóságtól a másikhoz, erről mindig kapok értesítéstLegkozelebb egyenesen a GVH-hoz intezd, a fogyasztok szeles koret erinto megteveszto, becsalogato reklam, hozzajuk tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz LuckyL #17572 üzenetére
"ugysem lehet változást elérni"
Sajnos a legtöbb ember így áll hozzá, és így ráhagyják, a multi meg örül, eggyel kevesebb probléma...
Felhívtak közben, hogy teljesen igazam van, az eljárás egyértelműen jogszerűtlen volt, megköszönték, hogy jeleztem, mivel nem először fordul elő (még kárpótlásként ajándékot is küldenek, illetve még a különbözetet is vissza akarják fizetni annak ellenére, hogy visszaadtam a termékeket, de nyilván erre már nem tartok igényt).
"az alkalmazottak szempontja meg érthető"
Nem érthető.
1. jogszabály tiltja a gyakorlatot.
2. 22 óráig tart a műszakjuk, mint a boltvezetőtől megtudtam, többek között emiatt, hogy legyen idejük az árcédulákat zárás után kicserélni.
A boltvezető külön megköszönte, hogy panasszal éltem, mert így központilag is elmarasztalták a dolgozókat, ezáltal arra számít, csökken a reklamáció, ugyanis mint kiderült, ez már a sokadik alkalommal történt meg, csak eddig senki nem jelezte a központnak írásban, és így nem volt nyoma...És hogy mennyit foglalkoztam vele? Nagyjából amennyit terveztem, 5 perc alatt megírtam a levelet + ez a fórumozás
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...