Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz hunnylander #5841 üzenetére

    Sztem meg egész egyszerűen amikor az autó alját kialakítják akkor az általa kifejtett szívóhatást vizsgálják, nem pedig a leszorítóerőt, mert akkor az autó egészével kellene foglalkozni.

    ..persze mint fent úgy lent, ami kicsiben az nagyban és mind egy nagy egész részei vagyunk, de ez nem igen visz előbbre. Mi dominál az autó aljánál? A szívóhatás....akkor vizsgáljuk már azt.
    ..ha pedig a kilépő levegő vízszintes elemmel találkozik akkor azon már leszorítóerőt fog kifejteni.
    Az autó alján áramló levegő ne találkozzon csak függőleges terelőlemezekkel, és akkor nem fejt ki leszorítóerőt, a szívóhatáshoz nem szükséges. ..és ezzel meg lehet előzni az emeletes diffúzorokat azt kész.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz hunnylander #5841 üzenetére

    Tényleg itt volt egy más téma is:
    Szal a diffúzor szvsz csak annyira lehet forradalmi jövőre amennyi teret engednek neki, többször korlátozták már a sebesség csökentésére, idén/helyesebben tavaly jóval nagyobb szabadságot adtak.

    Nem hiszem hogy nagy dolgokat lehetne elérni már, hiszen elég régóta létezik...de az kétségtelen hogy ha engedik akkor nagyobb jelentőséget fog kapni.

    Szerk:
    Az első szárnyról jutott eszembe, nagyokat vigyorogtam mikor darabok törtek le belőle, és az autó gyorsasága nem változott.
    Biztos hogy számít, hisz akkor nem került volna fel,..de láttam már többször is az idén mikor a szárny oldalára helyezett kis segédelemek lerepültek...volt amikor kifejezetten nagy darab is, de nem történt semmi látványos.
    Sztem bitang ronda volt a 2009-s autó...nagyon remélem hogy visszatérnek egy harmonikusabb kinézethez, mivel az előzések nem ugrottak meg látványosan.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák