- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Meizu M6 note (flyme rendszer) billentyűzár feloldás
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
"MS: Nem hiszem, hogy ezeket a köridőket nagyon mércének kellene tekintenünk, különösen, ami a köztem és Nico közötti különbséget illeti. Nico ma reggel gyakorlatilag az autó ellenőrzésével foglalkozott. Ezért ezt nem szabad referenciapontnak tekinteni. Amit már lehet annak tekinteni, az talán a Ferrari és köztünk lévő különbség és valószínűleg a Saubert is idevehetjük. Persze figyelembe kell venni a benzinmennyiségeket is, de általában véve a Ferrari ma nagyon konstans és gyors volt. Estére ez már nekünk is egész jól sikerült. Úgy tűnik jó úton vagyunk. A Ferrari az a csapat, amelyet meg kell verni, de ez nem meglepetés."
Jókat vidulok a különböző oldalak fórumain ahol egymásnak feszül a jelenlegi Ferrari és MS fan társaság.
hunnylander: 8 százalékkal nagyobb a McLaren tengelytávja? Remélem lesz egy short wheelbase verziójú autójuk is mert ezzel a lassabb pályákon bukdácsolni fognak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A 2008 januári Kovalainen féle 1:11.000-hoz képest ez a Massa féle idő még mindig elég kevés. Elvileg ezt majd simán meg kéne hogy döntsék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
"Brawn-nál sem tudott villantani pedig az bajnok kocsi volt múlt évben."
Azért ez nem igaz szvsz.
venember83: Nem de ennek örömére utánad most egyből belinkeli minden újonc.
Koba: 1:12.056
Elég jól tolja és úgy fest hogy talán a Sauber sem lesz rossz.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #7291 üzenetére
Nem, bár akkor ez még inkább felértékeli mert ő az év közepe-vége felé mutatott vele jó teljesítményt.
Nem újdonság hogy az MS és Ferrari tábor (kicsit furcsa hogy ez a kettő már két külön dolog) folyamatosan ócsárolja Barrichello-t csak azt felejtik el, hogy mennyiben járult hozzá MS és a Ferrari címeihez. Egy egyénihez közvetlenül is amikor Montoya-t nem engedte el és ő húzta a rövidebbet majd ezért Montoya-t megbüntették. Aztán volt ott elengedés is de a dolgok közvetlen hátterébe itt úgysem lát be senki és ezek ismeretének hiányában elég balgaság ilyen szintű kritikát megfogalmazni szerintem.
Valszeg a konstruktőri címek sem úgy jöttek volna össze ha Barrichello mondjuk egy Kovalainen szintű produkciót mutatott volna az évek folyamán.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz laci666 #7295 üzenetére
Amikor MS egyénit nyert akkor mindig megvolt a konstruktőri cím is. Akárki akármit is mond ez Barrichello nélkül nem jött volna össze. Az pedig nyílt titok volt, hogy Barrichello-nak mindig a maradékból kellett megfőznie a vacsorát mert az autót teljesen MS-re építették. Figyelembe véve a meglehetősen egyedi vezetési stílusát szerintem összességében elég jó teljesítményt nyújtott azokban az években.
#7296: Pedig sírt. Majd keresek rá nyilatkozatokat ha gondolod.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Campos nyert, Stefan GP ott lesz Bahrain-ben!
Nem semmi arc ez az öreg szerb pali.
Erről a Stefan-ról nekem mindig egy NDK pornófilm paródia jut eszembe (Markos-Nádas talán). "Jah Stefan das ist eine gute position. Schneller, schneller!" Bár ha bejutnak akkor Stefan biztos nagyon fog majd örülni egy gute position-nak a rajtrácson vagy a versenyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nem tudom hogy mikor meddig volt meghosszabítva a szerződése. Csak úgy meg nem léphet le sosem senki csak akkor ha lejár a szerződés különben csengetni kell milliókat. Elképzelhető hogy amikor szabadan leléphetett volna akkor pont nem volt olyan hely ahova szívesen ment volna, vagy ahol versenyképesebb autót tudtak volna rakni alá. Mellesleg a Ferrari sem nagyon akarta onnan elzavarni egyszer sem ha visszagondolsz...
hunnylander:
Ezen elég jól néz ki a gép. Na ilyen kis beömlőt sem láttam még.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7314 üzenetére
Vagy arra számítanak hogy alapból olyan gyors lesz, hogy még a nagyobb tengelytáv miatt bizonyos lassabb pályákon jelentkező hátrányukat is kompenzálni tudja.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"De elég rég óta nem Ferrariban ül, mé nem csinált karriert?"
Ahhoz jó autó is kell az meg nem terem minden fán. Button 9 évig vergődött, összesen egy versenyt nyert ennyi idő alatt (azt is némi mákkal) aztán ahogy jó autót kapott a segge alá zsinórban nyert meg VB lett. Egy fostaligával senki sem tud több versenyt nyerni és VB lenni még MS mester sem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7353 üzenetére
Azért elég sok pálya van ahol jól lehet profitálni a jó aerodinamikából és a hosszabb tengelytávból.
Sepang, Shanghai, Barcelona, Istanbul, Montreal (ez olyan is-is), Silverstone, Spa, Monza, Suzuka
Vagy tényleg lesz egy rövidebb tengelytávú verzió is. 98'-ban elég sok csapatnak volt két külön verziójú autója. A Williams-re konkrétan emlékszek is, hogy cserélgették a short és a long wheelbase verziókat pályáról pályára. Arra speciel pont emlékszek hogy Montreal-ba a hosszab tengelytávú autót vitték.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz FuckeR19 #7380 üzenetére
Valamennyit biztos fizetniük kell a gumikért csak az szerintem baromira nem fedezi a Bridgestone kiadásait.
Xirtam: 1000 liter benya nem sok pénz F1-es mércével számolva. Cserébe kapnak reklámot.
A Michelin hivatalosan azért ment el mert egy beszállítót akart az FIA és ők ebből nem kértek. Konkurencia nélkül nincs harc a gumiszállítók között és így nem akkora reklám.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7390 üzenetére
"Itt az F1-ben is keményen felküzdötték magukat..."
Ja, 97-ben amikor beléptek már azonnal jobb gumit szállítottak mint a Good Year aki már "100" éve ott volt. Aztán 98-ban ez tovább folytatódott csak akkor már egy alapból versenyképes csapatot/autót is elláttak. Aztán amikor már szinte teljesen csak a Ferrari-ra koncentráltak és optimalizáltak a fejlesztésekkel akkor Frank papa (Williams) elkezdte nyaggatni a Michelin-t hogy szálljanak be. Rá egy évre már átment a McLaren is mert megunták a nem hivatalos exkluzív Ferrari-s hozzáállásukat.
Mondjuk ez a Ferrari+Bridgestone szoros partnerkapcsolat nagyban hozzájárult a Ferrari sikereihez.
Ez meg lol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7392 üzenetére
Az olyan felállás volt hogy a Red Bull-on múlt az, hogy 2006-ra marad-e az egy szett gumi per verseny szabály és mivel a Red Bull Ferrari motorokat szeretett volna 2006-re ezért a szabály eltörlése mellett tették le a voksukat. (Az más kérdés hogy aztán a fagyi visszanyalt és jó nagyot szívtak a motorokkal) Ergo visszatértek a 2005 előtti rendszerhez amiben a Bridgestone már jó volt. Kb. ennyi volt a felállás sztorija.
Nem fogom őket hiányolni ha kivonulnak. Én nem tartom őket "extremely ethical company-nak" úgy mint Ross.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7401 üzenetére
Na de azzal hogy 2006-ban visszatértek a 2005 előtti szabályhoz gyakorlatilag a Bridgestone-nak csak le kellett porolnia a 2005ig használt keverékek receptjeit és ezzel ismét ott lehetett az élvonalban. Nem olyan bonyolult ez szerintem.
Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.
Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.
Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére.
A francia gumigyártó is megszólalt az ügyben. Nick Shorrock, a Michelin F1-es részlegének vezetője, a következőket mondta: "Igen, minket is meglepett a Red Bull Racing döntése, aztán elég sokat beszéltünk is erről a csapat képviselőivel, és szerintem megértették nemtetszésünket és azt is, miért nem örülünk a történteknek."
Gascoyne úgy gondolja, a Bridgestone partnercsapatai között megkötött paktum roppant fontos lesz az idei évben a japán beszállító számára, akik rájöttek arra, hogy hibát követtek el azzal, hogy az elmúlt években csakis a Ferrarira koncentráltak.
"Szerintem rádöbbentek arra, hogy mekkora butaságot csináltak azzal, hogy csak egy csapatra koncentráltak, és ezt a Ferrari is felismerte" - folytatta. "Éppen ezért is van az, hogy mindkét fél készségesen fogadata ezt a kezdeményezést. Úgy gondolom, hogy a Michelin partnercsapataként szerzett tapasztalatunkkal, illetve Pascal Vasselonnal a fedélzeten, rengeteg segítséget nyújthatunk majd a gumik fejlesztésében."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7407 üzenetére
"Azért sok minden történt ahogy írtam, sok fontos dolog, ahoz egyáltalán oda eljussanak hogy erről szavazni kelljen"
Arról nincs infó hogy miért került szavazásra a dolog. Lehet hogy a Bridgestone-os csapatok kezdeményezésére?
"-2005. július 29: Öt michelines csapat kereste meg a Bridgestone-t"
2005ben a 10 csapatból 7 volt Michelin-es és 3 Bridgestone-os. 2006-ban a 11 csapatból 6 volt Michelin-es és 5 Bridgestone-os. Annyira talán mégsem rohantak át a Bridgestone-hoz a csapatok.
A Raikkonen féle sztorinak pedig szerintem ehhez semmi köze. Az a pilóta és esetleg az autó hibája volt és nem a gumié. Lecserélhette volna de kockáztatott/kockáztattak. Az Indianapolis-i fiaskó már más tészta mert az egyértelműen a Michelin sara volt.
"Mindezt azzal tetézve, hogy az egyversenyes gumi a Michelin ötlete volt"
Erről van valami bővebb infó esetleg?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #7421 üzenetére
Én úgy fogalmaznék hogy nem tetszett neki Brawn. Szerencséjére a Williams-nél már nem lesz ott. Ott már tényleg megmutathatja hogy mi van akkor ha köré épül a csapat. Bár a Stewart-nál is köré épül. Nem is ment olyan rosszul szvsz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7427 üzenetére
Hát egy újonc köré aki nem nagyon tudja még, hogy mit is akar elég nagy hülyeség lenne autót/csapatot építeni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nekem nincs gondom azzal hogy megmondja amit gondol. Legalább nem olyan mint a pilóták többsége akik csak azt mondják ki amit leírnak vagy amit engednek nekik.
Mondjuk az is érdekes hogy a nem exFerrari és/vagy exMS fanoknak annyira nincs bajuk vele.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Kíváncsi vagyok hogy milyen lesz ez a CFD only tervezésű vadiúj autó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #7441 üzenetére
Igen, biztos olyan is van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"A CFD (folyadékkristályos) technológiával megtervezett autó készen áll."
f1-live
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7472 üzenetére
Lonzi még a végén a Ferrari-val is elkeni a Mester száját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7480 üzenetére
Már úgy értetettem hogy 1. Hamilton 2. Alonso 3. MS.
hunnylander: Nem néz ki rosszul. Mondjuk az az első szárny nagyon egyszerűnek tűnik a többihez képest.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7510 üzenetére
Biztos most tankolták meg a határon a tepsit.
Akkor kiegyezhetünk egy Alonso/Ferrari 1/3ad tank, McLaren 2/3 és Mercedes 3/3. Már ami a töltöttségi szintet illeti.
hunnylander: Nekem ezzel a festéssel együtt olyan ez az autó mintha valami mesekönyvből vágták volna ki. Főleg ott azzal a Magyar Népmesés motívummal a motorburkolaton.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nem. Vagy szerinted 4 másodperccel gyorsabb a Ferrari mint a Mercedes? Szerintem a Ferrari ezen a teszten inkább a könnyebb autót próbálhatja. Aztán majd lesz nagy csodálkozás meg fejcsóválás meg értetlenkedés ha valamelyik következőn már ők is teletankkal mennek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7518 üzenetére
Majd meglátjuk de én ebből még nem mernék ilyen következtetéseket levonni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"De la Rosa továbbra is gyors a Sauberrel: az előző körét 1:12.118, az azelőttit 1:12.275 alatt fejezte be. Mindkettő elég lett volna a 2. helyre Alonso mögött. Ugyanakkor nem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy a valenciai tesztelés eredményei mindig is megtévesztőek voltak, mert ez a pálya mai értelemben atipikusnak számít. A McLaren például azokban az években is végig gyorsnak tűnt itt az előszezon során, amikor a nagydíjakon gyengén muzsikált."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7534 üzenetére
Az 1:11.470 lett az ajándékuk csak hogy még jobban érezzék magukat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7538 üzenetére
Hány körös volt a leghosszabb etapja?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7540 üzenetére
Amennyiben jól számoltam akkor ott durván egy harmadik lehetett a tank.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Hill - 3 évre rá VB lett
Alonso - 2 évre rá VB lett
Button - 3 évre rá VB lettKovának fel kéne kötni a gatyát ha nem szeretné megszakítani a sorozatot.
Persze lehet hogy a Lotus überbrutál lesz és mindenkit lesöpör majd a pályáról.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Az elmúlt percek legérdekesebb eseménye az volt, hogy a Williamsnél nevetve idézték fel a tegnapi napot, mely során Nico Rosberg nagy rössel igyekezett befelé a grove-iak garázsába. Némi hezitálás után a német végül az ezüstösen csillogó boxot választotta."
Úgy látszik hogy tudat alatt csak hatott rá Barrichello tanácsa.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs