Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Halló, halló! szállóigét nem hiszem, hogy mindenki ismeri.
A lényeg írva vagyon a képen. Ez a legfrissebb Racecar Engineering magazin borítója.
A Toyota titokzatos F1-es autója - a 2010-es grand prix versenygép, amely sosem fog versenyezni ... exkluzív, sose látott, teljes analízis bla-bla (extrém diffúzor, hasmagasság-állítás és egyebek, a diffúzor tervezője azóta már a Ferrarinak dolgozik).
Több miatt is gyalázat.., de ez annyira magától értetődik (nekem)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #14220 üzenetére
Szerintem nem. Eddig is tudhattuk, hogy van egy Toyota autó. Martin Whitmarsh is mondta, hogy decemberben már megvehető állapotban volt és ő személy szerint nagyon csodálkozott azon, hogy egyik új csapat sem volt hajlandó megvenni.
A Racecar Engineering a legkomolyabb szaklap az nevében megjelölt szakterületen.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #14223 üzenetére
Az Egybesült Államok elhíresült csapata (vezetői) a hitelezők/befektetők/argentin konkvisztádorok elől menekül, szerintem.
De van egy másik amerikai jelentkező, de ők még a nevezést nem adták be.
A jelenleg ismert jelöltekből, azt mondom, hogy az ART Grand Prix (Nicolas Todt csapata) vagy az Epsilon Euskadi lesz a befutó.
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #14230 üzenetére
Leegyszerűsíted a dolgokat.
Azt hiszed, hogy amit az A5-ről linkelsz az mind úgy lett leközölve eredetileg. Én nem olvastam Stefanovictól olyat, hogy megvette az autót. Szerződésről beszélt, közte és a TMG, Köln között, arról hogy a Toyota felkészíti és versenyezteti számára az autókat, de ezt az indulási jog hiánya semmissé tette. Tervből sokféle volt, pl. a Portimao dolog, csakhogy a Bridgestone még GP2-es abroncsot sem volt hajlandó adni.
Ez az autó szép és jó, de 2011-re megvenni már drága luxus. Újat kell tervezni. Ez egy überdiffúzor koncepció köré épített autó, Bridgestone gumikra belőtt súlyelosztással, KERS nélkül. Jövőre nem Bridgestone gumis KERS-es és szimpla diffúzoros autók lesznek. Jelentősen új autót kell tervezni.
Anthony Hamilton már indított egy F1-es akadémiát, full F1 támogatással, ahogy kell. Stefanovic labdába sem rúghatna ilyen téren. Meggondolta magát, sose gondolta komolyan, másra tartogatja a pénzét, ugyanis beadta a nevezését 2011-re. Néhány héten belül dönt az FIA a 13. csapatról.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #15056 üzenetére
Kórházban voltam (sebészet, Crohn miatt, de szerencsére az infúziós gyulladáscsökkentő terápia újfent hatott, így nem kellett megműteni). Közel egy hétig nem ihattam, nem ehettem (nem is bírtam volna természetes módon), aztán is csak folyamatosan, először csak folyadék, majd 'folyékony-pépes' menü. Kedden jöttem haza.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz attisx #15179 üzenetére
Olvastam róla Dieter Renckentől az Autosport Plus-on, ő írta a forrásként említett Motorsport Total anyagot is (olykor mindkettőnek le szokta adni ugyanazt a sztorit vagy értekezést).
Ezt nem akartam belevenni ebbe a cikkbe, a tippem egy a kettő nagy név közül, de a lényeg, hogy valami bűzlik a háttérben és túl sok a késlekedés meg furcsállom, hogy az FIA csak most akar tenderezni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #15181 üzenetére
Technikailag nem annyira lényeges, melyik cég gyártja a 'papucsokat'. Olykor már az is baj, ha túl jót gyártanak. Az meg eléggé szokványos, hogy ilyen nagyságrendű üzleteknél, komoly tülekedés és érdekszövetségi brusztolás is van a háttérben.
Az FIA egy eléggé francia intézmény és immár az elnöke is francia.
Én a kis (koreai) tigriseket is sajnálom egy kicsit, őket is lepattintották az üzletről.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Akik original BBC streamet akarnak nézni, látogassanak ide
jelszó: Efvan sztrímA majd számotokra működőképes megoldásokat osztogathatjátok, de a blogbejegyzés linkjét nem. Ez csak ideiglenes és bizalmas bejegyzés.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz SG3rg0 #15199 üzenetére
A Renaultnak (még) nincs 'F-csatornája'. Kicsi, kis légellenállású autó, ügyes a rázóköveken, jó a kigyorsítása (a nyomatékos Renault motor okán is); ezért mindig is a legnagyobb csúcssebességű autók között tanyázott idén, sőt gyakran volt az abszolút top.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Frenky elvágta a gordiuszi csomót. Ezer köszönet neki! Olvassátok el a kommenteket!
Alternatív megoldásként LaSexta + 5Live is jó lehet majd, a linkek a kommentekben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Elvileg be.
tools - internet options - connections - dial-up and virtual private network settings - settings gomb - proxy server - kipipálni a 'use a proxy server for this connection...', kitölteni az address és a port mezőket a használni tervezett proxy adatokkal
(Hirtelenjében csak angolul tudom megadni, merthogy angol nyelvű Vista és IE van a gépemen. Magyarul valószínűleg; eszközök - internet opciók/beállítások - dial-up és vpn... - beállítások gomb - proxy szerver ...)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #15237 üzenetére
iPlayer vagy a BBC F1 oldalon? Akkor lehet, hogy behalt a proxy, frisset kell beállítani.
Viszont egy gyorsabb, biztosabb megoldás.
Videóstream, viszonylag jó minőségű és nincs vele kommentár + szerkesztés: nem közvetít a 5Live (egyiken tenisz, másikon foci vébé) Ez magyar IP-vel is hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #15241 üzenetére
Az időmérőre már valami betöltődött.
Furcsa, hogy a 5Live rádión se volt közvetítés, pedig ők a szabadedzések kommentátorai. Talán ezért nem volt FP3 videó a BBC F1 oldalon. Lehet, hogy csak az interaktív Red Button-on lehetett FP3-at nézni, az F1 portálon nem. (Most a foci vébé meg a füves tenisz szezon nyomult a rádióban, hanyagolták az FP3-at, mert akit érdekelt nézhette Red Button-on.)
Szóval időmérőre már működhet a proxy.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Flashcash #15252 üzenetére
Not available in your country üzenetet nem ad, a lejátszó betöltődik, a loading animáció elindul, az idő számláló elindul, de nem kapok képet vagy valami ... try again later üzenetet ad. Nálam nem működik, de tegyük hozzá, hogy Vodafone HSDPA/3G-vel próbálom és az elmúlt napokban volt úgy, hogy GPRS-re váltott, tehát nem elég stabil és gyors az internet kapcsolat, plusz ehhez jön még hogy a proxy is késleltet nem keveset. A kettő együtt már sok lehet a stream elindulásához. De nem gond, mert a német RTL-t fogom nézni TV-n.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz JJános #15257 üzenetére
Töltsd újra, kattints a lejátszó gombra vagy a közepére.
Ha nem működik a proxy-s BBC portál, nézzétek ezt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz joshua7 #15279 üzenetére
Q2-ben meg lággyal mentek és LH verte őket keménnyel. A kemény jó lehet a nyitó etapra száraz futamon, de friss állapotukban nem sok különbség lehet a két keverék között, 2 tizedről olvastam, Hamilton közel 3 tizeddel szerezte meg a polet Webber előtt.
Nem lesz egyszerű a polet győzelemre váltani, de a Red Bull pole hegemónia meg lett végre törve.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz 1hijjanhusz #15355 üzenetére
A McLaren benne van a közepében csúcssebességben, semmi extra, az autón jelentős leszorítóerő lett konfigurálva (ez kímélheti az abroncsokat a kevesebb csúszkálás által, plusz javítja a fékstabilitást, kigyorsítást...).
Láthatólag az élről szeretnének nyerni, előzések nélkül, és az előzéshez se minden a csúcssebesség ezen a pályán. Brutális féktávok vannak, merészebb későbbi fékezéssel lehet majd előzni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #15356 üzenetére
Ami érdekelne, az önjelölt versenybíróktól, hogy idéznének már a versenyszabályzatokból is valamit. Csak mert neked nem tetszik 'Hamilton pofája' meg nem díjazod a sikereit, attól még megindokolhatnád, hogy mi a jogi alapja a számodra szimpatikus büntetési tételnek.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz 1hijjanhusz #15360 üzenetére
De előzési lehetőség rendszerint abból adódik, hogy egy gyorsabb utolér egy lassabbat. Versenyen nem megy minden a papírforma szerint, önmagában a csúcssebesség nem garancia a sikeres védekezésre.
Pályafüggő is a dolog. Van olyan pálya, ahol akár az egész futamot ki lehet védekezni jó csúcssebességgel. Szerintem Montreal nem ilyen, mert könnyebb rajta többféle ívet rajzolni és az aero kevésbé hangsúlyos és érzékeny a mechanikára támaszkodó lassúbb részeken, ahol oda lehet érni és ott lehet maradni a másik sarkában, a hajtűnél meg rajzolnak egy másik ívet. Általában a nagy csúcssebességű autó ezen a pályán ügyetlenebb a lassúbb részeken.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #15365 üzenetére
Az olyanok kedvéért, mint te.
Mondd már meg, hogy mi rosszat csinált a pilóta? A büntetés inkább a csapatnak szól.
De, ha ilyen kedvük volt a bíráknak, ez van, de még mindig nem kaptam idézetet, hogy mire fel kellett volna ezt a dolgot büntetni drasztikusabban?
Rengeteg vétség van, amire csak pénzbírság és/vagy szóbeli feddés a büntetés.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #15372 üzenetére
Azt máshogy kell szabályoznia az FIA-nak, ha el akarja kerülni.
De ez korántsem így megy, hogy rendszer lehet a dologból, mert nem egy szabályjavasló munkacsoport van, és egyik futamról a másikra is történnek változtatások. Elég, ha az eligazításon az FIA szóban figyelmezteti a csapatokat, hogy ezután mire számíthatnak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Viktor77 #15380 üzenetére
Mondjad már mi rosszat csinált!
A csapat neccesre mérte ki a benzint, mikor engedtek neki egy plusz repülőkört, de a szabályok keretén belül cselekedett a csapat is, nagy ügy, Hamiltonról le lehetne szállni ez esetben.
Legtöbbször a tudatlanság és a rosszindulatú feltételezések szülik a dühöt és ellenérzéseket.
Pl. Kína; utólag kiderült, hogy szabályok engedik a boxban egymás mellett autózást, sőt még a szervízútra is rá lehet menni, Lewis ott is szabályosan közlekedett, épphogy a szerelők vannak onnan kitiltva. Charlie Whiting és Jean Todt is utalt rá, hogy Vettel volt a hunyó a szabálytalan leszorító kormánymozdulataival. Lewis feddését csak hozzácsapták, hogy adjanak valami koncot az ellenszurkereknek.
Aztán ment a pampogás, hogy szabálytalanul előzött a restartnál. Csak az idei új szabályt kellett volna ismerni, és egyértelmű volt, hogy nem a célvonaltól, hanem az SC vonaltól lehet már idén előzni. Brundle megjegyezte, hogy ezen restartkor Button lett volna büntethető, mert túlzott mértékben lelassított és a mezőny egy része kikényszerült még a pályáról is emiatt.
Petrovnál meg nem volt blokkolt előzési manőver. Cikázás az ellen volt tiltva, persze beindult a nyafogás és Trulliék kikönyörögték, hogy ezután ilyenért szigorúbb büntetéseket osszanak, holott még senki nem kapott ilyen büntetéseket ilyen manőverekért.
És aztán az ember általánosít, meg sarkít, egyszerűsít és a nagy zanzásításban pont a lényeg veszik el.
Hamilton hány rivális pilótát és szurkolóit bosszantja? Sokat, ez így szokott lenni a legjobb versenyzőkkel. Az hogy mekkora az ellenkórus és hányan nyafognak a dolgai ellen, nem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Adalék:
A Williams F1 által leközölt technikai adatok szerint ezen a pályán 5 km-re szükséges 2,37 kg üzemanyag 0,06 mp-cel, vagyis 6 századmásodperccel növeli a köridőt. Még ha Hamilton autójából hiányzott is volna 1 kg üzemanyag a beérkezéshez (habár a fennmaradó távolsághoz ennél kevesebb kellhet, hiszen a kör vége felé lett leállítva a motor és Lewis a célegyenesben tolta a autóját), az is csak 25 ezredmásodpercet (0,025) gyorsított volna az autón. A pole pozíciós idő viszont 0,268 mp-cel jobb a második legjobb időnél. Ekkora előnyt 10,6 kilogramm súlykülönbség adhatna csak.
Szóval 'marhára megéri' készakarva csalni. Ezen számok alapján bizonyára a sok wokingi zseni eltervezte a dolgot előre.
Emiatt se lesz trend a dologból.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz PazsitZ #15418 üzenetére
Nem. Rendszerint tudom, hogy hol lehet az adott pályára az adott évben megtudni ezen értékeket. Williams F1. Eddig csak nagyvonalúan kalkuláltam a vélt előnyszerzést illetően, de a konkrét számok alapján, még annál is kisebb, ezért kiegészítettem a bejegyzésemet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz 1hijjanhusz #15606 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy az autók szabályosan tartózkodhatnak egymás mellett a bokszutcában. Még a szervízúton is mehetnek, épphogy a szerelők vannak kitiltva arról is a versenyesemények időtartama alatt.
A Hamilton-Alonso (első) kerékcserénél és bokszutca-akcióban nem volt semmi szabálytalanság, se a pilóták részéről, se a csapataik részéről.
A kiengedésnek van ám késési ideje is, a főszerelő döntésétől az autó elindulásáig, nem is egy; főszerelő helyzetértékelése, döntése, reakció idő, cselekvés, a jelzés pilóta általi észlelése, reakció idő, cselekvés, autó mechanizmusainak késései, tehetetlenség, kipörgés stb. Ez komolyan adja össze a tizedmásodperceket. Mikor a főszerelő döntött, még 'sehol sámli' volt, mire az autó átvág a szervízúton már jön oldalról egy autó. Nem gond, mehetnek egymás mellett, elférnek, csak észre kell venniük egymást. Ebben nincs semmi szabálytalan.
50 méteren belüli csapatoknál emiatt nem is lehet 'unsafe release' szándékosan, mert a főszerelő rendszerint nem láthatja a másik (ez esetben Ferrari) kiengedést és az autó elindulását és bokszúton jövetelét, ha a két kerékcsere időben közel van egymáshoz (mert egyszerűen, amikor ő dönt a kiengedés lehetőségéről, még nincs ott a másik autó és/vagy el se indult a külső szemlélő szemszögéből, holott talán épp akkor lép a gázra azon versenyző), mint az Kínában történt az RBR és a McLaren között vagy legutóbb LH-FA első kerékcseréjekor.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
19 év után újra 3 világbajnok volt a dobogón.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #15724 üzenetére
Melyik Merga?
A nagyok közül állítólag a Red Bullnak lesz még jelentősebb frissítése Valenciára. A McLarené (legjobb esetben) Silverstone (merthogy eredetileg a Német Nagydíjra előirányzott frissítést hozták előrébb).
A Mercedes is visz újításokat Valenciába, MS nyilatkozata szerint, de valószínűleg kevésbé radikálisat, mint a Ferrari.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Nem hivatalos zenés összefoglaló a Kanadai Nagydíjról (profi munka; ha tetszik, mentsétek el, amíg le nem szedetik)
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest