Hirdetés
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55s
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Huawei P30 - kell ennél több?
Hirdetés
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
-
Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
gp A készítők szerint a jelenlegi bevételükkel átlépték a játék gyártási és marketing költségeit.
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #37659 üzenetére
Nem tudom, mi lett volna, ha mennek biztonságból még 3 kört a végén, és esetleg pocsékba megy... De nem, kitalálják, hogy spórolnak egyet, erre egyikük máris kiesik, pedig sebességük alapján teljesen indokolatlan.
-
wildrain
addikt
válasz !Overdose! #38936 üzenetére
A Renault biztos, hogy nem.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39024 üzenetére
A Magneti Marelli nem gyárt a Toyota-nak hibridmegoldásokat..
Nem akarok beszállni a vitába, mert csak átfutottam a fórumot, de ehhez hozzáfűzném, hogy asszem a Toyota F1-es csapatának a Magneti Marelli szállítja a KERS-t. Magam is meglepődtem, amikor olvastam, talán az a5-ön az év eleji szabályösszefoglalóban.Megkerestem, tényleg ott olvastam:
Több istálló - köztük a Renault, a Toyota és a Ferrari - a Magnetti Marelli megoldását vásárolta meg és fejlesztette tovább, míg mások - a BMW és a McLaren - saját rendszert terveztek.
Tudom, hogy ez a vita szempontjából majdnem mindegy, csak érdekességképpen jegyeztem meg.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Adam Parr (Williams) magyarázata a duplafedeles diffúzor szabályosságáról. Nagy kár, hogy képes magyarázat nélkül nem tudom, milyen síkokról hablatyol.
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #39111 üzenetére
Egy alkatrész megbízhatatlansága szerintem inkább a gyár minőségellenőrzésének sara, mint a tervező mérnöké. A minőségellenőrzésnek olyannak kell lennie, hogy pont ugyanazokat a behatásokat szimulálja, amik éles terhelés alatt előjönnek, ezáltal kiszűrhetőek a tervezési hiányosságok, így a tervező áttervezheti az adott alkatrészt strapabíróbbra. De amíg ő olyan visszajelzéseket kap, hogy a cucc átment a minőségellenőrzésen, addig nincs miért erősebbre/tartósabbra terveznie.
Kérdés, hogy a minőségellenőrzésen milyen paraméterekkel dolgoznak, és azokat ki határozza meg, mert ha abban is benne van Newey, akkor ugye egyértelmű a dolog...[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #39125 üzenetére
Nyilván marha komplex dolog a minőségellenőrzés, de azért azt kijelenteni, hogy Newey törékeny autókat tervez, elég meredek. Már csak azért is, mert pl. 2005-ben a Mercedes motor volt, ami állandóan bedöglött, és azt valószínűleg nem Newey tervezte. Ráadásul hiába ment el 2006-ra a Red Bullhoz, a helyzet nem sokat változott a McLarennél.
Szóval ha egy ilyen kijelentést teszel, előtte érdemes végignézni mondjuk a Red Bull-előd Jaguar 2003-as, 2004-es, és 2005-ös eredményeit, hogy lásd, van-e valami igazságalapja.A visszapillantó dolog meg annyiban nagyon érdekes, hogy asszem ugyanazon a versenyen a Williams tükrei is lepotyogtak. Ezek szerint Newey keze odáig elért.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39247 üzenetére
Az élmezőny nyers erősorrendje:
BAR
BUT
TRU
VET
WEB
ALO
RAI
ROS
HAM
BUEVagyis Gyula felvetésével ellentétben a Brawn-ok továbbra sem foghatóak, csak kicsit másképp taktikáztak, mint eddig. Habár mintha kisebb lenne az előnyük, mint eddig, de szerintem a versenyen már nagyobb lesz.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39257 üzenetére
Szerintem az első 6-7 versenyző együtt marad az első boxkiállásig. Csak a Brawn-ok tudnának meglógni, de szerintem ők nem tudnak majd az élre rajtolni, így mindenki együtt marad, Raikkönen viszont már le fog szakadni, a nehéz autóval nem bírja majd a tempót.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39332 üzenetére
"... könyvelik el."
Tehát nem új csapat, csak annak veszik, megbeszélés alapján. Ráadásul szerintem maga a csapat, mint cég, szerintem jogutódlással vette át a munkásokat (ezért nem kellett a Hondának végkielégítést fizetnie), és a gyárat. Tulajdonképpen minden amellett szól, hogy ugyanolyan jogutódlás volt, mint pl. a Jordan-Midland-Spyker-F. India csapat története, kivéve, hogy arra a csapatra Ecclestone nem haragudott meg, és nem tett nekik keresztbe.Talán csak belemagyarázás, de az FIA és Ecclestone részéről tettek sorozata bizonyítja azt számomra, hogy minden erejükkel a FOTA egységét próbálják megbontani. És sajnos sikerül is, ahogy pl. azt a mellékelt Briatore-példa mutatja.
Ecclestone pontosan tudta, hogy ez a lóvé könnyen szemet szúrhat egyes csapatoknak, és a pénzen a legkönnyebb összevitatkozni. Meg is történt. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39337 üzenetére
hisz akkor a Brawn Team átörökli a munkaszerződéseket is, és az elbocsájtások-végkielégítések összege is a Brawn csaptot terheli.
Ez így is van, Brawn valamelyik nyilatkozatában utalt rá, hogy a most elküldött dolgozóknak végkielégítést kell fizetni, és ugyanazt az összeget kapják, amit abban az esetben kaptak volna, ha a Honda küldi el őket. Annyiban más így a helyzet, hogy a 130 millió a teljes munkaerő végkielégítése lett volna, így meg legalább a dolgozók egy részének megmarad az állása, és a pénzt sem kell teljes egészében elkölteni. -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39731 üzenetére
Feltűnt, hogy mostanában másképp hordja a sapiját, mint mások? Direkt kiegyenesíti a simlédert (de hülye egy szó ez), amolyan nyolcvanas évek-stílusban. De lehet, hogy ettől lesz ő James Huntos.
-
wildrain
addikt
Akkor az F1-ben csak egyvalaki ért a divathoz.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39748 üzenetére
de nem foglalkozom vele, mert nekem nem tetszik
Tudod, hogy ez mit jelent? Azt, hogy öregszel, és a legújabb divat már nem befogadható számodra. Gondolom, amikor a 90-es években elkezdték meghajlítani a simlédert, akkor sokan ugyanezt mondták, amit most te. Azóta ők nagypapák lettek.(Engem persze ez az egész ügy totál nem érint, sem a divat, mert azt sose követtem, sem a bézbólsapek, mert az meg nincs és nem is volt soha.)
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39770 üzenetére
Igazából az a környezet amibe nekem volt szerencsém felnőni, az még elég alacsonyra helyezte a másság érzésének, megtapasztalásának a küszöbét.
Na, most újat tudtam meg rólad. Eddig nem tudtam, hogy te más vagy.
Én mindig csak csendben lázadok. Pl. munkahelyről hazajövet az egyik zebrán akkor is átjövök, ha piros. Kemény vagyok, mi? -
wildrain
addikt
válasz proof88 #39777 üzenetére
Nagyjából erről lehet szó. Ha megfigyeled, ilyen témában mindig a "visszajelzés" szót szokták használni a pilótával kapcsolatban, ami azt jelenti, hogy amikor beül az autóba, és kipróbálja az új fejlesztést, akkor jól meg tudja állapítani, hogy az új cucc tényleg javít-e a teljesítményen, és vannak javaslatai, hogy az adott új alkatrészt az autó más egységének milyen beállításával együtt lenne érdemes kipróbálni, használni. Esetleg egyenesen megmondja, hogy neki milyen típusú autóra lenne szüksége, milyen viselkedést vár el, és amikor azt megkapja, akkor a pályán tényleg élni is tud vele. Sok-sok apróságból jön ez össze. Mások meg csak mennek az autóval, és mondjuk nem éreznek különbséget az új cuccal, pedig előfordulhat, hogy van különbség, akár jó vagy akár rossz irányban, és amikor megkérdezik a véleményüket, akkor csak motyognak rá valamit és kész. Gondolhatod, hogy az ilyen "visszajelzésből" a mérnöknek mennyire jó lehet tovább dolgoznia...
De ha belegondolsz, így van ez bármely munkahelyen, vannak, akik kreatívak, tudnak azon agyalni, hogy az adott területet, munkafolyamatot hogyan lehetne hatékonyabbá tenni, és ezt normálisan el is tudják mondani, és vannak, akik nem látnak meg semmi fejlesztenivalót, vagy beleszarnak az egészbe, és csak sodródnak az árral, monoton teszik a dolgukat.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz JJános #39823 üzenetére
Foglalkozása: munkanélküli (Svájcban nincs ilyen szakma, hogy autóversenyző)
Az oké, hogy Svájcban nincs ilyen szakma, de a foglalkozás az nem szakmát jelent, hanem azt, amivel foglalkozik, ami után fizetést kap, és abból adózik. Vagy ezek szerint adóbevallást sem kellett csinálnia és adóznia sem kellett, mert egy svájcban nem létező tevékenység után kapta a fizetését?
Szóval ez így mindenképpen hülyeség, mert még ha svájcban ez tilos is, akkor is autóversenyző a foglalkozása. Vagy legfeljebb egyéni vállalkozó, tevékenységi köre: egyéb.(Amúgy tudom, hogy nem te szedted össze, hanem az f1ferrari.hu.)
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
Egy kis Briatore:
Ha minden tökéletesen alakul, ötödikként végezhetett volna a két Red Bull és a két Brawn mögött. A mi autónk viszont sokkal jobb ennél. Normális időjárási viszonyok között akarom látni az autónkat, mert versenyképesebb, mint amilyennek tűnt. Fernando 2. volt szombaton és láttuk, hogy azonos üzemanyagszinttel indult, mint Button."Néha igazán elgondolkodtató, hogy hogyan lehet valaki úgy csapatfőnök, hogy a saját csapatának ügyeivel sincs tisztában... Valaki nemrég említette azt az esetet is, amikor úgy nyilatkozott, mintha Alonso még mindig náluk versenyezne, pedig akkor már régóta McLaren-pilóta volt... komolyan, néha Briatore olyan, mintha nem lenne minden teljesen rendben nála odafent. Ilyen értelmi képességekkel is lehet csapatot vezetni?
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39852 üzenetére
Proof egy kicsit másfajta lefulladásra gondolt. A lefulladásgátló rendszer kivágja üresbe (mint Barrichellonak az Albert Park rajtrácsán), proof meg menet közbeni lefullasztásról beszél.
Overdose: Az utcai autó sem fullad le alapjáraton sem 1-esben sem 5-ösben.
Főleg akkor, hogyha 2500 körül van az alapjárat. (Arányosítottam, mielőtt valaki megjegyzi, hogy az F1-eseknek ennél is jóval magasabb.) -
wildrain
addikt
válasz !Overdose! #39860 üzenetére
Nekem meg diesel Sierrám van, és hiába nagyobb nyomatékkal dolgozik, mint egy benzines, 5-ben már biztos, hogy lefulladna. De még nem próbáltam.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39871 üzenetére
Mostanában valahogy nem nagyon lehet elmondani egy versenyzőről sem, hogy igazán esőmenő lenne, mert mindenkinek vannak ellenpéldái is. Legalábbis a mostanában esőmenőként emlegethető versenyzők közül a leggtöbbnek van.
Pl.:
- Hamilton hiába nagyon ütős változó körülmények (vizesedő vagy száradó pályán) között, az utolsó verseny megmutatta, hogy ő is képes hibázni (többször egymás után), és ezzel komolyan belerondítani a képbe.
- Alonso is esőmenőként van emlegetve, mégis hibázott Kínában
- Massa is tud állat módra menni esőben, a tavaly silverstone-i teljesítménye viszont már ciki kategória
- Raikkönen is néha nagyon erős, de általában véve csak közepes, tavaly Silverstone-ban meg hibázott is
- Button is esőmenő állítólag, de tavaly Silverstone rajta is kifogott
- Sutil is esőmenőnek tűnik, vasárnap mégis a gumifalban végezteAz egyetlen példa, aki ellen egyelőre nem lehet felhozni semmit, az Vettel.
D@ni88: melyik évben nem volt eső? Nekem is úgy rémlik, hogy 2007 óta több eső van, mint szokott lenni, de azt tényleg érdekesnek tartanám, hogy egy egész év alatt sem lett volna esős futam...
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #39875 üzenetére
Valóban, akkor Vettelt is kihúzhatjuk.
Még a nagy Michael mester is hibázott párszor esőben
pl. 2003 BrazíliaMondjuk a Mester esőmenőségéhez azért pozitív oldalra olyan versenyeket tehetünk, mint a 96-os spanyol, meg a 98-as belga, (és talán még van több is, csak nem kutatok tovább az emlékezetemben) ahol óriási fölénye volt mindenki mással szemben. A többieknél ilyet nem nagyon tudok, esetleg Alonso 2006-os hungaroringi szlalomozását lehetne idesorolni, de másnál nem ugrik be ilyen teljesítmény, még Hamilton 2007-es japán és 2008-as brit versenyei sem ilyen lehengerlőek, bár lehet, hogy csak azért mert az élen haladva nem is volt szüksége arra, hogy megmutassa, mennyi van még benne.
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #39877 üzenetére
Biztos, hogy kell a jó autó is. Tavaly pl. ez megmutatkozott a Ferrari-McLaren összehasonlításból is, mert a Ferrari szenvedett az átmeneti, csúszós körülmények között, míg a McLarennel nem voltak ilyen gondok. Szerintem ez a maximállis leszorítőerő mellett a gumikezelésből is adódik, hogy mennyire használja intenzíven az autó, mennyire lehet felmelegíteni őket. A Brawn-ok pl. kíméletesek a gumikkal, és ennek megfelelően Kínában nem is tudták felmelegíteni rendesen, tavaly meg a Ferrari szenvedett ugyanettől.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39880 üzenetére
Mi ez az autó? Elöl ugyanolyan széles gumik vannak rajta, mint hátul. Meg még lehet sorolni, hogy mitől tűnik gagyinak, de nem tudom, hogy minek szánják ezt, anélkül meg nincs értelme fikázni.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39885 üzenetére
demonstrálni egy kínai gyártó műszaki potenciálját
Hát azt demonstrálja is. Kedvencem ez a gumiharmonika. Ilyet pl. nagyon gyakran látunk az F1-ben is. -
wildrain
addikt
válasz !Overdose! #39898 üzenetére
Én nem így emlékszem, szerintem az a kicsúszása, amit te mondasz, még a verseny első körében volt, és nem maradt ott, de az a baj, hogy csak halványan dereng valami, hogy a Priory kanyarban szállt el, és megnéztem volna újra, de nem találtam. Ecclestone bandája nagyon jól takarítja a youtube-ot sajna...
Helyette viszont találtam ezt a szép megmozdulást, amiről asszem lemaradt a tévés közvetítés.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39945 üzenetére
Szerintem ez sokaknak az év végéig sem fog leesni. Ha van egy cikk arról, hogy a gumikkal szenved valaki, akkor alatta mindjárt fikázzák a Brigdestone-t, mintha ők tehetnének erről a "hülye" szabályról.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39982 üzenetére
De azért a leghülyébb érvvel reagált, amit csak találhatott, nem? Még ha azt kérdezte volna, hogy "mit ért el Coulthard a nagy autófejlesztői tudásával?", akkor azt mondom, van benne igazság, de hogy csak azért ne figyeljünk DC-re, mert nem lett világbajnok... enyhén szólva hülyeség. Ezzel azt érte el, hogy mivel DC megállapítása semilyen irányból nincs megcáfolva (Domenicali is kitért a válasz elől és Kimi is), gyakorlatilag beismeri, hogy igaza van, és még csak nem is elegánsan vágott vissza neki.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39988 üzenetére
Akkor te még sötétebb választ adtál volna, mint ami Kiminek sikerült. Különösen annak fényében, hogy ketten is belementek DC-be, és azért csúszott ki.
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39995 üzenetére
Mondjuk ezt én sem tudom, hogy DC szerint mit kellett volna tennie Kiminek. Más kérdés, hogy egy elhivatott pilóta, akit nagyon érdekel a csapat teljesítménye, az nem az étkezőbe veszi az irányt, hanem a boxutca fala felé, és beül a versenymérnökéhez, megnézni, hogy mi hogyan alakult a verseny során. MS-től legalábbis mindig ezt láttuk, meg még sok-sok másik pilótától is. Ebben igaza van DC-nek, de az tény, hogy Todt sem cseszte volna le Kimit, ha nem ül vissza a műszaki hibás autójába.
Nem tudom milyen alapon pofázik a jó öreg DC
Erre szimplán annyi az alapja, hogy tévés kommentátorként elmondja a véleményét. Azért van ott, most ez a munkája. -
wildrain
addikt
válasz hunnylander #40103 üzenetére
Igen, és a Brawnok is csak azért voltak gyorsak a teszteken, mert nem érték el a súlyhatárt.
Mindenki súlyhatár alatti autóval tesztel, mert annak olyan sok értelme van.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #40138 üzenetére
Szóval szerinted ők mind klónok, ugyanolyan munkamódszerekkel, ugyanolyan képességekkel, és mind ugyanúgy képesek a tökéletes munkára. Semmi eltérés nincs a képességeikben? Vagy szerinted a vezetési képességeikben van, de minden más ugyanaz?
Valamint az se zavarjon meg, amit a csapatoktól, mérnököktől lehet hallani a pilótákról, miszerint valakivel nagyon jól együtt lehet dolgozni, mert tudja, mit hogyan, valakivel meg kevésbé. Ők biztos csak kamuznak, hiszen mindenki ugyanolyan képességekkel rendelkezik.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40864 üzenetére
Tök jó lesz, már az időmérőn beállnak erősorrend alapján, és ha a rajtnál nem lesz nagy keveredés, akkor bevonatoznak a célig.
Annak idején részben emiatt jött be az a szabály, hogy játszani lehetett már az időmérőn az üzemanyagszinttel. -
wildrain
addikt
2: vagy a mclaren (úgyis megy nekik) azt hazudja, hogy mindenki havi 2milliót keres náluk, oda megy el a pénz, és az emberek ajándékba adják az alkatrészeket, amit a 7végi bolhapiacon vettek
És hogyan igazolja, hogy a fizetések azok tényleg havi 2 milliók? Mert ez csak annyi, hogy megnézik a béres átutalásokat. Ahhoz, hogy ez hihető indok legyen, ahhoz tényleg át kell utalni a 2 millát.Valószínűleg megvan a módja az ellenőrök átverésének, vagy a limit átlépés legalizálásának, de ennél sokkal bonyolultabb. Szerintem inkább a külső beszállító cégekkel, vagy autógyárak esetén az anyavállalattal történő összefonódással, munka/fejlesztéskihelyezéssel lehet játszani. Főleg az autógyáraknak lesz meg a lehetőségük, hogy az F1-es csapat helyett fejlesztenek valamit milliókért, és eladják a csapatnak fingért. Esetleg nem közvetlenül, hanem egy harmadik céget bevonva...
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #40970 üzenetére
Nem jár, nem jár...
Könnyen elsiklasz az fölött, hogy csak a névváltoztatás miatt kellett új csapatként aláírniuk a nevezést, egyébként a csapat ugyanaz, mint tavaly, csak tulajdonosváltás történt, és mint minden korábbi ilyen esetben, a jogok is továbbszálltak az új tulajdonosra. Azt a pénzt nem megsegítésként akarták kifizetni a Brawn csapatnak, hanem azért, mert valójában nem egy új csapatról van szó, hanem egy csapatról, ami csak tulajdonost váltott, és normál esetben jár az a pénz.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #40979 üzenetére
Mi volt a versenyen, hogy csak negyedik lett? Nem emlékszem rá...
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #40984 üzenetére
Azért lett Brawn, mert a Honda kivonult, és eladta a csapatát, így nyilván nem versenyezhetett tovább Honda névvel. És ugye nevet változtatni nemtom milyen szabály (FIA vagy Concorde Agreement) szerint csak 1 évvel előre bejelentve lehet. Mivel Brawnék nem fogadták el Ecclestone segítségét, ezért megharagudott rájuk, és nagy korrektséggel azt mondta, hogy ok, ha nem kell a segítségem, akkor papíron új csapatként indulhattok csak. De azt mindenki tudja, hogy valójában senki nem hozott létre új csapatot.
ennek a csapatnak nem Honda motorral van szerelve az autója
Attól még maga a csapat, mint cég, ugyanaz a cég maradt. A termék, amit előállítottak, az változott, de az minden évben változott akkor is, ha ugyanaz volt a tulajdonos, mint előző évben.
Mert akkor ilyen alapon most, hogy a Force India más motorra váltott, akkor ők is megváltoztak, mint csapat? Nevezzenek új csapatként, nem? -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #40995 üzenetére
Nem Ecclestone nem fogadta el régi csapatként hanem az FIA.
De miért nem? Erre nem tudsz egy komoly indokot mondani, ami megmagyarázza, hogy a Minardi-Toro Rosso átmenet, vagy a Jordan-Midland-Spyker-Force India átmenet miért lehetett zökkenőmentes, és miért nem kellett új csapatként nevezniük, és miért igen a Honda-Brawn átmenetben.Az meg, hogy mért pont Brawn lett, nem mindegy? Nem lehetett Honda, mert a Honda kilépett a csapatból (mint cégből), és innentől akár Jóskapista GP is lehetne, tökmindegy. Spykerből lehetett Force India, és Midlandből is lehetett Spyker mindenféle szarakodás nélkül.
sztem kell hogy érezd hogy a Force India motorváltása az más mint a Honda váltása.
Persze, sokmindenben más. Pl. abban, hogy a motorváltás mellett tulajdonost is váltott a csapat. De ha a csapatot mint céget, és az autót mint terméket nézzük, akkor ugyanaz, mert a termékkel nem függ össze az előállító cég tulajdonosi háttere.Nem jutunk dűlőre... nekem végülis csak azt kellene megmagyaráznod, hogy szerinted miben különbözik pl. a Jordan-Midland tulajdonosváltás (amikor a Midland megkapta a pénzét) a Honda-Brawn tulajdonosváltástól, ami azt indokolja, hogy új csapatként kellett neveznie. Mert a pénzük csak az új csapatként nevezés miatt nem jár (hivatalosan).
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #41058 üzenetére
Tulajdonképpen a te a csapat szót másképp értelmezed, egy sportfogalmat értesz alatta, nem pedig a hivatalos, cégszerű értelmét.
Mert egyébként azt vágom, hogy a csapatot, mint sportszakmai fogalmat nézve a Brawn már nem egyenlő a Hondával (és ezzel én is egyetértek), de a pénzeket nem is úgy osztják, hanem cégeknek, vállalatoknak, amiknek pontos körvonalai papíron vannak lefektetve, és többnyire jogutódlással szállnak át az egyik tulajdonosról a másikra. Márpedig itt jogutódlás történt, ezt Ross Brawn maga mondta. Azért kellett a dolgozókat is átvenni folytonos jogviszonnyal, és nem céget alapított, amibe megvette a Honda tárgyi eszközeit, és felvette a Honda volt dolgozóit, mint új munkavállalókat. Ugyanezen okból kell végkielégítést fizetni a most elküldött dolgozóknak is.
És ugye ez az a jogutódlás, ami megegyezik a Jordan-Midland átmenettel is, Brawnék meg mégis más elbírálást kaptak.
Meg attól még, hogy nálad nem ugyanaz a csapat, attól még mint cég, hivatalosan jogutód, és hivatalosan járna a pénz, csak azért nem jár, mert meg lettek szivatva az új csapatként való neveztetéssel. -
wildrain
addikt
válasz proof88 #41076 üzenetére
Kuplungpedál konkrétan nincs is. És szerintem a mezőnyből ma már mindenki ballal fékez.
Nekem szimben sose volt gond a ballábas fékezés, már úgy kezdtem az egészet. Sose vettem le a jobb lábam a gázról. Két pedál van a két lábnak.
Viszont próbáltam ezt autóban is, és teljesen más, totál hozzá van szokva a bal lábam ahhoz, hogy a kuplungot erővel kell benyomni, és tök máshol fog, így amikor először ráléptem ballal a fékre, kis túlzással majdnem lefejeltem a kormányt.
Aktív témák
Hirdetés
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- x360 1040 G8 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Videokártya, Konzol, Alaplap pasztázása/padolása/takarítása!
- Samsung Galaxy A55 5G 256 GB
- Eladó fél-pc félkonfig i9-10900x asus-ws299-pro
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen