- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
glutamin #32945 üzenetére
Az főleg az autója miatt volt, és persze bejöhet akármikor. Szerintem kevesebb lenne az előzés, mert most lehet harcolni a 7. 8. helyért is, az érmes rendszerben az 5.-helyen haladó akár le is parkolhat, egyes pályákon a 4. helyen haladó is, ha nincs kiesés előtte nem kap érmet úgysem.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Peat;) #32947 üzenetére
Nehéz lenne szűrni az előzéseket, mert mi van ha egy csapat két pilótája előzi oda-vissza egymást? Vagy van aki nehezebb autóval megy a taktikája miatt, és öt sokat megelőzik, viszont kevesebbszer megy a boxba. Vagy ha a boxban előznek meg valakit, az is beleszámítana-e, stb...
-
[CS]Blade2
addikt
Gondolom, mert más kategóriában jobbak, ezt az F1-et szüntetik meg. És talán ez a legköltségesebb is, azok közül amiben benne vannak.
Sajnálom akik ezért vesztik el a munkahelyüket.
Ha jó gépük lett volna, és sikeresek, akkor több pénzt kapnak a VB helyezésért, és több szponzor is beszállt volna, ha nem a földet festik az autóra, hanem a szponzorok logo-it.Button-ra biztos
lesz kereslet, hisz jövőre VB lesz...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
!Overdose! #33022 üzenetére
Arra céloztam, hogy ha a logo-k lennének rajta, és lenne még hely, akkor új szponzorok is jöttek volna talán. a nagyobb cégek előnyben részesítik a jól látható feliratokat pl. főszponzor a hátsó és első szárnyon, és reklámokban is jól mutat egy F1-es autó. Több szponzorral kevesebb pénzt kellet volna a Hondának állnia, és akkor lehet más kategóriából szálnak ki, nem az f1-ből.
-
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem képtelenség lenne betartatni a költségsapkát. Rengeteg ember kéne, akik ellenőriznek minden papírt, folyamatosan figyeltetni kéne a gyárakat, minden kis beszállítót, stb..
Ha pl. kell egy alkatrész, és kiadják valami kisebb cégnek, hogy fejlessze ki, és készítsen belőle x db-ot,
a papírokon csak az szerepelne, hogy megvették az x db-ot abból az alkatrészből, közben fű alatt fizetnék a fejlesztését, ami valószínűleg jóval több pénz, mint a kész termék ára. A csapatok meg szeretnek kiskaput használni. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
ronaldo #33543 üzenetére
Szerintem is a tükör nagyon jól néz ki, meg hátul kecsesebb sokkal, mint a toyota. A hátsó szárny mind2-n fura, de szerintem a többin is az lesz.
Talán ha 100% fekete lenne, az javítana rajta egy kicsit.
A toyotán az első szárny függesztése elég érdekes, meg a két széle is.
A képek alapján mintha az első felfüggesztés közelebb lenne az első szárnyhoz, mint a Ferrarin van. Ezért kicsit más az eleje. -
[CS]Blade2
addikt
Érdekes ez a motor szabály.
"Az egyik nem 100 százalékban érthető előírás, hogy amennyiben egy kilencedik motort is felhasználunk, csak egyszer kapunk-e büntetést, vagy minden egyes alkalommal, amikor azt használjuk? Mindenki úgy hiszi, az volna a logikus, ha csak egyszer szankcionálnának, de ez a pont még nem egyértelmű" - figyelmeztetett a brit.
Tehát ha jó értem, mondjuk az első 8 versenyen elhasználják mind a 8 motort, és a 9.en kapják a büntit, de a motor kibírja a 10. versenyt is, akkor azon a verseny nincs büntetés, egészen addig amíg be nem teszik a 10. motort, mert ott megint büntetés járna?
Ennek ellenkezője, hogy a 8 motor pont elég a nagydíjakra bünti kénül, akkor ne teszteljenek péntekem?
Vagy ahogy Whitmarsh mondja: a szabályzat kimondja, a pilóták nyolc motorból gazdálkodhatnak, és ha az egyik kihúzza az összes versenyt, akkor a maradék hetet felhasználhatja péntekenként. De ez nyilvánvalóan valószínűtlen eshetőség."
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #33995 üzenetére
Most, hogy már rengeteg képet láttam a 2009-es gépekről, egy kicsit kezd fura lenni a régi első és hátsó szárny.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #34048 üzenetére
Azért az fel van írva, hogy ki mikor tankolt, ebből nehéz lenne kihozni, hogy mégis csak könyebb volt, és a benyát meg termelte az autó.
A 3-4-5 kör + benya meg elég sokat jelenthet. Nehezebb a gép, így lassabb, nehezebben kezelhető,
a plusz súly miatt hátrább végez az időmérőn, majd ez még nem lenne elég, a versenyen a startnál nehezen rajtól, és még pozíciót veszít, majd a többletsúly miatt jobban fogy a gumi, és megint csak nehezebben kezelhető lesz a gépe.-Mike- :
Mclaren politikáját elnézve, inkább elintéznék, hogy ne szerződtesse a Force India sem.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #34052 üzenetére
Nyilván most kamuzik, mert a másikra ott van a bizonyíték, hogy tényleg szinte mindig nehezebb volt a gépe. (a befejezett versenyek alapján, azt hiszem 1x volt könnyebb az ő autója)
Gondolom van valami szerződés, ami miatt nem nyilatkozhat bizonyos dolgokról, mint tavaly előtt Alonsonál is.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
!Overdose! #34096 üzenetére
A legjobban a Ferrarira hasonlít. Az ilyen keskeny még hátul. A videó alapján jónak tűnik.
Szerintem jobban néznek ki ezek a keskenyebb autók, mint pl a Renyo vagy Mclaren.
Kicsit az elején meglátszik, hogy ki tervezte. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Egyik kedvencem:
Palik elemében volt: Link
-
[CS]Blade2
addikt
Lewis Hamilton legjobb köre 1.220 másodperccel maradt el Heidfeld etalonjától, a brit munkáját azonban megrövidítette egy baleset, melyet a délutáni órákban szenvedett el. Hamilton 2008-as hátsószárnnyal felszerelt McLarenje egy hirtelen széllökés miatt kezdett rakoncátlankodni, és a brit már nem tudott korrigálni.
Elfújta a szél, és nem tudta megfogni. Ennyi.
---Jó lenne egy kép 15-20 kör után, hogy néz ki a hátsó gumi az egyes autókon. Van egy olyan sejtésem, hogy az FIA féle hiba miatt egyes autók a vártnál jobban koptatják a hátsó gumikat.
-
[CS]Blade2
addikt
Azért a többi csapat is tudja, hogy melyik pályán milyen időre képesek, így azért lehet játszani az üzemanyaggal, meg a pilóták képesek rá, hogy otthagyjanak 0,200 sec-et minden szektorban, és máris kész a nagy átverés.
Én arra számítok, hogy lesz 2 vagy 3 élcsapat, és egy sűrű középmezőny, akiknek akkora lesz a hátrányuk, hogy normális körülmények között nem tudnak beleszólni az élmenők csatájába.
Nyilván most minden kis csapat reménykedik, hogy ők a középmezőny, meg mindenki VB akar lenni, de nem lehet mindnek igaza.
Mindig van sereghajtó, szerintem a Force India marad idén is.
A Renault, BMW, Ferrari, Mclaren - 4-esből lesz 2 vagy 3 élmenő, a Williams, Toyota, Brawn GP, Red Bull, Torro Rosso talán sürű középmezőnyt fog alkotni, és valami kölső tényező, mint időjárás, hőmérséklet, pálya karakterisztika, stb.. fogja eldönteni az épp aktuális erősorrendet. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem ez így nem mérvadó, mert a verseny szimuláción is jobb köröket értek el. Sokkal kevesebb benyával is alig lettek gyorsabbak gyakorlatilag. Vagyis nem tudni, hogy a többiek mit mennének száraz tankkal. Szerintem egy Ferrari szintű csapatot nem érdekli, hogy mit mennek száraz tankkal, mivel az időmérőn úgyis bejutnak, így az számít, hogy mit megy a gép 12-15-20 vagy 30 körre elegendő benyával. Az jó az időmérőre is, és a versenyre is.
Egy kisebb csapat be is akar kerülni az időmérő következő fordulójába, ezért érdekes náluk, hogy mit megy szárazon.Ha megnézitek a Button versenyszimulációját, ott ki lehet számolni, hogy mennyi bennya lehetett a kocsiban már az első körben, és innen szépen ki lehet számolni, hogy minden egyes körben mekkora lehetett a súly.
Csak pontosan meg kell határozni, hogy mennyi benyát nyakal be a gép 1 körön. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #35199 üzenetére
Nem lehet tudni, hogy ki mennyire felkészült, lehet, hogy az első 2-3 verseny alatt még sokat javulnak egyes autók.
Mint pl. tavaly a BMW a téli teszteken mindent bevetett, onnan már nehéz volt feljönni.
Ha tényleg ennyivel gyorsabb a BGP, akkor azt át lehet vinni egy alapvetően jó konstrukcióra. Csak idő kérdése lesz, hogy a többiek mikor vetik majd be a saját rendszerűeket. -
[CS]Blade2
addikt
Név Csapat G Köridő Km/ó Eltér Előző Kör
1. Fernando Alonso SPA Renault B 1:18.343 203.474 99
2. Rubens Barrichello BRA Brawn GP-Mercedes B 1:18.398 203.332 0.055 0.055 62
3. Jenson Button GBR Brawn GP-Mercedes B 1:18.892 202.059 0.549 0.494 12
4. Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:19.513 200.480 1.170 0.621 83
5. Nico Rosberg GER Williams-Toyota B 1:19.783 199.802 1.440 0.270 123 -
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #35313 üzenetére
Innen is látszik, hogy a többiek is képesek hozni azt a teljesítményt. A kérdéses padlólemez, és diffúzor így vagy úgy (vagy betiltják a 3 "szabálytalant" vagy engedik, és a többiek elkészítik a saját változatukat), de nem fog hozni semmi előnyt.
Az erősorrend marad a elmúlt 3-4 évben megszokott. -
[CS]Blade2
addikt
Kiderül tudnak-e még Button-ék javítani..
Az reális kép lehet, hogy a Ferrari gyorsabb Renault-nál, innen pedig az is szinte biztos, hogy Ferrari is képes ilyen időre.Sőt, még szerintem mindig nem mutatták meg a valódi sebességüket.
Annyit nem hiszem, hogy megéri a Renaultnak, hogy a többiek előtt felfedje mit mennek csont száraz autóval. Ha tényleg így tett, akkor a többiek már pontosan tudják, hogy mire képes a Renault.A 3 körös etap sem féletlenül azt jelenti, hogy 3-4 körre elegendő benyát cipelt magával. Ők pontosan tudják, hogy 1kg benya mennyivel lassít az autón, innen ha időmérőre állított autóval megy 10 körre elegendő benyával, de csak 3 kört van kint, máris tudják, hogy mit ment volna 3-4-5-6-7-8-9 körre elegendő benyával. Persze biztos, hogy nem ilyen egyszerű, mert a gumit is jobban fogyasztja egy kicsivel nehezebb autó, de viszonylag elég pontosan meg tudják mondani ezeket.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
papi77 #35365 üzenetére
Annyi a probléma, hogy aki nem első, vagy nincs nagyon szorosan az első mögött, annak semmi értelme nem lesz sietni, mert úgysincs esélye, csak ha kiesnek előle.
Mind eddig azoknak akik 10-11.helyen voltak, már nem nagyon volt esélyük a pontszerzésre, most ugyanaz lesz a 3.-4. helyen is. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
D@ni88 #35372 üzenetére
És ha mindenki kihegyezi a verdát 1 futamosra, akkor a akár Piquet is lehet VB egy 4-5 mázli győzelemmel.
Ha valami elhasználja a 8 motort, a 9.-et felesleges betenni ha a VB-ért megy az adott pilóta, mert úgysincs esélye.
Gyakorlatilag költségcsökkentés. Nem fognak elutazni az utolsó versenyekre. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem ha egy autó kiemelkedik a mezőnyből, akkor nagyon emberesen megbukik az egész rendszer.
Egy másik variáció, hogy annyi különbség lesz a 2 élmenő között, hogy képtelenség legyen előzni, így marad a vonat.
Eddig is ez volt a probléma, hogy volt 10sec lemaradása a 2. helynek, még ha kitapossa a szemét a gépnek sem éri utol az elsőt, de még ha utol is érné megelőzni nem tudja, mert nincs annyi különbség a sebességben, hogy legyen esélye. Az új szabályok sem fognak ezen változtatni, két egyforma tempót diktáló autónál nem lesz előzés, csak maximum ha hibázik az első. Annyi lesz talán, hogy nem kell 0,5-1sec-el gyorsabbnak lenni körönként egy előzéshez, hanem valamivel kisebb különbség is lehetővé teszi majd. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Oliverda #35458 üzenetére
A jelentősen hozzájárult jelent kb. 0,1-0,2sec-et körönként.
Azért áradozik a Mercedes motorról, mert ezt kell tennie. Ez biztos, hogy az egyik feltétele a szerződésnek. A legjobb reklám nekik, ha dicsérik, sokkal többet ér, mint egy logo a kocsin, vagy a -Mercedes felirat a csapat neve mögött. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #35479 üzenetére
A Renault volt a leggyengébb, és a legjobbhoz képest 20-30 lóerő volt a lemaradása (Mégis úgy tűnik, mostanra akár 20-30 lóerőnyi eltérés is lehet az egyes motorok között, ami
ellenkezik a befagyasztás szellemével.), amire 0,3sec-et mondtak, azonos légellenállás mellet, akkor ennél kevesebbnek kell lennie, ha csak nem pont olyan volt a Honda motor is, mint a Renault.
De, ha nekik is lett volna 30 lóerős lemaradásuk, már rég kérték volna a félzárkózást, ahogy a Renault, hisz a tavalyi szezon végén még úgy volt, hogy nem szálnak ki, vagyis maradt volna a motor. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #35581 üzenetére
Ilyen nem történhet meg. A szponzorok miatt kötelességük a pályán lenni, amíg csak lehetséges. Nem azért vannak a logo-k a kocsin, hogy a garázsba legyen letakarva.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #35739 üzenetére
Idén tiszta lappal indultak, ezért nem mérvadó a tavalyi autó egyis csapatnál sem. Inkább a történelemben kell keresgélni, hogy mi volt eddig jellemző a 2 csapatra. A Ferrari az utóbbi 10-ből konstruktőriből 8-at megnyert. Nem csoda, hogy mindig számolnak velük, sok csapatnak a Ferrari a mérce, akit le kellene győzni. Ezért fura volt, hogy visszaestek 3. erőnek 2005.-ben. A Mclaren viszont nem nyert konstruktőri VB-t már 1998 óta, és gyakran volt jellemző, hogy megbízhatatlan, vagy nem elég gyors volt a kocsi. Ezek alapján egyáltalán nem lenne meglepő, ha visszacsúsznának a középmezőnybe.
A másik csapat akinek kötelező lenne ütőképes autót felmutatni, az a BMW. Eddigi szezonjai alapján csak javultak évről-évre. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
7Heads Drago #35844 üzenetére
Az erőviszonyok így is helyreálnak, csak 1-2 futam kérdése az egész.
2 lehetőség volt: Vagy ez a 3 csapat kényszerül rá, hogy szabályosat készítsenek, vagy a többieknek kell lemásolni a szabálytalant.
Szerintem nagyobb csapatok már rég elkészítették a saját változatuk prototípusát, erre az esetre is felkészülve. Már csak ki kell tesztelni a következő pénteki edzésen, és ha javít a sebbegésen az úgyis nagyon hamar kiderül, hogy érdemes-e bevetni.
Ha tényleg annyit számít, akkor hamarosan nagyon visszaesik ez a 3 csapat. -
[CS]Blade2
addikt
Ha van egy kis eszük betiltják a kérdéses diffúzort.
-Még kisebb lenne a csapatok közötti különbség. (kb 6 csapat lenne képes a pole megszerzésére)
-A költségek szempontjából is jobb lenne, ha a 3 csapat tenne fel egy egyszerűbbet, mint a másik 7 költene egy vagyont a saját spéci diffúzior-ra.A KERS-et én kivenném a francba, ennyit nem ér meg. Az időmérőt teljesen elrontja, és még lehet, hogy a versenyen sem lesz belőle előny. Szerintem többet ér a balansz, amivel az időmérőn ilyen szoros köridőknél legalább 3-4 hellyel előrébb lehetne végezni, mint a KERS-el.
-
[CS]Blade2
addikt
Ne is mond. Reggel rögtön úgy indított, hogy "Vettel jön ki a boxból a Torro Rossoval!"
Aztán pedig valami olyat mondott, hogy a Hondától távozott a Ron Dennis.
És ezt megfejeljék valami amatőr tolmáccsal a végén. Mindent pontosan le akart fordítani, ezért habogott össze vissza, mikor kicsit lemaradt olyan gyorsan hadart, hogy már nevetséges volt. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #36325 üzenetére
Az erősorrend így is, ugyis visszaáll. A RedBull is is elől van, ha beteszik az überdiffúzort, akkor még előrébb lesz. A betiltással is ők az elsők.
Mindjárt dobok egy kis listák, csak hiányzik egy adat
Pontosan kik mentek KERS-el?
2 Ferrari, Heidfeld, 2 Mclaren, és 2 Renault? -
[CS]Blade2
addikt
(ez csak egy elmélet, hogy mégis milyen variációk lehetségesek az erőviszonyok megváltozására a diffúzor és a KERS variálásából.)
A következőt tettem a időmérőn elért legjobb köridőkből:
Überdiffúzor esetén levontam a Brawntól 0,6sec-et, a Williamstől 0,5sec-et, a Toyotától 0,3sec-et. (Szerintem ennyit számít kb a köridőkből. Azért nem egységesen, mert úgy gondolom a 3 megoldás között is van különbség, ilyen arányban.)
KERS: az időmérőn a KERS-es autók rosszabbul szerepeltek, mint a többi, és a BMW-nél is látszik, hogy kb. 0,3sec hátrányt jelent. (versenyen lenne előnye, de ez majd reggel kiderül)van Überdiffúzor, van KERS
1. Brawn 1.24.7
2. RBR 1.25.1 3. Williams 1.25.1 4. BMW 1.25.1
5. Toyota 1.25.2
6. Ferrari 1.25.3
7. Renault 1.25.6
8. Mclaren 1.25.7
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6van Überdiffúzor, nincs KERS
1. Brawn 1.24.7
2. Ferrari 1.25.0
3. RBR 1.25.1 4. Williams 1.25.1 5. BMW 1.25.1
6. Toyota 1.25.2
7. Renault 1.25.3
8. Mclaren 1.25.4
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6nincs Überdiffúzor, van KERS
1. RBR 1.25.1 2. BMW 1.25.1
3. Ferrari 1.25.3
4. Brawn 1.25.4
5. Renault 1.25.6 6. Williams 1.25.6 7. Toyota 1.25.6
8. Mclaren 1.25.7
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6nincs Überdiffúzor, nincs KERS
1. Ferrari 1.25.0
2. RBR 1.25.1 3. BMW 1.25.1
4. Renault 1.25.3
5. Brawn 1.25.4 6. Mclaren 1.25.4
7. Williams 1.25.6 8. Toyota 1.25.6
9. STR 1.26.5
10. ForceIndia 1.26.6 -
[CS]Blade2
addikt
Kiesett Kova, Naka, Piquet, Massa. Összetört Vettel, Kubica, Kimi. Ez kapásból 7
Emellett a SC is a 2 Toyotának és hamilton+Alonso csomagnak kedvezett. Ezért jöttek be ők 4-en Rosberg elé. Rosberg előtt meg ott volt Vettel, Kimi, Kubica, Massa, akik kiestek.Tiszta körülmények között a 2 Brown és Vettel külön versenyt futottak volna. Utánunk Kimi, Kubica, Massa sorrendben értek volna be, és pontszerző lett volna még Rosberg és Buemi.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #36735 üzenetére
Már előre meg van írva a lista, most igazítják hozzá ezt. BrawnGP győzelemre volt igény, és ezt meg is csinálták. Igaz kellet hozzá, hogy nem hívták be időben a SC-t (ezzel akár életet is veszélyeztettek (volt törmelék az íven, pályamunkások az pályán, stb...)), és hagyták, hogy Rubens kilökjön 3 autót. Ezek után nem, hogy meghúzta volna magát, még majdnem kilökte Kimit is.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Atlantis #36744 üzenetére
Igazából nem az ütközésért kapta.
A német versenyzőt nem azért ítélték el, mert nekiütközött Robert Kubicának, hanem mert a komoly sérülést szenvedett autójával nem húzódott félre a pályáról.És szerintem is kijárna akkor Rubensnek is egy kis büntetés. Én hozzáadnák az idejéhez 4x25sec-et
.
Jövőre már csak azt tudom elképzelni, hogy bevezeti a halálbüntetést, mint új szabály. Az ilyenért már helyben lelövik a versenyzőt. Ez kész. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
proof88 #36746 üzenetére
Az egész hétvégén nehezen lehetett irányítani a Ferrarit. Többször is elég meleg helyzet alakult ki Massánál is, meg Kiminél is. Mind2-en erőltették, egy csomót kellet ellenkormányozni. Vagy nekik sem jó a tapadás, vagy nem volt jó az egyensúly.
hunnylander: Remélem azt is megindokolja, hogy Rubens miért nem kapott. És azt sem ártana tudni, hogy miért mennyi jár.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
Az lett volna a érdekes, hogy ha valaki elkaszál valami törmeléket, és nekivágja a kocsiját a falnak az eset és az SC bejövete előtt. Biztos kaptunk volna egy szép ferde magyarázatot, miért is kellet kockáztatni akár élet(ek)et is azért, hogy Button maradjon az első!
(2 körön keresztül kerülgették a törmelékeket majdnem versenytempóban!)Azt meg nem is értem, miért az FIA-nak fizetik a pénzbüntetéseket. A legjobban akkor járnának, ha kilépnének ebből az egészből, és a csapatok alapítanának egy új szériát valami hasonló néven, mint a Formula-1. Akkor nem függenének az FIA-től, FOM és társaitól, stb... Nem kellene a TV díjak felét Börni papa zsebébe tenni, és elviselni az idióta szabályait Max Müzlinek.
-
[CS]Blade2
addikt
Öt csapat már dolgozik az új diffúzorán?
A renyo már tesztelt egy megoldást, amely 14 százalékkal növelte a leszorító erőt. Ha kiforrottá válik, akár 30-40 százalékos növekedést is el lehet majd érni.
-
[CS]Blade2
addikt
Biztos, hogy tizedeket számít, ami ekkora különbségeknél elég sok lehet. A BrawnGP már nem tud több tizedet hozni a diffúzorral, míg a 7 csapat nagyon alap szerkezettel ment, így nagyot tudnak előre lépni.
Nyilván nem mindenki fogja átugrani kérdéses diffúzorral rendelkező csapatokat. Igazából 2 csapat tudná őket már most átugrani az új diffúzorral, a BMW és a RedBull. Kérdés, hogy mi óta dolgoznak az ügyön.
Barthezz2: A pályán nem tesztelhetnek, de a gyárban azt csinálnak, amit akarnak. Akár egy számítógépes szimuláció keretein belül.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
MPowerPH #37000 üzenetére
Ha mégis fellebbeznek így már lehet esélyük. Azért ebben simán benne lehet, hogy direkt elengedték, hogy később így egy helyet nyerjenek vele.
Többször is volt már olyan eset, ahol az esetleges szándékosság gyanúja miatt ítéltek a másik fél javára.
A Toyota jó, de nincs mindig lehetőségük ilyen eredményre, és nem lehetnek biztosak benne, hogy ez nem marad továbbra is így.
Egy próbát megérne szerintem. Mégis csak a dobogótól fosztották meg őket. -
[CS]Blade2
addikt
Nem kell bizonyítani, legalábbis az eddigi években történt büntetések alapján. Pl. Mikor MS leparkolt Monacoban. Ott is szándékossággal vádolták, mivel így a többieknek esélyük sem volt megverni az időmérőn.
Itt ugyanaz a helyzet, az elengedéssel később egy ponttal többet kapott, vagyis szintén lett valami felé előnye. -
[CS]Blade2
addikt
A tegnapi, és a mai hírek 90%-a Április 1. átverés. Ezeket nem kell komolyan venni.
A hivatalos az, amikor bejelentik az illetékesek, hogy ez és ez lesz. Nem az, amikor egy kis sz*r újság beírja, hogy hivatalos, mert ők úgy tudják.
Névtelen hírforrás, és hivatalos, na hagyjuk már...
Aktív témák
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- Programozás topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen notebookot vegyek?
- Anime filmek és sorozatok
- Flip (IPTV, otthoni internet, vezetékes telefon)
- További aktív témák...
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -70% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Csak csere
- DJI Phantom 4 drón