- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
iOS és iPadOS 18 béta 2: formázhatók a csatlakoztatott külső tárolók
ma Radar alatt érkező újdonság az Apple mobil rendszereibe a natív külső tároló formázás lehetősége.
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
Jól fog az jönni, épp totalcar égéstérben ezekről az elbaszott bonyolult új motorokról van szó, meg hogy széthullanak, használtan mekkora szopás lesz ez a bonyolult technika .. fel fog értékelődni ezeknek a megmaradt szög egyszerű szívóknak a szerepe még, focust még most is kapni az 1.6-ossal, ezek jó vételek lesznek használtan, egyre többen fogják ezeket keresni.
Az olaj mondjuk szerintem tényleg pénzkidobás bele a drágább, ha 10-15k-nként cserélve van, tökéletes bele az alap ford is.[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
" De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem,"
Többet érnek az elrakott számlák az alkatrészekről és az esetleges munkadíjakról. Egy szervizkönyv magában nem sokat ér, bár van aki csak arra izgul az állapot már nem lényeges.
A technikáról meg annyit, hogy mindegy szivó vagy turbós, ha csak városban használták akkor mindenképp lutri.
A szinte állandó hidegüzem miatt hatványozott a kopás. Ezt most értsétek úgy, hogy hiába van meg a vízhőmérséklet az olaj jóval később éri el az optimális hőfokot. Ez téli körülmények között 20-30 perc is lehet.A másik probléma még az olajba jutó üzemanyag ami hígulást és ezáltal az olaj teljesítményének csökkenését okozza. Ugye ez idővel elpárolog(na), de ha nincs meg az üzemi hőfok akkor benne marad mindig egy része. Nem véletlenül van a legtöbb mostani autónál a rugalmas olajcsere periódus, mikor az ECU az adott üzemi körülményekhez igazítja a a két olajcsere között megtehető KM-ek számát.[ Szerkesztve ]
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz
xEon1337 #9993 üzenetére
Ma vittem a szerelőmhöz olajcserére a kocsim. 25k volt kompletten (ebben most a belső pollenszűrő is benne volt). Nem márkaszerviz, de ÁFÁ-s számlával ennyi.
Annyira nem baráti ha full feketén is ennyire hozod ki.
(nem, nem tudom mit tesznek bele, de nem is érdekel. 200k km óta ők szervizelik, az autó köszöni jól van, most 390k van benne)...csak én vagyok helikopter?