Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz totron #23 üzenetére

    " Egy iPhone 12 esetén mindenesetre nekem nem férne bele bug, 1 etap erejéig sem, nem hogy 2. A zsetonért kapjon már minőségi támogatást is az ember. Tudom, többségében azt kapsz, de a többségében szintjét egy harmadárú készülékkel is megkapod."

    Sajnos elmúltak már azok az idők, amikor a gyártók a tökéletességre hajtottak. Volt több márkájú telefonom is, középkategóriás és zászlóshajó is. Tapasztalatom szerint a középkategóriás készülék durván 1 év után olyan állapotba került, hogy sok esetben a hívást sem tudtam felvenni, ami már komoly megbízhatósági probléma szerintem. Cserébe viszont frissítést sem kapott, tehát még csak esély sem volt arra, hogy valamilyen úton-módon optimalizálják a rendszert. Ezek után az, hogy a zászlóshajóknál előfordul egy-két bug, ami a következő frissítésig fennáll már olyan dolog, ami felett szemet lehet hunyni. Persze hazudnék ha azt mondanám, hogy szívesen.

    Egyetlen egy olyan készülékem volt, ami tudta azt, hogy minden frissítés javított egy hibát, cserébe viszont hozott két újabbat, az a Windows Phone volt. A -es verzióval konkrétan használhatatlan lett a telefon. Nagyon sajnáltam, mert ha rendesen optimalizálták volna, akkor az egy remek rendszer lehetett volna.

Új hozzászólás Aktív témák