- Yettel topik
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Nem. Integrált csapágy is belemegy a vázadba. Menetet kell nézni, jobbos, vagy balos, illetve a váz szélességét, plö 68mm. A gyártók nem hülyék, h vázat is kelljen cserélned.
Most vettem integrált hajtóművet, azé vagyok okos. Sima ügy volt. Annyi, h a csavarozó tool volt hozzá 9eft, de evvan, szerszámot mindig veszek az aktuális vashoz.Nekem most a következő project a freehub cseréje. Nagyon néha ugrik egyet terhelésre. Nem nagyon értettem, h mifasz lehet ez, hátsó soron kopás nincs, ugye hajtómű új, a láncnak baja nincs nyulásmérő szerint, már arra gyanakodtam, h laza a váltó, de az is baromság, nem ugorhat egyet a lánc hátul sem. Aztán minap néztem egy freehub szerelő videót, akkor esett le, h ott lehet a bibi, hiába, lehet benne vagy 15-20ekm már. Próbálok cserét beszerezni, csak régi, úgyhogy ebből valami ipari csapágyas új hátsó agy lesz tán.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz zetor2000 #23717 üzenetére
Szopacsa csak akkor van, ha indul a dominó. Azaz ha mondjuk egy 9-es rendszert akarsz cserélni 12-esre. Akkor mehetnek sorban: váltókarok, első-hátsó váltó, hajtómű, hátsó agy, hátsó sor, lánc, és természetesen kábelezés. Ez a mutatvány egy közepes kategóriás cuccokat feltételezve, és saját szerelést, kb 150-200eft-tól indul. Ezért ilyenkor már érdemesebb eladni a régi bicót, és megvenni az újat.
-
ncc1701
veterán
Bsszátok meg, erre írtam azt, h akármilyen 300ekm-t futott kocsit beviszel szakszervízbe, kapsz egy a4-es hibalistát. De én voltam a f@sz, nyilván.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Hajtókar leszedéshez van hajtókar leszedő szerszám. A sima kiskalapács nem túl szakszerű, bár ha utána kidobod, akkor flex is jó. A pedált simán ki tudod tekerni, vagy 6-os imbusz kell neki, vagy asszem 17-es villás kulcs, a lényeg az, hogy az egyik fordított menetes. Ki tudod logikázni, az az oldal, ami amúgy magától lefele tekeredne. Jobb pedálokon jelölve vannak az irányok.
A 35-40-es tempóhoz amúgy felesleges országuti első hajtómű. Enyémen a nagy tányér elöl 48 fogas, és kb 32-es tempónál még 3-at tudok hátul lefele váltani (11-23-as ultegra hátsó 9s sorom van), pedig nem vagyok egy nagy pörgetős típus. Erőből dolgozom, mint a Torrente. Ha összefosom magam, akkor kb 55-60-ig ki tudom tekerni síkon. Csak utána 2 napig lélegeztető gépen vagyok.
Klasszik outi ugye az 53/39-es, ahhoz én krvára nem vagyok elég erős. Egy outis versenyző lead laza 500 wattot jó sok ideig, ami elgondolkodtató. Csúcsban meg valami 2.2kW körül mennek az erősebbek. Szóval fontold meg a 44-48 fogas, 3-as mtb cuccot előre. Mondjuk egy jó kis XT hajtóművet.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Nem vártam ki a hétfőt, elmentem tankolni. Számolva 3.9L lett a fogyi. Asszem ez nem gyenge.
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
A zfs sok csilivilijéből egyetlen dolog a jó, a snapshotolás. A többi kb parasztvakítás, deduplikáció jól hangzik, de ki szán erre 64G memóriát, a tömörítés média fájlok tárolása esetén értelmetlen. Amúgy meg elég neki 4-8G memória is.
Tehát ha a snapshotról lemondasz, akkor már érdemesebb más file rendszert használnod, amit bárhol tudsz olvasni. -
ncc1701
veterán
Aktuális hp microserver kb 130e huf, beletolsz némi memóriát, h legyen 32G, ugye jelenleg ddr4 ecc kell, abba belefér a 4db lemez, odd helyére mehet az ssd rendszernek. Csókolom.
Persze óccó így sem lesz. Nálam is ez van, gen8-al, de abba sajna csak 16G memória fért el. Jelenleg még ez a router is, de ha újrahúzom, akkor veszek elé egy mikrotikot, h intézze az a routolást, meg a vpn kapcsolatot. -
ncc1701
veterán
válasz zetor2000 #24300 üzenetére
Mert az kaphat zöld rendszámot, ami egyrészt plug-in hibrid, másrészt x gramm/km alatt kell lennie a co2 kibocsájtásnak. Nyilván nekik felette van, mert kicsi az akkupakkjuk.
Ezt mondjuk szigorítani akarják, én mondjuk eleve csak olyan kocsinak adnék zöld rendszámot, amiben nincs robbanó motor. -
ncc1701
veterán
válasz zetor2000 #24307 üzenetére
Itt ezek a címeres balfaszok még arra sem képesek, h a vellany kocsikról elengedjék az áfát. Vagy a szigetelő anyagokról, stb. Még azt is kamuzták, h az eu nem ad pénz magán embereknek ház korszerűsítésre, és ezért az állami épületeket "korszerűsítik" helyette abból a pénzből (=haverok ellopják jól). Paks 2, stb...
Na, ezektől vársz logikát.
-
ncc1701
veterán
válasz WiZARD #24330 üzenetére
Azért követi el a gyártó, mert az embereknek ez kell. Itt a swiftem, szó szerint 4 litert eszik. Az emberek 90%-nak elég lenne, mert egyedül utaznak, de megveszik a bazi nagy suvot, mert az tetszik nekik. Nagy kerék dettó, direkt vettem 15-ös acéllal, az eggyel magasabb felszereltségben már 16-os könnyűfém lett volna. Ezekre az utakra? De nyilván a népeknek az tetszik.
-
-
ncc1701
veterán
válasz zetor2000 #24382 üzenetére
Ez egy lassú folyamat lesz, teljesen nyilvánvaló, h fejleszteni kell a hálózat kapacitását is. Ezt mindenki tudja. De azt is, h a jelenleginél nagyságrenddel több elektromos autót elbír a rendszer.
Másrészt, aki otthon tölt (márpedig másnak nem való a vellany autó), az jellemzően este tölt, mikor úgyis kevesebb a terhelés.Gondolom benzinkutat telepíeni sem két fillér.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz FőDudu #24407 üzenetére
Üzemanyag cellába meg tipikusan q sok platina kell. Na, ezzel meg sejted, h mi a gond. A másik gond, h hidrogént könnyebb földgázból előállítani, mint vízbontással, innen meg meg van aszva az egész lényege. Mert lehet, h h2o jön ki a kocsiból, de amúgy ugyanúgy co2 keletkezik.
-
ncc1701
veterán
Ehhez hasonló gépet tud valaki itthon?
Nem kell bele nagy erő, valami kis i3 kategória, 4G memóriával, meg lehessen bele ssd-t dugni. Nem kell soros port, elég 1db hálózat, pár usb, hdmi, és legyen full passzív, valamint adapteres, ha lehet. -
ncc1701
veterán
Ez az, ez a sokkal drágább. Mondjuk kéne ilyen évente 10-15db, nagy igénybe vétel nincs, de tetszik a kivitel, masszív darabnak tűnik.
Abszolút nem sürge amúgy a dolog, de valamiért nem szeretnék kintről rendelni ilyesmit, aztán lehet hülye vagyok, mert ennyiért akár le is xarhatom a garis gondokat.Eddig mákunk volt, mert az ncr gyártott egy olyan passzív ipari vasat, amit meg lehetett venni valami 900 euróért, de az már egy ideje kifújt, azóta megy a vergődés dell t30 szerverekkel, stb. Hasonló ár teljesen jó lenne, csak stabilan lehessen ugyanazt kapni, évekig.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Jaja, ezeket a mini barebone pc-ket már néztem, amúgy végső esetben jó eséllyel ilyesmi lesz. Venti nincs bennük, sok dolguk sem lesz, melegedni sem fognak, a régieknél még jobbak is.
A dell t30-al is az a baj, h egy rakat üffélnél alig van hely, még egy midi tornyot is odatenni, full esélytelen. Meg bármi, amiben venti van, az nem jó.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz ezittketto #24466 üzenetére
Sokszor konyha közeli helyeken vannak letéve a ketyerék. Nagyon hamar képesek beállni a ventik, mint a szög. Karbantartásra ne is gondolj, általában le sem törlik őket.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen