Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz ncc1701 #23795 üzenetére

    Igen, van szerszámom. De eddig kézzel feszegetve nem bírtam vele, mivel a cucc rárohadt sajnos. Sosem szedtem szét a hajtókart 4 év alatt, szóval ez egy jó meccs lesz leszedni.

    A pedált elméletben le tudom szedni, van grimbusz hozzá. De az is berohadt szerintem, majd meglátjuk. Ha a pedál lejön, akkor már félig nyert ügyem van, mert akkor csövet tudok húzni a hajtókarra is, meg a kitekerős szerszámra is. Aztán akkor lesz erőkar.

    Elöl a nagy tányér nekem is 48-as a bejárós bringán, hátul meg 28-12 van. Elég hosszú áttétel egy egyenes kormányos hibrid gépre, amivel tipikusan vásárolni vagy melóba megyek.

    Az edzős gépen 52-39-es a hajtómű. Ott az utolsó fokozat már nagyon gyors, oda nekem komoly lejtő kell.

    A bejárós bringára 2-es hajtóművet szeretnék előre, akkor jóval könnyebb lesz az első váltót beállítani rendesen, valamint takarítani is egyszerűbb. Most már nem húzok 2-gyerekes utánfutót, a kicsi fogaskerék nincs használatban. A 48x36x26T-ből csak a 48x36-ot használom. A kis fogaskerék el van hanyagolva.

    Kinéztem egy CX-s hajtóművet, 46/36-os. Akkor rövidebb lesz a végsebesség, a mászó fokozat viszont rövidebb. És amióta megvan a Deore XT hátsó váltó már fel tudok rakni 32T kazettát is, tehát igény esetén tudok rövidíteni az áttételen.

Új hozzászólás Aktív témák