- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple Watch Series 7 - új idők széle
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz
Frawly #54942 üzenetére
Azért ekkora a szám, mert gőzünk sincs, mennyi emberke kapta el a vírust. Itthon sem. Ők csak azt tudják, h akin jelentkeztek a tünetek, azok közül mennyi halt meg. A fertőzöttek jelentős része tünetmentes, vagy csak minimális tünetei vannak. Ha az egész lemegy, idén őszre, akkor lehet azt mondani, h a népesség 90%-a elkapta, ebből meghalt x ember, az egy sokkal kissebb % lesz majd vélhetően.
-
npera
újonc
válasz
Frawly #54942 üzenetére
Őőőőő, szerintem nem. A bérelt munkaerőt küldik el ilyenkor, az alkalmazottak még (!) maradnak. Még.
Mindent fizetsz kábé, egyedül a sor áll. Ami szintén inkább költség, mint spórolás ilyenkor. Az alkalmazottak 60%-os fizunk vannak, amit az állam kipótol jelenleg 90-94%-ra (blue collar vs white collar).
A létesítményt fenn kell tartani, most futnak a karbantartások. Gyakorlatilag csak a sor mozgatásának áramigényét "spórolod meg" ilyenkor, de minden mást fizetsz. Csak éppen eladásra nem termelsz, ami viszont valami borzalmas veszteség.
A legnagyobb baj ilyenkor, hogy az egész kábé percre kioptimalizált beszállítói láncolat szétesik. A just in time beszállítás igen érzékeny, ha kimarad egy teherautó a jobb oldali ajtókkal, ami olyan sorban érkezik ahogy a soron gyártják az autókat, akkor megáll az egész. Ilyenkor ki kell venni a sorból az érintett járműveket, ami a további szerelést is felborítja.
Most a beszállítók is leálltak, gyűrűzik tovább az egész. Kisebb beszállítók adott esetben bedőlnek, ha újra akarod indítani a gyártást, akkor kell helyettük mást találni. Aki persze a minőségbiztosítási rendszerben is benne van és tud kapacitásra minőséget gyártani.
Innentől lesz kábé challenge accpted szintű a dolog....
Nem vagyok egy nagy gazdasági expert, sőt. De szerintem az autóiparnak ez nagyobb veszteség lesz, mint a 2008-es buli.