- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz hobizoli #139600 üzenetére
Néztem, ez lesz alighanem a Taycan Turbo GT vagy hasonló. 3-motoros a cucc elvileg, úgy betapad kanyarból kifelé, mint Démon Hill.
Amikor Polestar 1-est hajtottam kanyargós úton, ott érezni lehetett jól a rendes torque vektoringot, mert amikor kábé 2000 Nm delta van a két oldal között, akkor az szépen fordítja be a kocsit. És mivel 2 külön motor van, ezért a szabályzás is elképesztő finoman és gyorsan történik.
Polestar csinált egy teszt szamarat, ahol kipakolták benzinmotort előről és beraktak ugyanolyan 2 motort előre is, mint ami hátul van. Ami a London Taxi elektromos motorja igazából...
Na, az a 4-motoros torque vektoringos kocsi valami elképesztő jó lehetett jégen is akár. Kábé, mint a Mercedes SLS Electric vagy a Rimac Nevera.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen