- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung SmartTag2 teszt
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz blueboi69 #8809 üzenetére
A debianos-ubuntus unattended-upgrades csomag automatice restartol is, ha szükséges. Onnantól már úgy állítom be a rendszert, h ha van, akkor vm-ek hibernálódnak, majd mikor elindul, akkor visszatölt. Hajnal 3-4 körül már a vendéglátós sem dolgozik.
Itthoni szerót át kellett állítanom vmi reggel 7 órára, mert néha megébredtem a csippanásra. Gen8 microservernek van egy hangja olyankor. Szerencsére restartnál nem pörgeti a ventit fél percen át csutkán. -
ncc1701
veterán
Ha recseg az már csecs, de mikor nem recseg, akkor nem nagy dolog felcsiszolni, tömíteni, és lakkozni. És nagyon szép tud lenni.
Persze itthonra én is szalagparkettát fogok majd tenni tavasszal az egyik szobába. Már a normális, fa verziót, amit többször fel lehet csiszolni. -
ncc1701
veterán
Most olvastam én is. Miért vesz olyan autót, akinek bkv bérletre van pénze? Abba már bele sem megyek, hogy hogyan lehet valaki annyira jóhiszemű, h úgy vesz kocsit, h alá sem néz, körbe sem méri a kasztnit? Visz egy szerelőt, már nem opatja be magát. Nem azt mondom, h megérdemelte, de a hogyan sz.passuk magunkat taknyosra tipikus esete a sztori.
-
ncc1701
veterán
Ha cuccot kell vinned, és ha sorbafűztél 3-4 ügyfelet, akit aznap le kell járnod, onnan a tömegközlekedés már nem opció. Ha lehet, én is bkv-val megyek oda, ahová villamossal/metróval lehet menni, de ez nem mindig működik. Néha érdemes bevállalni mondjuk az odafele tartó dugót (pláne, ha a történet céges), mert tudod, h visszafele már gyorsan lehet haladni.
-
ncc1701
veterán
válasz chris-77 #9387 üzenetére
Egyzerű. Ugyanazért, mint amikor ha kimegyek üffélhez, és elöttem valaki kókányolt, vagy esetleg kicsit képzetlenebb a helyi it erő, akkor nem kezdem el fikázni, inkább nem mondok semmit, és a lehetőségekhez képest megcsinálom olyan jóra, ahogy lehet. Mert még jól jöhet adott esetben, h normális voltam.
-
ncc1701
veterán
Nem szépet kell venni, hanem olyat, ami jó. Szép autót a lányok vesznek, az autó külseje lényegtelen, bentről úgysem látod.
Yarisnak eddig kb ennyi volt:
Gariban hosszbordás szíj, mert csúszott néha
Kb 3 első féktárcsa+betétek, 3 kuplung
Valamikor 200ekm felett a hátsó ajtóra vissza kellett heggeszteni a két teló tartó fém bigyót, mert a pont heggesztés elengedett
~250ekm: lecsiszoltam, políroztam, lakkoztam, políroztam az első lámpákat, mert mattultak-sárgultak
285ekm: önindító
340ekm: generátor
355ekm: Bal hátsó kerékcsapágy, sajna ilyen integrált bigyó, 50-60e az alkatrséz.
Bal első ülést meg lehetne már lassan csináltatni, mert kiülte kicsit a pici popim.De biztosan én vagyok a fasz, anno mikor anya 307-e meghótt, akkor azt mondtam, h szánok kocsira 1.5 millát, megvettünk egy ugyanolyan yarist, mint a cégesem. Kp. Azóta sem kellett rá költeni semmit, most fog menni jövő héten 105ezres szervízbe a toyotához, lesz 30eft ablaktörlő lapátokkal együtt, és csókolom. Beleülsz, megy, anya alatt eszik 5.5 litert, hűt, fűt, nem ázik be, nem rohad, mi kell még?
Persze tudom, más mikor van 1.5 millája kocsira, akkor már szalad is, és 5-6M körül nézeget német prémijumot, mer az jó.
Ja, bocs, mindkét autónál kellett cseréltetni 1db tömítő bigyót a klíma hűtőnél, és töltetni. Ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Anya yarisának meg kellett hegeszteni a kipuffját. A hátsó dobba ami belemegy cső, az elfáradt. Szerelő spannak mondtam, h cserélje nyugodtan kompletten, de esztergált bele egy közdarabot, odahegesztette védőgázos hegesztővel, és szeva. Mellesleg felkerültek a téli kerekek is, pont időben, 24 fokban már kellett.
-
ncc1701
veterán
Ja, utána olvastam most. Érdekes a gond, itthon is filóztam rajta, h szegény madarak, de aztán úgy voltam vele, h az a madár, amelyik olyan hülye, h egy nem éhes macsek elkapja, az rohadtul megérdemli. Figyeljen oda.
Amúgy ja, lehet sétáltatni macsekot, láttam is már ilyet, bár nem az a tipikus sétálós fajta.
-
ncc1701
veterán
Srácok, Yarisnak kb mennie kellene, gyakorlatilag GTK. Cserés lesz lassan a vízhűtő, a 4 gátló, plusz jön a kuplung is hozzá, első ülést kiültem, mögöttem levő ülés sor sem mozdul már, mert hétvégén bereteszelődött, de a lexarabb a katalizátor miatt egyre gyakrabban világító engine check. Katalizátorra meg kaptam 270 ezres ajánlatot, bontva is 110e. Van benne 360ekm, utólag azt mondom, h 285ekm-ig abszolút semmi baja nem volt. Betolom beszámításra.
Az új swift listaárakból lehet alkudozni, vagy annyi, amennyit leírnak, és max egy padlószőnyeget tudok belőlük kicsikarni? -
ncc1701
veterán
Ezzel sincs sok gond, katalizátor vagy fél éve jött elő, oszt világít 2-3 napig, majd abbahagyja. Csak ugye ez nem gyógyul meg, egyre gyakrabban panaszkodik miatta, oszt úgy marad. Namost, ennek cseréje az autó árának a harmada. Most a márka szervíz (nem feltétlen kell neki hinni) szólt, h kuplung csere jönni fog, ezt érezni is, de kopó, viszont gátlók+első hűtő a korrózió miatt. Na, és mikor egy autó árának a felét rá kell költeni, ott jön az, h már nem éri meg. Amúgy patent, nem érzel rajta semmi gondot. Jön-megy, hűt, fűt, szép állapotban van...
-
ncc1701
veterán
Gyakorlatilag csak dicsérik mindenhol, legalábbis én még rosszat nem olvastam róla. Mondjuk ennyi pénzért...
Ezt párosítani egy jó kis bordásszíj hajtással, és kész a karbantartás mentes bicó. -
ncc1701
veterán
válasz LightBringeɍ #13415 üzenetére
Vittorék az ő végtelen bölcsességükben megszavazták, h a munkáltató elrendelhessen évi 400 túlórát, és azt ráérjen 3 év múlva kifizetni. De vezérünk megmagyarázta, h ez a munkavállalónak jó, mert aki akar, az mostantól többet dolgozhat. Magyarul kvázi bevezették a 48 órás munkahetet.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
Ne pöcsölj vele ennyit. Vegyél egy jó sram láncot, annak van faja láncbontó szeme. Bicaj után kipattintod, nagy szájú palackba töltesz 2-3 dl benzint, lánc bele, összerázod 10 másodperc, a benzint egy másik, ülepítő flakonba visszaöntöd, láncot kiakasztod. Ronggyal letörlöd a fogaskerekeket, láncot visszateszed, majd kb 1 óra múlva átolajozod. Ez így kb 5 perc, és 100% tiszta a láncod.
Új hozzászólás Aktív témák
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest