- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
tag
Én amúgy továbbra sem akarok bringával közlekedni, csak hobbiból.
munkába járni nem jó, mert két méter után izzadok
boltba járni nem jó, mert ellopják
gyerekért menni vele nem jó, mert versenybringa
szüleimhez menni nem jó, mert 200km
ezzel fedtem le a közlekedésemetmarad az, hogy nem megyek, csak kápmegyerig pesten, beljebb meg nem fogok munkát vállalni
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
-NoVa-
őstag
válasz Gabibácsi #60402 üzenetére
Izzadás edzettség és tempó kérdése. Ha napi járós eszköz a bringa, akkor egy egészséges 20-25km/h környéki utazótempó nyugalmi pulzussal történik kb. Hátizsák ha jól szellőző, háttól eltartott formátum, és a pántja sem a hónaljadban fülleszt be, nem sül rád. Részemről futártáska a preferált kényelmes formátum, ahol mellkason át középen megy a pánt, nem izzad alá a hónaljam, és hátul sem a hátam közepére lapul, lejjebb lóg. Váltásruha befér a napi cucc mellé.
Másnak a csomagtartó a kényelmes.
Az izzadás ellen menetszél kell. A célhoz közelítve az utolsó 2 km-en pedig fokozatos lassulás, különben megálláskor csap ki a víz.Ellopás ellen meg kell tanulni rendesen lakatolni, megfelelő dologhoz, megfelelő eszközzel, megfelelő módon. Hosszú.
Egy gyerekhez még a gyerekülés is egy egész egyszerű megoldás, kettőnél már sajnos kinőtte a fiam is a kormány mögé szerelhető első ülést, egy bringával innentől kezd esélytelenné válni a szálltás.És itt omlik össze az egész koncepció családdal erre a pár évre. Egy Yuba Spicy Curry jellegű, 2 gyerekkel kényelmes méretű rásegítéses cargo bike 5k USD körül jön ki. Azt hiszem, ennél akkor is olcsóbban jönnék ki, ha én próbálnék hegeszteni ilyet magamnak. Minden elrontott prototípussal együtt is
-
Gabibácsi
tag
válasz -NoVa- #60404 üzenetére
Akkor te járj bringával.
izzadtság adottsag kérdése is, fiam is izzad minimális mozgástól is, csupa víz a feje azonnal
rendes lakat nincs, hely nincs, bármilyen erős lakat is ma 5 perc, én meg egy órát is elvagyok a boltban
de amúgy te is kocsival jársz ha kell, tökmindegyHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Gabibácsi
tag
Amúgy ma megálltam a pirosnál, és megelőztek...
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #60393 üzenetére
Lehet hogy van olyan, de mashol meg ilyen: Fellázadtak a MÁV utasai
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz ncc1701 #60410 üzenetére
Neki nem nagyon vannak 10 perces videoi, es azokban neha mar a zarat is szetszedi, kielemzi ennyi ido alatt.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Gabibácsi
tag
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #60393 üzenetére
Ezzel a Veres/Váccal vitatkoznánk. Néha én is mentem vele, akkor jól kijött. És még bicajt is vittem. Most amelyik ismerős elköltözött ott a vasút is szerepelt a listán a negatív érvek oszlopában, mert szép új szerelvények vannak, meg minden, de napi szinten volt vele baj.
-
-NoVa-
őstag
válasz ncc1701 #60410 üzenetére
Csak a szokásosat tudom mondani. Szorosan kell rögzíteni, hogy ne lógjon, ne lehessen kényelmesen hozzáférni. Relatív magasan kell, hogy ne lehessen rátámasztani valamire, kalapálni, szétverni, és ne érjen le az erővágó nyele, hogy kényelmesen letámasztva azzal lehessen elcsípni.
Eleve ha kb ki van töltve az egész U lakat belső része bringával és épületalkatrésszel/oszloppal ,nem lötyög, nem lóg, akkor hosszabb csövet átdugva sem lehet feszegetni az egészet.És persze ne olyan oszlophoz, ami kézzel kitéphető a földből. Előny, ha gáz vagy áram fut benne.
-
-
zetor2000
senior tag
válasz halapidori #60382 üzenetére
Cserépléc szokott lenni mindenféle fatelepem, tüzépen. Csak arra vigyázz, ne úgy törje, mint a klasszikus...
Amúgy miért gondolod, hogy minden pasi hímsoviniszta? Amúgy lehet, bzui volt, csak titkolja. De az is lehet, már mindene megvan odahaza (feleség, gyerek, kocsi), azt "az is csak munka" lenneEz a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
halapidori
csendes tag
válasz zetor2000 #60420 üzenetére
léc van, Fólia és szigetelés van, azok jók is kb. 15 éve lettt cserélve, szóval csak cserép és szegély kell. 32-es a léctávolság, ahhoz kotrunk valami közepes betoncserepet.
Nem minden pasi, erről szó sincs! A szakik közt azért előfordul... (Meg a SZTK nőgyógyásznál )Én kérdeztem tőle, és nekem válaszolt, nem a mellettem álló édesapámnak, és nem is az 1x1nél kezdte, hanem feltételezte, hogy megjegyzem és megértem, továbbgondolom azt, amit mond. Tényleg, rendesen meglepett.
Sokszor ez úgy megy, hogy én kérdezek, a választ a Férfihoz intézik, nem hozzám. Vagy komolytalanul, lekezelően válaszolnak. Nem kell azt tudni, nem kell megérteni, úgysem menne, amúgysem nőnek való, majd a Férfi tudja. Ilyesmi most nem volt, és rendesen meglepett. -
zetor2000
senior tag
válasz halapidori #60421 üzenetére
Higul a szakma...
Úgy tűnik, vannak rendes emberek, még nem teljesen haltunk ki.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
#Comic pictures:
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
sutszi
veterán
(#60386) qnadam : Sebesség korlát van, de valamiért itt jótékonyan nem feszegetjük, hogy azért ha megkérdezel 10 random biciklist akkor azt sem fogja tudni milyen rendezvényen van....nem ám a szabályokat sorolja. Ha az autóknál felrójuk a betartást, akkor az a minimum, hogy itt is...
Szerintem semmi szükség támogatásra. Ha nekem figyelnem kell a műszaki állapotra, akkor ott is legyen ez a határ meghúzva... PL, hányan hordanak bukósisakot?! ..stbDe egyébként ha nincs jóidő...akkor nem életszerű ez a nagy biciklis lelkesedés...rögtön előkapja mindenki a bádogesernyőt... és hogy őszinte legyek a 3-as metró egy esős napon...mintha döglött állat szállító vagonok lennének... nyáron meg szauna... ezért ne akarjak inkább kocsival menni?
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #60402 üzenetére
Én ma pár kilométert mentem csak kocsival, aztán gondolkoztam, hogy bicajjal talán lehet, de bazi kacskaringós és hosszú lenne az út, azt sem tudom merrefelé kellene elindulni és tüdőm is gyík ennyi emelkedőhöz. Két köztes szakasz szar minőségű is, vagy ez a sárga téglás csúszós ami ebben az időben haladó fokozat.
-
FőDudu
addikt
Ugy tunik majus 18-tol a legalso harom osztalynak ujraindul az iskola.
Meg a lefelso osztalynak es az erettsegizoknek.Erdekes lesz...
FőDudu
-
Jahno
őstag
válasz Samott #60436 üzenetére
Lehet, csak kérdés mi az EU-s vagy elvárható átlag és mihez képest mennyire. Ha nem is rögtön Afrikával kell példálózni, de ha valami a világ sok másik országában sem működik akkor lehet csak mi szeretnénk túl sokat ami nem lenne működőképes. Csak nehéz kitalálni a viszonyítási alapot és hozzámérni a lehetőségeket. Viszont ha az jön ki, hogy ez az elvárható, akkor mondják ki és legyen az.
-
npera
újonc
válasz sutszi #60426 üzenetére
Ha nagyon rossz az idő, akkor én sem bringázok. Még nem volt olyan, de biztos létezik
-
Samott
addikt
"Ezért a munkába járóknak reggel már legalább két vonattal előbb kell indulniuk, hogy időre beérjenek a munkahelyükre. Nem 5-10 perces késésekről van szó, a Monor-Nyugati távolságon (amely 34 perces út lenne) például a vonat kétnaponta rendszeresen további legalább 34 percet összeszed késésként. Egyéb napokon „csak” 10-15 perc a késés, ami már jó esetnek mondható. "
Ezen nincs mit okoskodni. Meg hasonlitgatni. Meg maszatolni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Azt meséltem, amikor asszem kabátot adtam le zippzár cserére? Bebringáztam a belvárosba, a leginkább belvásorba egy sétálóutcába. A kerékpárúton mentem ameddig lehetett, aztán a belváros közepén levű Brunnsparken nevű téren véget is ért. Ott voltam hirtelen millió gyalogos között az illegalitásban.
Azt csináltam, hogy kiválasztottam egy nőt, aki egyenletesen ment és mögötte gurultam egy méterrel. Szerintem csodálkozott is, hogy mindenki kitér az útjából, mert bár nem tudta, de egy medve ment mögötte bringával
Onnan visszafelé szintén csak járda volt, ahol lassan haladtam és a gyalogosokat nem akadályoztam. Aztán végül lett kerékpárút a Nordstan nevű vásárcsarnok mellett, onnan már egyszerű volt a téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...