- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A topikban hirdetni TILOS! A hirdetések helye a HA-n van.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sidaries
őstag
válasz edfromhadria #1099 üzenetére
Én is próbáltam pár MMO-t, de nem mondhatom, hogy a téma nagy ismerője lennék, mert hosszú távon egyik sem tudott lekötni, viszont az EVEvel már bő egy éve aktív vagyok. Tehát függésre simán alkalmas játék, de ahogy v.tom is írja, ez azért kordában tartható és idővel tényleg múlik, ahogy áthelyeződnek a hangsúlyok a hosszú távú célokra.
4-5 hónap alatt simán eljutsz odáig, hogy játékpénzből vegyed a plexet, bár ez erősen ember és karakterfüggő. Én highsec bányászként sokkal nehezebben szedem össze a pénzt, mint aki mondjuk lvl4-es küldetéseket csinál, de ha isk szempontból megfelelő munkát választasz, akkor szerintem 2-3 hónap alatt már elég pénzed lesz a plexre.
A corpok pedig sokfélék. Nálunk (v.tom corpjában vagyok) elég nagy a lazaság. Vannak meghirdetett programok, amikre aki akar és tud, az jön. Én például szinte sosem voltam pvp-zni, de olyan emberek is vannak, akiket még életemben nem láttam bányászlézer mögött. Persze lazán mindenki kapcsolatban van és segítjük egymást amennyire tudjuk.
Mivel a corpunk átlagéletkora elég magas, ezért zömében nálunk is kilenctől magasabb az aktivitás, bár én inkább a 6-9-es sávban játszom. Vannak, akiket nem látunk, hetekig, hónapokig, aztán meg mégis visszajönnek és újra aktívak lesznek. Szóval ilyen jellegű megkötés nálunk nincs, de biztos vagyok benne, hogy pár 0.0 cégnél ez nem ilyen egyszerű.
Persze, ha többet játszol, akkor (általában) több pénzed lesz és némileg gyorsabban fejlődsz és hamarabb megvan a plex ára is, szóval van értelme keményen nyomni. Nálunk is vannak aktívabb és kevésbé aktív tagok is.
Egyelőre ennyi, ha van még kérdés, igyekszem válaszolni.
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
CsiguszMaxim
senior tag
válasz edfromhadria #1099 üzenetére
Na most lehet hogy csak a stressz meg a tegnapi "játékélmény" (nézd csak Sid [link]) beszél belőlem de leírom, hogy legyen már negatív vélemény is.
Amikor elkezdtem ezt a játékot cirka fél éve kicsit másabb volt. Szabadabb volt a megélhetés kevésbé éreztem azt, hogy a készítők megpróbálnak kontrollálni és szerintem ez adta a játék szépségét. Most egyre inkább kezd hasonlítani az egész a való életre ahol a fennmaradásért kell kaparnod mert a csúnya "csavarjuk ki az utolsó csepp extraprofitot is a játékból" hozzá állás elérte a CCP-t. Ezalatt azt értsd, hogy az EVE kezdi áttenni a hangsúlyt az alapos, átgondolt, taktikus és sokszor órákig tervezgetős játékmenetről a milyen csillámpónit fessek a hajómra és társai szintű 6 éveseknek való minél jobban leegyszerűsített felpörgetett játékmenetre. Egyszóval szerintem szépen lassan elveszíti a rétegjáték jellegét.
Folyamatosan nerfelik a jó megélhetést jelentő dolgokat ellenben a sok újdonság khmm.... marhaság miatt megy fel a plex ára. Tele van a játék "full kreténekkel" akik 6 órát ülnek 40-en egy kapun, hogy lelőjenek 3 hajót és még sorolhatnám.
Komolyan néha úgy érzem ez már nem is játék kategória hanem valamiféle normális élethez hasonló szimuláció ahol nézed a híradót, hogy miről dönt a kormány (új patch) majd agyalsz, hogy ez miként lesz hatással arra, hogy fent tartsd magad. És még ha ez meg is van az szép és jó de, ha nem találsz valami motivációt is mellé a játékban (minimum világuralomra törés) akkor teljesen meghal az egész értelme. De mondok jobbat: ez sem elég, mert hiába lesz célod ahhoz megint skillek kellenek majd meg sok sok isk ami nem jön csak sok sok idő elteltével (főleg a skillek). Na ilyenkor fogsz kiakadni, hogy minden szarra várni kell és semmi értelmeset nem tudsz csinálni -----> hülyeséget csinálsz és viseled a következményét.
Egy szó mint száz akkor kezd el ezt a ******-t ha mikor megnyomod jobb felül az x-et akkor az agyad is elfelejti a játékot és egy percet sem gondolkodsz rajta tovább.
Végezetül egy jó tanács: Fontos események közelében (pl vizsgaidőszak) felejtsd el a játékot. Akármennyire is kér bármelyik cimborád NE LOGOLJ FEL!!!
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
MODERÁTOR
válasz edfromhadria #1099 üzenetére
Szia!
Először is szerintem CsiguszMaxim eléggé sötéten festette le a dolgokat, azért annyira nem durva a helyzet. De tény, hogy nagyon hasonlít a játék a való élethez.
A játékban tényleg sok minden egyszerűsödött az évek alatt. Ezek egy részének én is örülök, egy részének meg nem. De elfogadom, hogy szükség van az új játékosokra, hogy a játék fennmaradjon, és így ki kell törnie a rétegjáték szintjéről.
A gazdaság a játékosoktól függ, mert 99,9%-ban minden a játékosok adnak és vesznek a piacon, így a kereslet-kínálat dönt az árakról. A játék tele van csalókkal, kémekkel, tolvajokkal, stb, csak úgy, mint a nagy betűs valóság. És ez a játékon belül mind legális, de ez is élvezhetőbbé teszi az egészet.
A politika is tisztára olyan mint a valóságban, kb 2 évig vezettem a játékban corp-ot, alliance-ba léptünk, és hát tudnék mesélni, mik történtek.
De a lényeg, hogy a függőséget itt lehet kezelni, ugyanis a karaktered éjjel-nappal fejlődik, akkor is, ha offline vagy. Én annak idején (3 és fél éve) kizárólag e miatt kezdtem el, mert én sem akartam függő lenni. Az elmúlt 2 évben pl összesen játszottam fél évet aktívan, a fennmaradó időben csak a skillek állítása miatt léptem be (2 accountom is van). Neked rengeteg időd van a játékra, amikor én aktív vagyok, akkor is csak max 2-3 órát játszok vele naponta.
Végül néhány gondolat a pénzkeresetről. Sajnos egyre több ISK kell a havi játékidő megvásárlásához, ez tény. Jelenleg 350-400 millió ISK között van a havidíj (PLEX). Én főleg level 4-es küldiket szoktam csinálni, és azokkal alsó hangon megkeresem az 50 milliót óránként, de szerintem így is alulbecsültem a bevételt.
Persze fontos tudni, hogy egy kezdő karakterrel nem lehet ennyit kerseni, mert se képzettsége, se tapasztalata, se felszerelése nincs hozzá. Ebből következik is, hogy e három dolog kell a pénzkeresethez, minél több van ezekből, annál gyorsabban csorog a lóvé. Csak példaként, mikor kb 2 hónapos karakterrel elkezdtem level 4-es küldiket, kb 2 óra volt, mire egy küldivel végeztem. Az most kb negyed óra.
3-4 hónapos karakterrel már ki lehet termelni a havi ISK-et, de ahhoz maximálisan be kell tartani a tanácsokat, hogy hatékony legyél (pl. milyen hajóval, milyen felszereléssel, milyen skillekkel és hogyan kezdj neki egy küldinek).Ja, és még valami. Ami igazán megtetszett benne az az, hogy ha itt elvesztesz valamit, akkor tényleg elveszted. Pl. ha kilövik a battleship-ed, melyre 2 hónapig gyűjtötted a lóvét, akkor annak annyi. Nem kapod vissza, gürcölhetsz megint azért, hogy vehess egyet. Vagyis itt sokkal nagyobb jelentősége van a játékos döntéseinek, ugyanis igazi veszteség érheti (a játékban persze). Ezért nem is igazán lehet találkozni komolytalan emberekkel, aminek kifejezetten örülök (persze mindig vannak kivételek). És ugyanez teszi sokkal komolyabbá a játékbeli bűnözést is.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
-
edfromhadria
csendes tag
Sziasztok!
Őszintén meglepett ez a gyors válasz a postomra, aminek örülök, és köszönöm.
Igyekszem sorban reagálni. A függőséget tudom kezelni, inkább a fontosabb az volt, hogy általában a corp.ok hogyan állnak az ilyen helyzethez. Az hogy felhasználóközelibb, az számomra is öröm. A "walking in station"-t bemutató vidit láttam már én is, hát hmm, hatásvadász. Sőt, az "A futurie vision" videó is körömrágós lett. Mintha a MassEffect-et láttam volna. Egy trialkarinak mindenképpen nekiállok, aztán ha úgy érzem, jöhet a fizetett account.
Ha jól emlékszem, akkor Sidaries régebbi hozzászólásában olvastam, hogy nem feltétlen érdemes ISKból venni a plex-et. Félig egyetértek! Havi három pizza minusz megéri azt a 350-400milkát. Szóval nem elsődleges célom a plex megvásárlása, ha van mire költeni! És abban természetesen, teljesen biztos vagyok, hogy van mire költeni! (: Az jó ha egy corp átlagéletkora magas. Természetesen nem tartom egyenesen arányosnak a nagyobb életkor, nagyobb intelligenciát, mivel láttunk már karón varjút.
Nekem kifejezetten tetszik a valós élethez hasonlatossága, addig amíg nem érzem második munkahelyes játéknak. Természetesen jó ha egy corp.ban vannak elvárások, szabályok, de elfogadható határokon belül, nem pedig, hogy napi kötelező 5 óra függés stb. Az h megkérnek valamire ez természetes, hiszen azért vagyunk corp.ban, hogy számítsunk egymásra.
"Én annak idején (3 és fél éve) kizárólag e miatt kezdtem el, mert én sem akartam függő lenni." Jó, hogy ezt leírtad, és igen, jelenleg van rá időm, viszont ezért is kérdeztem, hogy ha IRL miatt lecsökken ez az idő, a corp.ok hogy reagálnak rá. "3-4 hónapos karakterrel már ki lehet termelni a havi ISK-et, de ahhoz maximálisan be kell tartani a tanácsokat, hogy hatékony legyél (pl. milyen hajóval, milyen felszereléssel, milyen skillekkel és hogyan kezdj neki egy küldinek)"
Nos igen elsősorban ha játékbalépek akkor itt kellene segítség. Olvastam, hogy igazából nem nagyon lehet elbaltázni egy karit, mert ha meggondoltad magad, s tegyük fel, harcászatból bányászkodni akar az illető, akkor ebben a játékban azt is meg lehet, persze megfelelő idő függvényében.
Szeretek küldizni mivel általában a fejlődés miatt fontosnak tartom, viszont a csoportos tevékenységeket nagyon kedvelem. Általános szerepem a csapatokban a támogatás volt mindig. Az mmorpg-kben vagy healer(gyógyító) voltam, vagy pedig védő Hunter(lásd például Silkroad-ban a thief-ek ellen harcoló karavánt védő hunter). Nem tudom, hogy itt van-e ilyen, de megfelelő tapasztalatszerzés után szívesen vigyáznék egy csapattal egy szállítóhajót, vagy lowsec.es területen tevékenykedő bányászhajókat, vagy csak csoportos piratehunt. Viszont a fúrást is fontos elemnek tartom a játékban, legalábbis ahogy olvastam róla. DE persze az ipar, fejlesztés, fölfedezés is érdekes lehet.
Elsőként PVE küldizős, fúró karaktert alkotok. Aztán megfelelő tapasztalat után jöhetnek a pvp meccsek.
Köszönöm a hozzászólásokat, ha úgy haladok ma az olvasgatással, el kezdem felemészteni az első trialt. Aztán, szívesen támogatok valakit egy ingyen hónappal a meghívós rendszerben.
Minden jót kívánok!
Üdvözlettel:
ed -
v.tom
őstag
válasz edfromhadria #1106 üzenetére
A future vision videó nem kizárólag ez eve online-ról szól. A CCP (az eve fejlesztőgárdája) egyik project játéka a csak konzolokra megjelenő mmofps, a DUST 514, ami viszonylag szorosan, több szálon össze lesz kötve az eve online-al. Hogy pontosan milyen módon, még nem tudni, de elég sokat sejtet az általad említett future vision videó.
A kedvenc tevékenységeid itt is megtalálhatóak, csak kicsit más formában. A support szerepet nagyon sok féle módon be lehet tölteni egy flottában, az általad leírt feladat a logistics hajókra hárul elsősorban.
-
Viper26
nagyúr
Végre sikerült ezt összerakni, kezdődhet az írtás.
iPhone 14 | FR955
-
v.tom
őstag
Én is használok lézeres hajókat pve-re, bár még a t2-re várnom kell egy hetet. Szerintem jó ez a fitt, bár én személy szerint jobban preferálom az erősebb tank nyújtotta kényelmet, mint a nagy dps nyújtotta gyorsaságot (cap stabul dual rep dominix ).
Lézernél ez teljesen jó, mert tud benne egy pillanat alatt kristályt cserélni, és ellő simán 50km+ ra vele.
Nekem volt egy t2 riggelt abaddon-om, nagyon állat, csak nem figyeltem és lelőtték az npc-k a f*szba. Két héttel azután, hogy szintén egy nemfigyelés miatt egy rattlesnake-et is buktam. Az kevésbé volt jó kör.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz edfromhadria #1099 üzenetére
Félig OFF, ezért inkább off-ba teszem:
Amit leírsz játékidőt (napi ~4 óra, hétvégén majdnem a duplája) a mai átlag MMO-hoz nem hogy elég, hanem bőven sok, ha csak egyetlen karaktert viszel. A WoW hatására eltünt a koreából kiinduló "farmfest" stílusú MMO, a nyugatot elérő koreai MMO-k is sokkal barátságosabbak ilyen téren már. Ráadásul áttevődött a hangsúly a max. lvl-en történő dolgokra (részben épp emiatt), és így nem tudsz olyan nagyon lemaradni (WoW-ban pl. tipikusan töredéke a karakter felhúzására fordított idő annak amit utána játszol vele a következő szint növelésig). Persze pont EVE-ben nincs értelme a max. lvl kifejezésnek, de itt meg a fejlődési rendszer miatt nem darabolódik szét annyira a társaság (legalábbis amennyire tudom, EVE-nek csak külső rajongója vagyok ). Szóval ennyi ráfordítható idővel nyugodtan belevághatsz bármibe. -
v.tom
őstag
válasz edfromhadria #1113 üzenetére
Nézz majd fel a public channelünkre, ott mindig vannak érdekes ember. ADOF
Illetve a HUN channel-t se hagyd ki semmiképp -
v.tom
őstag
Hírek az e3-ról:
Hilmar Pétursson most jelentette be, hogy a Dust 514 ps3 exkluzív lesz, és tényleg szorosan össze lesz kapcsolva az eve-vel. Oda-vissza kapcsolat lesz...
Closed beta lesz idén év végén, megjelenés tavasszal. Na erre nagyon kíváncsi leszek, bár szerintem konzolt ezért nem fogok venni. -
Wasp_HUN
tag
válasz Viper26 #1108 üzenetére
Ha megengedsz egy tanácsot, a DC II-t PVE armoros hajón felejtsd el. Ha már mindenképp omni tankot akarsz, többet érsz egy EANM II-vel. Alapból több resistet ad armorra és skillel ez még növelhető is (Compensation skillek), plusz passzív modul. A másik meg, hogy PvE hajón mindig kületés függően resistel az ember, mivel célirányossan sokkal hatékonyabb, mint az állandó omni tank. Így erősebb is a tank vagy ferlakhatsz még 1-2 Damage Mod-ot, vagy Tracking Enhancer II-t, ami nem elhanyagolható.
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
edfromhadria
csendes tag
Első este után:
A felületkezelést, az utazást egészen jól megismertem, amiben természetesen a 1. hsz-ben belinkelt videók is sokat segítettek. Ami a tutorialok alatt nehezen érthető rész volt, az a building, researching, blueprint, manufacturing volt első körben. Mindenképpen meg kell értenem az alapokat, mivel akarok ezekkel foglalkozni. Túl sok mindent nem csináltam még, egyelőre többet olvasok mint tevékenykedek. Ma talán többre jutok. A kasztok utánaolvasása után a Caldari Achura Monk-ok lettek a legszimpatikusabbak (kifejezetten magamraismerek a borzalmas kereskedői készségükben), ezért váltani fogok, hogy mihamarabb kiismerhessem tulajdonságaikat. Úgysem árt az ismétlés, másodjára biztos jobban, s gyorsabban haladok mint elsőre. Az iskola marad a The School of Applied Knowledge. Igazából kicsit úgy érzem magam, mintha pilótavizsgán lennék. Sok-sok kütyü sok-sok funkció, bőség zavara bőven, mi mire jó, mi hol van, de vásárolni már tudok, legalábbis skilleket, meg miner-t vettem eddig. A skillezés kezd picit(!) tisztulni. Viszont még hátra van a fittelés illetve a fegyverkezés alapjai. És persze még nagyon-nagyon sok minden. (:
v.tom, Sidaries cége nagyon segítőkész, s türelmes! Kérdésemre lámázás, noobolás nélkül egyszerűen válaszolnak! Ez nagyon új, szokatlan ezért természetesen pozitív is számomra, Köszönöm!
Ma este a Caldari szerzetessel újrakezdés, aztán folyt köv.
Üdvözlettel:
ed -
v.tom
őstag
válasz edfromhadria #1120 üzenetére
Annak, hogy milyen karaktert indítasz, csak nagyon minimális szerepe van a későbbiekben. Az elején a kezdő pár 10k skillpont függ csak tőle, illetve hogy milyen helyen indulsz.
-
Smells
tag
válasz edfromhadria #1120 üzenetére
Én először 2008 közepe táján találkoztam a játékkal és akkor próbáltam ki először egy trial karival, bár utána nem folytattam tovább.
Emlékszem, hogy mennyit olvastam róla mielőtt kiválasztottam, hogy melyik néppel legyek és azon belül mit válasszak, mert akkor az egy komoly döntésnek tűnt, mert eltérően voltak elosztva az attribute-ok és ha például kereskedő akartál lenni, olyat volt érdemes választani, aminek magas charismája volt, viszont ekkor meg a combat skilleket tanultad lassabban azzal a karival.
Amikor nemrég újra felfedeztem az EVE-t kellemes megkönnyebülés volt tudomásul venni, hogy ez már nincs így. Minden kezdő karinak ugyanúgy vannak elosztva a pontjai, amiket újra is rendezhetsz és ahogy v.tom is írta, nagyon minimális eltérés van a kezdeti skillpontokban az egyes faj/vérvonal/nemzetségek között.
Erről a táblázatról ez szépen le is olvasható.
Minden faj a saját frigate osztályú hajóját tudja az elején vezetni a hozzá tartozó fegyvervezettel, más különbség nincs. Ha akarod, bármelyik hajót, fegyverzetet használhatod, csak az ahhoz tartozó skillt kell megtanulnod, nincsenek megkötések, amik eldőlnek a népválasztásnál.
Ami viszont fontosabb, az a role, a háttértörténet. Ha ez számodra szempont, mert például szeretnél valamilyen szinten azonosulni a kariddal, akkor olvass utána, hogy miféle nép az, amelyiket választod. Nekem például a Gallente nagyon rokonszenves volt, az Amarr viszont nagyon nem.
És ha netán fontos, hogy hogyan néz ki a karid, akkor számításba veheted, hogy a népek között vannak eltérések a jellemző karakteriszikában, amit az arcukat, fejüket illeti.
Ezen a linken vannak képek egymás mellé téve, amiből látszanak ezek a különbségek.
Persze aztán teljesen át lehet szabdni a kinézetet, ezek csak a kb. kiindulási alapot mutatják.[ Szerkesztve ]
-
Smells
tag
válasz edfromhadria #1099 üzenetére
Közben újra visszaolvasgattam és támadt még egy-két gondolatom.
Nagyon tetszett ez a megközelítésed a függés felől, mert pont nemrég jutott eszembe, hogy feltűnt nekem az EVE-el kapcsolatban, hogy nem érzem ezt a klasszikus függőség érzését, amit más játékoknál időnként lehet érezni, különösen MMOG esetében és gondolkodtam kicsit, hogy ez miért lehet.
Arra jutottam, hogy nálam alapvetően három oka van.
1. Több éves WoW-os múltam van.
2. Nem vagyok közösség tagja.
3. "Depis" a játék színvilága.A wow-ban meghatározó a vizuális inger, ami nagyon erősen befolyásolja, hogy mennyire szórakoztató a játék és hogy mennyire tudsz elmerülni a világában.
Az EVE-ben ehhez képest alig van valami látvány, szinte semmi, itt más tart a képernyő előtt, ha ott tart.
Függést nagyrészt az is alakítja, hogy mennyire azonosulsz a karaktereddel, ami wowban sokkal-sokkal könnyebb, mint EVE-ben. Eleve EVE-ben nem is látod soha a karaktered, csak hajókat. Mindössze tudsz róla, hogy létezel emberi formában is, de az is "csak" egy klón, ami ha elpusztul, cserélhető. Persze a karid fejét látod egy kép formájában itt-ott, de ez pici és jelentéktelen.
Ez fog megváltozni a kövi nagy fejelsztéssel, amit már előttem mások is említettek a topicban, bár nekem az a véleményem, hogy ez csak egyfajta hiánypótlás lesz vagy egy színes máz, mert minden ugyanúgy elvégezhető lesz anélkül, hogy mászkálnál a hajóddal az állomáson belül, nem úgy, mint egy "igazi" rpg-ben, ahol a karidat látod és azzal teszed a dolgokat. Szóval nem tudom, hogy "valódi" funkciója lesz-e a station walkingnak, de egyelőre nem látom ezt.Wowban és más multiplayer játékokban mindig valamilyen közösség tagja voltam, eleve haverokkal kezdtem el azokat játszani, majd egy nagyobb közösséget formáltunk és volt, hogy vezető szerepet is betöltöttem. Így ha épp nem is volt kedvem játszani, mégis volt okom belépni, mert rögtön kaptam a 6 privát üzenetet és még ott volt a közös chat is, szóval erős szociális komponens is része volt az egésznek.
EVE-be nem jöttek velem a régi gamer haverok, szóval itt az űrben egyelőre senki nem hallja, hogy mit szeretnék mondani és nekem se akar senki mondani semmit, de ez idővel változni fog, de egyelőre emiatt sincs "függés".Depis színvilág meg számomra nagyon zavaró volt, főleg még évekkel ezelőtt, az első trialnél, mert akkor még aktívan wowoztam és az egy nagyon színes világ, ahol rajta mászkálsz a füvön, beúszol a tóba, repülsz a hegyek fölött és ha bemész egy városba, több száz másik hasonló karakter vesz körül, látványosan zajlik az élet, Eve-ben az overview-n látod, hogy valami van, de az is inkább csak szöveges infó, meg egy pici ikon, de kb. ennyi. Nagyon zavaró volt ez a sötét kékes, fekete világ, meg kellett szokni.
-
Wasp_HUN
tag
Nem butaság amit mondasz. Alapvetően a WOW és a hozzáhasonló themepark MMOG-k arra összpontosítanak, hogy egy maximálissan összerakott világba kerüljön a játékos, amit érdemben nem is enged a rendszer módosítani, nehogy az összkép romoljon.
Ezzel szemben, a Sandbox kategóriájú MMOG-k, mint amilyen az EVE is, bedob a sűrűjébe, kezedbe ad egy lapátot, meg egy vödröt és azt mondja menjél játszál, én leszarom. Ez alapvetően két teljesen különböző módon hat az emberre. Míg a WoW-ban maga a játék okozott elégedettséget, illetve az, hogy egyre jobb cuccaid voltak a karaktereden, addig az EVE-ben olykor a puszta túlélés is eufórikus rohamot képest okozni. EVE-ben nem látod közvetlenül azt, hogy a karaktered fejlődik, így nincs az a folyamatos hajtóerő, ami egy szintlépkedős MMO-nál előfordul.Az EVE univerzum hangulata szándékossan ilyen nyomott. Több régebbi trailerben, de főleg krónikákban jól kiemelik ezt.
Ami a társaságot illeti... ez egy MMO. Lehet egyedül is játszogatni, de magával csesz ki csak az ember. Nem kell okvetlen egy cégbe/alliba lépni, de valamilyen szinten barátokat találni nem árthat. Rengetek csatorna van, ahol találni magyarokat, illetve a magyar fórumon kereshet az ember céget, ha beakar lépni valahova. Annyit elmondanék, hogy aki elkezdte az EVE-t és úgy érzi, hogy már unalmas neki kicsit agentezgetni, 0.8-ban fúrni, stb. Az ne felejtse, hogy High Sec-en kívül is van élet
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
edfromhadria
csendes tag
Sziasztok!
Megkésve bár de törve nem, reagálok az írásokra! (:
Én is elég sokat olvasok azután, hogy mégis melyik népet válasszam, hiába nem olyan fontos, mert "minden lehetsz", s bármit tehetsz, de nekem valamilyen szinten fontos a role. Három típus tetszett meg: Caldari-Achura, Amarr-TrueAmarr, Caldari-Civire.
Nem tudom eldönteni, hogy melyik szimpatikusabb, viszont annak kifejezetten örülök, hogy ennyire jól van balanszolva a játék, hogy nem sorsdöntő ez. Mivel inkább harcban támogató, vagy harci karakter voltam, ezért ehhez hasonlatos hátterű fajt választanék. (:
"Depis színvilág meg számomra nagyon zavaró volt" Érdekes, hogy én pont ellenkezőleg érzem a látványt. Nekem alapjában a WoW pont azért nem tetszett mert nekem túl meseszerű. Alapjában is Sci-Fi beállítottságú vagyok, s nem tetszettek sosem a Fantasy-s dolgok. Ez könnyen rásegít arra, hogy én hamarabb rácsodálkozok egy csillagködre, egy űrbéli roncsra, vagy bármilyen kis apróságra, mint a színes világban, sárkányokon röpködő nagysapkás varázslókra.
Nekem csak egy féléves CabalOnline múltam van, amíg a szakdolgozatot írtam, tetszett és jó volt, hiszen ott találtam meg a szerepem a csapatban. Az hogy támogatom a többieket, ha kell akkor pedig csatába ugrottam fejest, volt hogy healerként is szépen ütöttem az ellent (két komolyabb pofon erejéig (: ).
"bedob a sűrűjébe, kezedbe ad egy lapátot, meg egy vödröt és azt mondja menjél játszál" Valamilyen szinten megnehezíti a kezdőt, hogy nem ez a négy táblával körbevanrajzolva hova kell menni, mit kell csinálni, illetve választottál valamit volt egy vonalad s azt követed, hanem na tessék ott a tutorial olvassál s csináld, majd pedig eldöntött, hogy mi tetszett meg s követni azt az irányt. Nekem a harc maradt elsődlegesként, viszont korábbi véleményemmel ellentétben a bányászat helyett a felfedezés scannelés vált vonzóbbá másodlagos foglalatosságnak, ahogy a tutorialok alatt megismertem.
Embere válogatja a társasághoz való hozzáállást is, viszont én szívesebben vagyok csapatban, mint egyedül, szárnyas fejvadász módban.
Én mint kezdő nyilatkozom arról, hogy egyelőre bőven elvagyok az agentezéssel, mivel megfelelő tapasztalat híján a HighSec-en kívüli élet elég drága dolog lehet! (:Üdvözlettel:
ed[ Szerkesztve ]
-
Wasp_HUN
tag
Na kikerültek végre az első érdemi információk is a Dust 514-ről. Ezek alapján az EVE-Online és a Dust 514 integrációja kellően magas szintű lesz, amivel abszolút egyedülállóvá vállik a világon. Szomorú viszont, hogy főként magyar oldalakon erről jóformán semmit se írnak.
Elöszőr is, a Dust játékosok maguk képesek utazni az univerzumban,Clone jump segítségével, de minden felszerelésüket, (Klónok, fegyverek, járművek) az EVE pilótáinak kell a helyszínre szállítaniuk. Szóval nem lesznek hirtelen 2 régióval arrébb felbukkanó zsoldos hadseregek.
Ami ennél is fontosabb... a 2 játék realtime, közvetlen kapcsolatban fog állni egymással, sőt akár a bolygó körül keringő hajók bizonyos fokig rá is lőhetnek az alattuk harcoló Dust katonákra. Ez valószínűleg amolyan off-map supportként fog működni, ami akkor aktiválódik, ha egy bizonyos típusú hajó pályára áll és persze annak pilótája a mi oldalunkon van.
Viszont a lent harcolóknak is lesz lehetőségük a fejük felett több száz kilométerre lévő hajókra tüzelni, valószínüleg előre telepített védelmi eszközökkel.Az EVE-ben használt Reinforce mode is átkerül a Dust-ba. Ennek az a célja, hogy időt adjon egy esetlegessen megtámadott POS, station vagy rendszer megvédésére. Így egy POS lelövése 2 ciklusú folyamat. Első támadáskor lelövik a pajzsait, ekkor, amennyiben van benne egy bizonyos anyag (Strontium), a POS sérthetetlen lesz egészen addig, amíg az üzemanyag ki nem fogy. Egy ilyenhez hasonló rendszer lesz a bolygók elfoglalásakkor is, hogy esélyt adjon a védelem megszervezésére, illetve a szükséges utánpótlás oda szállítására is, ami tekintve az EVE univerzum nagyságát, nem egy 5 perces meló.
MIndenesetre nem lesz elhanyagolható a DUST 514 az EVE-Online szempontjából, főleg ha a CCP meglépi a téli kiegnél azokat a Sov változtatásokat, amit sokan rebesgetnek, vagyis a területfoglalás részben vagy akár egészen is a bolygóktól fog fügni.
Dust 514 megjelenése előre láthatólag 2012 tavaszán lesz, csak és kizárólag Playstation 3-ra. Első letöltésnél egy minimális pénz összeget kell fizetni, amit ISK-ra alakítva a játékos teljesen visszakap, így biztosítva, hogy ne letolt gatyával vágjon neki a galaxissnak.
Két másik alapmechanikai elem is átkerül az EVE-ből. Az első a fejlődési rendszer, amin azért kicsit egyszerűsítenek, hogy ne kelljen 1 évet csak fegyverek tanulásával tölteni, de az Offline tanulás megmarad. A másik fontos dolog az úgynevezett Death Penalty. Amikor elvesztünk mondjunk egy tankot, akkor annak tényleg annyi és ha nem hoztunk a csatába eleget, akkor így ugorhat a páncélos támogatás, ami könnyen egy csata végét jelentheti. Egyszóval nem lesznek 45 mp-nként respawnoló járművek, mint egy BF-ben. Még érdekesebb, hogy a katonák halálának is van anyagi vonzata. Ugyanis amint egy katona elesik, úgy tudata áttöltődik egy új klónba, ami remélhetőleg a harctér közelében van, így visszamehet harcolni. Amennyiben ezek a klónok kifogynak, úgy nem igazán lesz respawn, vagyis a harc eldől. Minden felszerelést az EVE-ben is megtalálható alap fizetőeszközzel lehet beszerezni, ami nem más, mint az ISK (Interstellar Kredits). Illetve bizonyos tárgyakat az új, Aruum nevű, valódi pénzért váltható devizáért, de ezután ezek a tárgyak eladhatóak a sima ISK-ért is, így lehetőséget adva kevés szabadidővel, de nem magyar átlagfizetésből élőknek, hogy farmolás nélkül is meglegyen a betevőjük, illetve a sok szabadidővel, de kevés IRL pénzel rendelkezőknek, hogy csicsás, felesleges vackokat vegyenek.
Amúgy... WTB PS3
Forrás: [link]
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
v.tom
őstag
Eredetileg multiplatform lett volna (csak konzol, a pc a kezdetektől fogva ki lett zárva). Gondolom azért tervezik ilyenre, mert konzolon jelentősen nagyobbak lehetnek az eladások, illetve így könnyebb elkerülni azt, hogy a két játék közönsége megegyezzen, ami ugye ott lenne baj, hogy az érdekcsoportoknak (tehát a dust -osok és eve-esek) nem kellene egymással szemben szolgáltatásokat nyújtaniuk, mert ugyanazokról az emberekről van szó.
Így a nagyrészt különböző közösség érdekei egymással szemben is tudnak működni, és értelmet nyer a politika. -
v.tom
őstag
válasz CsiguszMaxim #1135 üzenetére
Pedig ma lőni akartam pár anomaly-t is a szomszéd wh-ban.
-
Smells
tag
CCP elismerte a támadást twitteren, és azt írják biztonsági okokból leállították a dolgokat.
Kérdezem az öregeket, hogy hosszabb, előre nem bejelentett kimaradás esetén szoktak adni valami kompenzációt, pl. ingyen napot vagy ilyesmi?
-
Smells
tag
100k skillpont most így free-be nem esne rosszul.
Apropó skillpont...a skill queue pörög ilyenkor is, ugye?
mod:
Hát ha eddig nem volt ilyen, akkor majd most megtudjuk. EVEMon pörgeti és majd össze lehet hasonlítani a kettőt, amikor újra online lesz minden, de a tippem az, hogy nem lesz kimaradás, ott fog folytatódni a tanulás, ahol normál esetben is lenne, mintha nem történt volna semmi.
legalább közben a támadó arcok jól szórakoznak:
"Silly Eve have taken their entire network offline after our very simple DDoS attack. Oh well, another day, another lulz!"
[ Szerkesztve ]
-
v.tom
őstag
-
Sidaries
őstag
Hülye hackerek!
I am the Visionaire, follow me if you dare...
-
edfromhadria
csendes tag
válasz edfromhadria #1145 üzenetére
Just a sound by Bloodhound Gang..: I hope you die
-
Wasp_HUN
tag
válasz edfromhadria #1145 üzenetére
Ezzel abszolút egyet tudok érteni, bár talán pár egyéb jelzővel kiegészíteném, plusz kedves szavakkal a felmenőiket illetően.
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Smells
tag
Sziasztok!
Szeretnék összeállítani egy 1 éves Skill Training tervet, hogy annak megfelelően remapoljam a karim attribute-jait.
A fő karaktercélom, amit a tervnek ki kéne szolgálnia a következő, általánosabbtól a konkrétabb és időben közelebbi célokat felsorolva:
- egy hatékony általános combat karakter létrehozása, ami megállja a helyét PVE-ben és PVP-ben is
- small fleet és solo PVP
- magas szintű PVE (nem tudom ezen a téren milyen lehetőségek vannak pontosan, Incursion fleetekben való szereplés, L5-ös küldetések?)
- magabiztos L4 solo mission running(+ esetleg R&D agent datacore farmolás, valamint WH-kban található site-ok solozása vagy ilyen fleetekben való résztvétel)
Tehát a legközelebbi és legmegvalósíthatóbb cél az L4 solo, utána a többi felfelé...
Ennek megfelelően a jelenlegi tudásom alapján összeraktam egy kb. 75 napos tervet, ami biztosít egy T2 fites Ravent Drone-okkal és ez az, ahol megakadtam és itt kérem a segítségeteket, ugyanis ez még messze nem 1 éves távlat.
Mivel töltsem ki a maradék időt, ami a fenti célokat tökéletesen szolgálja, főleg a PVE részt? Ugyanis jelenleg "nem látok tovább" egy t2 ravennél.
Mi az, ami mindenképp hasznos lenne és később sem bánnám meg, ha megtanulnám?
(a hangsúly a célokat kiszolgáló skilleken van, amik megérik az időt és behozzák a befektetést, tehát capital hajót nem szeretnék tanulni csak azért, mert az megdobná a tervet még 300 nappal )Köszönök minden tanácsot!
-
v.tom
őstag
c1-c2 wh-ban egy jól fittelt bc-vel (t2 tank kell feltétlenül, és nem csak az "éppen tudom használni" szinten) nem akadály, felette már (c3) nem nagyon lehet szólózni, legfeljebb brutál fittes t3ban. c4 és afelett már komolyabb, szervezett, összeszokott fleet kell, logival, spider tankkal, c4 felett már muszáj az ecm is.
stabil lvl4-et nem nehéz elérni. Először tanuld ki a bs-t lvl4-re, utána jöhet a fegyver lvl4-re, és a t2 tank. Keress egy ajánlott fittet battleclinic-en, és annak menj neki.
ha gang-ben akarsz pvp-zni oda kevesebb skill kell, de a solo már nehezebb ügy, oda kellhet ecm, vagy más ewar, kelleni fognak a t2 fegyverek is minden bizonnyal. Nyilván enélkül is lehet, de lowsecben az a tapasztalatom, hogy kevés skillel nehéz, mert a tapasztaltabb arcok módszeresen fognak vadászni rád. Persze ez eve-ben 1v1 senki nem legyőzhetetlen, attól függetlenül, hogy 7 éves vagy 1 hónapos.
Más: tervezünk egy össznépi gatecamp-et lowsec/highsec kapun, találtunk amarrfődön egy elég szimpatikus helyet, amit nem lenne érdemes kihagyni. Esélyes, hogy jó kis móka lenne (bár mindig benne van a pakliban, hogy pont nem jön semmi jó). Szívesen látunk mindenkit. Jöhet bs méretig bármi, ami valamilyen szinten kapusentry álló. ecm scorpinak, remote rep-es hajónak, remote sensor boosternek külön örülünk. lesz végtelenpontos heavy dictor, tehát igyekszünk a warpcorestab-osokat is elkapni. (pont ma lépett meg előlünk egy ilyen hurri, mert persze pont nem hic-ben jöttem )
Szóval aki szeretne jönni velünk együtt meghalni, azt várjuk szeretettel és ingyensütivel és üdítővel. -
Wasp_HUN
tag
Az egész attól is függ, milyen fajt akarsz tanulni. Míg a caldari jó PVE-re, solo PVP-re már nem igazán.
PVE-re én Rattlesnake-t ajánlanék (Caldari és Gallente), megfelelő fittel solo LVL5-ös hajó. Eléggé skill igényes, de megéri. Másik lehetőség a Golem. Árban ugyanott vagy vele, mint a Rattlesnake-al, viszont skill igény a Caldari BS lvl5 miatt nagyobb. Class 1-2 WH-ba bemenni bohóckdoni már elég egy Drake is.
Esetleg szóba jöhet a Tengu, mivel az felel meg a legtöbb felsorolt kritériumnak, skill igénye nem túl magas, legalábbis a Golem-hez képest, ár változó... olyan 520-700 millió között van sub-októl függően, viszont bármire összerakható, talán egyedül csak solo lvl5-re nem.
Amúgy solo-ban tolni a lvl4-et már lehet egy jól fittelt drake-ben is, igaz az alig létező DPS miatt eltart egy darabig, de van akiket ez nem zavar.
Én azt javaslom, hogy elöszőr a pénz szerzési forrást biztosítsd, vagyis valamelyiket a fentiek közül maxold ki. Személy szerint a Rattlesnake-t ajánlom. Sehol sincs olyan NPC ami ellen ne lenne jó. Például Blood Raiderek úgy szétkapják a Tengumat, mint Foxy a lábtörlőt, míg egy full passzív Rattlesnake meg se rezdül. Ehhez viszont szép mennyiségü skill fog kelleni (Caldari/Gallente bs4, T2 Sentry, T2 Heavy Drónok, T2 torpedók, legalább 4es compensation skillek, lehetőleg full lvl5-ös shield skillek). LVL4-ben a Tengu megállja a helyét akár sima T2 fittel is, de némi faction vagy akár deadspace cucc csodákat képes tenni vele. Ami kellhet hozzá az a Caldari Cruiser lvl5, Caldari Strat Cruiser lvl4, Offensive/Defensive Sub-ok lvl5ön, többi valószínűleg elég lvl4-en.
Tengu előnye, hogy jól használható scannelős hajónak, illetve amennyiben a pénztárcád engedi, PvP-re is. Eszement erős buffer tankot lehet rá pakolni.Solo PvP-re mégis inkább annyit tudnék javasolni, tanulj Matart. Persze ez függ attól, hogy hol akarsz PvP-zni, illetve a Fleet alatt mit értesz. High Sec warokat, Low sec kalózkodást vagy 0.0-t? Nem igazán mindegy
Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- TCL LCD és LED TV-k
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...