- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
A topikban hirdetni TILOS! A hirdetések helye a HA-n van.
Új hozzászólás Aktív témák
-
v.tom
őstag
A scrambler mefogja a MJD-t, a bubi és a disruptor tényleg nem. A heavy dictor scriptelt pontját még nem próbáltam. Ha abból indulok ki hogy mi fogja meg az mwd-t, akkor az sem.
Jelenleg csak large van belőle, tehát bs alatt kevés hajóra megy rá. A fittelési igénye kb megegyezik a t2 100as mwd-vel.
[ Szerkesztve ]
-
Jakuu
őstag
Scramblerrel viszont kozel kell menni. Kis hajoval nehez megfogni barmit, mert lesmartmobmozhatjak oket. Nagyobb hajoval meg sok ido kozel kerulni. Amugy is probald meg a scramblert hasznalni a regio valto kapuknal, ahol a kapu egyik pontja 70km tavol van a masiktol. Az osszes 0.0 beugro ilyen. Meg a full skilles long range ceptorokkal is nehezkes ott barmit lepontozni 36km-es overheatelt ponttal.
Arrol nem beszelve, hogy eddig bubi meggatolta az egesz flotta elugrasat a kapurol, most meg nem fogja. Par hajot elkapnak a scrambleresek, mert nem mindenki fittel azt es mar el is menekult a flotta a kapurol.
Ugy ahogy van az egesz egy rossz kitalacio.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
változik a mechanika, és kiderül, ki az, aki tud újítani, és alkalmazkodni, és ki az, aki nem. =]
ez eléggé visszatérő elem minden online játékban, frissíti a játékosállományt is. nem ítélek el ezzel senkit, én is hagytam már ott azért játékot, mert meguntam annyira, hogy egy új revamp miatti változásokhoz már nem volt kedvem/energiám alkalmazkodni, és innoválni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
v.tom
őstag
Eddig ilyen a MJD:
"Micro Jump Drive Test
===============
-nem kell alignolni, nem kell mozogni semmit ugráshoz, ez gyakorlatilag egy teleport
-100 kilométert ugrik a hajó orrának irányába
-disruptor alól kiugrik
-bubi alól kiugrik
-bumpoláskor mindenképp elugrik, de arra amerre a hajó orra áll az ugrás pillanatában
-objektum felé ugorva át teleportál a túloldalra
-a hajó speedje is megmarad ugrás után, mwd speed is ( ha alignolt, szinte rögtön ugorhat ki pl. pos-ra )
-ugrás után a lockolt targetek megmaradnak, ha van akkora lockrange (egy sniper egyből alfázhat egy friget)
-minden aktív modul aktivált marad az ugrás után is (sebo -targeting ranggel, mwd max speeden stb)
-ugró pilótának az ugrást leállítani nem lehet
- ugró skill level 5 - ugrás 8sec , level 4 - ugrás 9 sec után
-rövidpont, fókuszpont leállítja az ugrási folyamatot, de a 9 sec-ig nem tudod irányítani a hajót
-modulokat lehet ki-be kapcsolni a 9 sec alatt, reloadolni is lehet másik lőszerre
-fittelhető Battleshipre, Blackopsra, Marauderre
-csökkentett 3 perc cooldown
-minimális capacitor igény az aktiváláshoz
-77cpu / 1375 pg - medslot" -
nagyúr
igen, ilyet is láttunk már. ez szerintem viszont nem ilyen lesz. ez a modul még mindig csak bs-re rakható, és még mindig csak vektorirányban lehet vele ugrani egyszer 100km-t. még a gridről se megy ki. egy gyors, hosszú pontos hajó még mindig elég közel tud hozzá kerülni, hogy lepontozza. valóban megnőtt az esély, hogy bs-sel túléljen valaki egy kapukempet, a nulláról kb. minimálásra.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jakuu
őstag
Az mindegy, mivel eleg egyszer elugrani ha menekulsz a bubibol, raadasul nem veszitesz sebesseget. Gyakorlatilag, ha nem tudtak lerovidpontozni akkor mar ugorhatsz a 100km-es spotra es ha jol belotted az ugrast, marpedig elobb utobb mindenki kitanulja a legjobb hasznalati modjat az MJD-nek, akkor azonnal tovabb is lehet ugrani majd, mert nem csokken warp speed ala a sebesseged.
Ez ahogy flottul megfogalmaztak hivatalos forumon is, a pvp-t nem fogja elosegiteni. Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
Marpedig az nagy fail, ha megprobalja a CCP csokkenteni a lehetoseget a PVP-nek es mindenki tisztaban van vele, hogy pvp-t generalni legkonnyebben a statikus pontokon lehet, mint a kapu,pos lovesnel,allomasnal,beltben etc.Legkonnyebben talan a kapun lehetett harcot kieroszakolni. Most ezt a reszet erosen lecsokkentik, ami nem igazan jo dolog egy pvp orientalt jateknal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
olvastam.
ahogy írták, 8-9 másodperc amíg aktiválódik, addig nem lehet tenni semmit, ha elindította, leállítani nem tudja, ha már elindította, és vektorirányba ugrik 100km-t, és utána nem tudja használni 3 percig.
vagy elindítja, ahogy kilép a kapun, ez esetben feltűnik a hajó, 8-9 mp múlva ugrik, és utána még alignolnia kell ugráshoz, ami bs-sel nem megy két pillanat alatt, és közben már fogható hosszú ponttal.
vagy először alignol, aztán rácsap a gombra, 8-9 mp szünet, az alignnal együtt ez már majd fél perc, oda lehet érni, és bumpolni, másik cepivel elévágni.
bubikat ezután is érdemes lesz a kapura pakolni, mert ez a modul továbbra is bs-re tehető, más ellen még kiváló. esetleg ha még marad felesben, miután lebubiztátok a kaput, akkor érdemes lesz a bolygóhoz//kapuhoz vezető utakat is bubizni.
HA szerencséje lesz, és messzire rakja a kemptől a kapu, HA van rajta fittelve olyan modul, HA kevés idő az align, HA tudja mit kell csinálni, akkor esélyes, hogy megússza. azért ez elég sok ha, és mindegyik kell belőle."Az mindegy, mivel eleg egyszer elugrani ha menekulsz a bubibol, raadasul nem veszitesz sebesseget."
mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."Gyakorlatilag, ha nem tudtak lerovidpontozni akkor mar ugorhatsz a 100km-es spotra"
nem spotra ugrasz, hanem amerre a hajó orra néz, ráadásul ezt is 8-9 mp után. ha menni akarsz innen valamerre, még alignolnod kell. ez ugyanannyi idő előtte és utána is. ha lőni akarsz, akkor meg targetelni, ez szintén idő, nem is kevés.Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
szólóban. de lesz majd olyan is, amikor egy sniper bs gang ugrik be a kapun, és ezzel lövi darabokra a kempet.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jakuu
őstag
válasz velizare #1464 üzenetére
Na akkor vegyuk sorra.
Ugye eddig a bubi a kapun tartott mindenkit. Most mar nem fog, ami nagyon gaz, hiszen meg tobb esely a menekulesre.
Erre sokan mondjak, hogy hat ott a scrambler, majd azzal kivaltjak. Na de kerem a bubi eddig hatassal volt a WCS-re is, most radtesznek egy pontot, ha van rajtad eleg WCS mar el is huztal, annelkul hogy a bubi fogna.
Ezzel jelentosen konnyebbe valik a menekules.Bumpolas kilove mert akkor is ugyanugy elugrik. Hosszu pont kilove. Scrambler fregatok nagyobb flottaknal kilove, ha azok okosan smartbombot is fittelnek. (Az arazu mindenkeppen felfog ertekelodni, mert csak az tud eleg megfeleloen tavolra pontozni scramblerrel ill. a HD-k)
Ellenben abbol sem lehet tul sok, mert felboritja a flotta egyensulyt es a tuzero rovasara megy. Csak jelentos allyknal, akik amugy is letszamfolenyben vannak lesz sok beloluk. Mar most latom milyen anyazas lesz amiatt, hogy mar megint a Goonnak es a Testnek kedvez a CCP.
"mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."
Te itt valamit felre ertesz. Eleve azert MWD-vel lenyegesen gyorsabban megy es ez bubin kivulre is vonatkozik. Viszont en nem errol beszeltem, hanem arrol, hogy a hajok az MJD ugrasnal nem veszittik el az elotte levo sebesseget. Tehat mig alignol es hasznalja az MJD-t kozben eleri a warp speedet es mivel a bubi ellen immunis lesz a hajo, ki tud ugrani belole, ha kozben nem kapott pontot es mivel warp speeden marad ugras kozben is, egybol tovabb is tud ugrani. Ergo sokkal konnyebben fog menekulni.
Spotra ugrast pedig ugy ertelmezd, hogy angolul a spot helyet,pontot jelent aka. magyarul 100km-re fog ugrani az adott ponttol, az iranyat ertelemszeruen nem irtam le, gondoltam egy szoba nem fog senki belekotni, ha tisztaban van ezekkel a reszletekkel, hog a hajo elejetol vektorra mutato iranyba tortenik az ugras, de ugy tunik tevedtem es van aki ebbe is belekot.
"szólóban"
Nem, nem csak szoloban, ugyanis sokszor megtortenik az a dolog, hogy ellenseges kisebb flotta teved be adott teruletre, ahol teszem azt post probalnak loni, esetleg lemaradokra/agentezokre/NPC-zokre etc. vadasznak. Rengetegszer titanon bedobjak oket a rendszerbe, de sokszor sokkal nagyobb elenallasba utkoznek es ilyekor menekulni kenytelenek es kifele mar ilyenkor altalaban nincsen titan bridge igy kenytelenek labon menekulni.
Tegyuk fel peldakent az az esetet, amikor ilyen garazdalkodo flotta menekulesre kenyszerul egy nagyobb flotta elleneneben, szamtalan ilyen eset tortenik. Altalaban a nagyobb flotta megprobalja megakadalyozni a menekulest, a kapukra cloakos dictorokat tesznek masik oldalt (ami eleve hatastalan lesz ezekutan), viszont ha tobb kapu van kenytelenek megosztani a flottat. Tehat nem lesz sok scrambler hajo minden kapun, nem lesz eleg tuzero stb es mindig idobe telik mig az egesz flotta osszegyulik egy halmazba ismet arra a kapura, ahonnan jelentik merre akar menekulni az ellenseges flotta.
Mar pedig 5-10 masodperc elony ebben a jatekban azt jelenti, hogy az flotta elwarpol a kapurol (ugye mindenki tisztaban van azzal mi tortenik ha nagyobb flotta akar atugrani a kapun, jon az allando traffic controll es eselytelen megfogni az ellent) es a legkisebb ido intervallumot mondtam, mert altalaban egy 30AUs ugras is egyik kapurol a masikra meg kozepes meretu hajokkal is legalabb 30 masodperc. Egy BS flottat eddig mert lassu volt egy dictor megtudott allitani hiszen egy bubi azert 1 percig kitart es a BS-ek sebessegevel a bubi szeleit is eleg sokaig tart elhagyni. Ellenben most az lesz, hogy siman elugranak a kapurol max veszitenek 1-2 hajot amit ha jo esetben letudnak scramblerezni. Az MJD elotti allapotnal viszont az egesz BS flottat ellehetett kapni es alignolva a dictoroknak arra amerre ok tartottak iszonyat vesztesegeket okozva, mert utol lehetett oket erni a masik rendszerbol.
Na ennek vege lesz es mi ez ha nem a PVP lehetosegek csokkentese ?
Startegiailag pedig sniperflottakkal 100kmre levo hajoflottaval fellehet venni a versenyt. Sot, eddig is oda lehetett ugrani, csak covops pilotaknak kellett adni az ugraspontot, amit jol is csinaltak peldaul az en allianceimnal, ahol voltam, nem kellett hozza MJD.
Bizony ez a modul inkabb segitti elo a menekulest, mint a PVPzest.
[ Szerkesztve ]
-
v.tom
őstag
Egy bs-t lerövidpontozni nem igazán nagy ördöngősség kapun 9s alatt, ami kell neki kb hogy kiugorjon. A törékeny cepivel sem kell hozzá egyébként smartbomb rangebe menni, illetve elég rávágni egyszer a rövidpontot, mert utána 3 percig nem tudja újra aktiválni a MJD-t.
Ez a modul igazából nem nyugodt pvp kikerülést ad, hanem esélyt hogy megmenekülj ebben az értelemben. Kevés emberrel gatecamp-elve úgysem az szokott a gond lenni egy kapun hogy kiwarpolhat a bs (most sem az lesz), hanem hogy visszaér kapura a szívem és átugrik. Lehet hogy mi vagyunk csak így, de pl. kapura még egyszer sem álltunk úgy rá hogy nem volt nálunk rövidpontos hajó, mert még a leglassabb szar is vissza tud ugrani 1 karika mwd-vel.Hogy nagy gang-ben hogyan fogják használni, azt nem tudom megmondani, biztosan kitalálnak vele és ellene is valami okosságot, és vagy nerfeli vagy buffolja majd a ccp, de ez még a jövő zenéje. Szerintem érdekes lesz a modul mindenesetre, tuti hogy kitalálnak majd vele jó kis taktikákat.
Ami szerintem előny lesz, hogy így többször láthatunk majd eddig ritka hajókat is pvpben (marauder - bár annak más a fő problémája - black ops, stb).
-
Jakuu
őstag
8sec full skillel es nem 9.
Rovidponttal pedig manageljel egy ceptort 100+ ellenseges BS kozott ahol mindegyiken van egy smartbomb.
Eleg nehez lesz elhiheted, foleg, ha 5k val repesztesz es minden server response time legalabb 2 mp, mire barmit is csinal a hajod. Nagyon megvaltoztak am a viszonyok a regi idokhoz kepest, long range tacklerrel nem egyszer ellehet vesziteni cruiser meretu hajokat 10km orbitalasi rahagyassal is, olyan lassan szokott reagalni a szerver amikor kiadsz parancsokat a hajonak. Mennyi tavolsagon is kellene a hajodat managelni ? 6-9km kozott a Smartbombok kozott ?Ez szinte lehetetlen feladat.
Nem, nem fogsz latni tobb ritka hajot, mert nem azert nem viszik harcba, mert nincs MJD, hanem mert egyszeruen draga es nem eri meg rizikoztatni.
Es en bizony nem ertek veletek egyet, ahol egy jo taktikaval es csapdaval egesz BS fleeteket lehetett megsemmisiteni, most meg egyszeruen ez lehetetlen lesz, mert nem lesz mindenki rovidpontos hajoval, hogy mindenkire pontot tegyel es amit eddig a bubi megoldott.
Pont ez a problemam, hogy olyan kiskaput nyitottak ki a pvp elkerulesehez, ami zarva volt es szerintem igenis nem szabadna bubi immunissa tenni az MJD-t.Nem gond ha van MJD a gond az, ha maga a bubi hatastalan lesz ellene. Ugyanigy nem ertek egyet a cloakos bubi allo t3-as kruzerekkel sem. Mert nem szeretem amikor a bena kreteneknek hajokat csinalnak, amivel az erto jatekosokkal szemben elonyt elvezhetnek es tudatlanul is eselyt adnak a menekulesre es emiatt a pvp egyre jobban beszukul. Egyre kevesebb esely a statikus pontokon a PvP-re, egyre kevesebb az esely az 1v1-re, mikozben favorizaljak olyan ujitasokkal a blobot, mint a Tidi es hasonlo okossagaik.
-
v.tom
őstag
Csak a tisztánlátás végett idézek az előző hozzászólásomból:
"Hogy nagy gang-ben hogyan fogják használni, azt nem tudom megmondani,..."Te is 100+ fős BS flottákról beszélsz a végén pedig szidod a tidit, illetve szidod a response time-ot. Ezek a dolgok eléggé összefüggenek ám. Ha az ilyen játékmód nem tetszik, keress magadnak olyan helyet ahol nem találkozol vele. Menj pvp-zni lowsecbe ahol alapból nincs bubi, ceptorral sem gyakran aggrózol kapun, és nem 1000+ local mellett megy a harc. A probléma már ki is van küszöbölve. Az 1v1 pedig ma is működőképes dolog, csak nem olyan helyen ahol tényleg 20+ gangekkel mozog mindenki.
Megértem hogy zavar sok minden abból, milyen irányt vesz az eve, és milyen újítások/változtatások lesznek, de ennek ellenére mint látod sokan örülni fognak a változtatásoknak mert újra színt visz a játékba, ami okoz ismét megoldandó problémákat és újabb lehetőségekkel bővíti a játékosok készletét. Nekem személy szerint ez tetszik, és én nem is látom akkora bajnak hogy időről időre becsúszik egy ötlet ami nem mindenkinek egyformán kedvez. Ez is jó lesz sok embernek, másik sok ember pedig szidni fogja.
-
Jakuu
őstag
Csak a tisztan latas vegett en nem csak nagy flottakrol beszelek, mert par mondat nagy flottakrol is, hanem osszessegeben, hogy milyen problemakat fog idezni a helyzet. Az hogy leirm a Tidit es hasonlokat, egy megjegyzes, szimplan, hogy a hasonlo blobot elosegito fejlesztesek, nekem nem iranytmutatoak, mint ahogy a PvP-s lehetosegeket beszukito fejlesztesek sem.
Amugy pedig, megjegyeztem miert es hol nem lesz jo es hol vannak a sarkalatos pontjai az MJD-nek. nem szimplan a nagyobb flottakra kiterve. Szep es a jo a rovidpontos ceptor, ahol regiovalto kapunal 60km-t is sokszor kell megtenni akkora sigradiussal az MWD miatt, hogy egy BS is betargetel pill alatt, ha nem is talal el eleg lesz arra hogy leneutozzon es ne tudj scramblerezni mig o elugrik MJD-vel. Raadasul szimpla matekkal kiszamithato, ha 60 km tavoli a cel akkor is majd meg kell tenned hogy pontozhass 51km-ert, ami 5k sebesseg mellett is ~10 masodperc. tehat szimpla frigek kizarva. Raadasul szerinted, ha 8mp alatt ugrik egy hajo MJD-vel van eselyed ra szimpla matek mellett hogy elerd ilyen esetben ? Hosszuponttal bubival esetleg regen volt. Most ilyenkor zero lesz az esely. Tehat a lehetosegek beszukulnek.
Csak megjegyzeskent, egy sniper BS is lassabban ugrik el most 3 mp-vel, mint MJD-vel fog, mert lassabb az align speedje, ergo MJD-vel nyersz 3 mp-t az ugrasra es menekulesre, egy plates BS-rol meg ne is beszeljunk.
A 8mp ugras speed egyenlo a mostani 0.0-as setupos Drakek ugrasi sebessegevel. Persze egy BS betargetelesi ideje az gyorsabb, ez is teny, bar egy ceptornal mar nem szamottevo a ket hajo kozotti kulonbseg.
Ehhez egy adalek, egy sensor booster nelkuli abaddon 8.2 mp alatt tud betargetelni egy masik BS-t. (A BSek tobb mint fele 8mp felett targetel sb nelkul egy masik BSt)
Ebbol mi kovetkezik ? Az, hogy ha meg mellette is allsz, akkor is keptelen leszel megfogni, ugy hogy ilyen helyzetben eselyed sincs majd ra.Igy fogsz tudni majd 1v1-ezni ? Amugy nem ertek veled egyet az 1v1 mar regen nem mukodokepes dolog. Akad nem mondom hogy nem, csak a tizedresze sem mint regen. Tudom mert rengeteget 1v1eztem es most meg a miliciakban is nehez 1v1-et kieroszakolni, olyan idoszakokban lehet amik a timezonak kozotti atmenet es rengetegen alszanak. Amugy pedig mar nem nagyon, mert nagyon megvaltozott az Eveben a jatekstilus.
-
whatnot
őstag
Már egy éve nem játszom a játékkal. Van 3 különböző acc-on tanuló karakterem, azóta is folyamatosan tanulnak.
1. 49,5m skillpont, 10m rakétákban, vezethet: tengut, phoenix-et (a capital shield operation még kell neki, előfeltételek megvannak), caldari/amarr HAC-et (gunnery-t most tanulja), covert ops-ot, caldari black ops-ot (widow), caldari jump freightert (rhea), kimaxolt jammer (caldari recon), basilisk (lvl4 logistics) stb.
2. 45,5m skillpont, minmatar specialista (PvP karakter): gunnery 11m skillpont, medium AC spec-re kimaxolva, HAC kimaxolva, Cynabalhoz lvl5 gallente cruiser hiányzik, ha nagyon kell, interdictor lvl4, heavy interdictor maxolva, Loki, Leadership skillek full 5 (8,7m skillpont), jelenleg command ship-re gyúr, stb.
3. 33,4m skillpont: gyártó karakternek indult, t2 hajókat gyártottam vele sokat, most Gallente carrier-re gyúr, de attól még igen messze van (se spaceship command, se drone skillek még)
Szabadulnék tőlük. *khm* Alternatív megoldások is érdekelnek (ISK-val, PLEXszel sokat kezdeni nem tudok).
A játékban van még viszonylag sok plex, pénz és cucc (pl. van egy Rhea, tengu teljes felszereléssel, nem apró cuccokkal, pl. pithum a-type med shield booster és még iszonyat rengeteg cucc, hajó).szerk.: ha valaki elárulja, hogyan lehet karakterlapokat skillekkel belinkelni, azt megköszönném, én már elfelejtettem
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
ha valaki ilyet próbál csinálni, nagyon hamar szembesülni fog azzal, hogy a modult három percenként egyszer lehet használni, és miután bekapcsoltad, nem lehet leállítani, és még akkor 8-9 másodpercig nem tud csinálni semmit vele. és midnezért be kell dobni egy medslotot, és csak bs-re pakolható.
ez így lófasz. nem fogja megváltoztatni sem a kapukempeket, sem a flottahadviselést.""mennyivel megy egy BS bubiban? 100m/s? kemény..."
Te itt valamit felre ertesz."
tény, azt hittem, nemcsak bubival mentek kaput kempelni, hanem van pontozó hajótok is."a hajok az MJD ugrasnal nem veszittik el az elotte levo sebesseget. Tehat mig alignol es hasznalja az MJD-t kozben eleri a warp speedet es mivel a bubi ellen immunis lesz a hajo, ki tud ugrani belole, ha kozben nem kapott pontot es mivel warp speeden marad ugras kozben is, egybol tovabb is tud ugrani."
1, CSAK BS, ÉS CSAK HA VAN RAJTA ILYEN MODUL.
2, amit leírtál, még mindig megkövetel egy align-t és 8-10 mp, amíg a modul a kioldástól aktiválódik. oda kell érni rövid ponttal, ha nincs rövid pont, és sikerül elbumpolni, és alignolhat újra, és másodszorra már elég hosszú ponttal is lekötni, mert a modult nem használhatja 3 percig.a leírt flotta menekülésnél szintén CSAK BS, és három percenként egyszer tudnak átmenni így kapun. két rendszer távolságra kell bubizni a kapukat. továbbra sem lehetetlen, csak nehezebb és erőforrásigényesebb. másrészt meg terrorizálni ritkán járunk bs-ekkel. max bc, de inkább t2 crusierek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jakuu
őstag
válasz velizare #1471 üzenetére
Mirol beszelsz ? Ha menekulni akar, akkor eleg lesz egyszer kiszoknie a bubi alol es mar el is ment, aztan mivel a speedje megmaradt mar ugrik is tovabb, aztan majd az urben lejar neki a 3 perc, nem fogja erdekelni, mennyit kell varni, mert neki az a lenyeg hogy megmenekuljon.
Mintha ugye a warp scrambler a hajon nem foglalna med slotot, csak az mjd ugye ?
Raadasul ha uldozni is akarod ugras utan, akkor neked ugye nem kell az MJD, mert te megteszed "gyalog" a 100km-ert ?1. Ertelmes ember pedig felfogta volna mar , hogy MJDrol ha beszelunk, nem kell kiemelni, hogy BS-re lehet csak feltenni. mivel mar le lett irva, hogy "csak BS osztalyu" hajokra lehet feltenni, ezert nincs kiemelve kulon peldaul a Black OPs sem, mert csak kotozkodes lenne.
2. Align kozben is lehet a modult elesiteni, nem kell allni hozza.
Amugy meg, fogd mar fel ha egyszer elmenekultek a kapurol annyit varnak amennyit akarnak, a szuk keresztmetszet ahol a flottakat belehet csapdazni a kapuk. Ha a trap nem sikerul, utana mar szamitanak az idegen jelenletre es max lelogolnak, ha letelik az aggro. Te pedig varhatsz annyit a kapun, amennyit akarsz, ha mar onnan elmenekultek.
Raadasul ha elolvastad volna amit irtam azokrol a rendszerekrol, ahol nem egy kapu van, es negy, de akar ot fele is szetkell osztani a flottat es ahol meg a kis rendszereknel is 20-30AUs ugras fel perc egy flottanak, lehetetlen mar elfogni barkit is, foleg ha most mar semmit sem er majd egy maganyos dictor cloakolva a kapu masik oldalan, ami a lassu BS fleetet lebubizza, mig odaer messzirol a flotta akik a masik kapukat is kenytelenek figyelni.
Lehet nem mesz terrorizalni BSekkel, de nem egyszer mesz POS-t,allomast loni, ahol megjelenik kesobb egy nagyobb ellenseges flotta, ami miatt menekulni kenyszerulsz.
Amugy pedig ezekrol a hulyeket segito valtoztatasokrol is beszelek, mikozben a pvp-t beszukittik.
[ Szerkesztve ]
-
whatnot
őstag
Ha valakit érdekelne olcsó pleksz, privi nekem.
A fenti említett karakterek továbbra is eladók, ha érdekel valakit.
Az első karakterrel ügyes ember brutál pénzt tud keresni (milliárdokat kerestem egy hónapban szkenneléssel). -
CsiguszMaxim
senior tag
Kicsit túl nagy hangsúlyt fektetsz a bubi szóra. Low-secben is létezik ám PVP, ahol ugyan úgy a kempeknél kellenek scrambleres pilóták, hogy a delikvens ne kússzon vissza.
Másrészt meg:
rre sokan mondjak, hogy hat ott a scrambler, majd azzal kivaltjak. Na de kerem a bubi eddig hatassal volt a WCS-re is, most radtesznek egy pontot, ha van rajtad eleg WCS mar el is huztal, annelkul hogy a bubi fogna.
Aki wcs-t fittel az nem szándékszik pvp-zni. Ezeknek a pilótáknak a kilövése kb annyi élményfaktort jelent mint az npc-zés.
Hidd el aki harcolni akar az megtalálja a párját.
[ Szerkesztve ]
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
Jakuu
őstag
válasz CsiguszMaxim #1474 üzenetére
"Aki wcs-t fittel az nem szándékszik pvp-zni. Ezeknek a pilótáknak a kilövése kb annyi élményfaktort jelent mint az npc-zés."
"Ez ahogy flottul megfogalmaztak hivatalos forumon is, a pvp-t nem fogja elosegiteni. Egy olyan modul ami a pvp eloli kiterest segitti elo.
Marpedig az nagy fail, ha megprobalja a CCP csokkenteni a lehetoseget a PVP-nek es mindenki tisztaban van vele, hogy pvp-t generalni legkonnyebben a statikus pontokon lehet, mint a kapu,pos lovesnel,allomasnal,beltben etc."Csak hogy felidezzuk, mit is irtam korabban.
A low secben, pedig ugyanugy csokkenti a pvp eselyt es ugyanugy vonatkozni fognak ra a regio valto kapu tavolsagrol szolo korabbi megjegyzeseim. -
whatnot
őstag
Plex továbbra is olcsón eladó, akit érdekel, privi nekem.
-
Jakuu
őstag
Hat jo kis ISK sink ez a patch.
Fury missile majdnem felevel kisebbet sebez mar a cruiser meretu hajokon is. Majdnem 900as sebzesem most 490 egy heavy assault shipen.
Dronok hasznalhatatlanok koszonhetoen az uj NPC AI-nek ahogy elore megjosoltam. Szinte insta poppoljak a small dronokat, ami az egyetlen opcio arra sok hajonal, hogy a scrambleres hajokat leszedje magarol a pilota.
Mar tobb BS-t kellett kimenekitenunk, mert egyszeruen bent ragadtak kuldetesben vagy plexben, miutan nem tudtak magukrol leloni a pontozo friget.Hivatalos forumon is meg vannak errol a velemenyek:
What patch notes don't tell you:
EXPANSION ABOUT NERFS, Because Missiles were ok for 6 years now but now they're overpowered.
a.) PVE
1. All missile ships are now obsolete (very low range and decreased damage)
2. All Drone ships are now obsolete due to new AI (your drones get targeted as soon as you deploy them)
3. All ships that rely on drones for protection against frigates are obsolete
4. NPC's tracking disruptor now affects optimal range and falloff instead of just optimal range, which makes 800mm's minmatar ships obsolete in pve.
5. All npc complexes and ark missions are now insanely hard to do, you can't use drones
6. There are only few ships that can save you from mission if you loose all of your drones and get stuck (scrambled with npc agression).
7. New meta 9 - 14 drone modules are obsolete for pve, since ai will always shoot your drones.
8. If you use marauders or other ships for guristas missions you'll get perma jammed, there's nothing you can do since you can't use drones.b). PVP
1. All Heavy Missile ships are now obsolete
2. Drake is worst battlecruiser for pvp
3. Hurricane got nerfed so it is kinda useless now
4. Tengu now sucks compared to other t-3's
5. Very hard to gank someone ratting in low sec or 0.0 with stealth bombers or frigate since npc's will switch targets -
Backspace
tag
Szerintem elég sok embernek ez a reakciója.
Rendesen felborították az eddigi erőarányokat. Arra következtetek ezekből a nerfekből, hogy a CCP arra akarja sarkallni az EvE-Community-t, hogy PVE-t is csapatban tolják.Nem tudom, de mostanában valahogy én is leálltam az EvE-vel. 0.0-hoz nincs időm. Highsec agentezést unom már... Incursionok-hoz nincs időm...
-
CsiguszMaxim
senior tag
fanyalgóknak [link]
Külön kiemelve a videóban az írott részeket.
Amit mindenki elfelejt, az az, hogy ezt a játékot még mindig az emberek határozzák meg legjobban akik játszanak vele. Minden változtatás egyformán érint mindenkit, mindenki előtt ott a lehetőség, hogy megtalálja a maga számára legjobb játékmódot.Ollie te több évet lehúztál az EVE-ben PVP nélkül ha jól sejtem. Igazából a játék valódi eszenciáját hagyod így veszni.
Értem, én hogy eléggé rossz irányba halad/butul az EVE de még mindig klasszisokkal több potenciál van benne mint más játékokban.
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
MODERÁTOR
válasz CsiguszMaxim #1481 üzenetére
PvP nem nagyon érdekel, de azért nem hagytam ki teljesen. De leginkább azért hanyagoltam, mert mindig is csak alkalmi szinten tudtam játszani a játékkal, a családom miatt. Ha felsír éjszaka a csecsemő otthon, akkor ott kell hagynod a gépet, ez PvP-nél meg nem nyerő, ha ezzel cserben hagyod a corptársaidat.
***
-
Jakuu
őstag
A damage es range nerfen kivul kapott kozel 30%-os explosion velocity nerfet is.
Ami szinten plusz damage nerfet jelent a kisebb hajokon.
Elhiheted, hogy nem viccelek, amikor konkret adatokat irok le. Ugyanis en sok jatekossal ellentetben nem az EFT-t hozom fel peldanak, hanem a sajat tapasztalatokat. -
Jakuu
őstag
Ez sem semmi, hogy mikre nem derul feny.
Capital reps and Armor Links (Confirmed Stealth Nerf)
"Just got to test this for myself on TQ and it is true. Armour links do not effect capital reps or capital remote reps anymore. So, to my questions:
a) Why? Why on earth are you nerfing capital reps and remote reps?
b) Why the #### didn't you release this information anywhere, in any of the patch notes?"Emellett az implantokat is sutyiban lenerfeltek, hogy a kapitalokra ne hassanak a bonuszaik.
Ugyanez a helyzet a gang bonusz modulokkal es rigekkel is. -
CsiguszMaxim
senior tag
Itt miért értenek pontosan linkek alatt?
Az a helyzet, hogy nem igazán értem, hogy mit hiányolnak, mert a ha T3 vagy command ship bónuszra gondolnak, akkor az eddig sem volt hatással CAP modulakra, illetve pl. a Crystal set sem volt hatással a capital shield boosterre.
Akik viszont kérdezik azok nem hülyék, így felmerül a kérdés, hogy én mivel nem vagyok tisztában?
Best teaparty evaaaaaaaaa!
-
whatnot
őstag
válasz CsiguszMaxim #1487 üzenetére
Ha jól értem, akkor a gang assist-re gondolnak.
Azaz hogy a warfare linkek többé nem érvényesek a capital modulokra. -
Jakuu
őstag
válasz CsiguszMaxim #1489 üzenetére
Azok voltak.
A capital remotera hatassal voltak es az implantok is.
Raadasul mint olvashato a developer meg hazudozik is, hogy miert valtoztattak meg mivel kiter arra, hogy a csak az egyik tipusra volt hatassal a shieldre nem. Erre jol ki is osztjak, hogy legalabb ne allitson valotlant, mert azokra is hatassal voltak. ROTFL -
Jakuu
őstag
Ahogy nezem ez sem volt a patch notesben. A HIC-ek egybol decloak utan nem tudnak bubizni!!!
Tehat tovabb csokken a trap lehetosege. -
sequator
senior tag
Üdv mindenki!
Gépfejlesztés előtt állok, sajnos az új VGA nem fog most beleférni a keretbe, ezért 1-2 hónapig az A10-5800K APU GPU-jával kell beérnem.
Azt szeretném kérdezni, hogy mennyire lesz játszható? Most egy HD4670em van, 1920*1080-as felbontásban alacsony és közepes beállításokkal játszom,így nagyjából folyamatos.sautia
sequator
-
whatnot
őstag
Pleksz olcsó áron továbbra is eladó.
Mennyiségi kedvezmény jár. -
lageron
csendes tag
Sziasztok!
Kiszeretném próbálni a játékot Kérhetek egy meghívót?
-
fallenrize
csendes tag
válasz whatnot #1470 üzenetére
Linkelni ugy tusz hogy csinalsz API kulcsot es ide megadod a dolgokat hozza.
http://support.eveonline.com/api/ezeket a pipald be az api kulcs keszitesenel. hogy meg lehessen nezni boardon:
private:
AccountStatus, CharacterInfo, SkillQueue, SkillInTraining, CharacterSheetpublic:
CharacterInfo, Standings, Medals -
whatnot
őstag
válasz fallenrize #1497 üzenetére
Ez megy, kösz, de a 3ból 2 karakteremet már eladtam, a maradék 3. pedig elég öszvér. Industrialnak indult, el is jutott addig, hogy t2 hajókból sokat tud inventelni, gyártani. Most carrier átképzésen van.
Aki akarja, megnézheti:
http://eveboard.com/pilot/Gakutou
jelszó: xxx -
Jakuu
őstag
"Patch notes for EVE Online: Retribution 1.0.8
To be released on Friday, January 4, 2013Fixes
Graphics
A missing firework texture has been added - fireworks can now shine properly in all their glory.
User Interface
The module activation timer UI has been made considerably more accurate, especially after jumping."Hat ez valami lenyugozo!!!