Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csuvicsuva

    őstag

    válasz FunPro #138088 üzenetére

    +cyberkind

    Végülis teljesen igazatok van, mára ez kicsit megváltozott és rétegjáték is és az indie játék is lehet AAA cím, és pont az ellenkezője is, pont a legjobb példákat hoztátok. Ellenpéldaként pedig hirtelen az Obsidian (már XGS alatt készült) "garázsprojektjét", a Pentimentet tudnám felhozni, vagy akár az EA Originals játékokat (lásd például: It Takes Two), amelyek szépen kinőtték magukat.

    A Square Enix meg szarjon sünt, hogy ami nem Final Fantasy, az nem elég sikeres eladásilag. Örülök, hogy eladták a nyugati franchise-okat, talán ránk szakad néhány éven belül a kánaán, vagy az MS felvásárolja az Embrace-et (ha kútba esik az ABK akvizíció) és akkor onnan is minden csúszik egy-két évet. :D

    Mr.Csizmás: én nem merek mondani semmit, arra emlékszem, hogy az Uncharted kapott külön kódot, Amd rewardson is azt írják, hogy a kapott kupont beregisztrálod és kulcsot ad helyette.

    [ Szerkesztve ]

    "Nincsen más, csak a hit és a dac / A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz"

  • _drk

    őstag

    válasz FunPro #138088 üzenetére

    A Sony stúdiók azok függő függetlenek :D .
    Kreatívok és direkt valami nagyot akarnak és ezt letudják kommunikálni a Sony-val akik ugyan úgy valami rendkívülit akarnak. Ez a win-win szituáció jelenleg szerintem.

    A többinél a gond mindig a felső vezetéssel van. Mennyire foglalkoznak a részvényesekkel például. Mennyire kockáztatnak, mennyire ugyan az a játék.
    Tegnap pont ment itt a Ubisoft kritika és láss csodát, csak vannak ott gondok.
    A kalozós játéknak az alapja már 10 éve meg van. De még az Odyssey-ben is egész jó hajó csaták voltak 4 éve. Ez csak kicsit tovább kellett volna fejleszteni és annyi!
    Tök jó multit is kilehetett volna rá találni...
    De ott az alapötletet is vagy 5x megvariálták, hogy egyáltalán ki lehessen szálni a hajóról vagy ne...
    Nem baj, a kokó legalább tuti megy :))

Új hozzászólás Aktív témák