Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz i2k #124144 üzenetére

    PéHán jobb cím született: Majdnem harmadolja a teljesítményt a DirectX Raytracing a Battlefield V-ben
    ;]

    "2080-tulajok: Lehet sírni"

    Mert az RTX teljesítményét közbehugyozza az Xbox One, vagy valamelyik integrált Vega? :P

    Valójában a sugárkövetés a grafika nördök nedves álma már jó 30 éve, nV meg ugyan kezdetleges formában, de elhozta ide kis ölünkbe, ehhez képest most a mutogatás megy hogy faszé nem megy 144 Hertzen 4K-ban. Szerintem meg a károgók egyenek szart, már elnézést a franciámért. :B

    Pedig sokkal egyszerűbb lett volna ha lehagyják a tensor magokat, baromi nagy lett a chip tőle, mint ugye kiderült még hibára hajlamos is, és az Intel bebukott 10nm-es nyúgjével ellentétben ezt a rizikót önként és dalolva vállalták fel, pedig hagyni kellett volna a francba az egészet, jó nekünk a raszterizálás mindörökre. :U

    Mert ha maradunk is ott, DX12 fronton feljöttek mint a talajvíz, működésképtelen Vega DSBR-el ellentétben nV Maxwell óta tile alapon renderel mintha Imgtec-nek képzelné magát, Vega megváltó NGG primitive shaderjei mellé ott task-mesh shader. DX12 különösen poén, mert nem túl takargatott módon a GCN-re írták az Xbox miatt, a Vulkan mint tudjuk meg az AMD helyre pofozott Mantle API-ja. Ha ez 2002 környékén történik, hogy a DX9-et és OGL 2.0-t direkte Radeon 9700-ra írják, kifinganak mint a desktopos PowerVR meg a Matrox kártyák, nem csak meginganak. :U

    Persze ez az előny nem jött rosszul, mert az AMD proci és GPU üzletága 1-1,4 milliárd dollár környéki kutatás-fejlesztés forrást kap, nVidia idén ehhez képest 2 milliárd felett fog költeni, Intelnek meg lesz vagy 14(!) milliárd is. AMD-nél esélyes hogy ennek nagyja részét is a Ryzen kapja, GCN-t meg pofozgatják amíg lehet. :(

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák