Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bl@tty

    tag

    Sziasztok! Találkoztatok már olyannal, hogy házhoz szállításos rendelésnél nem rögzítették a termék átvételét, de el szeretnétek állni a vásárlástól?

    Helyzet: (előre is elnézést a terjedelem miatt :DDD )
    80K értékű hangszóró + 10K értékű ponyva rendelve március 2-án futárral házhoz. eMag az eladó mindegyiknél, a rendszerben 2 csomagra van szedve.
    4-én jött a futár, de csak a ponyvának a matricáját húzta le, azt se biztosan jól. :F Azóta a rendelés kiszállítás alatt (mindkettő csomagra!!!) az eMag fiókom szerint és törlés opció is van, a Sameday nyomkövetés pedig a pesti elosztóban mutatja őket.

    Időközben (március 23 - elállási határidőn túl, 30 napos visszaküldésben benne) a hangszóró újabb típusa alig drágább árra süllyedt és úgy döntöttem berendelem azt és a másikra visszaküldést kértem (lehet itt rontottam el) amivel kapcsolatban azóta sem kerestek. A ráadás, hogy jövő héten nem is leszünk itthon... :DDD

    Lehet a függőnek látszó rendelés kavar be? Ha pofátlan lennék, lehet simán csak törölnöm kellett volna a rendelést, aztán keressék, ahol akarják, de nem ilyennek neveltek. :B
    Ti mit tennétek? Lehet gond a 30 napot túllépő átadással? (Bár a GYIK azt írja, ilyenkor már nem kell emiatt aggódnom.)

    Lehet holnap megpróbálom megkérdezni a sokat emlegetett DIA-t, de előre félek... :( (FB fiók nincs)

Új hozzászólás Aktív témák