- Fotók, videók mobillal
- Drágább lett a Pixel 8a
- Mobilhasználat külföldön
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- iPhone topik
Hirdetés
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
válasz Leslie33 #47316 üzenetére
A Deciat már csak ilyen. Klasszikusokat idézve, ez a gyülekezőhelye az egész világegyetem leghitványabb söpredékének. Szeretnek oda járni, mert ott találnak igazán kezdő célpontokat, így aztán tényleg nulla kockázattal lövöldözhetnek másokra. De van ilyenből bőven a többi népszerűbb rendszerben is. Rakománnyal ne menj openben, kb. ennyit tehetsz.
Nagy büntetést nem kap érte. Van egy notoriety szint, mai ilyenkor emelkedik, és ez némi kellemetlenséggel jár, de nagyon ez sem rázza meg őket. A vérdj meg, amit a fejükre kapnak, vicc kategóriába esik. Még high security rendszerekben is vígan repkednek.
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47455 üzenetére
Lézeres bányászat. Bár én a Nagy Tojásláz idején sub surface mining-ra is ezt használtam, arra is teljesen jó volt. Aztán, ha tele a raktér, leszállítani az árut is jobban szeretem ezzel, mint egy T9-cel. Jobban fordul, könnyebb vele kivédeni az interdictiont, és ha ez sem lenne elég (de elég lesz), akkor az 500 körüli végsebességével le is lehet rázni vele az érdeklődőket. (Nyilván csak ha NPC az illető.)
Mikor tríciumot hordok a FC-re, akkor is ezzel megyek, szóval trade-re is tökéletes.
Harcra is ok, bár a fordulékonysága nem az igazi. NPCk ellen használtam, PvP-re nem mentem még vele. Igaz, oda amúgy is ritkán megyek.
Corvette sokkal jobb szerintem erre. A FED rang húzás emlékeim szerint azért már jóval lassabb, mint a birodalmi. Van arra is pár jó hely, de olyan egy sem, mint a Ngalinn-Mainani páros.Exploration verziót is láttam Cutterből, de arra ott a Conda, sokkal jobb.
Nekem a nagyobb hajókat olykor a DC is úgy odaveri, hogy öröm nézni. Általában semmi baj vele, de néha teljesen meghülyül. Múltkor eldöntötte, hogy nem számít, van-e valaki a levélbedobóban, ő akkor is kimegy a Cutterrel.
Volt ott valaki.
Szerencsére pont egy 8-as Prismatic volt rajta, így nem különösebben fájt.
-
Peppo
őstag
válasz nubreed #47483 üzenetére
Ez már tényleg ízlés kérdése. Nekem X-56 van, és nagyon szeretem. 1-2 gomb elhelyezése nem az igazi, de van rajta annyi, hogy bőven meg tudom oldani. Benne is van már pár ezer óra, és egy kis nyikorgáson kívül más baja nincs. Azt meg úgysem hallom a fejhallgató miatt.
De hallottam rosszat is erről a modellről, másnál hamar bedöglött, szóval fene se tudja. Az biztos, hogy bajban lennék, ha most keresnék joyt/hotast.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47492 üzenetére
Ez egy roppant élvezetes része a játéknak. Vadászni a megfelelő küldetésekre. Ja nem, roppant utálatos tud lenni.
A lényeg az, hogy minél több frakciótól érdemes felvenni ugyanoda szóló küldetést, mert akkor egy kalóz kilövése mindenkinél egynek számít. Ha ugyanattól a cégtől kapod a küldetéseket, akkor sajnos sorban mindet végig kell csinálni.
Én sokáig a Heveri rendszerben vettem fel küldetéseket a Logoni vagy a Paitina rendszerekbe. Pár óra alatt össze lehetett szedni, de ha nem volt szerencsém, és épp egymást ütötték a cégek, akkor kínkeserves volt.Ezért inkább ajánlom a birodalmi rang húzására alkalmas helyeket, pl. a HIP8444 és a HIP8758 párost. Előbbiben felveszed a küldetéseket (mind ugyanoda fog szólni), a másikban meg megcsinálod. Arra figyelj, hogy a 8444-ben csak közepes leszállóhely van, ha nagy hajót akarsz vinni, akkor a másik rendszerben kell letenned, ott van coriolis állomás.
Persze előtte a cégeknél a reput húzd maximumra, de ezt pár környi adatfutárkodással meg lehet csinálni. 1-2 óra kb.Ugyanez igaz a Ngalinn-Mainani párosra is. Kb. 30 fényévvel odébb vannak, azokat is érdemes megnézni. A res site-ok eloszlására már nem emlékszem pontosan. De a HIP 8758-ban tuti volt low (vagy normál) res site, ami afk lövöldözéshez kell.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47495 üzenetére
Azért jó az a hely, mert hamar össze lehet szedni 20 küldetést, és aztán, ha afk lövöldözés a cél, úgyis kb. mindegy, meddig tart. Egyébként mintha jobban jönnének a kalózok, ha sok párhuzamos küldetés megy egyszerre. Amikor már csak 1-2 marad, érezhetően kevesebb spawnol. De amúgy van, hogy egy relog is segít rajta.
Hát igen, vannak benne hülyeségek. Pl. kifizetsz egy hajóért százmilliót, de a helyszínen kell megvenned, mert nem szállítják le neked, hiába lenne kb. 20 kredit az üzemanyag ára. Küldetések, árukészlet, árak, stb. ugyanez. Simán lekérhető lenne távolról, de nem, menj szépen oda érte.
-
Peppo
őstag
válasz 5150head #47800 üzenetére
A grindolás ki tudja égetni az embert rendesen. Én is kb. folyamatosan toltam, míg meg nem lett az összes engineer (még Ody előttiek csak), a FC (szerencsére az a tojásláz idején könnyű volt). Aztán pár "kötelező" feladat, mint tripla elit státusz (tudom, 4 is lehetett volna), Colonia, Beagle Point, stb, de most hiába van Ody, azóta ritkán indítottam el. A gyaloglós része annyira nem adja, és azt sem hiszem, hogy képes lennék újabb rangokat elitre húzni. Persze néha jól esik bepattanni a pilótafülkébe, és repkedni egy kicsit, de annyit már nem tudok vele eltölteni, amennyit korábban.
Ahogy azt már itt sokan mondtuk, ebben a játékban egy kreatívabb csapattal óriási potenciál lehetne. De az is lehet, hogy bizonyos újításokhoz alapjaiban kellene újraírni a játékot, azt meg nyilván nem vállalják már be. Egyelőre az sem megy nekik, hogy a bugokat kijavítsák.
De azért én kitartok, továbbra sem szedem le a gépről.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #47805 üzenetére
Mindenképpen nagyobb szívás volt, mint a birodalmi rang. Olyan tuti helyek, mint Ngalinn nem voltak, és tudomásom szerint azóta sincsenek föderációs területen.
Hát, azért nekem a Corvette a kedvenc pve hajóm. Bogarakon kívül mindent azzal irtok, és nagyon szeretem.
FC szintén megosztó. Valakinek semmi pluszt nem ad, nekem viszont nagyon tetszik, hogy bármelyik hajómat tudom bárhol használni különösebb nehézségek nélkül. Home office idején bejártam vele a galaxist, csak 20 percenként kellett ránézni az újabb ugrás beállítására. (Mondjuk ez a része továbbra is nevetséges, hogy csak egy ugrást lehet terveztetni vele.)
Szóval én imádom, nagyon vártam és szerencsére be is jött a számításom vele kapcsolatban. A fenntartása meg már nem tétel, annyira könnyű pénzt szerezni a játékban. (Mondjuk én még mindig a tojásláz idején keresett pénzből élek, és még kb. 10 évre futja belőle a fenntartási költségre is. )Igen, sajnos ma már túl gyors a haladás. Legalábbis ami a pénzt illeti. Tapasztalt játékosoknak egy új accon összeszedni az első milliárdot maximum néhány nap. Tele a net "from sidewinder to billion" és hasonló videókkal, amelyek alapján a kezdőknek sem tart sokkal tovább. Ez persze baromi addiktív tud lenni, amíg az ember eléri a célt, de utána a játékosok jó része ki is ég.
Ok, az ED mindig is olyan játék volt, amelyben neked kellett megtalálnod, mit akarsz csinálni, de pont ehhez kellene az, hogy sokkal több tartalom legyen a játékban, akkor sokkal lassabban égne ki a játékos is.A jó öreg 64-en én is nyomtam. A végén már az oldalsó (amúgy kb. használhatatlan) lőállásokon is katonai lézer volt. Ott mondjuk csak a kereskedelem hozott jól, de ha találtál egy jó útvonalat, aránylag gyorsan lehetett fejleszteni a hajót.
Aztán jött a jó öreg Space Rogue, ami egy laza Elite koppintás volt, de imádtam azt is, főleg a betegebbnél betegebb karaktereket benne.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #47807 üzenetére
Az FC megjelenésekor kezdődött és pár hétig tartott, mire a Frontier kiszedte a játékból. Volt egy aránylag könnyen megtalálható aszteroida, melyből néhány perc alatt 50-100 tonna gyémántot lehetett kiszedni, majd újabb néhány perc alatt egy trükkel resetelni lehetett, és ismételni addig, míg a raktér tele nem lett. Egy Cutterrel 1-2 fordulót lehetett csinálni egy óra alatt (persze sokkal könnyebb volt nekünk, akiknek már volt saját FC, és hordhattuk annak a rakterébe). Akkoriban a gyémánt ára 1,2 millió körül volt, így ha belejött az ember, fél-egymilliárd kredit közötti összeget szedhetett óránként. Van, aki sok tízmilliárdot összeszedett így, én kb. húsznál megálltam.
#47809gabranekKis túlzással én is a klotyóra is azzal megyek. Elvittem a Beagle Pointra is, de a bubin belül is sűrűn ugrálok vele. Nekem baromi kényelmes és hasznos cucc.
Nem vagyunk egyformák. Én már nem tudnám elképzelni a játékot FC nélkül. Néha persze kell vele szarakodni, ha egy olyan rendszerbe akarok menni, ami tele van, de itt is inkább azzal szokott baj lenni, hogy a játék egyszerűen összeomlik, ha egy rendszerben nagy a forgalom. Ezzel sokat szívtam, mikor még a bányászokkal voltak tele az éppen aktuális népszerű rendszerek. Volt, hogy egy napig nem tudtam belépni, mert folyton kifagyott, és persze elugrani sem tudtam így onnan, várni kellett, mire beenged. De ez nem az FC hibája, hanem a játéké.
Jaja, a C64-es dokkolás imádnivaló volt a mikrokapcsolós joyokkal. Pont nem abban a ritmusban forgott, ahogy az állomás. Meg ha éppen kijött valaki, mikor dokkoltál volna, az szépen felkenődött az ablakra. De belegondolva, egy '84-es játékhoz képest eszméletlen, mit kihoztak belőle. Mások akkor még a platform játékoknál tartottak.
Az Elite 2 nekem sajnos csak egy rövid kaland volt, akkoriban nem tudtam annyira beleásni magam, pedig amúgy nagyon tetszett. Őszintén szólva a rendszeren belüli mozgás jobban is, mint az ED-ben alkalmazott supercruise, de persze a multi miatt nem volt más lehetőségük, el kellett hagyni a newtoni fizikát. Szép lenne, ha egy hét alatt érnénk el egyik bolygótól a másikig.
Amúgy az Expanse könyv ill. tévés sorozat eredetileg egy ilyesmi MMORPG játéknak indult. Valós méretű naprendszerrel, hiperugrás és hasonlók nélkül. Végül aztán nem lett belőle játék. Kíváncsi lettem volna rá pedig, hogy hogy lehet egy ilyet megoldani, és mennyire lehetett volna sikeres egy olyan koncepció a játékosok körében, ahol akár napokig is tarthatott volna egy út a célállomásig. Az biztos, hogy rétegjáték lett volna az is.
Egy-egy helyen összeszedhetsz annyit, amennyire szükséged van. Csak menj el 500 méternél távolabb a guardian teleptől, menübe kilépés és vissza, és már szedheted ki az újabb blueprintet, és persze a többi materialt is.
-
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #47829 üzenetére
A sentinelek az SRV-t lövik, és bár egy-egy ilyen drón önmagában nem vészes, ha többen jönnek, és szórnak meg egyszerre, az azért tud fájni. Szerencse, hogy hülyék, mint a s.gg.
A legegyszerűbb megoldás az, hogy a hajót leteszed 6-700 méterre a helyszíntől, az PD-ágyúk onnan is működnek, és csak elgurulsz oda az SRV-vel miután elintézted az elintéznivalót, kilog-belog és mehetsz is vissza.
Mondjuk, ha weapon blueprinért mész PD sem kell feltétlenül, ott összesen 6 sentinel van, és egyszerre max. 2 jön. Persze kényelmesebb, ha nem lökdösnek a rakétáikkal.
Modulos bázison 12, vadászgépes blueprintet adón meg asszem 16 (lehet18) van. Utóbbin tud egyszerre 4 is jönni, ott azért már a PD igen hasznos, mert ha egyszerre ennyi rakéta jön, és még esetleg lőnek is közben, el tud olvadni a pajzs hamar.
Mondjuk én még régen csináltam, akkor még nem volt az új SRV. Az jobban bírja. -
Peppo
őstag
PP kb. 3,5-4 körülire húzott normál hajtóműnek felel meg, és asszem a PD is hasonló. Utóbbi elvileg plusz 3%-ot ad a PP teljesítményéhez is. Lézeres bányászhajóba tettem ezeket, mikor nem akartam a mérnököléssel vacakolni, simán jók voltak bele. Harci hajóba azért a fullra húzott mérnökölt modulok valók, bár pve hajókba akár a guardian is beleférhet, ha nem óriási az energiaigény.
-
Peppo
őstag
válasz VikMorroHun #47966 üzenetére
Leszállási engedélyt általában akkor nem adnak, ha egy kis állomásra (outpost) akarsz leszállni egy közepes hajóval, és az az egy megfelelő méretű leszállóhely éppen foglalt. Ilyenkor menübe kilépés, visszalépés és általában már nincs ott senki.
-
Peppo
őstag
válasz Leslie33 #48117 üzenetére
Ahogy bármelyik bázison, úgy a FC-en is 40 hajód lehet bedokkolva maximum. A FC rakterének telítettségétől függ, mennyibe kerül az ugrás. Ha fullon van, kb. 130 tonna tríciumot zabál meg egy 500-as ugrás, de üresen kb. a feléből is megvan. A max. 25000 tonnás raktérbe csak az ott található rakomány ill. a FC moduljai számítanak bele (tehát a bedokkolt hajók nem). Ha egyedül magadnak veszed a FC-t, egy csomó nagy modult, mint pl. shipyard kihagyhatsz, mert az a szolgáltatás a tulajnak mindig jár.
Világot látni vele csak akkor érdemes, ha már van pár milliárdod pluszban, amit elkölthetsz. Ilyenkor televeszed tríciummal, aztán kb. elmehetsz vele a galaxis túloldalára meg vissza. De persze vehetsz is útközben néhány helyen (piszok drágán) vagy bányászhatsz is üzemanyagot.
Kereskedni lehet vele, ill. pénzt is keresni, de időigényes. A FC nem annyira a profitról szól, igazából viszi a pénzt rendesen. A gazdagok játékszere. De ha már van egy rakás pénzed, ez az, amire tényleg érdemes költeni. Én nem bántam meg egy percig sem, hogy megvettem. A fenntarftási költsége ki van fizetve pár évre előre, szóval nem kell aggódnom miatta.
-
Peppo
őstag
Bányászattal fedezni az üzemanyagot elég húzós, ha egyedül mész. Ilyenkor jobban jársz, ha inkább bevásárolsz egy full raktérnyi tríciumot, kidobálod az olyan modulokat, amelyekre nincs szükséged (pl. Shipyard nem kell, ha csak a te hajóidat viszed, ill. ha más pilótáknak csak 1 hajójuk van bedokkolva nálad. Outfitting is automatikusan jár a tulajdonosnak. Ez a két modul együtt majdnem 5000 tonna.). Ha rendesen kipucolod a rakteret (marad kb. 24000 tonna hely, majd televeszed tríciummal, fullra megtankolod, akkor azzal oda-vissza megjárod a Beagle Pointot. Annál messzebb meg nincs semmi. Persze, ha kitérőket szeretnél tenni, akkor már előfordulhat, hogy valahogyan pótolni kell. Én visszafelé a Colonia irányába kerültem, és ott vettem valamennyit, ami már elég volt hazáig. De pl. az is segít, ha mikor már teljesen tele a raktér meg a tank is, még bedokkolsz egy kb. 800 tonnás szállítmánnyal is (Type9 vagy Cutter elbír ennyit), mert a hajód raktere nem számít bele az össztömegbe. Ez így együtt már elég kell legyen egy oda-vissza útra bárhova a galaxisban. Az egész kijön kb. 1,2 milliárdból. Azt hamarabb összeszeded, mint a tríciumot bányászattal.
Arra azért érdemes figyelni, hogy ha a bubin kívül akar az ember tríciumot venni, az jóval drgább lehet.Ha mégis bányásznál, érdemes lehet használni ezt, (mondjuk amúgy is) megtervezed vele az útvonalat, és ha van már felfedezett trícium-lelőhely útközben, akkor azt írja.
Nagy utakat azért így nem vállalnék be, rengeteg idő elmenne a bányászattal. De ha csak egy kicsi hiányzik, azt lehet így pótolni.Ha viszont többen mentek, akkor simán járható út ez is. Persze akkor legyen mindenkinek bányászhajója a fedélzeten! És még akkor is felkészülhetsz, hogy a végére nagyon fogod utálni a bányászatot.
Azért hosszú utak előtt egy útvonaltervet érdemes csinálni, hogy ne 20000 fényévnyire érjen a meglepetés, hogy kifogytál.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz fejesg2 #48144 üzenetére
Nem sokat voltam arra. Kétszer átutazóban, még az Odyssey előtt. A mérnököket behúztam, és kb. ennyi. Arra emlékszem, hogy a trícium drága volt, és a készlet sem túl nagy, de mivel összesen talán 1000 tonna kellett, ez nem volt akkora probléma.
Én biztos nem táboroznék le ott hosszabb időre. A lényeges dolgok még mindig a bubiban történnek.
De, simán meg lehet venni egy helyen is. Vannak rendszerek, ahol kb. mindig lehet kapni, és az árak is hasonlók. Csak az alapján szoktam választani, hogy hol lehet az állomáshoz legközelebb leparkolni a FC-t. Lentebb kolléga el is küldte neked a lehetséges helyeket.
-
Peppo
őstag
Teljes terheléssel egy 500-as ugrás132 tonna. Üresen kb. a fele. Legalábbis ennyi volt, mikor utoljára ugrottam vele, ami már jópár hónapja volt.
Mikor kijött a FC még duplája volt a fogyasztása, de aztán lejjebb vitték, ami jó ötlet volt. Most kb. korrekt. Továbbra sem olcsó mulatság, de végre el lehet vinni akárhova úgy, hogy nem kell napokig bányászni hozzá a naftát. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #48156 üzenetére
Azért pénzt is lehet vele farmolni, ha sikerül összeszedni egy rakás massacre missiont az adott helyre.
Próbáltam egy barbipajzsos verziót high resben, de nem az igazi. Arra jó, ha az ember kaja közben otthagyja, aztán néha rányom a pajzstöltőre, de éjjelre már nem hagynám magára. -
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #48193 üzenetére
Core miningra inkább vinnék közepes hajót. Az aszteroidák darabjai között repkedni egy ekkora döggel nem túl kényelmes, és a repedések lövöldözése is egyszerűbb.
De ha mindenképpen nagy bányászhajó kell, inkább vinnék egy Cuttert. Az is nehézkes, de még mindig ég és föld egy T10-hez képest. És 7 hardpoint is elég szerintem kb. mindenre.
Lehet persze vinni T10-et is, csak kell némi gyakorlás, hogy ráérezzen az ember, hogy kell vele célozni. Ill. szerintem nem mindegy, melyik hardpointra teszed azokat a fegyvereket, amelyekkel pontosabban kell célozni. Egy "oldalsó" hp-ról sokkal szarabb lőni ezekkel, mint egy olyannal,amelyik nagyjából a hajó elején van.
Multi-limpet controller? Tényleg rég léptem be a játékba.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #48195 üzenetére
Igen, elméletileg így lenne, de nem tudom, hogy ez bányászatnál is működik-e. Nem sok core miningot csináltam, akkoriban a lézeres volt a sláger, ill. a tojásláz idején a sub surface mining, így inkább azokkal van tapasztalatom.
-
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #48199 üzenetére
Birodalmi rangot gyorsan ki lehet húzni, hogy legyen Cutter. 1-2 nap max. És közben pénz is jön, ha pl. egy Pythonnal repkedsz és szállítod a cuccaikat.
Szerintem megéri. Jól felépítve sokmindenre lehet használni. Legnagyobb raktere ennek van, így én szállításra is ezt használom, nem a T9-et. Pénz mondjuk kell hozzá, ha harcra pimpeled, milliárd környékén áll meg. De hát a pénz ebben a játékban nem számít. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #48202 üzenetére
Patchelés után velem is előfordult korábban. Nálam a Steam cseszett el valamit, képtelen volt megcsinálni rendesen a frissítést.
-
Peppo
őstag
A kedvenc festés nekem még mindig a full fekete. Az összes hajón jól néz ki, némelyiken meg, pl. Python kifejezetten k. jó.
-
Peppo
őstag
válasz wrongduke #48286 üzenetére
A játék alapvetően single player módra van kitalálva, a multi csak egy plusz lehetőség. Ha SOLO módban indítod a játékot, soha más játékossal nem fogsz találkozni. OPEN módban összefuthatsz másokkal is, ha olyan helyeken jársz. Szerencsére bármikor válthatsz a játékmódok között. Megteheted, hogy eleinte nyugisan játszol, más játékosoktól elzárva, aztán később beugrasz közéjük.
A fentebb írtak miatt a combat zone és a többi is mind pve. Csak akkor találkozhatsz ott más játékossal, ha OPEN módban játszol.
Sztori nem nagyon van. Ez full sandbox játék. Az elején van egy aránylag hosszú időszak, míg a különböző mérnökökkel találkozol. Ők a hajó fejlesztése miatt nagyon fontosak. Ezt a szakaszt fel lehet fogni egy hosszabb tutorialnak, mert végigvezet a játékban folytatható tevékenységeken, mint pl. kereskedelem, felfedezés, bányászat, harc, stb.
De felvehetsz sokféle küldetést, némelyik egész jó, és vannak persze unalmasak is.Annyit játszod, amennyit akarod. De azért pár száz órát úgy bele lehet tolni, hogy észre sem veszed. A farmolás két részből áll. Az egyik a pénz, ez ma már aránylag gyorsan szerezhető, a másik meg a különböző materialok, amelyeket a mérnököknél használhatsz el a hajóid fejlesztésére. Utóbbi kicsit lassabb, bár erre is vannak gyorsabb megoldások. De azért ne számíts arra, hogy reggel nekiülsz és estére megvan a legjobbb, feltuningolt hajód! Ez nem egy gyors játék.
A jték alapvetően könnyű, leszámítva a pvp-t, de abba addig nem is érdemes belekezdeni, míg fel nem tudod tuningolni a hajód a legjobbra. A pve harc tud nehéz lenni, amíg alap hajókkal mész, de ha fel vannak cuccolva rendesen, akkor igazából NPC nem nagyon tud már bántani téged. (Természetesen van néhány speciális eset., ahol ez nem igaz, de általában igen.) De ezt a részét látni kell, úgy érthetőbb, leírni nem annyira egyszerű. Mert mind függ attól is, hogy milyen hajóval mész. Harcban nem ugyanaz egy AspX meg egy Python.
-
Peppo
őstag
válasz privateer2 #48298 üzenetére
Tudom, de egyelőre bőven elég infó volt a solo és open közti különbség. Egy kezdő játékosnak ezekkel van értelme foglalkozni, hacsak a szárnyai alá nem veszi valaki, de nem hiszem, hogy a játék ezen állapotában túl sok erre hajlandó embert találni. A privát csoport akkor kerül képbe, ha már vannak olyan játékosok, akikkel rendszeresen együtt tolod.
Komolyabb erőforrást nem hiszem, hogy áldoznának rá. Így nagyobb kiegészítőt ill. az alapokhoz hozzányúlást nem várok tőlük. A bugok maradnak és egyéb fícsörök is. De kevesebb melóval is fel lehetne dobni a játékot. Pl. a Powerplay továbbra is kb. semmi, pedig lenne benne lehetőség. Esetleg nagyobb lehetőséget adhatnának a játékosoknak, hogy beleszóljanak a galaxis ügyeibe, és nem csak a backgroundsimulation lenne ennek az egyetlen látszata. Egy csomó olyan dolgot meg lehetne csinálni, amihez nem kellene átírni az enginet, pl. QoL cuccok sokasága. Szomorú, hogy ezekre sem futja.
De mondhatnám, azt is, hogy tehetnék végre azt, amit sajnos csak kevés cég tesz, és hallgathatnának a játékosokra, és legalább azokat a dolgokat javíthatnák, amelyek nem igénylik egy nagy fejlesztői csapat egyéves munkáját. Ennyit megérdemelne a játék akkor is, ha már komolyabb terveik nincsenek vele.
A téli szünet alatt terveztem, hogy játszom vele megint egy kicsit, csak aztán sajnos nem úgy alakultak a dolgok itthon, hogy ezt meg tudtam volna tenni. Pedig nagyon megnéztem volna már azokat a thargoidok által elözönlött rendszereket. Most már lehet, csúszik a dolog az új gép összerakásáig. De azért az ED fent lesz azon is, az biztos.
-
Peppo
őstag
válasz Leslie33 #48305 üzenetére
Mindenképp érdemes a blueprinteket összeszedni. A Guardian modulok közül szinte mind használható, és az FSD Booster kb. kihagyhatatlan.
Ha thargoidokra is akarsz vadászni, akkor a fegyverek közül is érdemes párat (mindet ) összeszedni.
A vadászgépeik meg szimplán tök jól néznek ki, de amúgy nem is rosszak használhatóság tekintetében sem.Persze azt azért nem ajánlanám, hogy mindezt egyszerre meg is csináld, elég monoton. Én is vagy 6-8 kör alatt gyűjtöttem be az összeset.
Tény, hogy nem magyarul, de sok jó videó van fent, amelyekben pár perc alatt végigmutogatják a lényeget.
-
Peppo
őstag
A bubitól távol szoktak szép pénzeket kérni a tríciumért. Legalábbis, mikor én utoljára pl. a Colonia környékén jártam (nem most volt), ott elég drága lett volna egy tankolás. Szóval pénz éppenséggel lehet benne, de az biztos, hogy nem ez a gyors meggazdagodás receptje. Persze el lehet adni bubin belül is nyomott áron, de akkor már inkább valami jövedelmezőbb árucikket érdemes kinyalogatni az aszteroidákból. Időben ugyanannyi az is.
Nem tudom, mi most a sláger, de gondolom, a gyémántok most is hoznak pénzt.
-
Peppo
őstag
Összefoglalva itt.
-
Peppo
őstag
Ez csak akkor igaz, ha nem sokkal a hajó felrobbanása előtt lőttél bele. Kb. 20-30 másodperccel később sajnos már elfelejti a játék, hogy te is lőtted a hajót. Akkor is, ha te lőtted szét szinte teljesen. Ilyenkor újra bele kell ereszteni egyet, és akkor újraindul a visszaszámláló.
Amúgy fordítva is igaz. Ha a döglődő kalózba közvetlenül a végzetes lövés előtt beleeresztesz akár csak egy lövedéket, te is megkapod a vérdíjat. Remekül lehet így akár a kezdő Sidewinderrel is pénzt gyűjteni. Persze ésszel kell csinálni, csak akkor lőni, mikor már a rendőrök nekiestek. És akkor is csak finoman. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #48364 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy az idő számít. Ha 10-20 másodpercenként beledurrantok egyet, eddig mindig megkaptam a vérdíjat, kb. fél perc fölött meg soha.
De persze lehet, hogy van valami más tényező is, a fene se tudja ezeknél, vannak érdekes játéktervezési megoldásaik.És az is igaz, hogy vagy egy éve nem lövöldöztem, lehet, azóta változtattak rajta.
Az tény, hogy ezt eddig csak humán célpontokkal teszteltem, thargoiddal nem. Ott lehet, más a szabály.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz VikMorroHun #48380 üzenetére
Attól függ, mi a cél. A Krait II mondjuk szinte bármire jó, a bányászattól a felfedezésen át a harcig. Teherszállítás az egyetlen, amire nem használnám, arra a Python vagy valamelyik nagy hajó az igazi.
-
Peppo
őstag
válasz VikMorroHun #48401 üzenetére
Nem tudom, hogy áll a galaxis felfedezése, de talán még 1%-án sem jártak játékosok.
-
-
Peppo
őstag
válasz VikMorroHun #48426 üzenetére
Nagy, lomha hajókkal én is szoktam így lövöldözni. T-10, Cutter, olykor Corvette is, bár az szerintem már elég jól fordul. Csak res site-okban vigyázni kell, mert baromi könnyű rátolatni egy aszteroidára.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #48441 üzenetére
Megfelelően összeválogatott küldetésekkel egész jó pénzt tud hozni az AFK hajó. Éjjelre mondjuk én sem hagynám belépve, de home office közben néha ránézve nem volt rossz. Vagy ha közben megnézek egy filmet, úgyis megy a gép.
Nem tudom, ki milyen hajóval próbálta, nekem a T10 bejött. Azt kb. mintha erre találták volna ki, tekintve, hogy mozogni amúgy sem nagyon tud.Ez a játék, mintha erre lett volna kitalálva, hogy a játékosok kipróbáljanak olyan dolgokat, amelyek kb. senkinek sem jutnának eszébe.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=090gCYyshbQ
Bár reméltem, hogy marad multifunkciós hajó az új Python, azért így sem tűnik rossznak.
-
Peppo
őstag
Én így értettem. Mindegyik SCO drive mérnökölhető lesz, és elérhető 2-7 méretek között.
Odatekertem az adott részhez.
Az is lesz. Most már tényleg ideje lesz visszaülnöm a pilótafülkébe.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Fotók, videók mobillal
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen routert?
- Napelem
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen