- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
grHawk
aktív tag
válasz orientcx #23402 üzenetére
EDIT: véletlen válaszként írtam, telóról már nem sz*rakodok az átírással, új hsz. akart lenni
Nagyon kíváncsi vagyok, habár van néhány aggodalmam. Egy részről tetszik ez a szerencse alapú craft, mert legalább nem egy egyszerű "eléred és megvan" kategóriájú cél, jó a randomitás, de ha elmérik az alapanyag igényeit vagy a kockázatot, akkor könnyen oda juthat, mint a Division craft rendszere... (de ez off és hagyom is). A másik, hogy remélem van egy/lesz egy oldal az elite wikin ennek szentelve, ne hasraütésre kelljen zsákbamacskának repuznom, de ha más nem, majd playerek összeállítják, csak az idő. Bár a béta is megadja a lehetőséget, szóval inkább nem sírok. A másik a mission rendszer működése, ami miatt aggódom, ugyanis gyanúsan kevés infó érkezik effelől, pedig már elég közel érkeztünk. Na de mindegy, majd ma minden kiderül, remélem a teszterek megfelelő körültekintéssel adnak ki infókat majd, nehogy előítélet gyártásba kezdjünk, mint anno. a wingnél.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Azok, akik harc közben elszöknek, nem játékbeli módon, azaz kihúzzák a netet, leoffolják a gépet, áramtalanítanak, stb... Némely játékban ezt megoldották egy 30 másodperces rászámolóval, ami kapcsolat megszakadás után még 30mp-ig ott tartja a "karaktert", ezzel lehetőséget adva a meló befejezésére.
-
grHawk
aktív tag
-
grHawk
aktív tag
válasz baphomet #23464 üzenetére
Basszus! Basszus! Basszus! Basszus! Basszus! Basszus! Basszus! Basszus!
Most baromira lázbahozott ez a pinatas dolog nem jelöli illicit cargonak? Meg a HUGE MC-kből van-e gimballos? Corvette-el vagyok, a fix fegyverek nem mindig olyan effektívek, ha a gimballhoz képest sokkal kevesebbszer van a pontos találatra lehetőségem. A gimball gyengébb és kényelmesebb de effektívebb is számomra
-
grHawk
aktív tag
válasz baphomet #23474 üzenetére
Jelenleg a dupla badass plasmát használom mint fix fegyvert, rásegítés képpen pedig 5 gimball pulset, se nem fűt, se nem fogyaszt sok energiát, sebzése az alacsony, de szépen lassan rombol. Az a baj, hogy ha valami dúrván overheater fegyvert használnék a plasma mellé, akkor a PA elsütésekor én is megsülnék.
-
grHawk
aktív tag
Ú emberek! Le ne álljatok minden apró infót posztoljatok mert ez esküszöm, hogy az eddigi legkirályabb patch annyi újdonság.. Alig várom már az élesítést, remélem nem húzzák majd az időt. (Utólag olvasva a hsz.-em, szarkasztikusnak tűnik, de nem az!) Basszus de várom!
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz baphomet #23509 üzenetére
S felszólal a kűrt , majdan hatalmas seregeink porják tiporba rabszolgáitok, miként mind azokká váltatok iszonyat seregeink láttán. Láncravert thargoidi rajok fognak keresztül hatolni élettelen hajóitok roncsain szüntelen kántálván: föderésön! föderésön!
... áh fogalmam sincs, unatkozom, új infó?
-
grHawk
aktív tag
Nem vagyok bétás, Horizonsom van, és az új löncser előtt szép kék volt a dizájnja. Most meg ez a csúf narancs, ami ráadásul alapértelmezetten nem is a 64 bites Horizonst jelöli ki indításra (ami le van töltve és telepítve, valamint eddig, mindig így volt), le kell görgetnem hozzá és kijelölnöm, majd indítani. Nem zavarna, ha eddig is így lett volna, de eddig fasza volt, most meg mintha azt se tudná milyen verzióra vagyok jogosult és elém pakolja ezt a sok fölösleges opciót... Frontiernél nem ismerik az egyszerűség fogalmát...
-
grHawk
aktív tag
Egyébként a fenti hsz.-t tovább gondolva, helyből rúgnám ki azt az emberüket, aki a csomagokat kitalálta.
Én valahogy így CSINÁLNÁM a helyükben, felhasználói szemszögből.Csinálsz egy accoutot, amin lehetőséged van a browseres felületről:
- Vásárlás nélkül letölteni a Launchert. (tartalmazza az ingyenes Demót)
- Megvásárolni a CQC Arénát.
- Megvásárolni az alapjátékot. (tartalmazza a CQC-t)
- Megvásárolni az alapjátékot és a Horizonst. (tartalmazza a CQC-t)
- Megvásárolni a Lifetime Passt. (tartalmazza a CQC-t)Ha ebből bármelyik is megvan, akkor lehetőséged van upgradelni az accountodat:
- Megvásárolni a bétahozzáférést. (ha esetleg korai támogató vagy, vagy olyan akinek valamilyen akció keretében jár, akkor ez automatikusan upgradelődne az accountodra.)
- Megvásárolni az extrákat (akár külön, zenék, háttérképek, brossúra, stb...)
- Megvásárolni egyéb hajófestéseket, figurákat, csomagokat, stb...Ha letöltöd a Launchert, akkor pedig a telepítés előtt megkérdezné, hogy 64-es vagy 32-es típust szeretnél telepíteni, és a felhasználód legmagasabb hozzáférési patchét telepítené. Az én esetemben a Horizonst.
Opcióként pedig nem lenne ott fölöslegesen az alapjáték, meg annak a 32-es és 64-es változata, maximum még az ingyenes Demo. Sokkal egyszerűbb lenne, mint ez a hülyeség... -
grHawk
aktív tag
válasz baphomet #23590 üzenetére
Meglesem, amit írtál, de amúgy eltudom indítani, csak le kell tekerjek az aljára a kis indítási opciós ablakban. Csak kb. most ez mind ott van:
Elite Dangerous (32-bit)
Elite Dangerous (64-bit)
Elite Dangerous: Arena (64-bit)
Elite Dangerous: Horizons (64 bit)
Single Player Combat TrainingEDIT: Megcsináltam, ugyanolyan maradt, a sima Log out-tal is próbáltam, szintén. Mindegy, indítható a Horizons és ez a fő, csak vicc, hogy a Launcher olyan fölöslegesen van mindig összekavarva.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Viszont akkor már több kérdés a bétázók fele:
1. Mikorra várható az élesítés, azaz van már valami infó morzsa, ami elkerülte a figyelmem?
2. A huge MC valóban csak 0,7MW-t visz el a Powerből? (A medium jelenleg 0,64-et, csak azért kérdem)
3. A különleges hatású fegyvereket, az új torpedókat, stb... a normális fegyver módosításával (engineerek segítségével) állíthatjuk elő, vagy közvetlen direktben meg is vehetőek (outfitting)?
3. A jégmezők RES-ei ugyanúgy működnek, mint az eddig köves gyűrűk RES-ei, vagy van-e valami eltérés?
4. Hallottam az új SRVkről, erre mondtak valamit (pl., hogy mikor tervezik berakni, esetleg pont ezzel a patchel)?
5. Minden eddig bentlévő (ugye a bétában korlátozzák) engineer lakott űrön kívül van, vagy vannak "közeliek" is?
6. Mi a talasztalat a 2.1 pvpről? (nyílt világúra gondolok, nem az arénára)
7. i3 2120, gtx560ti, 8gb a gépem főbb jellemzői, esetleg hasonló konfigos bétás véleménye az új bolygófelszín futásáról?Azt hiszem ennyi
-
grHawk
aktív tag
válasz orientcx #23645 üzenetére
Nem, nem, megvan az, csak mivel telefonról vagyok megesik, hogy félrenyomok. Itt meg az "Új | Válasz" lehetőség elég közel esik egymáshoz.
"A nem találtam sólymot" amúgy ez az aláírás izé, a profilképre céloztam, mert csak ez a sas volt, mint madár Az nem a hsz. része
-
grHawk
aktív tag
Épp készültem feltenni egy rakás limpetes kérdést. Erre visszaolvastam
Érdemes a rakteret teli pakolni limpettel?
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Telefonról nem tudom jól beállítani, de itt egy érdekes link egy "új" fícsörről, ami úgytűnik, tényleg fícsör.
https://m.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/4iwm28/21_beta_3_so_i_recalled_my_ferdelance_on_a/
-
grHawk
aktív tag
Van ilyen, ez a játék nem neked való Én vágyom a legjobb hajóra, a legbrutálabb fittel, a legélvezetesebb eszközökkel, engem ezért ragadt magával. Most már olyan ezer óránál járhatok, és még mindig gyűröm, ha nem is folyton, így vagy úgy visszatérek hozzá.
Más:
Megvettem a bétát nem bírtam magammal. Hát... EZT K*RVAJÓ B*ZDM*G!!! EMBEREK EZ ÁLLATI LESZ!!! (bocsi)[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Űűűűű, akkor néhány észrevétel, mivel új vagyok a bétában:
Kezdésképp elmentem és a fulfittes Corvettemre megvettem az új MC-ket. Aztán irány Blaster bá', széjjel fejleszteni mindent. Full overcharged fegyverek, fsd range növelés, heavy duty minden ami lehet, driveot is megerősítettem, bírja a strapát, és minden gyújtó lövedékes bónusz (nem összetévesztendő a thermal shockkal).Az outfitting remek lett, átlátható, király, annyit hiányolok, hogy az ott látható részletes adatokhoz nem férek hozzá az outfitting szekción kívül, tehát akár a szabad űrben, kár.
Néha átbugol a textúra Blaster bá' hangárjában, de ez lehet csak a nagyobb daraboknál, mint én.
Szerintem szebb lett minden, a textúrák, fény effektek, árnyékok, stb... érzek egy kis változást, a hipertérugrásban szintén, az valami gyönyörű lett
Szintén bug, hogy internal swapnél nem látjuk vizuálisan a modult, és így csak gondolhatom, melyiket cserélem, utána kell megnézzem. Az elhelyezésre célzok.
A fegyverek valami baromi ütősek. Szerintem nem vitték túlzásba, mert látszólag az npc-k is használnak ütős csúzlikat, ami a szétfulltuningmadafakaupgrédelt shieldgenerátoromat és a boostereket is eszi. Szerintem pörgősebb és határozottabb lett a harc.
A küldetéseket majd később, mert nem bírok betelni ezzel az új combattal EPIC
-
grHawk
aktív tag
[béta] öhm, jól érzem, hogy az SRV beállításokba kicsit belenyúltak? Mármint oké, átalakították a beállítások opciókat teljesen (eszméletlen király amúgy), viszont minden beállított dolgom maradt, ami volt, kivéve az SRV turret része. Egy az, hogy a pitch inverted lett, azt vissza is állítottam, azt viszont nem tudom mire vélni, hogy az egér tűzgombokat felcserélte. Nekem a hajón úgy van (egérrel játszom), hogy a bal az "(2)" és a jobb az "(1)" egér gomb opció. SRV-n meg ezt megfordítja. Mit kellene ehhez beállítanom, hogy ugyanolyan legyen, mint a hajón?
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Hajj, milyen Corvettet építettem bétában!
Nagyjából:
Fsd - range boost
Thrusters - dirty drive
Power Plant - Armoured
Power Distributor - High Capacity Charge
Shield - Reinforced
4x HRP - Heavy Duty
2x 4A MC gimbal - Inc Rounds
1x 3C MC gimbal - Inc Rounds
2x 2F MC gimbal - High Cap Mag
2x 1G MC gimbal - High Cap Mag
6x 0A Shield Booster - Heavy DutyMinden core modul fullos kategória, A7-es fuel scoop, egy 128-as cargo, egy 4A-s FSD Inter., Maradék slotokra duplás srv hangár és egy Limpet Controller, asszem ezekről ennyi.
A 8 internálból 6 SB, maradék meg kettő defense turret.
Elsőher fura lehet az összeállítás, de PvE-re tökéletes. Egy nem számszerű kisarkított példa a pajzsra:
Az energia használat 105%, szóval három modult; FSDI, Hangár, Fuel scoopot kikapcsolom, de elsőre elszámoltam magam és csak kettőt kapcsoltam le, naná, hogy ledobta a pajzsot fegyver elővételnél. Sebaj, ledobtam az SBket, kb. három perc alatt feltöltött, aztán visszanyomtam az SBket, ott hagytam kb. (nem vicc) fél órára, az aszteroida mezőn kívűl, mikor visszaültem még csak épp, hogy az első csík teljes fényében pompázott, a 2. még nem is halványodott. Durva.
De amúgy a hajó jól manőverezik, ezt nem szabad beáldozni, mert armored thrusterekkel reverse flight is esélytelen akár egy python ellen is... A pajzs bírja, de ha elvesztem sincs gomd. FDL 5-ös winget tudtam elintézni előbb, mint hogy kárt tettek volna bennem. Modulokat levitték 2-3%-al, a hullt 70-re. Szóval védelem is oké, mozgékonyság is. A fegyverek durvák, ha éppen nem genyózik az NPC a chaffal, akkor nagyon gyorsan pörgeti le az ellent. Végre NEM az van, hogy ott állok egy csillagrombolóval, amit harcra alkottak és egy gyökér Aspet fél percig kergetek... Nem, ránézek és annyi. A High Cap Mag tuning kell a kisebb MCkre, mert a tűzgyorsasága miatt hamar elfogynának. A speciális effekt (esetemben az Inc Rounds) így is szép munkát végez, elég a másik 3 nagyfiún az Overcharhed.
Az FSD bír 14,36Ly-et, az A7-es scooppal meg relatíve normál sebességgel szelem át az univerzumot.Persze ez mind az 5-ös szintű upgrade, amit gondolom majd lesz egy idő elérni + nyilván nem úgy lesz, mint most, hogy a modulok javarész egy engineernél fejlesztetőek, szóval míg ezt a megaszuperepikállataztaqrvamittudmáááraztaleborúltkutyarúgjameg fittet lesz egy pár hónap elérni. De ez biztos, hogy baromi élvezetes lesz. Mikor is várható az éles élesítése?
-
grHawk
aktív tag
Vagy ennyire leköt titeket a játék, vagy mindenki egyszerre melózik. Egy biztos: túl gyorsan olvasok a hozzászólások születési gyorsaságához képest. :/
-
grHawk
aktív tag
válasz cintula187 #23864 üzenetére
Hát na!
-
-
grHawk
aktív tag
Öhm, lemaradtam valamiről? Volt szó olyanról, hogy a Huge fegyverek gimballed típusai nem lesznek csak úgy megvehetőek? Most nincs sok időm olvasni, de ha jól értelmezem - csak átfutottam rajta - akkor a gimballed fegyvereket csak egy Community Goalon keresztül lehet unlockolni? Mi ez a marhaság?
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
... ha valaki olvas redditet... várom már a 2.1-et, de ez a sok nerf síró kiskölyök megrémiszt, hogy még a végén hallgatnak rájuk. Ráadásul ilyeneket olvasok, az idézet nem pontos, a lényeg igen:
"Én ugyan Soloban játszok (utálom mikor ok nélkül megölnek), de ezek az újítások aggasztanak, túl erősek a fejlesztések egy alap fejlettségű hajóhoz, ami egyenlőtlen helyzetet jelent."Elég nyersen fordítottam, hogy érthető legyen... Az ilyen minek szól bele, ha amúgy sem érinti őt... Basszus ha talákozik egy alap Corvette és egy moddolt, akkor mégis miért legyen egyenlő vagy fair a küzdelem... Ezeknek az embereknek nem is a játék nyújtotta kihívás kell, hanem, hogy véletlenül se szenvedjenek el veszteséget. Nem hittem, hogy egy játékon belül is lehetséges ilyen buroklakónak lenni, de ezek a nerfhuszárok rámcáfoltak... Érdekes pvp-seket nem, vagy csak nagyon minimálisan láttam sírni emiatt, nagy részük örül a dolgok színesítésének. Én, aki amolyan kettő közötti (nem keresem a bajt, de ha találkozok vele akkor vállalom a végkimenetelt... modjuk még rosszul nem sűlt el... ) vagyok, és abszolút örülök, hogy felrugják a combat monotonitását. Vélemények? (Please érintettekre gondolok)
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz Diopapa #23903 üzenetére
Hát ez az.
Egyébként:
Amúgy anno nem értettem a Solo módot de mostanra máshogy tekintek rá. Persze lenne pár dolog, amin változtatnék, valamint továbbra is az Open módot preferálom a magam részéről, de megértettem, hogy egy jó alternatíva a régebbi, nyugisabb játékmódot kedvelő támogatók számára. Ezt csak úgy megjegyeztem, hogy felülírjam a korábbi vélemény nyilvánításaimat.[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Én ezt értem, de akkor azok akik meg több időt töltenek a játékkal, ne kapjanak korrekt "kihívást"? Így is sokan mondják milyen egyszerű elérni a legnagyobb hajókat. Én még abba a kategóriába estem, aki a "nehéz időszakban" fejlődött a legtöbbet pénzügyileg. Ezért most nem tudom mennyire egyszerű vagy nem egyszerű. Viszont az alapján, amit hallok, most könnyebb mint régebben. Nekem már így sincs különösebb célom, progress orientáltságom lévén nekem ez jelentheti most a tartalmat, de, ha egy egy hónap alatt kifarmolható semmi lesz akkor megint ott tartok, hogy na most mit? Végre belevinnének valami tartalmas, időt és pénzt kiszipkázó eredményt, amit végre kitűzhetek célul.
Aki kevesebbet tud játszani, az ne akarjon már úgy állni, mint aki kétszer annyit van online. Ez nonszensz. Megértem őket, persze, arról az oldalról, hogy Ők is élvezni akarják a kontent végét, de semmi gond, annyi, hogy Ők majd később érik el. Aztán ennyi.[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz cintula187 #23931 üzenetére
Megpróbálom kibogózni neked. Ha Elite: Dangerous alapjátékod van, akkor a Horizons szezonon belüli frissítések azon részét kapod meg, ami az alapjáték alapmechanikájában változtat. Így pl. engineer hozzáférésed nem lesz, sem crafting, leszállni se tudsz, nem kapsz felszíni küldetéseket, stb., DE a küldetés rendszer (mission board, ami jelenleg a bulletin board) pl. neked is átalakul, az NPC-k sem maradnak buták, mint jelenleg, stb...
Tehát, ha nincs Horizonsod, akkor plusz tartalmat NEM kapsz, de az alapjáték már létező tartalmi változasát te is megkapod.
Egyébként én a helyetekben nem haboznék a vétellel. Az Elite: Dangerous egy előttünk "felnövő" játék, ahogyan fejlődik, úgy tapasztalhatjuk meg teljes egészében, és tudván, hogy a kitűzött cél (a teljes galaxis szimulációs élmény) még pár szezonnal távolabb van tőlünk a teljes játékélmény szempontjából elengedhetetlen lesz megvásárolni a szezonokat. Persze meglehet, hogy a következő szezon elérkeztével egységesített áron egyben lehet majd megvásárolni az ED alapjátékot, horizonst, és a jövőbeli szezon hozzáférést, de hiba kimaradni a fejlődésből. Szerintem nem nagy cucc az a pár ezer forint egy teljes évnyi tartalomért. Az alapjáték a Frontier korábbi közzétételei alapján a TELJES ELIT: DANGEROUS JÁTÉK alig 20%-át teszi ki. Aki csak ennyire kíváncsi belőle az kimarad az igazi Elite élményből. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #23938 üzenetére
Értelek. Én az elmúlt időszak Deves hírlevelei / hírközlései / bejegyzései alapján azt hiszem, sikerült feltérképezzem a Frontier elképzelését egy játék felépítéséről. Ők csináltak egy alapot, magát a működő kisebb-nagyobb hiányosságaival együtt is szórakoztató "asztalt", amire aztán teríthetnek. Ezután jött az 1.1 CG, amivel, ha nem is sikerült mindenki szívébe belopniuk magukat, mégis egyértelműen jelezték az online, közösségorientált hozzáállásukat. Aztán következett az 1.2, a wingek, amik ugyan nem hibátlanul, de elősegítették a közös játékot. Ezt követte az 1.3, aminek a célja véleményem szerint a jövőben érkező játékosközpontú frakcióháború tesztverziója, amit kénytelenek voltak előbb ilyen módon kipróbálni. Powerplay ide vagy oda, szintén próbálkozás a játékosoknak közös célt adni a mindenkinek személyes igények alapján kitűzött hajó/hajók megszerzésén kívül. Az 1.4 még magyarázatra sem szorúl, volt igény az arénára, hiszen ezen típusú kicsi hajók nem igazán voltak addig előtérben. Emellett számtalan kisebb változtatás is volt benne, ami akkoriban igen jól jött. Az 1.5 talán az alapjáték frissítései közül az egyik legfontosabb. Szintén alap dolgokhoz nyúltak hozza magán a tartalmi frissítéseken kívül, ami valljuk be igencsak szükséges volt. Kitöltötték a hajók teljesítmény és árkategória közti óriási lukakat, ezzel egyfajta balanszt teremtve. A 2.0-ra pedig ugyanúgy kell tekinteni, mint az 1.0-ra. Egy szinte üres alap, ami későbbi tartalomnak készíti elő a helyet. Bolygóra szállhatsz, vannak alap küldetések, gyüjthető alapanyagok, amiknek amolyan kényszerhaszonképp lett beépítve a hajó erőforrásainak rekreációs lehetősége. A 2.1 azonban a legjobb példa arra, hogy a Frontier nem csak száraz makettdarabokat pakol egymásra, hanem a ragasztót is használja. Az Engineers átalakítja a - mostmár egyértelműen csak ideiglenes célú - küldetés rendszert, komoly értelmet ad a 2.0 alapanyagainak és kibővíti azokat alkatrészekkel. Ad a játékhoz egy random központú crafting rendszert, átalakítja a - szintén ideiglenes jellegű - AI rendszert, amit eddig látványosan elhanyagoltak. Ezzel nem csak, hogy felpezsdítik a PvE rendszert, de óriási löketet adnak a PvP sokszínűsítésére. Még ha ugyanazon kategóriákat preferál majd a többség, akkor is ott a random tényező, a rengeteg különbség az értékek között, stb... És akkor arról nem is beszélve, hogy VÉÉÉGRE elkezdték a Rise to Power projektet, aminek keretén belül a játékos fakciók életre kellnek. Szépen lassan építkeznek, foltozgatják a néhol hibás, mégis stabil alapot. A mi dolgunk játékosként az, hogy élvezzük, véleményt nyílvánítsunk és, ha még tetszik, amit látunk, akkor finanszírozzuk is. Ez közös érdek, de személyes döntés. Én csak ajánlani tudom, határozottan nem bántam meg egyik Season Passt sem (mert ugye az alap játék is az). ~600 óra után, még mindig szívesen játszom a kezdetektől kezdve, tudván, hogy a legjava még hátra van.
Na de pár szó a fejlesztés mihezméréséről. Jó példa a Star Citizen. Ők nem a Frontier típusú "alapozunk, aztán később adjuk a tartalmakat" vonalat követik, hanem már olyan dolgokon dolgoznak, amihez még az alap, vagy a lehetőség az egybekötésére nincs meg, majd csak később érkezik. Ez sem rossz megoldás, de két árny oldalát már ismerjük. Az egyik, hogy nem tudjuk, hogy a végeredmény felér-e majd az elképzelésekhez, a másik, hogy nem tudod elkezdeni a karriered, hiszen minden, amit teszel a teszt univerzumban létezik.
(Star Citizenes kollégáknak üzenem, hogy ez nem terrortámadás a rózsaszínfelhő ellen, mert én is megvagyok vakítva általa; tűkön ülve várom szintúgy! )[ Szerkesztve ]
-
grHawk
aktív tag
Na ettől még én is beparáztam
-
-
grHawk
aktív tag
Nos... valahol alább linkelt valaki egy korábbi Frontier játékot, ahol szintén procedurálisan generált terepet alkalmaztak, azonban ezek városok voltak, valamint szintén a Cobra motoron. Alább linkelem én is. Ezek után kétségem sincs afelől, hogy hozzáértő fejlesztő csapat van a fenti válasz mögött.
A videó:
[link] -
grHawk
aktív tag
válasz rtitusz #23998 üzenetére
Elég valószínű, hogy az jön.
Az alapjáték űrtere után a következő mérföldkőként elég nyilvánvalóan a felszínre szállás volt helyénvaló. Ez után mondhatnánk, hogy a Season 3 atmoszférás bolygóra szállással indít (sokat ezt hiszik), de ha megfigyeljük, hogy eddig milyen rendszerben jöttek az egymásra épülő patchek, akkor egyértelmű, hogy előbb lábakat kell növeszteni. Én szerintem a 3.0 a hajókon való szabad mozgást (gondolom nem egyszerre mind), a felszíni/űrtéri állomások belterében tevékenykedést fogja hozni, hiszen adott lesz már hozzá a karakterek vizuális megjelenése (2.3 commander creator) is. Ez után a 3.X hozhatja majd az atmoszférás bolygókat, hiszen a séta ott már alapfeltétel, különben elég bizarr lenne egy holdjáró stílusú SRV-ben járni az erdőket...
Nyilván semmi sem biztos, még maga a 3.0 is max. 99%, hogy jön, szóval majd meglátjuk, de ezt gondolom logikusnak.Az idegen fajos témához: az év végén érkező meglepi szerintem pont ez lesz, de 100%-ig biztos vagyok benne, hogy nem Thargoidok. Ha ezzel indítanak, akkor a többi már nem lenne olyan érdekes. A mostani nyomozósdi a barnacles-ekkel meg szerintem nem fog kapcsolódni a meglepi fajhoz (ha egyáltalán ez a meglepi). Meg azért azt necces összeegyeztetni a srácok kutatási sebességével a patch érkezését, főleg csúsztatásokkal meg bétákkal Akkor oda lenne annak a varázsa, azt meg nem hagynák. Érted... már majdnem rájönnek mik vannak a háttérben, erre Braben lelövi a poént egy patchel.
Na majd meglátjuk, de b*szki, egyre ígéretesebb ez a játék.
-
grHawk
aktív tag
Elvileg játszható, na let's do it!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Marvel Snap
- Ford topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Jogász topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest