Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz #48613632 #4719 üzenetére

    az igazság valahol a kettő között van. Egyrészt SC-ben is jó, hogy van egy alap konfig amiből ki lehet indulni, nem kell mindent beállítani ahhoz, hogy egyáltalán repülni tudjunk. Viszont az is igaz, hogy amíg a pilótákba évek hosszú sora alatt verik bele hogy mit hogy kell használni, ráadásul pilótából is pár(tíz) ezer van, addig itt százezres nagyságrendről beszélünk, akik nem fognak évekig tanulni, illetve nem lehet tudni hogy a pilóták változtatnának-e, ha tudnának.

    Itt viszont tény hogy jó hogy saját ízre lehet szabni, mert ugyan a Hotas X-et nagyrészt úgy konfoltam be mint pl duvi is tette anno (vagy valaki innen a fórumról), legalábbis ami a hajó fő irányítását jelentette, addig egy x65f esetén már 4x4 + 4 gomb + 4 darab HAT, egy K switch-ről és 3 scrollerről van szó, és ez még csak a gázkar, amire így akár 40+ utasítást is ki lehet helyezni. Erre jön még a 16000M-em a maga 16 gomb és egy 8 állású HAT switch-ével. Erre a mennyiségre már bőven van akkora kombinációs lehetőség, hogy ne legyen egyértelmű, mire lenne szükségem és hova. #4667-ben linkeltem a jelenlegi layoutomat, de simán lehet, hogy valakinek nem a középső HAT-ra lenne kényelmes az UI váltás, vagy épp a kisujjal az előre-hátra gázadás.

    Sok időbe kerül, de így lehet igazán biztosítani, hogy az ember tudja hol talál, mert nem a másik, hanem a saját logikája alapján van elhelyezve minden gomb. Így pl én a landing gear-t automatikusan a külön panelen keresem, akárcsak a supercruise-t, míg mások lehet hogy a joy-ra tennék, elvégre relatíve ritkán és nem nyomás alatt használandó gomb.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák