Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    válasz Nosam #1089 üzenetére

    Igen, a Star Citizen teljesen más lesz. Kezdődik ott, hogy ott igyekeznek a legtöbb contentet kézzel előállítani. Továbbá 400 milliárd naprendszer vs ~150 naprendszer. Az Elite-et látjuk mennyire "hagyománytisztelő", az SC minden akar lenni egyszerre. Elég ránézni már most. FPS, űrlövölde, verseny, mikromanagement, kereskedelem, stbtstb,,,

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • Menthirist

    veterán

    válasz Nosam #1089 üzenetére

    A Star Citizenből még nem láttam ennyit, hogy eldöntsem hogy az le fog-e kötni vagy sem. Ha máshogy oldják meg pl a távolsági utazást, már egycsapással lehet hogy jobban fog szórakoztatni kereskedelem. Ez ilyen egyszerű. Mint mondtam, a térbe ugrás, és a dokkolás rész itt is szórakoztat, csak ezt a supercruise módot nem bírom (de ezt nagyon nem). Ha ezt ott máshogy oldják meg, az lehet hogy jobb megoldás lesz számomra, lehet hogy rosszabb. Lehet hogy az Elite megoldása változik olyanná ami be fog jönni, lehet hogy még kevésbé bejövőssé válik.

    És munkába járás sem monoton nekem, mert a munkám minden esetben más és más.

    De akkor még egyszer elmondom a gyengébbek kedvéért: Az ismétlődő dolgokkal alapvetően még nem feltétlen van probléma. Mint mondtam, WoW-ban és Lineage-ben is kimentem ugyanúgy nyersanyagot farmolni, és nem untatott. Hogy most a megvalósítás vagy egyebek miatt, igazából lényegtelen, a lényeg az volt, hogy nem éreztem hogy utatna, szívesen mentem újra és újra. Egy gépsor mellett dolgozva, ugyanazt a 20 másodperces munkaműveletet végezve minden nap 8 órán át várhatóan 5 perc után kiborítana. A különbség a megvalósítás, az apró részletek. Igaz hogy minden nap bejövök kódolni, mégsem ugyanolyan minden nap, igaz hogy League of Legends-ben már 1,5 éve ugyanazon a kis pályán játszok (ARAM) ugyanazzal a kb 40 hőssel (randomban), napi 1-2 órát (15-30 perc per meccs), van csak ARAM-ban vagy 700 órám, mégsem unom, mert mindig más. Ebben egyelőre (!) nem érzem azt a változatosságot, ami a képernyő elé szegezne. Pont. Lehet hogy az SC-ben sem fogom érezni, de ez nem csak a lehetőségek számától függ, hanem a megvalósítástól is. Nekem ez a supercruise mód nem igazán jön be, ha ott valamivel több változatosság lenne (látnivalóban vagy fene tudja), akkor lehet hogy jobban bejönne, de így ahogy most van, perpill nem. Onnantól hogy kijöttem a térből és dokkolni kell, ott már okés, bár azért a dokkolásban is lehetne némi variáció valahogy (más alakú állomások, stb), de majd lesz, gondolom a városi leszállással, illetve jó lenne, ha minden állomásnál röktön lehetne tudni hogy merre az "ajtó" (mert amíg Aulinban kijövök és látom hova kell mennem, addig egy Chango-ban azért nem feltétlen.

    Szóval a lehetőségek száma és a megvalósítás maga az, amitől az egyén (!) számára eldől hogy unalmas-e vagy sem. Az hogy sokféle dolgot lehet majd benne csinálni, csak az egyenlet egyik fele, hisz ha mind a 10 teendőt unalmas csinálnia az embernek, akkor ugyanúgy nem fogja lekötni. Mindkét játékban olyan tartalmat várok, ami kellően változatos, és úgy lehet váltogatni közöttük, hogy nem érzem úgy, hogy csak 2 a 10-ből olyan, amivel nem maradok le a többiektől, mert ez leplezve de kényszerré válna hogy azt a 2 cselekvést kell csinálnom.

    Én pedig játszok/játszottam annyira sok játékkal, hogy még véletlen se tudjak választani évtized játékát sem, nem még hogy életem játékát. Most egyből vagy 50 olyan játékot fel tudnék sorolni, ami a kedvencek között van, de esélytelen lenne közülük választani. A hétvégén tartandó LAN partira (kb 8-an leszünk, volt egyetemi és középsulis barátokkal) is olyanokat viszünk mint Starcraft 1-2, Warcraft 3, Age of Mythology, Age of Empires HD, Quake 3, UT1, UT2004, Serious Sam 1-2-3, Flatout 2, Heroes of Might and Magic 3, Settlers 10th anniversary edition, Rune, Cossacks, Counter Strike 1.6, Source, Red Alert 2, Diablo 2, Alpha Centauri... és még sorolhatnám. Ezek egytől egyig zseniális játékok, mégsem tudnék legjobbat választani közülük.

    Dio: azért az Elite is akar majd ezekből, fps-től managementig.

    Amúgy tegye föl a kezét, aki drámai különbséget érez a Beagle 2, Chango és Azeban City között. Három rendszer, mégis ugyanaz. Jó, más nyersanyagot ad-vesz, de kb ennyi. Csukott szemmel nem igazán tudnám megmondani, melyik melyik. Ha ebből 400 milliárd lenne, az sem segítene.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák