Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz opr #1715 üzenetére

    ha valaki ma messzire jár és sokat akkor Teslat ajánlanék ... ha Magyarországon belül csak akkor 30%-kal olcsóbb autók is megfelelőek... 2 okból... egy BP-BCs esetén cseszhetem például én a supercharger hálózatot mert vagy kerülök Szeged felé vagy töltök Szolnokon... Persze ha dunántúl akkor jobb a helyzet de ott van Ionity is.

    Ha ritkán akkor én azért nem vetném el az Vw és a Hyundai cégcsoportot, mert ionityre elő lehet fizetni és azért az évi 100e Ft-os legnagyobb Ionity csomag 10-15 évig simán belefér a keretbe vagy az ember ezt elengedi és amennyit tölt akkor borsosan fizet a töltésért ionityn kiadja az ár különbség a két autó között...

    Mivel mi nem járunk elektromossal most messzire simán megyvagyok az e208-cal (sajnálom, hogy közel minden extrával 2020-ban ez fért bele a támogatásba, mert méretben az e2008 lenne nekünk az ideális, de az is 45-ös akku tehát kicsi lenne arra amire mi használjuk).

    Jelenleg 1 év alatt kb 16e km-t teszünk bele az e208-asba... a régi 308-asba pedig 3000 kmt. Ebben hetente - kéthetente van egy bemelegítő út 30 km csak hogy ne álljon a kocsi( bevásárlás esetleg rohangálás) és pár 600 km-es etap... Őszintén nekünk a 308-ast fenntartani nem éri meg, mert több az amortizáció, a biztosítás és egyéb üzemeltetési díj mintha erre a 3000 km-re béreltünk bolna kocsit vagy mol limoval tennénk meg... érik is bennem, hogy lehet el kellene adni a kocsit minél hamarabb...

  • Shadowbull

    addikt

    válasz opr #1715 üzenetére

    A SuC az tenyleg valodi elony, de ez el fog tunni egy-ket even belul, egyszeruen annyi (allami) penzt fognak betolni toltoepitesbe, hogy minden tele lesz veluk. A szoftveres hatteret pedig meg fogjak oldani.

    Plane ha megnyitjak a SUC halozatot a tobbi gyarto szamara is, akkor meg plane uj helyzet lesz.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák