- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Hawk Point Ryzen 9-cel jön a Minisforum legfrissebb minigépe
ph A négy monitor meghajtására alkalmas vas 8K-ban 60, 4K-ban pedig 144 Hz-et támogat, és külsőleg bármikor ráköthetünk egy combosabb VGA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz
mauimagic #10541 üzenetére
Amúgy erre van valakinek jó kiértékelős videója, újságcikke?
Arra gondolok, hogy lecserélem a jó kis nyári "A" fogyasztási (gördülési ellenállás) indexű gumit egy 4 évszakosra, aminek ez az indexe "B". A többször javasolt Michlein CC2 pl már "C" indexel bír abban a méretben ami nekem kell. Én Conti AllseasonContact-ot néztem. Annál "B" az index, nem "C" mint CC2-nél.Én régebben ICE kapcsán a plusz 0,5 - 1 L fogyasztást /100 km elintéztem annyival, hogy téli gumi. De közben rájöttem, hogy tudatlan voltam és igenis elég sok minden más benne van: Sűrűbb közeg (Hideg levegő), Jelentősen hosszabb bemelegítési intervallum magasabb fogyasztással. Azért egy újabb Diesel is télen 10 km alatt épphogy bemelegszik, de azért nem kerül teljesen üzemi hőmérsékletre.
Szóval érdekelne az, hogy önmagában a gumi mennyit számít. Mennyit is jelent ez az "A" vagy "B" vagy "C" index?
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!