- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Google Pixel topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
válasz mghltm #11387 üzenetére
Köszi a tippeket. Igazából pontatlanul fogalmaztam, mert amire tényleg vágynék, hogy legyen EV-ben:
- 3 különálló full ülés a második sorban (3 gyerekülés érdekében)
- harmadik üléssor ne legyen, vagy szépen a padlóba csukható (hogy nagy csomagtér maradjon)
- és személyautós legyen, ne pedig busz/doboz (egyrészt vezetési élmény, másrészt városi használat is eléggé eltér a kétféle felépítmény között)Na most ez valójában a korábbi egyterű kategória, mint a Ford S-max vagy VW Sharan. Ami kb. kihalt. Ahogy látom, akkor EV-ben ami ekkora helyet ad, az szinte mindegyik teherautó jellegű kisbusz/doboz.
Ami talán még a legközelebb van, az a 7 személyes Model X, de egyrészt ott is szűkített a középső ülés a második sorban, emellett a 40 milliós ár azért eléggé overkill a legtöbb embernek.
Na mindegy, hátha egyszer lesz egy olyan batár (a la EV9 style), ami nem egyterű ugyan, de még mindig inkább személyautó, és rendesen elfér a 3 gyerekülés és a csomagtér is jó nagy.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz mghltm #11457 üzenetére
Nem
A platform neve BYD e-Platform 3.0
Az autó neve kínában Yuan plus európában Atto 3
És kapaszkodj meg, van a Yuan Up ami meg Atto 2 (pedig e-platform 3.0)
Vagyis nem azért 3 a neve, mert a platform 3.0Egyébként meg vicc volt, csak nem működött az ironia filtered
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Vesa
veterán
válasz mghltm #11481 üzenetére
Nem ismerem a Leaf élettörténetét, de ezek a listák változhatnak menet közben, ezt más márkáknál láttam. Mondjuk ugyanaz a felszereltség egy 2020-as autóban még XY-t jelentett, 2021-től pedig itt-ott változott. Tudni kéne, pontosan mikori gyártás, és megnézni a konkrét évjáratnál érvényben lévő felszereltség listáját. Ettől függetlenül, a hirdetők is sokszor nincsenek képben, tehát az is lehet.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
válasz mghltm #11631 üzenetére
Valószínűleg a Szájberizé úgy fog bekerülni a történelemkönyvekbe, mint amivel kapcsolatban a legtöbbet kamuztak, a hívek a legnagyobbra fújták az elvárásokat, és ami a legnagyobbat bukott a piacon.
A Tesla mindent megtett hogy ne lehessen megtudni mennyi Szájberizét sikerült eladni 3 hónap alatt, de most a visszahívás miatt kénytelenek voltak elárulni: 3.878 darab.
Hogy is mondta Musk? " We dug our own grave with the Cybertruck"
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz mghltm #11832 üzenetére
Ennek legalább annyi értelme van, hogy akinek kellenek a gombok, azoknak lehetőséget ad rá. Nem teljesen hülyeség a user kezébe adni a döntést, és nem a gyártó álmait kényszeríteni mindenkire, megváltoztathatatlanul. Tulajdonképpen azon csodálkozom, hogy eddig még senki nem csinált ilyesmit.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz mghltm #11969 üzenetére
Aha, de a csomagtér miatt T-modell lett -a sedan jobban tetszett-. 313LE, megy mint az istennyila. Nem mintha ez engem érdekelne, nem szoktam gyorsan menni, viszont előzésnél nagyon jól tud jönni autópályán.
Csak nagyon furcsa megszokni, hogy kapcsolgatja az ICE-t. Nem volt még ilyen hibridem. Pl. pályán is simán lekapcsolja minden egyes lejtön, hogy maximalizálja a rekuperációt. Mindebből semmit nem érezni, csak a fordulatszámmérőn látom. Ha be van téve neki útvonal a naviba, akkor a városokra tartalékolja az energiát és ott tisztán EV módba kapcsol. Eddig tetszik.
A tudomány a valóság költészete!
-
biga
senior tag
válasz mghltm #12161 üzenetére
Na most 2 dolgot tudok elképzelni:
- vettek/kaptak vmi kinai alapot és "körbeladaztak",
- fogtak vmi Niva tervet, beleraktak a csomagtartoba par akkut (jo esetben tényleg), és körbefotoztak, hogy no mi ilyet is tudunk, mit nekünk szankcio.
+1:
- vagy a 2. pont, csak még akkut sem tettek bele, csak a foton hozza szig.-szalagoztak egy töltöt[ Szerkesztve ]
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Andras6800
senior tag
válasz mghltm #12321 üzenetére
Tuti hogy ez milliós tétel lesz. Nem tudom Audi mennyiért méri, de volt itt tavaly vagy hogy egy Hyundai-os eset, ahol 1,7M volt a front radar. Corner se olcsóbb. Beszerzési árban legalábbis nincs difi.. ami 30 Euró alatt van valamivel). Mindenesetre ha ütést kap, az cserés.(Radar fejlesztéssel foglalkozom).
Lökös csere fényezéssel se lesz meg fél milla alatt.
Így elsőre azt mondanám, ez egy 2,5M + -os kárA békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Windows 11
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- PlayStation 5
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- DIGI internet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron