Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    őstag

    válasz gorbep #9420 üzenetére

    Köszi, nagyon hasznos a konklúziód (nem). Pont hogy a tapasztaltabb EV használóktól próbáltam use case-eket, érveket, tanácsokat kérni.

    Amit írsz a máshol töltésről, na nekem pont ez volt az alapfeltevésem korábban (nem különösebben belegondolva), hogy szinte bárhová megyek, ismerős, rokon, akkor ott úgy is tudom majd tölteni az autót. Ez nagyon megkönnyítené az útvonaltervezést és a töltési időket.

    Viszont pont ide is kapcsolódva tettem fel kérdést az otthoni töltésről, és a kapott válaszok alapján azért nem annyira triviális, azaz hordozhat kockázatokat. Mindenképp legyen jó a konnektor, legyen saját nyomvonal, legyenek jók a vezetékek, legyen elég áram, stb. Mert előfordulhat, hogy jobb esetben csak lever a biztosíték, rosszabb esetben leolvadhat a konnektor, legrosszabb esetben kigyulladhat. Na most ezek tudatában nem biztos, hogy nagyon felelősségteljes idegen ingatlanokban töltést kérnem. Legalább is nekem ez lett a konklúzióm, hogy úgy orrekt, ha ezen kívül oldom meg.

    WiZARD: ez mi ez applikáció, amiről a screenshotokat teszed be? Ez a legutóbbi, meg volt nemrégen egy útvonaltervező.

    Egyébként tök érdekes, hogy mennyit számít a domborzati különbség (esetleg szél is), hogy visszafelé gyorsabban hajtva is számottevően alacsonybab volt a fogyasztásod. Erről az jutott eszembe, hogy csomóan azzal próbálják bizonyítani, hogy a Molnál rossz minőségű az üzemanyag, hogy itthon tankolva többet fogyaszt az autó Ausztria felé, mint kinti tankolás után a hazafelé úton.

Új hozzászólás Aktív témák