- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Switch-re is befut a Darkest Dungeon 2
gp A PlayStation kiadások mellett a Nintendo konzoljára is elérhető lesz jövő hónapban az új kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
Köszi, nagyon hasznos a konklúziód (nem). Pont hogy a tapasztaltabb EV használóktól próbáltam use case-eket, érveket, tanácsokat kérni.
Amit írsz a máshol töltésről, na nekem pont ez volt az alapfeltevésem korábban (nem különösebben belegondolva), hogy szinte bárhová megyek, ismerős, rokon, akkor ott úgy is tudom majd tölteni az autót. Ez nagyon megkönnyítené az útvonaltervezést és a töltési időket.
Viszont pont ide is kapcsolódva tettem fel kérdést az otthoni töltésről, és a kapott válaszok alapján azért nem annyira triviális, azaz hordozhat kockázatokat. Mindenképp legyen jó a konnektor, legyen saját nyomvonal, legyenek jók a vezetékek, legyen elég áram, stb. Mert előfordulhat, hogy jobb esetben csak lever a biztosíték, rosszabb esetben leolvadhat a konnektor, legrosszabb esetben kigyulladhat. Na most ezek tudatában nem biztos, hogy nagyon felelősségteljes idegen ingatlanokban töltést kérnem. Legalább is nekem ez lett a konklúzióm, hogy úgy orrekt, ha ezen kívül oldom meg.
WiZARD: ez mi ez applikáció, amiről a screenshotokat teszed be? Ez a legutóbbi, meg volt nemrégen egy útvonaltervező.
Egyébként tök érdekes, hogy mennyit számít a domborzati különbség (esetleg szél is), hogy visszafelé gyorsabban hajtva is számottevően alacsonybab volt a fogyasztásod. Erről az jutott eszembe, hogy csomóan azzal próbálják bizonyítani, hogy a Molnál rossz minőségű az üzemanyag, hogy itthon tankolva többet fogyaszt az autó Ausztria felé, mint kinti tankolás után a hazafelé úton.