- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zola79
csendes tag
From Software Maleniával elrúgta a pöttyöst, nem kicsit...
Már azt nem érzem korrektnek, hogy random legyen esély átjutni a második fázisra.
Utána is nyomja a waterflow dance szarságát, nah az meg az extra szopatás. Négyfajta levegőben való támadása van, van kb 0,1 sec időd eldönteni hogy most melyik fog jönni... ha látod a szárnyától egyáltalán. Utána van kb 0,1 secet eldönteni, hogy freezing potot dobj, vagy fuss. Ha nem a waterflow dance jön, és freezing potot dobsz beszoptad, ha futsz beszoptad. Ha waterflow dance jön és dodge-olsz beszoptad.
Eddig az összes boss a From játékokban olyan volt, ha sebződtél, akkor azért mert hibáztál... itt meghalsz, és nem hibázol. Ha kombótámadás közepéből ugrik fel a waterflow dance támadásához, akkor vége... amíg a megkezdett ütést nem fejezi be a karakter addig se dobni, se futni nem tud... ott már felugrás közben mondhatná, hogy "i am Malenia..." -
Bad Pritt
nagyúr
Tessék, segíteni ugyan nem fog, de legalább haszontalan tudás. Van egy elmélet amúgy arról, csak most nem találom azt a videót, ami szerint Maleniát nem is ebbe a játékba szánták, hanem még a Sekiróba és nem adaptálták 100%-ban az itteni játékmechanikákhoz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Radahn is EASY | Elden Ring #21
A zene telitalálat, tényleg kicsit olyan feeling.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
Szerintem játékdesign szempontjából sokat merítettek a Skyrimból is, aminek igencsak örülök. Ebbe a zene és a pályadizájn is beletartozik. Ennek külön örülök, mert egyik kedvenc játékom volt anno, jó látni, hogy itt is magas szintet céloztak meg.
u wanted, i got it \o/
-
laposonly11
senior tag
válasz Bad Pritt #5152 üzenetére
Hááát, sok mindent csak úgy összecsaptak, az a baj hogy a "kevesebb néha több" elvét, úgy látszik a készítők nem ismerték, és mindenáron tele akarták pakolni tartalommal a gémet, csak bedobálva a kosárba mindent, hogy meglegyen a "kellő méret az óúpen úőrldhöz". Aztán ugye játékos meg néz ki a fejéből: "ezt már láttam valahol", mert ugyanazok a dándzsönök, ugyanazokkal a bossokkal, csak duplán. Az egyik bánya első szakasza, egy az egyben copy pasttel készült, csak a bányászható kövek voltak más színűek, mint az előző bányában, na most én még csak 18 dándzsönt fedeztem fel az 51 ből, de már most kezdem unni...
Ordo est anima rerum.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz laposonly11 #5156 üzenetére
Erre az volt az elmés mondás ebben a topikban, hogy nem azért van ennyi dungeon ebben a játékban, hogy mindet felfedezd és amúgyis 10/10 jóvanazúgy.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz laposonly11 #5156 üzenetére
Nem tudom, én jobban szeretem, ha annyi kontent van a játékban, hogy belefulladok. Kiváltképp, ha open-world. Nincs annál szarabb, mikor mész, mész és se látni se csinálni nem lehet semmit. Itt van.
Az ER-ben meg a legsz*patósabb boss-ok mind opcionálisak. Malenia plsemmit nem ad, ha nem az az ending a célod, ahol a félszemű lány nem hal meg. Semmi másra nem jó az a boss, csakhogy transzformálja azt a kurva tűt ami a scarlet rot-ot megfogja. Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Döglött Róka
veterán
válasz TESCO-Zsömle #5158 üzenetére
Malenia a helyi Nameless King.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Döglött Róka #5159 üzenetére
Mondjuk Nameless King megjelenésre és harcra is EPICebb volt, de nyilván más világ, más körülmények...
Mondjuk nálam Gundyr volt a nagy kedvenc, a Bajnok fajtából. Méretét meghazudtoló sebességgel bírt és ha jól rémlik, simán tolt 4-es, 5-ös kombóláncokat azzal a sebességgel. Már amikor épp nem hajított ki a kűzdőtérről 2 mozdulattal.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5160 üzenetére
Még a kamerát is jobban megfektette az első fázisa.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
Random kínzó kérdés: miért van a from játékokban egy lyuk a liftek alatt? Akkor is ha teljesen értelmetlen ott bármilyen okból.
-
laposonly11
senior tag
válasz Döglött Róka #5165 üzenetére
Nem szabad félrelépni, és akkor az asszony nem pofozza ki belőled a lelkedet, 100 ezerszer...
[ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
zola79
csendes tag
válasz Bad Pritt #5152 üzenetére
Csak lement, második fázisra bevittem a mimicet.
[link]
Pedig a mimic halála után már feladtam, lehet az esélytelenek nyugalma kellett hozzá... Mikor 15% körül lett a HP-ja nah ott minden voltam, csak nyugodt nem.
Amúgy a Sekirot nem véletlen említettem egy korábbi hsz-ben. Maga a támadások ritmusa, valamint a legyezővágás és levegőből induló szúrásnál a kardon megcsillanó piros pötty is a Sekiro-ra hajaz.
Maleniána legyőzése után tört el bennem valami... onnantól kedve az utolsó három boss volt vissza, azt már mimiccel. Egyszerűen belefáradtam a FromSoftware-esek szopatásába. Kicsit sok lett a fél aránára ható területsebző bossokból, nah meg a két fázisból.
Vitáztak, hogy melyik a nehezebb, ez vag a DS széria. Summon nélkül az ER, Summonnal viszont könnyebb.
NG+ nehézsége számomra érthetetlen. Kiérve a felszínre az aranylovag 2 perc alatt jobb létre szenderült. Margit és Godrick halál nélkül és azok is 2-3 perc alatt megvoltak. A mélység és a kamerakezelés az ellenfél csak... meg a semmiből előkerülő 5 kutya/patkány. -
zola79
csendes tag
Lehetsz.
Dex 65, stamina 50, hp 35. Arcane csak 20. Mindkét szablya 25-ös bleedingre élezve. Dualist miatt a bleedingnek kétszer olyan gyors a build up-ja. 75-ös dex után arcane-t tolom majd. (De lehet elragadtatom magam és felviszem 99-ig az ügyességet... bár most tartok ott, hogy 200k rúna kell a szintlépéshez. )
Ha az arcane lenne tolva erősen a dex kárára, akkor a bleeding immunisokat csak csipegethetném aprólékosan. Poison, bleed, cold élezésnél "B" a dex skála, ha ezek közül egyik se jó, akkor megy keen élezésre, ott "A" a skála. Elden Best-t pl keen élezéssel csináltam meg. -
Döglött Róka
veterán
válasz laposonly11 #5166 üzenetére
Ez akkor most vicc volt?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
siposz
aktív tag
Akkor jól gondoltam, ritkán adta be a bleedet. Én is dual curved bleed + mimic csaptam le Maleniát, csak egy picit kellett segítenem a mimicnek, majdhogynem egyedül ledarálta. Ha feltolnád 45-re az arcanet, akkor kb. lesz ugyanakkora sebzésed mint most, de sokkal durvább bleed buildup.
Én a helyedben megnézném egy respec után 40 dex- 45 arcanennal.
-
Yodamest
addikt
válasz Bad Pritt #5157 üzenetére
Hát én azóta, hogy sikerült végigvinni, újrakezdtem.... Most tartok megint kb ott ahol anno a nagy törésnél: Leyndell jönne meg a Volcanoban lévő város, de elfogyott a lelki erő megint.
Ez tipik az a játék nálam, biztos mindenkinek van ilyen, hogy szeretném szeretni és még sokszor végigvinni (meg majd a DLC-ket is), de már a 2. sem fog menni, egyszerűen annyira kijön számomra ez az elnagyoltság, bedobált ellenfelek, bossok mindenhová ahová csak eszükbe jutott, olyan az egész mint egy nagy mesterséges, szintetikus homokozó. Annyira nem érzem "élőnek" az egészet és nem a szetting miatt. Ez a nagy sokszor üres világ és ahol nem üres ott is csak azért nem, mert egy meghatározott OW elemet oda éppen bedobtak lásd: a Marika templomok, dungeonok, a boss rúna tornyok, járkáló mauzóleumok, ezek semmiben sem másak, mint más játékok point of interestjei. És így hogy a story sem tart talpon egyáltalán nagyon műanyag nekem az egész. Lényegében mész, lovagolsz, megtalálgatod ezeket a point of interest helyeket a mapon, teljesíted, mész tovább... semmivel nem több, más OW játékoknál, ha az egyedi art stíust levesszük. Még a bossharcok sem élvezetesek...
Egyébként tök jó, akinek ez ilyen élete játéka, néztem a napokban egy csajszit YT-on, a végére érve sírt meg minden baja volt, mondta hogy kb 5 éves kora óta játszik mindennel, de ilyen jó játékkal még életében nem találkozott, ez neki élete élménye volt és lesz is és már nem tud más játékba belekezdeni jó szívvel, mert ilyen jó soha nem lesz már semmi....
Durva azért ilyeneket is hallani, de el tudom képzelni, hogy valaki csak a jót látja meg benne, neki ez tök jó meg irigylésre méltó, viszont csukott szemmel jár az illető. Erre szokták mondani, hogy boldog tudatlanság, olyan mint nem tudni egy megcsalásról és boldog kapcsolatban élni tovább, itt is kb ez a helyzet, ha olyan szerencsés vagy hogy nem látoda hibáit akkor boldog tudatlanságban élvezed a játékot tovább és ez jó a te buborékod szempontjából.
-
-
Yodamest
addikt
válasz Döglött Róka #5175 üzenetére
Nem mondod komolyan, hogy az én hibám, hogy felfedeztem hibákat a játékban? Persze játszhattam volna vele 5 órát is és akkor jaj de jó, lehet semmire nem jövök rá és azt mondanám hibátlan játék. Attól, hogy rájöttem hibákra még nem én vagyok a hibás, ha egy játék jó az nem beletett idő függvénye. A Bloodborn-al játszhatnék 1000 órát is, akkor sem változna meg a véleményem róla, mert ha valami jó az jó marad és ha kevés a hiba benne, az nem lesz több akkor sem, ha még 500 órát beleteszek.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
addikt
Nem kötöttem bele senkibe, írtam is, hogy irígylésre méltó, hogy nem látják a rossz oldalát és tudják úgy élvezni mintha hibátlan lenne, ez tök jó dolog, nem kötekedtem senkivel.
Ez olyan, mint egy film esetében ahol mondjuk téged visz a flow, végig érdekes, izgulsz és a végén azt mondod micsoda nagyszerű filmélmény volt. Közben más meg már a film elején felfedez számára kizökkentő dolgokat a filmben, rossz színészi játék, suta történet stb. és ez végig kihatással van az élményére a film során így nem is tudja úgy élvezni.
-
siposz
aktív tag
válasz Döglött Róka #5175 üzenetére
Én ugyanazzal a részleteséggel toltam végig a witcher 3-t és az elden ringet is, felfedezve mindent amit tudok, csak hogy a open worldnél maradjunk, és ott kevesebb hibát vettem észre.
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #5176 üzenetére
Hol állítottam hogy a te hibád? Annyit írtam hogy 2szer annyi időt basztál el, mint amennyi indokolt. Persze hogy unalmas lesz és a hibák kidomborodnak.
BB-t 1000 óra alatt vitted végig először?
Nem a víz a hülye.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
WATERDACA
őstag
Mikor toltad végig a Witcher 3-at? A megjelenés idejében, 2015 májusában hemzsegett a hibáktól a játék, sokan nem emlékeznek erre, mert az idő torzít, de erre én világosan emlékszem.
Szerintem a W3 és az Elden Ring abszolút más műfaj, mindkettő kategóriájában mestermű.
Az Elden Ringben véleményem szerint rengeteg kompromisszumot hoztak fejlesztés közben, hatalmas kockázatot vállaltak az ow-vel, de több embert vonzottak be, mint ők is gondolták szerintem. Aki pedig a DS vonalat szerette, az is kapott nosztalgiát és FS-hez méltó pillanatokat.
Egyébként dizájn szempontjából sem akartak túlzsúfolni eventeket bele, ez pusztán a hangulatkeltés miatt van, ezt már Death Strandingbe is eljátszották és nekem abszolút átjött.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Yodamest
addikt
válasz Döglött Róka #5179 üzenetére
Nincs olyan, hogy indokolt meg nem indokolt.... mi az hogy többet tettem bele mint indokolt? A BB-ben nem nincs 1000-órám, de végigvittem kb 4X, szóval annyi kb van mint a 1,5 Elden végigjátszásomban és érdekes azt nem untam meg, illetve nem látok benne ilyen hibákat, pedig "indokolatlan" időt tettem abba is, akkor hogy van ez? Sőt ha jönne egy PC port, újra elkezdeném simán.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Yodamest #5182 üzenetére
Hogyan essünk logikai hibába, kezdőknek.
Howlongtobeat asszongya 58 óra (forrás ). From mondja hogy 30. Ami igaz is második végigjátszásra új karakterrel. Perfekcionista From veteránoknak akik bemennek mindenhova és csodálkoznak az assetismétlődésen egy OW játékban azoknak volt 100.
Neked aki kifarmolt 100 szintet egy helyszínen és benézett minden kavics alá volt 200, majd 7szer hosszabb mint amit a From mondott, majdnem 4szer hosszabb az átlagnál.
Tudod ez olyan mint felülni ugyanarra a hullámvasútra. Elsőre wow, másodikra kevésbé, huszadjára alszol rajta és azt nézed, miért van más csavarral behajtva a kapaszkodó bal és jobb oldala.
Szóval nem a víz a hülye. Próbálj ki más buildeket, abból sokkal több variáció van, mint bármely souls játékban. Vagy fanyalogj... csendben
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #5177 üzenetére
A megfogalmazásoddal van baj!
Úgy adod elő, hogy ez a játék milyen rossz!
Vannak hibái de ettől ez a játék nagyon jó.
Ha meg nem tetszik nem kell vele játszani! Rengetegen utálják az Open World-öt pont ezekért amiket leírtál, de ezekért nem a játék szar, csak nem muszáj megcsinálni.
Filmes példánál megint Ízlésről beszélgetünk... -
Bad Pritt
nagyúr
válasz WATERDACA #5183 üzenetére
Abszolút tervezési hiba, hogy másfélszer akkora a játéktér, mint amekkora indokolt lenne. Mintha nem lett volna összhangban az environmental designer munkája mindenki máséval, a játéktér kolosszális, de nincs egyenletesen feltöltve. Megnézed a játék végén a tisztességgel felfedezett térképet és ordít róla, hogy vagy kifutottak az időből, de nem akarták eltolni a megjelenést vagy leszarták a végére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #5186 üzenetére
Én kb. még a felét jártam be a térképnek, így a végére lehet hogy más lesz a véleményem nyilván.
Szerintem amikor megtervezték a játékot, alapvetően az volt a cél, hogy egy depresszív, dark fantasy játék hangulatát hozza ez a játék, ami egy ow játékban azt is jelenti, hogy meg kell nyújtani valószínűleg jobban a rétestésztát, de ez a minőség kárára mehet. Szerintem ilyesmi történhetett, nem hiszem hogy 0,5-1 év segített volna a végeredményen.
A DLC-re kíváncsi leszek, hogy ezt a mapot fogják-e használni, vagy újabb játéktér nyílik meg. Erről van már valami infó?
u wanted, i got it \o/
-
lastmohican2
tag
válasz Yodamest #5173 üzenetére
"itt is kb ez a helyzet, ha olyan szerencsés vagy hogy nem látoda hibáit akkor boldog tudatlanságban élvezed a játékot tovább és ez jó a te buborékod szempontjából."
Ezt inkább úgy fogalmaznám, hogyha valami jó, akkor a hibái ellenére is szeretik az emberek. Nem azt jelenti, hogy nem látjuk a "hibákat", hanem azt, hogy ennek ellenére is beszippant minket a játék, s elviseljük azokat, felül tudunk emelkedni rajtuk, nem zavarnak minket. Ezek olyan dolgok - mivel különbözőek vagyunk - valaki elengedi maga mellett, s élvezi tovább a játékot, valaki pedig fennakad ezeken, s abbahagyja. Különbözünk, máshogy látjuk a világot, máshogy éljük az életünket. Eddigi egyetlen teljes áras vásárlásom volt, de egyáltalán nem bántam meg, s nagyon várom a DLC-t
-
vorosmarti
senior tag
válasz Bad Pritt #5186 üzenetére
Abszolút tervezési hiba, hogy másfélszer akkora a játéktér, mint amekkora indokolt lenne. Mintha nem lett volna összhangban az environmental designer munkája mindenki máséval, a játéktér kolosszális, de nincs egyenletesen feltöltve.
Teljesen egyetértek, bár sztem nem másfélszer, hanem többször nagyobb a játéktér a megkivántnál. Emellett azt is vegyük figyelembe, hogy a nem egyenletes feltöltés igen jelentős része finoman szólva is nagy százalékban újrahasznositott tartalom volt.
Ettől függetlenül nekem eddig nagyon adta, 4 végigjátszás után most pihentetem. Teljesen megértem Yodamest érvelését is, pont igy érzek, csak én tovább birtam.
-
őstag
Szerencse, hogy ilyen önismétlődő, különben lehet hogy az idők végezetéig ezt tolnátok.
Go Gunners!
-
Yodamest
addikt
válasz lastmohican2 #5188 üzenetére
Persze valaki felülemelkedik ezen, valaki meg leteszi, ez jó is így. De tényleg az van, hogy túl nagy a játéktér és az ahhoz képest kevés tartalom is önismétlő ami benne van. Nálam ez azt váltja ki, hogy a sokadik tree kukacot, oriást, Margitot, deathbirdet, dungeont, arany lovagot, mindent ami így periodikusan vissza vissza térő elem, már a játék felétől nincs kedvem újra leütni, inkább csak ellovagolnék mellettük és rusholnék a játék végére. Ezzel csak az a probléma, hogy voltaképp ezek leöléséről szól a játék, szóval ha már ott tart az ember, hogy elszalad a játék core elemét alkotó tényezők mellett, akkor ott baj van. Mintha egy autós játékban már nem lenne kedvem újabb versenyeket menni, inkább csak haladnék azok nélkül a storyval, szóva ilyen disszonáns az egész, hiszen a gameplay meg pont a versenyekről szól, ha azokat unom, akkor minek is akarok előrébb jutni, mi úgy az értelme?
-
3L1T3
addikt
Nem voltam soha egy Soulslike rajongó, de szeretném az Elden Ringet de egyszerűen cseszett baflasz vagyok.
Kérnék valami tippet, mert szerintem valamit nem jól csinálok.lvl 40 - samurai
Godrick The Grafted-nél járok de kicsontoz. Nekem még mindig az alap armor és fegyverem van (2 szintet már húztam rajta a kovácskővel). Menjek valahova farmolni? Vagy kellene valami jobb armor?Köszi
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
siposz
aktív tag
Limgrave +Weeping pensinulát ki lehet pucolni teljesen, tippre pár szint még van benne.
A fegyvert még lehet húzni legalább 4-es szintre.
Ugyan elveszi a játék sava-borsát, de az idézett kutyusokat rá lehet uszítani.
Van előtte egy idézési lehetőség is.
Utána nem marad más mint a Boss gondos tanulmányozása. Neki azért nem reménytelen a movesetje, 1 óra alatt a hozzám hasonló bénák is ráéreznek.
A karakterlapodról dobj be egy screenshotot, megmondjuk mit csinálsz rosszul, ámbár már késő javítani Godrickhoz , de a játék egy későbbi szakaszában lesz rá esélyed.
A samurai armor teljesen okés kell hogy legyen, azon nem múlik.
[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Nálam bénább souls -os játékos kevés lehet, még megmaradt bennem a dio1/2/3 aprítási mechanizmus, persze itt hamar rájön az ember, hogy ez nem adja.
Én azt csináltam, hogy jóval túl szinteztem magam, pár sikertelen próba után ment a summon is, guide alapján én már +5 ös fegyverrel, +4 es summon és 50+ -os -an mentem stormveil -be, pár sima mob jobban megizzasztott, mint margit vagy godrick.
Ez nálam működött a végig.
Az endingre még mindig nem kattintottam rá, inkább felfedezek, kipróbálok pár buildet(le se merem írni hányas vagyok így első nekifutásra, de moghwyn palacbe -n sokat aprítottam a sacred sworddel).
Most úgy vagyok, hogy ránézek a térképre és valahogy nincs kedvem megint mindent újra végig járni, jó lenne ha tudnék manuálisan menteni, akkor hagynék egy mentést ebben a játszásban, de xbox -on tudomásom szerint ez kivitelezhetetlen. -
_drk
őstag
Érdemes megnézni Vaati új vedióját:
[link]
Pont a buildekrol beszél benne, milyen jókat össze lehet rakni. Akár saját magadnak is össze állithatsz egy kombot.
Fighning cowboy is olyan végig játszast tol, ha egy adott fegyverrel vagy varázslattal megöl egy Bosst, azt eldobja.
Hihetetlen mennyi variáció van ebben a játékban. -
sith7
nagyúr
válasz Janusz001 #5196 üzenetére
Nálam bénább souls -os játékos kevés lehet
Jelen !Én már több hónapja tolom a játékot, néhány napig játszom, aztán 1-2 hét szünet, és így tovább … szóval nekem sokáig ki fog tartani.
Lvl 48 vagyok, mágus, és most vagyok a Red Wolf - nál, aki szivat rendesen, mert elugrik a varázslatok elől, ezért karddal kellene leverni + idézés.
Tegnap is inkább az AC Odyssey - t toltam - azt se fejeztem még be - , és jót nevettem magamon, amikor sima mobokkal harcoltam, egyfolytában, védekeztem, gurultam, elugrottam, mondom mi van ???
Aztán rájöttem, hogy Elden Ring beidegződés ... senki nem üthet meg, mert akkor baj lesz
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...