Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Carvus #233 üzenetére

    A hétvégén játszottam két meccset, ugyanolyan szar mint eddig. 4-es pass supporton nem tudtam lábra passzolni, a labda olyan sebességgel megy mintha ki lenne lyukadva, és ha erősebben rúgom, hogy gyorsabb legyen a játék méterekkel a csapattársam mellé megy a labda akkor is ha egy helyben felé állok és nem támad senki. Keresztlabdákat adni esélytelen 10-ből 10 labdavesztés. A játékos váltás egy vicc, az összes gólomat szinte abból kaptam, hogy nem váltott rá a labdás játékoshoz legközelebbi védőre a játék, hanem a 3.-4. játékosra váltogatott azt az ellenfelem besétált a kapuba a labdával, merthogy a többi csapattársam is úgy áll ott mint a szopottfax. Felállást nem lehet változtatni, taktikát nem lehet állítgatni, nincsenek advanced instructionök, nem lehet elmenteni/betöltenmi ha módosítok egy felállást, nem lehet kikapcsolni vagy 60 hznél feljebb állítani a vsyncet, ami visszajátszásoknál 30 Hz, azaz 30 FPS! Biztos örül akinek ott figyel az RTX a gépében...

    A legzavaróbb, hogy a legtöbb dologhoz ész vagy szaktudás sem kell csak némi affinitás ahhoz amit csinálnak. Ránézek a menüre és látom, hogy a színe milyen okádék, de ha nem is, akkor googlözök egy kicsit és a legelső UI/UX-ba bevetető cikk/turorial videó után megtudom, hogy a kéket pirossal meg sárgával nem jó kombinálni mert disszonáns, meg nem pakolom tele jelentéktelen dialógus ablakokkal a képernyőt, mert idegesíti a felhasználót az ok gomb állandó nyomkodása. Nem halmozom olyan menüpontokkal a főmenüt amiknek a 80%-a nem aktív, hanem ami nem aktív az elrejtem, hogy ne akadályozza a navigációt. Ezek faék egyszerűségű dolgok amiket ha az ember leültet egy átlagjóskát aki pár évet játszott hasonló játékokkal pár óra nyomkodás után ki tud listázni, hogy ez meg ez szar, ezt meg ezt tüntesd el, ezt hagyd ki, ezt cseréld meg stb...

    Az egész játék olyan mintha valami tehetségtelen indie garázscsapat első próbálkozása lenne. Gondolom levitték a büdzsét a minimumra, és a fejlesztőcsapat se létszámban se szaktudásban nem ütötte meg a kellő szintet, ezért volt a késés, a sok bug, meg a gagyi dizájn.

Új hozzászólás Aktív témák