- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Exynos 2500-zal szerelt Galaxy S25+ tesztelt Geekbenchen
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jetyke
tag
Ez is elég gáz lehet, viszont erről az ASUS már nem tud egyebet mondani, mint hogy gyári hiba. Igaz hogy valszeg ütögetéssel stb. el lehet érni a "broken backlightot", de mégsem annyira kedvezőtlen a (z esetünkben sértett) fél számára a helyzet, mert valóban jönnek ki rossz háttérvilágítással gépek. Unokatesóm járt így, neki teljesen elkussolt a képernyő az ASUS notiján (nem netbook), ha úgy forgatja az ember, látszik hogy dolgozik a képernyő csak éppen nem világít. Neki is azt mondták, hogy Szlovákia lesz belőle ha szervizeltetni akarja, nem foglalkozik vele ő sem, nem kockáztat.
A szóban forgó probléma nagyon kényes. Tartok tőle, hogy a fogyvéd sem fogja elhinni, hogy magától történt ez meg, noha tény hogy előfordulhat, de egy próbát mindneképpen megér, ők azért vannak hogy a szolgáltatókat szopassák ki nem pedig azokat akik hozzájuk fordulnak. Hátha. Viszont félő, hogy ők mondják azt, hogy előbb el kell küldeni a gépet szervizeltetni, és amennyiben papíron is tudsz nekik panaszt mutatni akkor foglalkoznak veled. Ez azárt van, mert esély van a garanciális javításra, és amíg van esély addig nem tudnak segíteni, azt meg nem várhatjuk el tőlük, hogy ők kilincseljenek a te ügyed mellett, mert tényleg csak tényekkel foglalkoznak.
Elvileg! Kitartás! vannak még jó emberek a földön. off: haverom minden iratával elhagyta pénztárcáját 6k is volt benne, másnap hívták az egyetemről hogy egy nő bevitte maradéktalanul. A példa nem egyezik kaliberét tekintve, de bármi megtörténhet!
-
Angel18
csendes tag
Köszi, hogy a pártomra álltál. (Amikor elindult ez az egész fórum, már akkor sejtettem, hogy a dolognak két oldala lesz, aki egyet ért velem és aki nem, de hát ez így természetes).
Amúgy pedig a régebbi hozzászólásokra, igen én is bele tudom és bele is képzeltem magam a szervízesek helyébe, csak most ugye én vagyok az akinek a gépe úgy lett rossz, hogy nem tett vele semmit és mégis rám fogják. Ezért próbálkozom minden lehetségessel, hogy a döntésük megváltozzon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1165G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- i5 Fujitsu Lifebook S751 Laptop (törött)
- Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- MacBook Air 2015 CTO(2017) 13" i7 8/256GB magyar bill.
- ASUS ROG Strix G15 Gamer laptop , R7 4800H , RTX 3050 Ti , 16GB DDR4 , 512GB NVME , 144Hz
- ASUS TUF Gaming A15 FA506 (AMD Ryzen 7 4800H, 16 GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, 1TB SSD)
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Blue Black 165Hz/15"/FullHD/5600h/3050Ti/16/512
- Intel 8260NGW WiFi modul
- HP 250 G3 alkatrészek
- Lenovo IdeaPad 330S (15,6" full HD, AMD Ryzen 5 2500U 8 GB DDR4, AMD Radeon 540, 512 GB SSD)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs