- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Mulholland #71021 üzenetére
Hibásan érkező termék esetén a megfelelő request-et kell indítani, itt nincs értelme külön írogatni az eladónak, teljesen felesleges.
Egy probléma megoldási kérést küldesz el, arra majd tesz ajánlatot, ha megfelel akkor itt zárul is dolog, nem jut el case-ig a folyamat.
Ha használhatatlan akkor miért gondolod, hogy 50% jár?
Két lehetőséged van újat kérsz vagy a pénzt.
Az szabályok szerint mindkét esetben vissza kell küldeni a terméket (persze ha használhatatlan, az eladó nem fog ehhez ragaszkodni) ezzel nincs gond, mert ha PayPal -ha a fiókon keresztül lett vásárolva, van PayPal vásárlási tételsor, akkor a PayPal kifizeti a postaköltséget.
Én az Összefoglaló 3.b)-t indítottam volna[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #71026 üzenetére
Szabj nekik határidőt. Itt az eBay a megérkezés dátumától számítva 30 napig van reklamációs lehetősége, viszont a PayPal-n a vásárlás napától számított 180 nap.
A pénz akár azonnal megérkezhet a PayPal fiókodra, így ha letelik a határidőd amit adsz nekik, bármelyik helyen tudod még hivatalosabb útra terelni a dolgot. Azért 2-3 napnál több nem kell. Ha PayPal-ra küld pénzt az pár mp.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #74890 üzenetére
Semmit, megvárod hogy pénz visszaérkezzen. Mivel az eladó kezdeményezte a vásárlás törlést, a pénz jön vissza automatikusan, nincs miért requestet indítanod. Mi lehetne az ok? Ragaszkodsz a vásárlás teljesítéséhez? Az eladónak nem kell a vevő felé megindokolni, hogy miért lép vissza.
Az hogy szállítottnak van jelölve azt már a törlés előtt odaírták.
Ha meg elküldte akkor 24-ig meg is érkezhet.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #74892 üzenetére
A nem kapta meg és az eladó törli a vásárlást nem azonos kategória. Amiket ott írnak az a messziről jött ember azt mond amit akar kategória, azért is adtak már negatívot, mert lezuhant a csomagot szállító repülőgép, visszakapta az árát is, de mivel nem a terméket kapta meg, negatív értékelést adott. Azt gondolta hogy majd küldenek másikat, de nem volt több olyan az eladónak. Az ilyen vevő szimplán hülye.
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75052 üzenetére
Nem kell várnod. Itt is és a PayPal topik Összefoglalóban leírva a Case vagy dispute téma.
Amit ellenőrizned kell, hogy a PayPal-on a fizetés complete státuszú, ha nem akkor mást kell nem lépni nem dispute-t. A PayPal -on milyen reakciót vársz? Ők is várják az eladó reakcióját, mert az te dispute indításod után a sorrendben a következő lépés.
Az eBay vásárlói garancia nem minden esetben vehető igénybe, hiába látod azt kiírva az eBay oldalán.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75054 üzenetére
Nagyon egyszerű az ok, mivel még az eBay lenne ennél a fizetésnél a probléma rendezés felelőse nem a PayPal.
Nem az eBay-re utalást látod a képernyőn a PP-n:A PayPal az továbbra is angol nyelvű, ha nem találnád meg a képen látható kifejezést, az mindkét nyelven ugyanazon a helyen van.
De akkor még egyszer megkérdezem a PayPal számlatörténetben ez a vásárlás a teljesített, complet részen van nem pedig a függő, pending résznél?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75058 üzenetére
Akkor kezdjük.
Az eBay törölte a hirdetést, erről kaptál egy e-mailt amiben leírják hogy mit kell tenni. Van benne egy olyan, ha már szállítás jelölve van akkor vedd fel a kapcsolatot az eladóval, olyanokat is írnak ha nem lett feladva akkor mit tegyél. Ilyenkor írni kel az eladónak, hogy biztos feladta-e. Ha azt válaszolja hogy igen akkor várod hogy megérkezzen.Ha nem reagál akkor az eBay Resolution Centerben megpróbálod megtalálni ezt a vásárlást és ott intézni a vásárlói védelmet. Itt a szállításra jelölés időpontjától számított 7 nap után lehet a meg nem érkezett dolgot indítani.
Ha az eBay-en valamiért nincs ez a vásárlás a Resolution Centerben, akkor próbálkozunk a PayPal-on rendezni a problémát. Ha nem érkezett meg lenne az ok, itt a szállítás kezdetétől legalább 3 munkanapot kell várni a dispute indítással, (nemrég még 10 napot írtak)
Ott viszont akkor lehet ha ami a te képeiden nem látszik, de a nyomtatás szöveg alatt az hogy az eBay-en vagy a PayPal-on lehet indítani a dolgot.
Ezt jelzik is, ha már "ragaszkodsz" a használhatatlan magyar felülethez akkor ezt kell látnod ha PayPal az illetékes:és ezt ha az eBay:
Most nem tudom hogy a PayPal-on milyen okkal van a dispute, de ha más mint a meg nem érkezett akkor az gond. Mindenképp fel kellene venned a kapcsolatot az eladóval, hogy a helyzet egyértelmű legyen.
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75070 üzenetére
Én az angol nyelven használom, mivel ez oda-vissza állítható ezért magyarra átállítva készítettem a képeket.
Ha belépsz akkor a Kijelentkezés előtt a fogaskerék ikon a következő oldalon a nyelvet bal oldalon angolra állítod, majd kilépsz. A következő alkalommal már angol lesz. Ilyenkor törölheted a böngészőből a PP sütiket és a böngésző gyorsítótárt és magyar nem fog elő kerülni.
Ha ő törölte volna a vásárlást akkor a pénz jön vissza automatikusan, így azért nem világos már az egész dolog. Ha a hirdetést törölte az meg nem érdekes. De ugye írtál már neki?Egyébként helyenként vált át a paypal "régi arculatára" (gondolom, hogy ezek az oldalak még nem készültek el az új design szerint). Nem régi az és nem fordítják le. Még ezek a magyar fordításos oldalak sem hibátlanok, okoznak meglepetéseket használat közben, szerintem nem fogják az egészet magyarítani, valójában minek is.
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75075 üzenetére
No akkor van dispute a PayPal-on. Ezt milyen okkal indítottad? Ezt írtad: Csak 2 féle dolgot tudtam választani, az egyik egy jogosulatlan használat menüpont, vagy pedig egy meglévő előfizetés kérdését
És azt is nézd már meg hogy ha törlöd a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat akkor vásárlást lenyitva mit látsz alul, illetve a képen van valami dispute dolog (látogasson el a Vitarendezési......) ott mi lenne az utolsó bejegyzés vagy milyen problémára utalnak?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mulholland #75077 üzenetére
Állítsd át angol nyelvre. Ha elindítod akkor kezdetnél kell minden információt megadni. Ha kell nekik valami bekérik, nem tehetsz hozzá utólag dolgot.
Ha 10-én indítottad akkor legkésőbb 29-én kell claim-ra emelni.
Nem tudom mi az az egyéb probléma. Ennél az az alap, hogy elméletben feladva és te nem kaptad meg.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen