- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Telegram
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
ma Honor, Samsung és Motorola gépek biztosan érkeznek, hogy ősszel megpróbálják letarolni a piacot a saját kategóriájukban.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz pirosvilamos #53248 üzenetére
Az lehet, na de az ebay max utasíthatja az eladót, hogy foizesse vissza, nem zárolhat stb. Külső számláról, hogy?
Ez meg vastagon eladó függő történet szvsz.
Ettől függetlenül, van ismerősöm, aki többször vásárolt már így, és nem volt gond.havri
-
-
havri1
félisten
Értem én a felháborodásodat, és sajnálom is. De innen sokat nem tudsz ezen kívül tenni.
Többen is írták az elmúlt feedbacknél, hoyg fake. Gondolom az utsó Te vagy.
Amúgy ha leírod caseban, hogy fake, eredeti áron, biztosan visszautalja a pénzt.
Memkártya szindróma szvsz.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Alapban 2 lehetőség van, ahogy látom (mindig változik, utoljára nekem egész más volt a menü).
Nem kaptad meg vagy vissza szeretnéd küldeni.
Ugye a full refund akkor esedékes, ha visszaküldöd a terméket. Ettől számos esetben az eladók eltekintenek, és csak refundolnak, de ezt levélben kell velük megbeszélni.
Ha nem beszélsz vele, akkor a visszaküldést kell választanod. Ekkor a tied a költsége (kb 1200 ft), viszont a napokban olvastam., hogy a paypalon lehet erre is visszaigénylést benyújtani!
Be kell scannelni a postai számlát, és a paypal fizeti vissza ezt a költséget.De ha lelevelezed vele, simán lehet, hogy küldened sem kell, csak jól sikerüljön a levél. Lényegretörő, rövid, tömör, határozott. Tudd mit akarsz, ne ő válasszon a lehetőségek közül.
Emlegesd meg a negative feedbacket, és hogy hamisítvány, végső esetben akár, hogy feljelented.
Véleményem szerint, ezek a szavak egy levélben elég hatásosak szoktak lenni, hiszen ő is tudja, hogy az ebay ilyen esetekben a vevőt védi.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Nem nyalizni kell, korrekt levelet írni, amiben leírod, mit akarsz.
Az ebay - ha caset nyitsz - kéri a visszaküldést!
Még ne feedbackelj, ameddig nem reagál. Időeltolódást vedd számításba, ma már necces a válasz. Ott hajnal van most, vagyis éjjel.(#53287) RBJ : Lehet nem etikus, de ilyen esteben lehet egyszerűbb azt kamuzni, nem jött meg (amennyiben nincs TN). Nincs macera, pénz vissza.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz sotetlovag97 #53289 üzenetére
Helló!
Nem rosszindulatból, hidd el, de szerintem előbb ismerd meg a rendszert vásárlóként, és amikor már minden simán megy, akkor fogj bele egy eladásba. Nem olyan egyszerű.
havri
-
havri1
félisten
válasz MasterDeeJay #53292 üzenetére
Ez zsákutca lesz valószínűleg akkor.
Ugyan a szöveget nem fordítottam le, de ha azt jelenti, amit írtál, akkor ezt leírod a case-be, és ennyi.Megnéztem, valóban. Mentsd le a képet, és csatold a csae-be.
(#53291) sotetlovag97: Eladásban nem tudok segíteni.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz sotetlovag97 #53295 üzenetére
Az is 50-50%, mert nem kevés esetben (főleg USA vevő) a vevőnek kedveztek, azza az eladó hoppon maradt. Itt is volt erre példa.
havri
-
havri1
félisten
válasz sotetlovag97 #53297 üzenetére
Csinálhat, de azért nem ilyen egyszerű.
Nem akarok ötleteket adni, de hidd el, vannak olyan esetek, amikor a rövidebbet tudod sajnos húzni. (Letagadja a megérkezést, hiába TN, volt erre is példa. Üres a csomag, nem jó a termék, rossz a termék, stbstb)
Az ebay a vevőkből él, többnyire nekik kedveznem a casek. Hozzáteszem, azért sok simlis eladó is van!
Lásd tegnapi MI Band.Csinálj videót a csomagolásról, mérd le, és minden papírt tegyél el. (Feladás, számla TN stb)
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz sotetlovag97 #53299 üzenetére
Vevőnek nem lehet negatív feedbackje. Csak pozitív. Kezded már érteni miért az aggodalom?
TN- TrackingNumber - Nyomkövetési szám. Fontos, nemzetközi nyomkövetéssel add fel, mert a tapasztalatok azt mutatják, nem minden belföldi nyomkövetés él határon kívül is! Amikor én feladtam tavaly egy csomagot Kínába, külön így kértem. Hogy most ez valóban más volt e, vagy csak szerencsém volt, eddig senki se tudta megmondani.
De pl Ausztráliába itt a topictársnak nem ment a TN.havri
-
havri1
félisten
válasz vadasz70 #53314 üzenetére
Itt konkrétan azt kérdezi, hogy újraküldje e vagy visszafizesse a vételárat.
Milyen árban volt a cucc? Ha pár száz ft, véleményem szerint jó lehet az újraküldés (paypalon 180 napig még mindig tudsz refundot kérni, ha esetleg mégsem..), ha drága cucc, akkor refund, és újra megrendeled.[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
Mivel a rendszer az utolsó dátumhoz köti, így ez egy igen jó kérdés. Lehet, ezek miatt pl nem is engedi megnyitni. 2 lehetőséget látok case nyitásra amúgy jelenleg, nem érkezett meg, vagy vissza szeretnéd küldeni.
Ha a nem érkezettre mész, és még nem telt le a szállítási idő, akkor nem is lép tovább, hanem faq-hoz irányít.
Szóval ebben az esetben szvsz Paypal, ott 180 nap van ....havri
-
havri1
félisten
válasz callmeakos #53342 üzenetére
Az oldalon, amit linkelt, beírod a keresőbe, hogy Xiaomi piston 2, és máris 2 találat.
Josi: akkor már ez is tiszta sor. Köszi
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Silent77 #53366 üzenetére
Miután már leírtam Neki korábban privátban is.
Valakinek sikerült esetleg kideríteni azzal kapcsolatban valamit, hogy bizonyos termékek miért tűnnek el a Purchase Historyból random?
Most elég sok apróságot/kevésbé apróságot rendeltem (cirka 26 termék van úton), és félek, ~4 hét alatt ha valami ismét eltűnik a listából, el is felejtem...havri
-
havri1
félisten
válasz callmeakos #53369 üzenetére
Ugyan nem néztem utána, de ő azt írta, másik ebayes topicban már téma volt, ott érdemes utánanézned.
Nyílván onnan érdemes ilyesmit rendelni, ahonnan már többen rendeltek, és eredetit kaptak.
Ebay szvsz azért jobb, mert ott reklamálhatsz eredményesen, case nélkül is, amennyiben nem eredeti, vagy bármi gond van. Főleg, ha ezt az eladó is tudja..havri
-
havri1
félisten
válasz Mosqu!to #53453 üzenetére
A licitáláskor ez fel volt tüntetve?
Ha igen, akkor nem etikus visszalépni a vásárlástól, hiszen a licit megnyerésével kötelezettséged van.
Egyébként van lehetőség rá. Írj az eladónak, hoyg mégsem szeretnéd, elnézést kérsz, és kéred, törölje.
Ha szerencséd van, minden nyom nélkül törli. Ha nincs..akkor caset fog nyitni, nemfizetés miatt, amiért szankciók lehetnek (később).havri
-
havri1
félisten
válasz #04441088 #53488 üzenetére
Vissza szeretnéd küldeni? Ha nem, akkor ne így csináld, mert ezzel vissza kell küldened, ha csak az eladó másképp rendelkezik. Mert ha az eBay ezen opcióját választod, és az eladó ragaszkodik, hogy márpedig ez jó, ilyen, stb, akkor köteleznek arra, hogy visszaküldd, és csak ezután kapod vissza a terméket.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Directors #53571 üzenetére
Mert a PayPalod vált, nem a bank, és elég rossz árfolyamon teszi.
Ezért érdemes beállítani, hogy a PayPal csak a valutát kezelje, de a váltást a saját bankod végezze, így sokkal kedvezőbb a történet.
Itt a nagy különbség a dollár árfolyama, és a váltás "árrése" miatt van..(Márciusban gyanítom drágább volt a $ mint a refundkor. Nem néztem meg, csak tipp..)[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
válasz Directors #53596 üzenetére
Nem egyértelmű az eBay szabályzata erre vonatkozóan, legalábbis nekem. Ha a leírásban kiköti, hogy a visszaküldés terhe mindig a vevőé, akkor nem tudom mi a helyzet. Jelen esetben ő hibázott, így jogosan kerheted tőle. Van aki "csuklóból" felajánlja, van aki elzarkozik előle.
Hogy pontosan mennyi, azt egy súly után lehet megmondani.havri
-
havri1
félisten
Kicsit elrontottam egy rendelést, pontosabban a feedback-et.
Megérkezett, egy ismerősömnek egy szifon hátlap. Ránézésre tökéletes, le is adtam az 5 csillagos pozitívat.
Persze rossz a hátlap.
Üzenetre nem reagál, de bosszantott a dolog marhára, így mondom nyitok case-t.
Aha, na ez se úgy van mint régenPurchase History-ban contact seller.
Itt a negyedik opció, hogy megérkezett, de nem az ( vagy hasonló).
Na itt sehova tovább, alul halvány szövegben a "request a refund"-ra kattintva, egy kérést küld csak refundra az eladónak. De még nem nyit case-t.
Amennyiben x időn belül nem történik semmi, akkor lehet kérni az eBayt.1 óra múlva jött az email a paypaltól és az ebaytől is, hogy megvan a pénz.
Zárva a kérés, de továbbra sincs case.Eddig is így volt??
havri
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: ProArt notebookok és tabletek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 24
- Peugeot, Citroën topik
- Robotporszívók
- AutoCAD
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen