- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz férfiállat #68769 üzenetére
Nem igazán javaslom az újraküldést, pénz vissza és legfeljebb újból megveszem.
Első körben indíts pénzvissza requestet az eBay-n mert nem érkezett meg, ha ez sikertelen -nem kapod vissza a pénzed- akkor a PayPal-n dispute.
A vásárlói védelem független attól hogy a fiókja be van fagyasztva vagy nincs. A vevőnek ilyen ellenőrzési köteleztsége nincs ha igénybeveszi a vásárlói védelmeket. Sajnálatos hogy így járt, de az téged nem érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68774 üzenetére
Nem változott semmi az értékelésnél, amelyik eladó akar értékelést adni az már a vásárlás után megadhatja.
Nekem most így van egy ami még nem érkezett meg, már 06.29-én a feladás napján értékelt:Az hogy megvárja a vevő értékelést és utána ad, valójában lényegtelen, mert vagy pozítiv értékelést ad, vagy semmit. Ha pozítiv, akkor mindegy mikor adja, ha meg nem ad akkor még inkább.
Ha negatívan értékelném, akkor nem ad értékelést, legfeljebb csak reagál az enyémre.Esetleg böngésző süti és gyorsítótár törlés, de hibaként sem vettem még ilyet észre.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68789 üzenetére
PayPal 9300 Ft-ig kifizeti, abba bőven belefér a visszaküldés ára. 2960 Ft (250g) 3950 Ft (500g) nem kell elhinni, hogy elsőbbségi ajánlott tértivevényes csak csomagként küldhető az USA-ba, hogy legyen nyomkövetés, az előbbi összegekért is van. De nem biztos, hogy ragaszkodni fog a visszaküldéshet, ez a menü pont megnevezése, de nem jelent automatikus viszaküldést. Azért így nevezték el, mert általában a teljes refund kérés visszaküldéssel jár és valaki náluk ezt a megnevezést találta megfelelőnek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz chatran #68795 üzenetére
Mikor telik le a várható szállítási idő utolsó napja? Onnantól adhatsz még 10-12 napot és nyugodtan mehet a nem érrkezett meg request. A vásárlói védelem keretében visszakapod a pénzed.
A szállítást nem ők végzik, akár el is veszhet a dolog, ez sajnos benne van a pakliban. Nem szokott gond lenni a refund-al. Nem csak az eladón múlik a visszafizetés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68798 üzenetére
Az eladónak 3 munkanapon belül reagálni kell valamit, ha visszaküldés akkor neked 5 munkanapon belül fel kell adni. Itt ügyelni kell arra, hogy az eladadó adjon konkrét címet, mert előfordulhat, hogy az eBay -n megadott cím az véletlenül nem pontos. Címkét ne várj, nincs USPS felvevő hely Mo-n.
Ha átvette, akkor 6 munkanapon belül a pénzt vissza kell adnia. -
Topikgazda
válasz knoxhu #68804 üzenetére
Jó, rossz volt a szóhasználat, akkor olyan account, ami felett neked van rendelkezési jogod.
De van ha account és gondolom van hozzá jelszó, akkor már lehet fizikális valóságban árúlni, levéálben a azonosító és a jelszó kód.
Többen megszívatták már magukat ilyesmi árúsítással, csak óvatossági taanács volt amit írtam, nem kell elfogadnod, és amit már írtak, van ami tilos ezek közül is.. Meg kell nézni, hogy milyen feltételekkel lehet árulni, de van egy olyan elvárás, hogy a fizikálisan létezőként kell árulni és sem az eBay, sem a PayPal eladói védelme sem minden esetben véd meg. -
Topikgazda
válasz radi8tor #68806 üzenetére
De van ilyen szabály, az egyik része az, A hogy nincs visszaküldés, vagy B van és napokban hogy mennyi.
Célszerű ezt is figyelembe venni vásárlás előtt.
Legyen kép a hibáról, a hirdetésben gondolom nem szerepel, hogy kókányolt. Majd ahol lehet a kép feltöltéssel alátámasztani a hibás teljesítést.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz knoxhu #68809 üzenetére
Ez így is, úgy is benne van a pakliban, de nem a belépni nem tudok szokott lenni a pénz visszakérés oka.
Nem kapta meg, mert ha nem "tértivevényesen" kézbesítési vagy olvasási visszaigazolással megy az e-mail akkor simán letagadható. A levél esetén van bizonylat. Nézd meg tudsz-e ilyet állítani az elküldött e-mail-eknél.
De nem szokták elaprózni, kapásból a bankjában indítja a nem engedélyeztem tranzakciót, erre a banki megkeresésre a PayPal rögtön zárolja a pénzt, nincs eBay, PayPal dispute, nem is tudsz róla, hogy gondja van.
Kérdés még az, hogy te tudod-e azt a accountot zárolni, mert ha vissza kell adnod a pénzt, akkor jogtalan lenne a használata.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68811 üzenetére
Én nem keverem a return és a refunds dolgot, a normál angol nyelven értő eBay eladó sem, nagyon egyértelmű a dolog akkor, amikor a hirdetést megfogalmazom ezen a téma részen.
Ezt írja: We guarantee that all of the merchandise we sell is 100% Authentic, brand new and in perfect condition. Ha ennek nem felel meg, akkor jöhet a pénz vissza.
Másrészt érvényes az alap eBay Money Back Guarantee, azokkal a feltételekkel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
1. Nem árulok accounttokat. Csak tanács volt.
2. A Gmailbe épültbe, nem külön levelező kliens, a címzett nem is tud róla, hogy úgy ment el a levél. Nem kell neki semmibe belegyezni, visszaküldeni, elég ha elovassa és kapom az értesítést.
3. Abban nem hiszek, hogy ha e-mailben küldök valami eladott dolgot és azt akár tudatos olvasásási értesítéshez kötöm, veszítenék vásárlókat. Amelyik nem érti meg, hogy a csalók ellen szeretnék védekezni, azzal nem tudok mit kezdeni, legfeljebb nem vásárol tőlem. Erről persze tájékoztatom a temék leírásban, mint vásárlási feltétel. -
Topikgazda
Oké. De mint írtam amit használok, nem levelező kliens, a Gmail bővítménye nálam.
A címzettnek nem kell semmit sem csinálni.
Ez a kiegészítő küld nekem értesítést ha a címzett elolvasta az e-mailt.
Te is másról írsz és én is másról.
Elnézést ha nem egyértelműen fogalmaztam volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nézd meg másik követőkben esetleg
trackitonline.org
ha kínai akkor
global.cainiao.comDe ha nem nemzetközi postai nyomkövetési szám vagy nem futár céges szám, akkor nem igazán tekinthető pontos információnak amit látsz.
-
Topikgazda
válasz WhiteWalker #68825 üzenetére
Erre a keresésre Playstation account adott fel hirdetéseket.
De nekem az utolsó infó az volt, hogy: selling primary PS4 accounts on Ebay is illegal
A látható hirdetések közül melyik nem elsődleges, azt nem néztem, de néhány csak 2 hetes valami. -
Topikgazda
válasz radi8tor #68830 üzenetére
Az eladó nem fogja a postaköltséget visszaadni, ez a kiírás nem ránk vonatkozik, általános help szöveg, de USA-ban sem érvényes egyébként, ehhez neki ezt vállalnia kellene.
Elméletben küld egy Usps előrefizetett címkét, ráteszed a csomagra és reggel amikor megy a járat kezébe nyomod az Usps postásnak. Nincs Magyarországon felvevőhelyük, postásuk. Ezért nem érvényes ez a szöveg.
A Magyar Posta csak a nekik fizetett postaköltség fejében viteti el USA-ba a küldeményt.
A PayPal adja vissza, ha kéred tőlük.
De megírhatod neki, ha gondolod.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zsolt19900 #68839 üzenetére
A lényegi információ hiányzik.
Mit kell ez alatt érteni? az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet" megtudom nézni az eddigi "eszmecseréket" de semmiféle egyéb értesítést stb. nem kaptam
Ha lezárta, akkor volt egy döntés, ami egyben értesítés.
Nem látom a folyamatot a leírásodból, így nem igazán van válaszom.
Pl.: pár napja lejárt egy ügyem ebayen, ........... és az ebay már múlt hónap végén "lezárta az ügyet"
Ez így számomra érthetetlen, pár nap de múlt hónap végén, ez nem egy dolog?Pl.: Meddig jutottál el a case-ben? Kérted az eBay döntését (volt Ask us to step in and help lehetőség) vagy zárult az idő lejártával?
Ha hibás volt, akkor most is járna a pénz vissza. A te hibás állításodat viszont cáfolhatja az eladó csak akkor döntenek a te javadra, ami akár visszaküldés utáni refund lehet, ha a te állításod egyértelműbb.
Ha PayPal fiókodon keresztül fizettél akkor adott a lehetőséged a a megkapott termék nem a leírás szerinti (the item I received is significantly not as described) dispute inditására.
PayPal topik, Összefoglaló, 9. pont. -
Topikgazda
válasz zsolt19900 #68841 üzenetére
A szabályok szerint ha hibás küldd vissza, kapsz újat, vagy megjavítja.
Az általad kért dolgot nem kell elfogadnia, ha elfogadja, akkor neked a javítási költséget igazolni kellene egy árajánlattal és azt kellett volna eleve elküldeni. Bemondásra nem megy a dolog.
se kép se hang Ez alapján hogy lehet eldönteni, hogy javítható?
Ezek szerint nem kérted az eBay döntését sem, így az azért zárult döntés nélkül. -
Topikgazda
válasz zsolt19900 #68846 üzenetére
Rendben, az akkor volt, de szoktuk az állításainkat, kéréseinket igazolni, mert ez az elvárás általában.
De ha nem kéred az eBay döntését, akkor nem fog dönteni. Erre utaltam amikor azt kérdeztem hogy: Kérted az eBay döntését (volt Ask us to step in and help lehetőség) -
Topikgazda
válasz zsolt19900 #68848 üzenetére
Az Összefoglaló 3. pontjánál vannak az erre vonatkozó dolgok leírásai, erre konkrétan a 3. c) vonatkozik. Ha azt nem tetted meg, akkor az idő letelte miatt zárult a dolog.
-
Topikgazda
válasz WhiteWalker #68851 üzenetére
A Resolution Centerben próbálkozz, az értékelés meg a Feedback résznél.
-
Topikgazda
válasz 600d-s #68850 üzenetére
Ha valamit megveszel 48 órán belül ki kell fizetned. Ha technikai hiba miatt nem sikerül a fizetés, akkor szoktunk egyeztetni az eladóval.
Ő már elindította a nem fizetett a vevő case-t, erre kaptál felszólítást.
A következőt tudd, abban a pillanatban amikor te próbálkoztál a fizetéssel, neki az eBay rögtön előjegyezte levonásra a 10-12 % jutalékot és csak akkor törlik neki, ha a vevő nem fizet, ha indítja a nem fizetett a vevő case-t.
Mivel 15-e a számlázás forduló pontja és neked még a rendszer ad 4 nap fizetési lehetőséget és csak azután követő nap történik a sztornó, épp ilyen határidős eset vagy.
A te olvasatod azért nem egészen jó.
Az alapszabály az, ha megveszünk valamit azt kifizetjük, persze elállhatsz a vásárlástól, lehet kérni az eladót a törlésre, a jelen esetben sem kell kifizetned, lesz egy nem fizetettségi fekete pontod, de "sajnos" csak 6 hónap alatt 2 ilyen ponttal rendelkezőt tilthatunk le a vásárlásról, mint eladók.
Nem az eladó miatt nem tudtál fizetni. Milyen típusú kártyával nem sikerült?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz 600d-s #68854 üzenetére
A Maestro kártya "hírhedt" arról, hogy nem mindig és nem mindenhol lehet vele fizetni. Most te is belefutottál ebbe a hibájába.
Ha a számládhoz tudsz igényleni virtuális Mastercard-ot akkor javaslom, hogy inkább azt használd netes fizetésre.
Hiába linkelted, azt csak te tudod megnézni, a rendszer biztonság miatt más nem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz 600d-s #68856 üzenetére
Nem PayPal probléma. A Maestro kártya hitelesítési problémája a bankod felületén. Most nem igazán magyaráznám el 100-adjára.
A kosárba azért tetted mert majd később fizeted, ez rendben is van.
De indítottál egy fizetést ami nem sikerült, ilyenkor nem kosár a téma, hanem lesz egy ki nem fizetett tételed, unpaid item, a Purchase historyban. Nem azonos a kettő.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Megváltozott a vásárlói korlátozás (buyer requirements) beállításának módja. Eddig az adott terméknél a hirdetés kitöltésekor lehetett ezt megadni.
Az új hirdetés feladási listánál ez nem állítható be, hanem egységes, az összes hirdetésre vonatkozóan adható meg.
A megadás lépései:
1. Válasszuk a Account settings -> My Account, Site Preferences
2. A Selling Preferences résznél menjünk a (7. pont lefelé) Buyer requirements-hez, és kattintsunk a Show linkre.
3. Azután az Edit linkre.
4. A megjelenő Buyer Requirements oldalon az adott lehetőségeket ezután állítsuk be a nekünk megfelelőre.
5. Ha végeztünk, akkor a Submit gombbal küldjük el a beállításokat.
Az utolsó kettőt javaslom mindenképp, ha már előtte valamit állítottunk.
Apply above settings to active and future listings és a Don't allow blocked buyers to contact me. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz knoxhu #68884 üzenetére
A magán fiók esetén nem, üzleti fióknál magasabb az induló összeg lehetőség, de ahhoz meg a vállalkozási dolgok is kellenének.
Attól is függ, hogy mit akarsz eladni. mert van fiók limit és kategória limit. ha 90 napnál régebbi a fiókod meg lehet próbálni kérni emelést.
Most neked mennyi egyébként?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz knoxhu #68886 üzenetére
Emelést nem csinálnak, mert ahhoz sok kisebb dolgot kéne eladnom.
Ahogy gondolod. Bár nem egészen így van. 2 eladás után havi 5000 $-os lett annó a keretem és magán fiók.
Azért írtam, ezt: meg lehet próbálni kérni emelést. mert ha van egy 500 $-nál nagyobbt értékű dolgod és eladod abból nekik is lesz nagyobb jutalékuk és eseti emelést adhatnak. Egy próbát megérhet. Bár ha már elutasították, akkor tekintsd tárgytalannak a javaslatomat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #68891 üzenetére
Hát nem tudom, ajánlott csak elsőbbségivel együtt fizethető, valami nem stimmel. Érdekes postást fogtál ki, a kézbesítésre vonatkozik az elsőbbség, az USA postás nem repül.
Elsőbbségi 5 - 10 nap vagy a másik 7 - 21 nap. Az utóbbi esetében a 15 napnál több kézbesítési idő gond lesz, az a 140 Ft megéri azt, hogy gyorsítva foglalkoznak vele.Posta terméklapok 22. 1 Ajánlott
Nemzetközi viszonylatban csak akkor vehető igénybe, ha a levélküldemény vagy a vakok írását tartalmazó küldemény elsőbbségiként kerül feladásra. -
Topikgazda
válasz Zsolt1 #68895 üzenetére
2. A return requestre válaszul írta a visszaküldést? Ha igen akkor kapnod kell egy értesítész az eBaytől, hogy küldd vissza. A Purchese history-ban melyik részen van a vásárlásod?
3. Oké.
4. A CN22, CN23 az ottani vámosoknak kell, az értéket az igazit írd, Kínában nem 22 €-val számolják, mások a szabályaik.
5. A leírásban is benne van, az adott vásárlásnál kell a linkre kattintva kitölteni az adatokat és elküldeni a kérést. Változott.
A leírás végén a nyomtatvány az minta a kitöltésre, ha valamiért nem működne az A verzió. De majd jobban kiemelem.A pénz akkor jár vissza, ha az eladó átvette a visszaküldött terméket, 6 napon belül kell visszaadni a pénzt.
Esetleg nincs olyan opció,...... Nincs, az eladó lemondhat róla, de nálad nem tette. A visszaküldés az alap opció.
Az eladó nem adhat negatívot, vagy pozitív, vagy nem ad.
részemről is azt fog kapni, ha a postán sokat kell szenvedjek a visszaküldéssel.
Ez hülyeség. A postán szenvedni fogasz, mert a postások olyanok. Adj nekik negatívot a panaszkönyvbe.Az alap reakciót kaptad, ezért nem adunk negatívot az eladónak, értsd: visszaküldés után refund.
Ha esetleg az ő hibájából (nem a posta hibája miatt) nem kapod vissza a pénzed, akkor persze miér ne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz optikus #68898 üzenetére
Ne szaladj már előre. Már megkaptad és egybe volt csomagolva?
Megnézted hogy súly alapján mennyibe kerül neki a címedre való küldés?
Eladóként nem vagyok köteles egybe csomagolni a dolgokat, ha ugyanabból rendelsz akkor megadhatom előre, hogy a mennyiség függvényébe vegye figyelembe a tényleges postaköltséget.
Ha mint eladó vállalom a több egybe szállítást, akkor kapsz egybe árat a tényleges súly alapján és azt fizeted.
Itt így vásároltál, nem történt szabályszegés. -
Topikgazda
válasz Zsolt1 #68901 üzenetére
Megcsinálom akkor a More actions -> Return this item-et. Igen, mert akkor kezdődik a normális refund eljárás, ami során te is és az eladó is kötve van az eBay szabályaihoz. Nked miután elfogadja az eladó a visszaküldést 5 munkanapon belül fel kell adni.
Posta : ha minimum ajánlottan, elsőbbségi (együtt járnak) levélküldeményként adod fel van nyomkövetési szám, mert az ajánlott azt jelenti. Hogy mindenképp aláírássák vele az átvételt + a tértivevény.
A telefonkijelződ becsomagolva legyen 100 g alatti, ahogy írom úgy küldve ez 2330 Ft, a Nemzetközi EMS 13120 Ft, mert ez pack és 250 g-ig ennyi. Ebből csak 9300 Ft-ot térít a PayPal a veszteséged 3820 Ft, míg ugye 2330 Ft-ért feladva nincs veszteséged.
Lényeges, hogy mindenképp pontosítsd a címet és a címzett nevét, megnevezését, inkább 2*, mint ne vegye át, mert nem tudják kézbesíteni elégtelen címre hivatkozva.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen