- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66428 üzenetére
Mindig a vásárlás előtt, ha olyan dolog ami noncs ott leírva. De miből gondolod, hogy nem postával küldi, mi van írva a Taiwanból történő szállításhoz. Azt persze vedd még figyelembe, hogy a posta általában csak 2 kg súlyig használatos.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66431 üzenetére
Csak DHL szállítás van? Mennyi az értéke? Ha ilyen sokszor vásárolsz ugyanattól, esetleg hajlik rá, hogy normál postával küldi, de ott neki nem lesz olyan biztonságos, mintha DHL futárral küldené.
-
Topikgazda
válasz Gabesz27 #66435 üzenetére
Többszörösen kérve vagyon, hogy az Összefoglaló legyen áttekintve.
Idézet:
Import chargesVásárlás során találkozhatunk ezzel a tétellel, amit szintén ki kell fizetni a termék vételárával (és postaköltségével) együtt. Ha az eladó részt vesz az ún. eBay Global Shipping Program-ban, akkor nem közvetlenül neked postázza a terméket, hanem valamelyik elosztó központba, ahonnan majd eBay valamelyik alvállalkozója fogja szállítani EU-ba és vámkezelni a termékedet. Ezután EU területén belül kerül ismételt feladásra a rendelt terméked, ami már nem lesz vámkezelve a magyar hatóságok által.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz luciferk #66441 üzenetére
Ha nem kapod meg, akkor természetesen ott is lehet reklamálni. Azért nem jellemző hogy elveszítik. Az a szám nemzetközi kereső szempontjából már induláskor sem "élő".
Egyébként is az átvétel -kézbesítés-, nem pedig a megérkezés egy adott ország beléptető vámhivatalához az, ami befejezetté teszi a vásárlást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66443 üzenetére
Akkor nem értem, ha nem akarod, hogy DHL-l jöjjön, akkor miért azt választottad?
Mert ebből az jött le, hogy csak az a lehetőség volt, bár akkor nem ő küldte úgy, hanem te kérted.
mivel most is egymás után 2x DHL futárral küldte -
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66445 üzenetére
Free és DHL futár? Nem találkoztam még ilyennek, az drága szokott lenni. Nagyon értékes dolgot vehetsz, ha megéri neki.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66447 üzenetére
Azért mert náluk úgy is támogatják az exportot, hogy ha elér bizonyos mennyiséget a kimenő küldemény szám, akkor visszaigényelhető a postaköltség.
-
Topikgazda
válasz sixpack89 #66451 üzenetére
Ez csak azt jelenti, hogy nem adott meg magyar szállítást, azért van a link a kapcsolat felvételre, hogy rá lehet kérdezni. Read item description or contact seller for shipping options. Ennek a postaköltsége úgy 8,79 € lenne.
A szállítási opcióknál is írva van:
The seller has not specified a shipping method to Hungary. Contact the seller and request shipping to your location.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz radi8tor #66454 üzenetére
Igen, benne van, de 10 ilyen német eladóból 8 igent mondott, amikor megkérdeztem, 80% az esélye, hogy postázza. A kérdés ingyen van, ezért javaslom azt hogy meg kell kérdezni és ha még nem az eladónak kell keresni, hogy mennyibe kerül a költsége az is segíthet pozitív irányba vinni a dolgot
Aki meg tényleg nem akar ide szállítani, az fixen ki is zárhatja Mo-ot és akkor nem lesz kapcsolat felvételi lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66459 üzenetére
A felbontásról készült videó, a súly lemérése, képek segítenek alátámasztani, hogy nem azt kaptad amit kifizettél és természetesen mehet az hogy nem azt kaptad meg ami a leírásban szerepelt. Ha nem volt felbontásra utaló nyom, akkor ő tett mást bele, vagy ez a csomag másé lett volna, csak rosszul címezte meg.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66462 üzenetére
Fenyegetőzni nem igazán szoktunk. Az eBay szabályzat is tiltja a negatív értékeléssel való fenyegetést. És probléma esetén ők is látják ezeket az üzeneteket. Kár magunkkal kiszúrni.
Ha már túl haladt az idő azon, amit megadott feladási időnek, célszerű egy érdeklődő üzenetet írni, hogy mikor szeretné elküldeni.
Előfordulhat, hogy történhet vele is valami. Nekem is került már kórházba eladóm, türelmesen megvártam, amíg le tudta rendezni, hogy valaki elküldje.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66464 üzenetére
Talán próbáld meg igénybe venni a vásárlói védelmeket, a rendőrségi feljelentésnek is csak akkor van értelme. Feljelented, nyomoznak vagy ő lesz a hunyó, vagy nem, ha ő lenne, a pénzed csak a polgári bírósági eljárás végén lesz meg. 1-3 év múlva.
Szóval nem a police lenne az első logikus lépés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66466 üzenetére
Viszont te nem kaptad meg. Lehet rendes, de valószínűtlen a szituáció. Becsomagolja, ráteszi a címkét, átadja a szállító cégnek és ott felbontás nélkül más kerül a csomagba.
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #66469 üzenetére
Negatív vagy pozitív értékelés és valamiért kilátásba helyezni bármelyiket zsarolásnak tűnhet, de pozitív értékelés adásának megemlítése az nem tekinthető fenyegetőzésnek. Nem is ez szokott a gond lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Balázs1621 #66472 üzenetére
Nem jól értelmezed. Nem javasoltam ilyet az Összefoglalóban, sőt.
Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66474 üzenetére
Ha ő a felelős, akkor én azt adnék neki, ha nem ő volt a csaló, akkor persze nem, semlegessel zárnám. 60 napig lehet értékelni, addig kiderülhet a felelőssége
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Meghivott #66477 üzenetére
Nem vagy köteles igazolást küldeni egy eladónak. Minden adatod rendelkezésre áll amikor kifizeted, elégedjen meg azzal. Ha ez nem tetszik neki, akkor lépjen vissza az eladástól. Nem tekinthet csalónak, mert ugye a csalások miatt indokolja ezt. De másnak is volt ilyen gondja, ne vásárolj tőle.
Ha bemész a boltba és megveszel egy játékszoftvert, hány alkalommal másolták le a személyidet? Mivel PayPal-l fizetsz és ott a betöltött 18 éves kor a fiók létrehozási szabály még a korhatárra sem hivatkozhat. -
Topikgazda
válasz Meghivott #66479 üzenetére
Belépsz jobb oldalon a Account settings, Resolution Center, My problem is not listed here, Resolve a problem, Resolving buying problems,Report an issue with a seller, az Inappropriate behavior or policy violation-nál két link:
Contact us about a policy violation válasz és ekkor alul találsz lehetőséget hogy e-mailbem leírd a panaszod.
Kell az adott termék item és az eladó neve is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Exelsior24 #66497 üzenetére
Ha megegyezel az eladóval, akkor zárod, ez szokott lenni. Ha ezután lenne gond, ott a PayPal védelem, pl. nem érkezik meg a csere.
eBay 1 vásárláshoz 1 probléma rendezés tartozik. Rosszat kaptál, újat küld, a probléma megoldva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66499 üzenetére
Gondolom a case-re válaszként elküldted a nyomkövetési oldal képét is az említett információkkal. Én azt írtam volna hogy ott a postán a küldemény, vegye át. Ne érdeklődjön.
Most ennyi volt a teendő.
Ha a feladási időt (Handling time) 15 napra állítottad volna, akkor a várható érkezési időd is növekszik úgy 10 nappal és azzal az esetleges csúszással is befértél volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66503 üzenetére
Akkor kiderült már, hogy ki a felelős a kamu csomagért? A postások lopták el vagy ő tett bele mást?
Annak adj negatívot aki átvert. Bár a postának nem tudsz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66508 üzenetére
Az utolsó mondatban írt dolog nem releváns, nem kötelező értékelést adni és arra meg egyébként 60 nap van, tehát március 23-ig értékelhetik.
A gond az, hogy neked lehetséges, hogy előírják a megkapott dolog visszaküldését a teljes kártalanításhoz, refundhoz. Mivel a nem megfelelő termék a gond.
A negatív értékelés adása értelmetlen, mert még nincs lejátszva a dolog, de ha te ettől megnyugszol mivel se nem oszt vagy szoroz ez abban hogy a pénzed visszakapd, akkor adjál. Bár a szállító általi "csere" nem igazán az eladó hibája.
Ha az eBay nem is kéri még a rendőrségi feljelentésről az igazolást, ha a PayPalhoz kerül a dolog, ők kérni fogják, mert természetesen nem a rendőrség kártalanít, de ezzel igazolod, hogy tényleg van valami probléma, nem kamu a dolog. -
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66510 üzenetére
Természetesen ezt mondják és ez rendben is.
Csak!
Mivel te átvetted a csomagot, az bizony már a te tulajdonod és a felelősség így valójában rád szállt, jogod van a postát is feljelenteni. Így a feladó nem kezdeményezhet semmi.
De azt hogy nem tablet volt a csomagodba, hanem egy tégla és azt nem a postások tették bele csak a rendőrségi nyomozás közben derül ki.
Mintha csúsztatnának a postások egy kicsit.
De nézzük mit írnak az üzletszabályzatukban:
9.1.6. A kártérítési igény érvényesítése
1) A kártérítési igény érvényesítésére - a 2) és 3) bekezdésben foglaltak kivételével - a feladó jogosult.
2) A címzett kizárólag abban az esetben jogosult a kártérítési igény érvényesítésére, ha
a) a postai küldeményt részére vagy egyéb jogosult átvevő részére kézbesítették,[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Maksifül #66514 üzenetére
Újra postázást nem kell csinálnod. Az hogy nem vette át jelentheti, hogy meggondolta magát és nincs rá szüksége. (Néhány magyar vevő is szokott ilyet tenni)
Ha indít PayPal dispute-t, akkor a vételárat vissza kell adni, de csak annyi, másra nem vagy kötelezhető.
Ha neked volt költséged a visszaérkezés miatt (pl. a visszaút költségét ki kellett fizetned a szállítónak), az levonható vagy követelhető tőle.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Maksifül #66516 üzenetére
Ha akar valamit, akkor indít dispute-t. Ha refundként visszaadod a pénzt, a jutalékokat visszakapod.
Nem értem a posta díj bukását, azt a vevőnek kell fizetni.
Ha nem kaptad vissza a postától, akkor azt ő bukta, te a saját költségeden nem vagy köteles elküldeni, ha kifizeti akkor rendben a dolog.
A vásárlói védelem keretében nem igazán értelmezhető, amit kérdezel: Hogy jöhet ki jól az eladó egy ilyen esetből, ha a vevő mulasztott? Nem vette át, de nem kapott a pénzéért semmit, a pénz így visszajár. Szankció nincs érte, esetleg dönthet az PP úgy, hogy nem kell a pénzt visszaadni, de ez csak a vita során derül ki.
De az tény, hogy az árú nálad van.
Gondolom az eBay 30 napja az már lejárt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz RAiN91 #66527 üzenetére
Tényleg pofátlanok, mert nekem tavaly augusztusban konkrétan végig sorolta a telefonos ügyfélszolgálatos hogy mi van a küldeménnyel USÁ-ban, úgy derült ki, hogy már volt egy sikertelen kézbesítés.
Én semmit nem láttam a nyomkövetésnél az elküldést kivéve.
Már akkor élt az a baromságuk, hogy nem lehet követni az ajánlottat az amerikaiak miatt, persze kiderült, hogy a magyar posta a hunyó.
Másik lehetőség az, hogy már szándékosan nem látják az ügyfélszolgálaton sem.
A tértivevény csak ajánlottal együtt működik, annak van száma, tehát csak van valami követés.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz newmoonlight #66534 üzenetére
Röviden, köteles vagy fizetni. de kérjél számlát, ha kevesebb összegben egyeztetek meg. Request total.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz newmoonlight #66539 üzenetére
1. angol és az USA szóhasználat különbözősége a szállításra.
2. Az eladó indít egy nem fizetett a vevő case-t 48 óra után mert neki már előjegyezték a számláján a 10% jutalékot 43 Font és így tudja azt eltörölni.
Ha egy tényleg ajánlatos dolog volt, lesz szankció az eBay részéről, fiók korlátozás.
Ha az eladót komolyabban érinti -volt listázási költsége és azt ilyenkor nem kpaja vissza, de kártérítésként benyújtja, akkor ennek kifizetésére is kötelezhetnek.3. Ez így most nem világos.
Ha tehetsz vételi árajánlatot akkor ezt a Best Offer: részem a Make Offer gombra kattintva teheted meg, ennél beírod az összeget amit ajánlasz 390, a megjegyzésbe azt amit írt make note it s 8gb and include postage elküldöd, ezt ő elfogadja és akkor kapsz egy fizetős linkes visszaigazolást és annak megfelelően fizeted.
Gondolom így történt? Mert addig nincs ez: 3. A kosárba rakás előtt, mert akkor full árat fizetsz.
Erről írtam:4. Kérdés az, hogy a 3. pont fényében milyen történetet akarsz elmesélni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerintem Magyar Posta viszi ki, ez egy express szállítás, nem pedig expedited, olyan mint az EMS gyors posta.
Nincs Mo-n senkinek postai elosztó bázisa a Magyar Postán kívül. A futár cégeknek van.
Legalább egy hét a szállítás és nem jön francia futár, hanem a magyar partner cég kézbesít.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66554 üzenetére
Kérdés az hogy azt kaptad-e meg amit kifizettél? Ha nem, akkor reklamálhatsz, akár van neki akár nincs, pénz az mindig van neki, legfeljebb a vételárat kapod vissza.
Nem termék azonosítót vásároltál.
Az Összefoglalóban van segítség a probléma rendezéshez. eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66556 üzenetére
Értékelted már? Mennyi idő telt el a várható megérkezést utolsó dátumától, illetve ha ilyen nem volt, akkor benne vagy még a vásárlás napjától számított 30 napban?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66558 üzenetére
A probléma jelzési link ott van felette most is, a Resolve a problem
vagy csináld ezt:
menj a lap aljára.
Ebben a sorban:
About eBay Announcements Community Security Center Resolution Center Seller Information Center Policies Affiliates Help & Contact Site Map
Ott ezt jelölni: I received an item that does not match the seller's description. azután Continue, válaszd ki a problémás vásárlást. Onnantól a leírás alapján tovább.
Ha ez nem működne, mert sajnos az eBay ilyen -törli a hirdetést, te meg csinálj amit akarsz- és valószínűleg most is ez lesz, akkor a PayPal-n van hasonló opció, ahhoz segítség a PayPal topik Összefoglalóban lesz. 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz neophyte79 #66560 üzenetére
Oksi, előző hsz utolsó bekezdés, a hangya betűket a képen az előbb olvastam el. De már a kérdésedben írhattad volna hogy a hirdetés eltávolítva, mert akkor hamarabb megértettem volna a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz mokus1 #66564 üzenetére
Ha átvette akkor a case már tárgytalan. Mire kellene válaszolni?
Neked már nincs a 21 napos zárolási ciklus a PayPal részéről a vásárlói védelem miatt? Mert ha igen, akkor csak azután férsz hozzá a pénzhez, hiába vette át.
Nincs kiírva, nem kaptál értesítést hogy 21 nap után lesz nem pending a pénz?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #66574 üzenetére
Ugye ezt javasoltam anno.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen