Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz .DLL #72784 üzenetére

    Nem lehet. A logika ott van benne, hogy magát a az alap vásárlást értékeled és azt általában a megérkezés után szoktuk.

    Ha gond van és nyitunk request-et, esetleg case lesz belőle és azzal lezárul hogy újraküldi vagy pénzt visszakapjuk, megint lehetne értékelni, de ez még mindig az alap vásárlás.
    Ha még ezután vársz heteket, hónapokat és azután akarod értékelni ami már megtörtént jóval előtte nem látom sok értelmét.
    Mást nem kell értékelni, sem refundot, sem az újraküldést.
    Ha megnézed az értékelési űrlapot akkor látod, hogy mire szolgál, mi a funkciója.

    Az eladó probléma megoldási tevékenységének értékeléséhez nincs ezen a helyen lehetőség. A Seller communication legfeljebb addig amíg nem születik a problémára megoldás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák