Hirdetés
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
gp A jövő hét folyamán ismét két meglepetéssel lesznek gazdagabbak a PC-s felhasználók.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz fausto #73350 üzenetére
Nem azt kell választanod. A csomag megérkezett, csak kevesebb van benne a helyes kategória.
I received an item that wasn't as described a jó, mert:
What can you do if the item arrived damaged, is not as described, or is missing parts?A "I didn't recived my item" ha egyáltalán nem kapsz semmit.
Az eladó mit válaszolt?
Ilyenkor a Contact seller és I have a question about using my item or I want to send the seller a message rákérdezünk és csak azután a fenti.[ Szerkesztve ]
-
Tomika86
senior tag
Sziasztok!
Várok egy csomagot, de ilyet még nem tapasztaltam, hogy a DHL-es csomagot, a posta hozná ki, tényleg így van jól látom?
Bár még ott nincs nyomkövetési számom.
[kép]Köszönöm!
-
optikus
senior tag
válasz fausto #73350 üzenetére
ha 05.16 a hatarido, akkor azt mindenkepp ki kell varnod csak utana indithatsz reklamaciot. de ez igy logikus.
en nagyon sok konyvet rendelek, foleg angliabol, de igen gyakori, hogy oszzevissza jonnek. siman lehet, hogy 2-ot egybe vagy egyszerre adtak fel, a harmadikat meg kulon [csomagban]. nekem multkor 5 konyvem 5 csomagban jott pedig egy elado, egy rendeles, egy fizetesben volt az egesz. aztan egy masiktol 4 konyvbol 2 egy csomagban, 2 meg kulon-kulon. a postazasi ido szinten random, volt egy konyvem milanobol, most hetfon delben feladtak, tegnap szerda delben kezemben volt. de van hogy 2 hetig jon angliabol.
Buy books not gear.
-
Maksifül
senior tag
Mi a helyzet olyankor, ha EU-n kívülről vásárol valaki az eBay-en olyan terméket, amire itthon ki kell fizetnie a vámot, meg az ÁFA-t, aztán kiderül, hogy a termék nem megfelelő, s az eladó visszafizeti a teljes vételárat vagy úgy, hogy megtarthatja a vevő a terméket vagy úgy, ha vissza kell küldeni. Ilyen esetekben a kifizetett vámot, ÁFA-t vissza lehet kérni/kapni, ha már egyszer az üzlet meghiúsult?
Hogy működik ez?Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
-
antal750
aktív tag
Sziasztok
Eddig ha vásároltam az ebayen a tranzakció megtörténte előtt kaptam egy sms megerősítő kódot a paypaltól, most meg már nem. Megveszem a terméket az ebayen és nincs tovább a vásárlás sikeresen megtörtént nem kell a paypalon megerősíteni. Ez miért lehet? Semmit nem változtattam.Hú remélem érthető voltam...[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz fausto #73359 üzenetére
olyanom is volt, de nem szamitott osszevissza kuldtek.
ennel csak a magyar posta volt jobb, 1-et nem hoztak ki csak az ertesitot, a masodikat kihoztak, a harmadikat meg a negyediket nem, azokrol csak az ertesitot, de ugy, hogy egy ertesitot kaptam a ket kulon csomirol es az ertesito sarkara volt irva hogy ket kuldemeny. de hogy azt az egyet miert hoztak ki azt nem tom, az alapfelallas az hogy semmit nem hoznak ki. hogy miert? csak. mindegy mennyit fizettem a postazasert. raadasul az utolso kettot nem tudta kiadni a csaj hiaba volt ertesitom. azt mondta szo szerint hogy pisalni nem volt ideje meg kimenni, ezert hiaba van ertesitom o meg nem szortirozta szet jojjek vissza 2.5 ora(?) mulva. visszamentem es akkor megkaptam. meg jo hogy negyed orara van tolem a posta, nem a masik varosban
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz Tomika86 #73356 üzenetére
sztem ezt meg a posta se tudna megmondani, nemhogy mi. lenyeg hogy ha a hataridoig nem jon akkor tehetsz valamit. addig max a postat bazeralhatod, persze csak akkor ha van kovetesi szamod. legjobb hogy hivatalosan te semmit nem tehetsz mert papiron az eladoval allnak jogi kapcsolatban, igy neki van csak joga a postazasert reklamalni vagy kerestetni esetleg karteritest kovetelni. mikozben te aik fizetted az egesz musort csak az ugyintezo joindulatatol fuggsz, ha nincs kedve nem koteles utananezni semminek (ha nincs szamod).
Buy books not gear.
-
Nand708
csendes tag
válasz Nand708 #73276 üzenetére
Sikeresen visszakaptam a majd 900€-t és még a visszaküldés ktsg-ét is Paypaltól. Köszönöm a segítséget!
Viszont a váz vásárlásáról nem tettem le.
Találtam egyet Spanyolországban, viszont az eladó kikötötte, hogy paypallal nem lehet fizetni. gondolom a jutalék miatt..
- Van olyan biztonságos az ebay vásárlói védelme, mint a Paypalé?
- miért van az, hogy egyes termékeket csak az országspecifikus oldalakon találok meg, a .com -oson meg nem? Lehet egyenként végignézni az egyes oldalakat, nem értem miért jó ez. -
Topikgazda
válasz Nand708 #73363 üzenetére
Semmilyen védelme nem biztonságos, ennek a szónak az értelmében.
Van az eBay vásárlói védelme arra ha nem kapod meg vagy nem azt kapsz amit kifizettél, az adott szituációban visszakapod a pénzed vagy azt a részét ami jár ha részleges kárpótlásban egyeztek meg.Ha Paypal-al fizetsz egy eBay vásárlást a fent említett mellett van még egy védelmed, ahol van vásárlói védelmed arra ha nem kapod meg vagy nem azt kapsz amit kifizettél, az adott szituációban visszakapod a pénzed vagy azt a részét ami jár ha részleges kárpótlásban egyeztek meg.
Mert így működik az eBay. A USA oldal jogszabályi környezete eltér a mondjuk EU-s ország jogszabályi környezetétől. Elég nagynak látták a francia vagy angol vagy német piacot hogy önálló, rájuk vonatkozó szabályozású és nyelvű eBay oldal legyen.
Miért jó? Nem mindig a vevők igényei a meghatározóak, az eladók adják a bevételi forrást, így ők az elsődlegesek, az ő igényeik és a piaci feltételek.
Persze normális eladó ezt a költséget beépíti az eladási árba és így a vevő fizeti ki, és így az "tartja el" az eBay oldalakat, de ennek ellenére akkor is az eladók lennének a meghatározók.[ Szerkesztve ]
-
mepet
addikt
Bevallom én mindig azt hittem, hogy a paypal miatt jelentősen biztonságosabb. Most viszont kiderült, hogy pontosan ugyanolyan védelmet nyújtanak. A paypal védelme így felesleges, hiszen az ebay mindig a vásárló mellett dönt (ha nem kirívóan csaló a vásárló). Így akkor előfordulhat, hogy a jövőben akár olyan cuccot veszek, ahol nincs paypal. Köszi!
-
Topikgazda
A PayPal eBay esetén egy tartalék védelmi lehetőség, én is szoktam vásárolni olyantól akinél csak utalás van, normál esetben ugyanúgy visszakapom a pénzem ha gond lenne.
Viszont ha vissza kell küldeni a megvett dolgot, a szállítási költséget csak a PayPal adja visszai, ha rajtuk keresztül lett fizetve. Az eBay általános help szövege miszerint az eladónak kell azt fizetni nem mindig teljesül.[ Szerkesztve ]
-
Ispán_Péter
csendes tag
Heló
Egy kollégám ma azzal dicsekedett, hogy ő miután megkapta a rendelt árut mindig visszakéri a pénzt ha 30 napon túl érkezik meg. Azt mondja a hirdetőnek miután lejárt az estimated delivery ideje, hogy nem érkezett meg az áru pedig már rég használja is és mindig visszakapja a pénzt így gyakorlatilag ingyen kapja a cuccokat. Ilyet tényleg meg lehet csinálni? Az eladó nem tudja visszaellenőrizni, hogy célba ért e a küldeménye? -
fonok87
aktív tag
válasz Ispán_Péter #73367 üzenetére
Ez a kézbesítés módjától függ. Ha futárszolgálat viszi, kaputól kapuig, akkor bizony megjelenik a rendszerben a kézbesítés ténye. Ha posta viszi, akkor az utolsó bejegyzés: (a szolgáltatás ára szerint csökkenő sorrendben):
kézbesítésre kiadva helyi posta által; célvárosba/országba beérkezett; legolcsóbb levélküldeménynél van hogy a "shipped by air" az utolsó infó, vagyis hogy repülőre rakták. És innentől az eladó csak akkor tud meg bármit, ha a vevő visszajelez neki. Nagy volumennel dolgozó webshopok, kereskedők (pl akik telefontokot, kijelzővédőt árulnak bagóért ebayen és alin) nemigen foglalkoznak a dologgal, ha azt jelzed hogy nem kaptad meg, megy a refund és kész, bele van kalkulálva a veszteség (mert egyébként előfordul hogy leesik/bármi módon elvész a küldemény)
Egyszóval, meg lehet csinálni, csakgenem szép dolog szerintemSzerk.: Nekem egy ilyen volt: bőven 60 nap felett jártunk, írtam hogy még nem érkezett meg nézzenek utána, de azt is megírtam, hogy jobban örülnék az árunak, mintha visszaküldik a pénzt (mert akkor ugye kezdődik elölről). Semmi válasz, csak jött a pénz. Majd 2 napra rá a küldemény... Na akkor azt mondtam hogy ha ennyi esze van, írja le veszteségnek
[ Szerkesztve ]
Truss me, I'm an engineer.
-
Topikgazda
válasz antal750 #73371 üzenetére
Az eBay nem váltott magyarra. A gyorsfizetést náluk és az PayPal-on is ki kell kapcsolnod, mivel össze van rendelve.
Leírtam hogy miként lehet megpróbálni a szétkapcsolást és az eredeti állapotot - nincs gyorsfizetés- elérni, a PayPal lépések az eredeti angol nyelvű felületen azonosíthatóak be.Összefoglaló, 15. Ha az eBay-en történő fizetéskor nem megy végig a PayPal fizetés, a leírásban a 4. pont.
A PayPal-on az angol nyelv visszaállítás felül a fogaskerék, a nyelvnél English-re váltani, kilépni a Paypal-ról, a böngészőben a PayPal sütik törlése és majd azután újból belépni.
Egyébként rájuk kérdeztem, azzal hogy ők kérés nélkül magyarra váltották a felhasználói fiókjainkat garantáljá-e a probléma mentes működést, mert a tavalyi próbálkozásuk a magyarítással hatalmas kudarc volt.
-
Topikgazda
A lopást is bűncselekménynek tartom, az aki a megkapott terméket nem kifizetve, mivel visszakérte az árát használja, tolvajnak tartom.
Miért 30 nap, mikor eleve több is lehet a szállítás? Honnan szedi ezt a határidőt? Miért nem DHL futáros szállítást fizet: 10 napon belül megkapja, ha meg az olcsó, ingyenes az kell neki az meg lehet 60 nap is. Komolytalan.
Nem ebben a topikban kellene ezt kitárgyalni. Én nem tudom az illetőnek továbbítani a többség véleményét.Annyira azért nem eBay téma a postások konkrét tevékenysége sem hogy nagyon bele kellene merülni. Kellő mértékkel kérném az ilyen jellegű tapasztalatok kitárgyalni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az Összefoglaló bővült a 17. PayPal angol és magyar nyelvű azonos menük képei leírással, könnyíteni a megtalálásukat.
-
EnterR
veterán
Sziasztok. Tervezek venni egy Citizen Promaster karórát, ami 740 dolláros listaáron van. Van rajta 7e Ft szállítási díj, checkout-nál ezt a végösszeget kapom:
Ez azt jelenti, hogy ebben már benne van mindenféle közteher, áfától a vámig? Ezt már csak átvenni kell?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: marquuard
-
atee_13
őstag
Üdv!
Egy ismerősömnek rendeltem egy kijelzőt, ami a szerviz szerint nem jó erről csináltak is egy szakvéleményt. Szeretném megreklamálni, hogy vagy a pénzt vissza vagy új kijelzőt intézzenek. Paypallal lett fizetve. Mi a legjobb menete a dolgoknak először eladónak vagy ebaynek vagy a paypalnak kell reklamálni? Elfogadnak magyar szervizes szakvéleményt?
-
Topikgazda
válasz atee_13 #73381 üzenetére
Az eBay-n jelzed egy request-el az eladónak, a PayPal maradjon már meg ahogy kell a második védelmi vonalnak.
Az hogy a szerviz azt mondja hogy nem jó én azt általában fenntartással fogadom, mi van ha ők rontották el?
Sajnos nálam előfordult hogy azt állították hogy nem jó, de egészen véletlenül a panel gyári száma amire azt mondták hogy nem jó és visszaadták, nem egyezett azzal amit én bevittem. Készítettem róla képet csak úgy megszokásból és nem is gondoltam volna, hogy át akarnak verni.Egyébként hogy nem jó? Ha nem használt és/vagy van rá garancia akkor az eladó rendezni fogja.
[ Szerkesztve ]
-
atee_13
őstag
Igazából én így jelenleg csak a közvetítő szerepet töltöm be. Elvileg ez van a szakvéleményben:
"2018.04.23.-án Xiaomi okostelefon kijelző cseréje megtörtént. Az újonnan vásárolt, csomagolásból a helyszínen elsőként kibontott kijelző beszerelése után a telefon elindult, de sajnos a tesztelés során a kijelző magától elkezdett remegni az alsó kijelzőn lévő gombok nem reagáltak az érintésre és végül lefagyott a telefon.
Oka: az újonnan vásárolt Xiaomi okostelefon kijelzője gyári - hibás!
"
Úgy látszik megváltozott a felület mióta legutóbb használtam. Az Activity menüpontban már nem látom miket rendeltem így nem tudom visszakeresni a terméket és az eladót sem. Ez most hogyan oldható meg? Első körben akkor neki jelezném, elvileg új úgy emlékszem és eredetinek is hirdette. -
Topikgazda
válasz atee_13 #73383 üzenetére
Nem tudom hogy hol kerestél Activity felületet, az Orders-nél kellene lenni, az eBay-an alapból a 60 napos kijelzés van, át kell állítani 2018-ra.
Reklamációt a megérkezés leigazolása napjától vagy a várható szállítási idő utolsó dátumától számított 30 napig lehet indítani.
Az eladó felé a hibáról egy videó is célszerű lenne és bizony nem elég magyarul a hiba leírása a szakvéleményben, de az meg ha az idézett szöveggel van lefordítva, finoman is fogalmazva nem lesz szakszerű leírás.
A szakvélemény tartalma nem igazán szempont, amit írtak az van, csak vagy igaz vagy nem.
De azt azért nem igazán tartom életszerűnek, hogy te felbontás nélkül odaadtad az ismerősödnek, ő tovább a szerviznek és a szerviz bontotta ki a csomagot.
Ráadásul számomra teljesen értelmetlen a megfogalmazás:
csomagolásból a helyszínen elsőként kibontott kijelző Több volt benne? mert ha elsőként, után jön a másodikként, harmadikként stb.
Az alsó kijelzőt sem értem, nekem úgy tűnik hogy minden Xiaomi telefon kijelzője egy darab, ami két részből áll a kijelző és az érintő panel, alsó része az biztos van, de alsó kijelző az nincs.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
atee_13
őstag
Hát, hogy őszinte legyek nekem sem tűnt túl szakszerűnek, nincs rajta milyen bolt, nem írt semmit amivel azonosította a kijelzőt nincs rajta még egy kóbor pecsét sem csak egy név és aláírás.
Még nem volt semmilyen garanciális problémám kínai rendeléssel (szerencsére) úgyhogy nem nagyon ismerem a menetét, de ezeket a dolgokat hiányoltam. Mindenképpen szólok a srácnak, hogy célszerű lenne videó is az esetről
Nekem eddig ebben a menüpontban voltak a rendelések és ott tudtam értékelni is:
Hogy őszinte legyen az order menüpontot sem találom, pedig GB bangood és egyéb oldalakról tudom, hogy ott kellene lenni a rendeléseknek.
-
Topikgazda
válasz atee_13 #73386 üzenetére
Ha Chrome-t használsz az csinál néha ilyet, töröld az eBay sütiket és a gyorsító tárat és azután lépj be.
Nálad most a belépés után a Summary képernyő az első oldal,ezt meg lehet változtatni.
Kattints a Purchase history-ra és ha megjelent ott jobb szélen jelöld azt elsődlegesnek.Ez ugyan megváltozott -Purchase history-, de lehet visszakapcsolni a régi nézetre
Viszont ha Summary, akkor a képernyőt lejjebb mozgatva ott vannak a vásárlások, de ez a sorrend:
1. Watch list
2. Orders
3. Selling Activity[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz atee_13 #73389 üzenetére
Mivel 60 nap túli vásárlás csak 2018-ra kell váltani.
Nézd meg a hirdetést a garanciára és a return időre vonatkozóan és írj, akkor is ha már letelt az erre általa megadott idő.
Közben megtaláltam a kézhezvételtől 30 napon belüli visszaküldési időt adott meg ha hibás, így a pénzt visszakapod, ha azon belül vagy még.
De ezt is írták:
When you receive the screen, please check it, if there is any damages, please contact us.
Before installtion, please test the screen, it is not eligible for warranty if the screen damaged during installtion.
During using. The screen is eligible for warranty if there is no any physical damages.
Szóval tesztelni a beszerelés előtt kellett volna.Ha február 13.-án lett vásárolva akkor mikor érkezett meg? Mennyi idő telt el a hiba kiderüléséig? Lehet, hogy az eBay vásárlói védelem már nem érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
BIOS
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek! Remélem jó helyre írok! A problémám a következő rendeltem egy terméket ebay-ről pénteken. Erre kaptam egy ilyen e-mailt. Annyit értek belőle, hogy valaki hozzáfért az eladó fiókjához és törölve lett a dolog. De a pénzemet, hogy kapom vissza? Sajnos ilyennel még nem volt gondom pedig már egy ideje ebayezek az angol nyelv tudásom egyenlő a 0-val.
You were recently involved in a transaction for the following item:
173290760743 - Astro Gaming A50 7.1 Headset für Playstation 4 PS4, Apple Mac, Computer PCWe’re writing to let you know that an unauthorized third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled. We ask that you take the following precautions:
- If you already paid for the item, you may be protected by eBay. Open a request with the Resolution Center and choose, "I bought an item. I haven't received it yet." You can access the Resolution Center by visiting:
http://resolutioncenter.ebay.com- If the transaction doesn't qualify for eBay’s protection, please immediately contact the payment service used to request a refund.
- If you haven't paid for your item, consider this transaction canceled and do not send payment.
In this situation, your account wasn't accessed by the third party involved. At eBay, we take a number of steps to help ensure the security of your account. Learn more about protecting your account at:
http://pages.ebay.com/help/account/protecting.htmlThanks,
eBay
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.
-
DJ. Ru$y
félisten
-
BIOS
tag
Kaptam újabb levelet!
Dear Bálint,
Good day to you in Hungary!
Thank you for contacting eBay Customer Service about the other item 173290760743 that was removed from site or the seller is no longer registered on site. I am a buyer like you Bálint and I definitely understand you want to get your money back. By the way, my name is Juliet and it is my pleasure to assist a valued member like you.
Bálint, do know that from time to time we checked all listings to make sure that all listed products on site follow eBay policy. This is to maintain eBay as a safe online marketplace for everyone. At the same time, upon reviewing your account, I found out that your payment for the aforesaid item was “unclaimed” by the seller . At this point, I advice you to cancel sending the money.
Here's how to cancel an "Unclaimed" payment:
Log in to your PayPal account.
Click the "History" near the top of the page.
Click "Cancel" under "Order status/Actions" next to your unclaimed payment.
Click "Cancel Payment."If you’re still having a problem about the payment, please contact PayPal to help you with this.
Here’s how to reach PayPal Customer Service:
1. Go to the PayPal home page at https://www.paypal.com
2. Click the "Contact Us" link at the bottom of the page. You'll get details on how to contact PayPal by phone and email.2. You can also call PayPal at 1-402-935-2050 so that they can help you right away. This number is intended for international members of PayPal.
Here are the hours they're available:
· Monday through Friday: 4:00 am - 10:00 pm Pacific Time
· Saturday and Sunday: 6:00 am - 8:00 pm Pacific Time
I trust that this information will be helpful and will guide you on how to proceed with your concern.
Thank you so much for choosing eBay, Bálint. We hope that you will continue to be with us in the years to come.
Take care always and more blessings to you and your family.
-
atee_13
őstag
Ennek után kell néznem mert sajna már nem emlékszem mikor jött meg. Annyival bonyolódik a szitu, hogy én odaadtam a havernak aki felvitte Bp-re ott cseréltette a kijelzőt és utána szólt, hogy nem jó. Akkor mondtam neki, hogy valami írást szerezzen már a szerviztől mert gondoltam azért csak úgy bemondásra úgysem hiszi el senki. Hozzám egyik hét közepén jött meg és hétvégén adtam oda neki. Onnan eltelt azt hiszem 1 hét mire jelezte.
Érdemes azt írni, hogy a szervizben, mondták, hogy nem jó és csatolni a pdf et a szakvéleményről? Vagy csak simán említsem meg, hogy nem működik megfelelően?
Már ezelőtt is kellett neki egyet rendelni mert megtörte, akkor minden rendben ment.
-
Nand708
csendes tag
Szia,
akkor, ha jól értem, az ebay és a paypal vásárlói védelme egyenértékű, ha a paypal által megtéríthető esetleges visszaküldést nem nézzük.
Nézem, hogy a legolcsóbb utalás a Transferwise-on keresztül megy. Kicsit aggódom egy +1 köztes szereplő folyamatba kerülése miatt, hogy valahol hiba csúszik a gépezetbe, én meg futhatok a pénzem után. -
Topikgazda
Ha a PayPal-on rákattintanál magára a sorra, akkor lenyílik a teljes tartalom. Ha van ott cancel akkor kattints arra.
De egyébként amit az eBay ilyenkor pl a második üzenetben írt az hülyeség, az utóbbi időben 2 év nem így működik a dolog.
Az eBay-en kellene az amit DJ. Ru$y is ír.
Ha lenyitod itt az Összefoglalót arra is van segítség, 4. Mikor nyissunk Case-t? a 4.a pont[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Nand708 #73397 üzenetére
Én évek óta problémamentesen használom a külföldi bankszámlákra utaláshoz a Transferwise-t. 1/6 költségem van a bankom díjához viszonyítva és ha bankkártya a pénzforrás a Transferwise, még olcsóbb is, mert az kártyás vásárlásnak minősül és az a bankomnál ingyenes. Max 3 munkanapon belül megkapja a bankszámlájára a pénzt az akinek utaltam, ha a bankomon keresztül menne nem csak drága de úgy 1 hét.
És nekik is van védelmük, pénzkezelési garanciájuk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz atee_13 #73396 üzenetére
Csatolhatnád valami fordítással, de mivel abban az van hogy beszerelés után tesztelték az ou_uo meg azt írta hogy előtte teszteljék, mert azután már nincs garancia, nem tudom hogy hasznos lesz-e.
Ettől az eladótól én is vásároltam többször, több alkatrészt, igaz amit írnak, ők elküldés előtt letesztelik, nekem nem küldtek rosszat. Még a használtak is tökéletesen működnek azóta is.
Az is biztos, hogy a nem működésről is kellene valami képes, videós dolog, mert a szöveget alá szoktuk támasztani bizonyítékkal.
A leírt időrend alapján én is úgy gondolom aa30 napban benne vagy, de lépni kell valamit az eladó felé.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen