Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tilla311

    tag

    válasz rukka #65600 üzenetére

    Szia!

    Igen, ez egy nagyon tisztességtelen eladó, nekem is volt vele dolgom (gondom). Van több shopja is az ebay-en, és ezt csinálja, hogy az aukció után összevon többet, és hozzáír szállítási díjat, majd küldi az invoice-t. Ha nem fizeted ki az aukció után azonnal, akkor már csak a számlát tudod. Nekem 6 ilyen rendelésemet vont össze. Én egyszerűen elkezdtem fenyegetni mindennel, ami eszembe jutott, és akkor törölte a számlát, és írt egy újat.

    !!!!!
    Készülj fel rá, hogy ezután majd elküld 1 darab terméket egy nyomkövetési számmal, amit utána majd Neked kell bizonygatnod az ebay ügyfélszolgálat előtt, hogy nem kettő volt a csomagban. Az ebay ügyfélszolgálat első körben neki ad majd igazat, mivel a tracking number szerint delivered, és akkor majd fellebbezned kell, és bemutatnod a videót, amit a csomag felbontásáról készítettél, mert ugye csinálsz majd videót a kibontás folyamatáról, és megméred mérlegen, hogy hány gramm. A shipping record szerinti súly lehet továbbá irányadó arra, hogy megállapíttatsd, hogy hány termék volt a csomagban.

    Utólag a negatív feedback-ek küldésével lehet kényszeríteni, hogy refundoljon. Én írtam neki jóelőre, hogy ha nem küldi el a hiányzó elemeket, amire kap 3 hetet, akkor 10 naponta küldöm a negatív feedbacket. Ezt először nem vette komolyan, és mellébeszélt, húzta az időt, nem csinált semmit, majd a 4. negatív feedbacknél már könyörgött, hogy hadd refundolhassa az egészet. Persze ilyenkor jön a szokott sablonszöveg, hogy a nemzetközi szállítás hosszadalmas, és várj újabb 35 munkanapot, és akkor ki tudsz futni mindenféle védelemnek a határidejéből (persze paypalt kivéve).

    Sok szerencsét! :-)

Új hozzászólás Aktív témák