Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vorosfold

    csendes tag

    Sziasztok!

    Erről a termék visszaküldés postai költségének PayPal általi visszatérítéséről szeretnék kérdezni.

    2016. szeptember 15-én rendeltem egy terméket, ami nem működött számomra elvárhatóan, megbeszéltem ezt az eladóval és visszafizeti a vételárat a postaköltségen kívül, úgy, hogy az árut megtarthatom.

    A termék kiszállításához nem volt határidő írva (tehát a 30+30 nap érvényes), valamint a visszaküldésre ez van írva:
    Returns: 14 days money back, buyer pays return shipping

    Most ez a 14 nap azt jelenti, hogy a termék kézhezvételétől számítva 14 napon belül küldhetem vissza? Azt honnan tudják mikor volt vagy mit számítanak kézhezvételi időpontnak? Vagy ez nem azt jelenti?

    A másik, hogy nekem akkor azt kell kiválasztanom a PayPal kérdőíven, hogy:
    The return costs were deducted from the refund of my item.
    Igazolásnak két emailt kér, egyet a termék kifizetéséről az eredeti vételárral, egy másikat pedig a refundról a refund értékével. Namost ezeket konkrét postai visszaküldés nélkül is meg tudom nekik adni. De a General Conditions of Use of PayPal Refunded Returns Service leírásából én úgy vettem ki, hogy mindenképpen vissza kell küldeni a terméket postán az eladónak a PayPal szállítási visszatérítéséhez. Viszont erről ilyenkor nem kérnek semmilyen postai bizonylatot. És az eladó is lemondott róla. Vagy majd kérdezgetik az eladót, hogy megkapta-e már, amit visszaküldtem neki?

    Szóval visszafizeti-e nekem a PayPal az eladó szállítási költségét, amit a refund nem fedez, úgy, hogy nem küldöm vissza a terméket?

    Amúgy miért éri ez meg a PayPalnak, sima extra szolgáltatás, annak érdekében, hogy annyira szeressük, hogy máskor is őt használjuk? Ez csak a kelet-európaiaknak van, plusz Ciprus, Málta, Portugália, szóval az ilyen elmaradott népségeknek kedveskednek ezzel?

Új hozzászólás Aktív témák