- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #64551 üzenetére
Nem, no return, az nincs visszaküldés. Ez egy piac, korlátozható az ilyen lehetőség, használt dolgok esetén általában nincs visszaküldés. Vásárlás előtt célszerű az ilyen dolgokat is figyelni.
-
Topikgazda
válasz Elektrosokk #64553 üzenetére
Most komolyan, akkor mi a fenéért lenne ilyen lehetősége, hogy nincs visszaküldés?
Ott volt hirdetésben leírva, te ennek tudatában vetted meg.
Ez a szabály. Még új termék esetén sem kötelező biztosítani visszavételt.
Ez egy online piac, nem bolt, ennek megfelelő szabályokkal. Pl. te hogy tudod garantálni egy használt terméknél, hogy x ideig hibátlanul működik?[ Szerkesztve ]
-
Nooeca
senior tag
Na megjött két ebay csomagom kb. 15 napos intervallummal.
Azért nálam elmondható hogy a rendeléseim ha megjönnek 15-20 napon belül megérkeznek. Kínából. Ha nem, akkor általában 60 napon belül sem jönnek meg, azaz elvesztek.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Sikerült rendelni egy kesztyűt, ami ma meg is érkezett, de más méretet küldtek, mint amit rendeltem. A borítékon még a jó méret szerepel, a kesztyű csomagolásán is, de a kesztyűbe vart címkén már más szerepel. Érzetre is kicsit nagyobb a kelleténél. Eladónak írtam, jött a válasz, hogy valószínűleg csomagolási hiba volt küldjem vissza és még ma küldik a jó méretet. Mivel a kesztyű csomagolásán is a jó méret szerepelt de kesztyűben lévő címke csak kibontás után látszik félek, hogy az újraküldött kesztyűnél is előjön ez a hiba.
Mit csinálnátok? Angliába milyen árban lehet egy visszaküldés? Ennek a költségét meg fogják téríteni? Esetleg olyan megoldás elő szokott fordulni, hogy ilyenkor valamekkora kedvezménnyel kapok egyet az eredetileg rendelt méretből is, de nem kell visszaküldenem a régit?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64558 üzenetére
PayPal-en visszaigényelheted a posta költséget. Leírás az Összefoglalóba.
Nagy-Britanniába Posta levélküldemény 250 g-ig 2650 Ft lenne. -
Kakaduku
senior tag
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy visszatérítést kértem a termékre ami határidőben nem érkezett meg, viszont rá 2 hétre, a tegnapi napon megérkezett. Szeretném az eladónak a pénzt visszautalni.
Hogy tudom ezt megtenni? -
Topikgazda
válasz Kakaduku #64561 üzenetére
Vedd fel a kapcsolatot az eladóval a terméknél egyéb üzenet.
Leírod hogy megérkezett, szeretnéd kifizetni.
Ha ő is így gondolja, akkor a PayPal-n küldjön egy pénzbekérőt, ami az akkor fizetett árat tartalmazza.
Ha nem mond le róla -volt már ilyen- akkor kapsz egy e-mailt a PayPal-től benne a fizető linkkel.
Ennek az lenne a lényege, hogy mivel ez vásárlás lesz, "újraéled" a vásárlói védelmed a PP-n, ha mégis lenne gond azzal, amit megkaptál.[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz BigBlackDog #64560 üzenetére
Eladója válogatja, ez külön megegyezés tárgya. Kérdezz rá nála, nincs mit vesztened.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
tilla311
tag
Sziasztok!
Elveszett csomagra case-t indítottam, és miután az eladó kötötte az ebet a karóhoz, hogy ő most ott nem tud refundolni, hanem előbb zárjam be a case-t, és majd utána egy másik PP accountjáról refundol nekem, ezután eszkaláltam a case-t.
Korábban a customer support 1-2 órán belül döntött, de most 3 napja (!) ülnek rajta, és semmi reakció senkitől. Szerintetek mi van ilyenkor? Lehet, hogy feltorlódtak most az ügyek, és belassult a döntés, vagy számítsak valami rosszabbra? Mi a tapasztalat ilyen esetben? Szoktak ennyit csúszni a döntéssel?
-
flymi
addikt
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget, mert valami nagyon nem stimmel.
Legutóbb Október 12-én utaltam paypallal, most is szerettem volna átküldeni az eladónak a €54.86 Eurót.
Erre ezt kapom, mikor rányomok pay now-ra, majd belépek a paypalba:
"You cannot use this credit card for this transaction. Please use another funding source."
Ezt rohadtul nem értem. Nemrég engedte használni. Van még pénz a számlán, nem ütközik a banknál átutalási limitbe...Ötlet?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tilla311
tag
válasz havri1 #64566 üzenetére
Szerintem ez ebay hiba, én is tapasztalom napok óta.
Vissza kell lépni, és újra megkísérelni a fizetést az ebay-ből, amíg jó nem lesz.Másik hiba, amit tapasztalok, és mindenki vigyázzon, hogy hiába van beállítva a PP-ben, hogy ne a PP devizaváltóját alkalmazza, akkor is azt alkalmazza, és minden ebay vásárlásnál a fizetésnél manuálisan kell átállítani. Mindkét hiba pár napja jelentkezik. De ilyen volt már régebben is, majd magától megoldódott (gondolom, kijavították).
Mindkét esetben a hiba az ebay és a PP közötti interfészben van.
Ha azt tapasztalod, hogy nem az újfajta (tömörebb) fizetési képernyő jön be, hanem a régi fajta, ahol 2 lépésben kellett fizetni (előbb ebay összesítő, majd aztán továbbított a PP-be), akkor biztosan rossz lesz, és a föntebb írt hibaüzenetet kapod, hogy rossz founding source. De persze nem rossz az, csak valami elsiklik az ebay és a PP között. Újra kell próbálni, nekem másodjára sikerül, mikor ez a hiba jön.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tilla311 #64567 üzenetére
ahol 2 lépésben kellett fizetni (előbb ebay összesítő, majd aztán továbbított a PP-be),
A mai napig így fizetek, semmi gond. Szándékosan le van állítva az egy lépcsős gyors fizetés nálam az eBay-nél.
És ez sem igaz mindenkire: hiába van beállítva a PP-ben, hogy ne a PP devizaváltóját alkalmazza,
Évek óta banki váltás és nem vált vissza. A többségnél így van, néhány embernél meg nem.[ Szerkesztve ]
-
tilla311
tag
Szia!
Nálam napok óta jönnek véletlenszerűen ezek a hibák, pont úgy, ahogy leírtam.
Próbálok fizetni, bejön a régi fizetőablak, továbblépek, és jön a kolléga által írt hibaüzenet.
Visszalépek, rányomok újra, hogy pay it now, ugyanaz a termék, ugyanakkor, ugyanott,
nem állítok át semmit, majd bejön a gyorsfizetés, és működik.
(csak manuálisan kell állítani a devizaváltást sajnos minden fizetésnél,
de szerintem pár nap, és újra jól beáll majd.)Esetleg nincs ötleted az én kérdésemre is? Szokott 3-4 napig gondolkodni az ügyfélszolgálat, lehet, hogy most csúcsidő van?
-
Met
nagyúr
Az normális hogy rákeresek valamire, szűkítem a találati listát item location europe-ra és csak usa találatokat ad ki?
Az ebay androidos alkalmazása ugyan olyan jól használható mint az ali-é?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
tilla311
tag
Igen, én is erre a 48 órára emlékszem, de ezt se itt szokta kiírni, hanem talán e-mailben.
Nem, a case-nél nem ír semmi határidőt, csak, hogy várjak, és majd az ügyfélszolg átnézi a case-t, de eddig ez nekem mindig nagyon gyorsan lezajlott, igaz, most ősszel még nem volt ilyenem eddig, ezért gondolom, talán túlterhelt az ügyfélszolg ebben az időszakban a sok csomag miatt. Remélem, nem valami rendszerhiba ez is. Rákerestem angolul, és külföldi fórumokon megdöbbentően sok féle hibáról számolnak be. -
Topikgazda
válasz tilla311 #64579 üzenetére
Egyébként írnak olyan lehetőséget, hogy a döntés elhúzódhat, de a határidőt nem találtam meg leírva. Nem minden case-t visznek tovább, szerintem nem igazán lehet azt mondani, hogy több a reklamáció, nekem az utóbbi időben biztos szerencsém volt, mert az eladók amikor a tényleges hibát képpel igazolva jelzem nekik elfogadták a kéréseimet. Nem kellett az eBay döntéséig elmenni. De ez az eladótól is függ persze.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Még néhány kérdés; hogyan érdemes visszaküldeni?
Ajánlott és/vagy elsőbbségi kell-e, illetve csomagként, vagy levélként adjam fel?
Valamivel kell majd igazolnom, hogy feladtam?PayPal-en hogyan tudom visszaigényelni a vissza postázás díját?> Asszem ez az összefoglalóban benne is van.
Ha "30 days - Buyer pays return shipping" szerepel a terméknél, akkor visszautalják a visszaküldés költségét?[ Szerkesztve ]
-
catroot
veterán
Bocsánat, hogy olyan dolgot kérdezek, ami másoknak egyértelmű, de hirtelen nem találtam választ:
Az ebay által kiírt dátum (ami a termék megjelölését saccolja) után mennyit kell várni még a termékre?
Tehát, ha pl. e hónap 15-ig legkésőbb meg kellett volna jönnie a terméknek, mikor kellene ráírni az eladóra (ill. később reklamálni) legkésőbb?
Köszi a választ!
"I live in the weak and the wounded, Doc."
-
Topikgazda
válasz catroot #64584 üzenetére
Összefoglaló: a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
A refund lenne ha nem érkezik meg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BigBlackDog #64582 üzenetére
Amit írtam összeget a postán levélküldemény -2 kg-ig lehet így küldeni- elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes. Így megy ki külföldre nyomkövethetően és az átvételt leigazoltan.
Igen kell igazolni és meg is kell adni a nyomkövetési számot,
A szükséges információk a visszaküldési anyagban benne vannak.
Ha a kézhezvételtől számított 30 napon belül küldöd vissza, akkor igen. -
rukka
tag
válasz tomcsi23 #64480 üzenetére
Az istenért sem tudom átállítani, hogy ne a PP váltson a fizetésnél. Van HUF a PP számlámon és folyamatosan abból akar vonni, azt írja 'Your balance covers your order total' és nem ad ki nekem 'View conversion rates option' gombot ami a 3. képen látszik. Mit lehetne csinálni?
Ha a Credit or Debit card-os fizetést jelölöm meg az megoldás, úgy a banki rátát fogja használni?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A Maestro kártyád a probléma oka, hibás a hitelesítési mechanizmusa, ez ismert probléma, itt is többször foglalkoztunk vele. Néha úgy 100 vásárlásból 4-5 alkalom, a hiba miatt nem lehet vásárolni egy adott helyen. Cseréld Visa-ra vagy Mastercard-ra.
Ha a másikat választod akkor persze a banki váltás lenne, de az a PayPal vendég fizetési mód, a fizetés nem kerül be a PayPal fiókod listájába.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mivel a PayPal egyenleg az elsődleges fizetési eszköz azt akarja használni, ez az alapbeállítást. Ennek nincs köze ahhoz, hogy át tudod vagy nem tudod állítani a konverziót.
Tedd meg elsődlegesnek -ha felvetted- a $ vagy €-t, azt amelyiken nincs pénz, ezután a kártyát fogja feladni, mert a 0 egyenlegről nem tudsz fizetni.
A képen a forint volt az elsődleges a rádió gombbal átraktam az €-ra, ha $ lenne az elsődleges és mondjuk 0,7 $ kell fizetni elő sem kerül a kártya, simán fizet a $ egyenlegről.Ezt az elsődleges váltás bármikor megteheted, arra figyelni kell, hogy ne 1 órán belül állítsd át egy másik devizára utána, mert hiba üzenetet kapsz és nem csinálja meg. Minimum 30 perc el kell hogy teljen el a két csere közt.
[ Szerkesztve ]
-
rukka
tag
Hú köszönöm sokat segítettél!
[Edit] Kifizettem így, de a HUF bankszámlámról pontosan annyit vont le így is, mint amennyit a HUF paypal egyenlegemből vont volna...ez kb 5%-al több mint a kb. ár amit kiír és 2-3%al több, mint amit a valutaeladási árfolyamokból számolok.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
Sziasztok!
Ez a kerső engem megörjit! bármit állitok be, sz@rik rá. minden bene vsan csak az nem amit keresek.
pl.:item location, preferred europe. Erre az első 600 találat USA utána kina, majd ezután a többi...
Mit csinálok rosszul?A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Topikgazda
A kártya kibocsájtó cég Visa vagy Mastercard napi árfolyama a kiindulási alap, ebből számolják el valamilyen sajátos módon a bankok a vásárlást.
Ezt az összeget és a PayPal váltás után a bankod által levont összeg ami összehasonlítható
Ezt lehet nézegetni, a többi más árfolyam nem releváns.
A képernyőn lévő hirdetésben kiírt árnak nincs köze a bankod által később levont és elszámolt összeghez. Ezt is írtam már a napokban.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Politika
- Horgász topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- NVIDIA® driverek topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Eladó Nike FlyStepper 2K3
- Linksys Wireless Print Server for USB2 WPS54GU2
- Xbox Series X 1TB + 1 játék + dokkoló -konzol beszámítás ok!-
- Niels Gammelgaard koktélbár (zsúr)kocsi és/vagy éjjeliszekrény eladó! - KRI 1988 serving cart
- használt, független Huawei Y5 2018 (16GB tárhely, 2GB RAM) töltővel, kábellal eladó
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest