Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sentinel80

    aktív tag

    válasz V/ #59610 üzenetére

    Kezdem azt hinni, hogy az egy dolog, hogy a vámhivatal oldaláról nem tudnak értelmezni a szokásostól eltérő eseményeket, esetleg nem is várható el, no de.

    a posta se hasznos segítő, partner (pedig ő kéne képviseljen minket)

    (és nem azért mert nem akar, hanem mert (már bocsánat a kifejezésért) láthatóan tapasztalatlan, az elektronikus vásárlásokban, tranzakciókban járatlan fiatal pipikre cserélték a tapasztalt és rutinos kolleganőket)

    , hogy mint közvetlen kapcsolattartó, ha már egyszer fizetünk a szolgáltatásért, fizetünk vámot - kellemesebbé, fájdalommentessé, gyorssá tegye a vámolási folyamatot.

    Egészen 2015-ig megjött elsőbbségivel a levél értesítő 1 nap, reggel el isküldtem, +1-2 nap lekezelték és 4. napra nálam volt.

    legutóbbi vámolás:
    megjött a csomag, 3. nap megjött a levél, elküldtem aznap, +3 nap várakozás (gondoltam már jönn a csomagom), 4.küldjön banki tranzakciót (a paypal egyenleg fizetlésről:) ) 2-3 nap értetlenkedés és kb 10. munkanap megérkezett az amúgy 3 napot japánból utazott EMS csomagom.

    Az EMS láthatóan nem mindenkinek jelenti ugyanazt, igaz hogy a legdrágább postázási mód a magyar postánál is.

Új hozzászólás Aktív témák