- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54715584
törölt tag
Sziasztok,
Ebaynek hol tudok írni UPAAA-s tracking numberről?
Az állapot hétfő óta nem változott ebayen, így fogalmam sincs, hogy ki fogja kézbesíteni és mikor. A majdnem 3 hetes ígért szállítás meg nevetségesnek tűnik, főleg, hogy nemrég 4 nap alatt ideért egy árucikk Angliából.Találtam egy oldalt (online customer service), de ott úgy tudok ebaynek üzenetet küldeni, hogy ők kontaktálják a szállítót. Neki már írtam, most várom a válaszát, hátha van másik tracking number.
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #60604 üzenetére
Na, felajánlott ugye 1$, mondom, 9$ (a teljes érték kb fele) és rendben leszünk, aszondja, legyen 3$, mondom, 9$, vagy mondja a címet, hova küldhetem vissza és full refund + kérvényezem a visszapostázás költségének térítését is. Aszondta, nyertem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #60658 üzenetére
+ kérvényezem a visszapostázás költségének térítését is Jó kis blöff volt, mert ezt általában a vevő állja.
-
#54715584
törölt tag
Ha ilyet látok, hogy "Delay at Global Shipping Center - Special Handling Review", ez mit jelent? Mármint értem mit írnak, de nem tudom mit takar.
Ez a teljes tracking jelenleg:
Thursday, May 12, 2016 8:10 PM Alfreton , Derbyshire Shipped from the Global Shipping Center to International Destination
Thursday, May 12, 2016 5:39 PM Alfreton , Derbyshire Customs Documentation and Labeling
Thursday, May 12, 2016 12:08 AM Alfreton , Derbyshire Delay at Global Shipping Center - Special Handling Review
Wednesday, May 11, 2016 10:57 PM Alfreton , Derbyshire Processing at Global Shipping CenterEz szokásos?
[ Szerkesztve ]
-
retesz147
addikt
bocs, közben megtaláltam a kérdésem....
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13 eu dev...
-
Camembert
tag
Sziasztok,
nemrégiben kezdtem el eBay-ezni, most van folyamatban az első Hong Kong postás rendelésem, következő státusz szerepel.
The item (RT305172779HK) was posted on 13-May-2016 and is being processed for delivery to the addressee.
csak ez az egy állapot, semmi más.
Már más is találkozott ezzel az státusszal?
Ez most mit akar jelenteni (szó szerint értem, hogy mit jelent)? -
Camembert
tag
válasz macilaci78 #60664 üzenetére
köszönöm, csak a china post után nekem ez kicsit furcsa, ott számomra világosabb volt az állapot információ közlés.
Hong Kong postánál később gyorsul fel az állapot információközlés? -
rostiron
őstag
Sziasztok.
Biztos már nagyon unjátok a nyomorom, de tanácstalan vagyok. Az eladóval már lassan egy hete levelezgetek, de ugyan azokat a köröket futjuk. Megírtam neki hogy törötten jött meg a kijelző, kapott róla képet. Visszaírt hogy kér képet a kijelző hátuljáról is. Azt is elküldtem neki. Utána sajnálkozik hogy eltört és ha adok neki pozitívat akkor valamennyit visszautal. Tegnap nyitottam case-t ( remélem jól csináltam )és megírtam neki, hogy full refundot szeretnék, megint csatoltam jó pár képet, olyat is amin látszik hogy volt csomagolva. Erre ezt írta ma
"Many thanks for your message We are so sorry for that, it is probably broken during the delivery For confirmation, we would like to ask for a picture of our original packing so that we can confirm the problem raised during the transit. Please rest assured, once it is confirmed, we will be responsible. Sorry for any inconvenience Best regards."
Mondjátok meg, mit kell tenni ilyenkor, sose voltam még ilyen helyzetbe.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
-=Jam=-
őstag
Ha nem PayPalon fizettem, hanem sima utalással, akkor van bármi esélyem arra, hogyha nem jött meg a csomag, akkor viszontlássam a pénzem?
-
SLYM
veterán
sziasztok, mi a pontos menete a paypal pénzt visszafizetési opciójának? nem is találtam meg magát az opciót se. ezt az alkatrészt rendeltem a kocsimba, de nem jót küldtek: [link]. szeretném a postaköltséggel együtt visszakapni a pénzem. a bolt nem reagált az email-emre, tehát a paypal-on keresztül rendezném az ügyet. köszönöm
-
havri1
félisten
válasz KamuMazsola #60672 üzenetére
Erre akartam utalni, igen. Én szoktam csinálni kibontásról videót a biztonság kedvéért.
havri
-
Alteran-IT
őstag
Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni egy üggyel kapcsolatban. Van egy eladó ebay-en, akivel már egy ideje levelezgetek, mert nem érkezett meg a termék és csak mondogatta hogy várjak még egy hetet, meg még egyet, na igen, de eltelt már bő 4 hónap és még azóta se érkezett meg a termék. Mondtam, hogy már visszatérítést kérek, vagy küldjék újra, mert már biztos nem fog megérkezni, ebbe nagy nehezen bele is ment, azzal a feltétellel, hogy ha megérkezik, akkor utaljam vissza a pénzt és ebbe bele is mentem, na de az a probléma, hogy még mindig nem sikerült visszatérítenie a pénzt. Kérte a vásárlással kapcsolatos paypal transaction ID-t is, amit meg is adtam neki, viszont nem sikerült visszatérítenie, mondván hogy hibás a paypal és azt mondta, hogy forduljak ezzel kapcsolatban az ebay ügyfélszolgálathoz (legalább is a fordítás szerint), vagy ha van más ötletem, akkor ő szívesen a segítségemre van.
A kérdés most az, hogy mit tegyek és hogy? Ilyen problémám még nem volt, ha valami probléma volt és visszatérítést kértem akkor az meg is érkezett, de itt most sajnos nem és nem tudom, hogy mi a teendő. Rámentem ebay-en a Help & Contact részre, ott ki is választottam a tételt, viszont nem egyértelmű számomra, hogy hogyan tovább, ha egyáltalán erre kell menni. -
havri1
félisten
-
Alteran-IT
őstag
válasz havri1 #60677 üzenetére
Azt pontosan hogy tehetem meg? Mert az összefoglalóban olvastam arról a 180 napos vásárlói védelemről, de hogy az esetben hogy kell eljárni arról nem. A számlánál se látok olyan opciót, csak ebay-re irányít át. Paypal-nál csak olyat találtam, hogy "Request a payment" oda viszont e-mail címet kell írni, talán ide kellene az ebay-es eladó e-mail címét írni?
-
hupisom1
tag
Sziasztok ! Nem régen írtam hogy volt van egy refoundom , hibás kijelzőt vissza küldtem a pay pal számlámom megjelent a pénz , elvivel 3.4 nap és a kártyámon lesz , és most kaptam egy ilyen emailt :
Please agree to cancel your recent purchase.
Hi hupim,fulgadget recently opened a cancel transaction case for an item you recently purchased: 100% NEW LCD Display Digitizer Touch Screen For LG G3 D855 D850 White UK.
Reason for cancel transaction request: The seller says that you have purchased the item in error.
Click the "Respond now" button to accept or decline this cancellation.
If you don't take action by May-19-2016, the seller will be able to cancel the purchase without your consent.
You can view the case anytime in the Resolution Center.
Na most ez mit jelent ? köszönöm urak
-
havri1
félisten
válasz Alteran-IT #60678 üzenetére
Paypal listában kikeresed a tranzakciót, rákattintasz, és Resolution centrerre katt, ott lesznek a lehetőségek.
(#60679) hupisom1 Törölni szeretné a vásárlást a rendszerből ha jól értem, gyanítom a jutalék miatt.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Alteran-IT
őstag
válasz havri1 #60680 üzenetére
Megvan, köszönöm, egyedül a régi kinézeten sikerült elérnem ezt a részt, viszont most egy másik probléma, van, a paypal ezt írja ki:
Ebay-en meg azt, hogy:
Your request was closed
Your request was closed because we didn't hear from you. If you have a request open for 30 days and we don't hear from you, we'll close the request.Most akkor mit is csináljak? Sajnos az angol nem megy olyan jól, de mint ha azt írná, hogy a kérés zárása után várni kell 30 napot, vagy nem?
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #60660 üzenetére
Az eladóra szerintem ez nem tartozik.
-
havri1
félisten
válasz rostiron #60684 üzenetére
Próbáld meg lehetőséghez mérten a legjobban visszaállítani az eredeti formában. Nyílván fog látszódni, hogy kibontottad, de ezen már változtatni nem tudsz. Remélhetőleg elég lesz neki.
Amennyit láttam, szerintem igen, jól.
(Én case/claim/dispute -ban mindig bemásolom az addigi levelezést is, hogy későbbiekben az ebay/paypal lássa azt is)(#60681) alteran95: Bár alig látom a képet, de mintha az lenne, hogy már nyitva van ez ügy erre a tételre. Egyszerre csak 1 helyen nyithatsz. (Legalábbis régen így volt) Nem igazán látom át most a helyzetet az az igazság.
[ Szerkesztve ]
havri
-
-
Alteran-IT
őstag
válasz havri1 #60685 üzenetére
Sajnos az oldal lekicsinyíti, de új lapon való megnyitásnál már látható, vagy ide kattintva elérhető.
Akkor ez esetben lehet valamit tenni? Mert az ebay meg valami 30 napot említ, most nem tudom hogy annyit kell esetleg várni vagy nem tudom mi. Ráadásul az ebay már egyszer lezárta ezt az ügyet valami olyan indokkal, hogy már jó ideje nem történt üzenetváltás, holott azon a napon is írtam egy levelet az eladónak, így nem értem. -
rostiron
őstag
válasz havri1 #60688 üzenetére
Azt hiszem igen. Két lehetőség volt, vagy hogy nem kaptam meg vagy ez "I received an item that does not match the seller's description" utána már nem volt más választás. itt írtam.
A paypal-os visszafizetésről tudok.
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
havri1
félisten
válasz rostiron #60690 üzenetére
Igen, 2 lehetőség van az ebayen. Vagy refund, mert nem kaptad meg, illetve ha megkaptad, de nem jó, vissza kell küldened.
(#60689) alteran95: Rég nyitottam ebayen case-t, de valami olyasmi dereng, ha nem kéred az ebay segítségét az ügyben, akkor lezárul, és nem lép közbe senki Ez esetben sajnos már semmit se tehetsz szerintem.
havri
-
-
havri1
félisten
válasz Alteran-IT #60692 üzenetére
Várd meg más válaszát is, mert tényleg rég nyitottam ügyet, amit végig is kellett csinálni.
havri
-
Oldbiggy
tag
Sziasztok. Bocs ha nem ide kellett volna írni, de hátha kapok választ a kérdésemre. Vettem egy okosórát a Tinydeálon, DHL-el elhozattam, a szállítással semmi gondom nem volt, csak az okosóra állandóan lefagy. Resetgomb nincs rajta, le kell meríteni az akksit, akkor elindul rendesen, de a beállításoknál kb az ötödik gombnyomásra megint lefagy.PayPal-al fizettem. Most hol tudok reklamálni, a Tinydealon, vagy a PsyPalon. Szeretném kérdezni, mi a további lehetőségem, Előre is köszönöm
Üdv: Oldbiggy.Zavard össze a világot, mosolyogjál hétfőn..
-
Topikgazda
válasz Alteran-IT #60692 üzenetére
Azért vsn a 30 nap case inditasi lehetöseg, hogy a szallito kesedelme miat legyen mozgástered neked és az eladonak,nem kell azonnal, de egy üzenet mehet, a 20. Napon is elég case- t indítani.
-
atees
őstag
Sziasztok!
Hogy tudnám vissza mondani az ebayen a vásárlást? Még nem fizettem, csak olasz ebayen véletlenül leütöttem a terméket.
Köszönöm!Aláírás (nem kötelező megadni) :)
-
Topikgazda
Véletlenekre ügyelni kell, az eBay már előjegyezte a jutalékot az eladónak, a törlési folyamat kb. 1 hét addig a hirdetése ugye nem aktív és van neki vele + munkája, én, ez személyes vélemény, nagyon utálom az ilyen vevőket, mert 2 kattintás az határozott tevékenység.
More actions Cancel order[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!