Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wopi

    aktív tag

    Sziasztok!

    Előrebocsátom, hogy sosem volt drónom, teljesen kezdő vagyok a témában, az érdeklődés viszont annál nagyobb.

    A feleségemtől karácsonyra kaptam egy Syma X22W gépet. Egyrészt a töltője nem működik, másrészt van ami jobban tetszik, így vissza fogjuk vinni.

    Olvastam az első hozzászólást, mégis építő tanácsot szeretnék kérni, hogy mit ajánlotok. Természetesen nem profi gépre van szükségem, hanem első, tanuló, ismerkedő gépre. Jellemzően házon belül, esetleg kívül, de nem komoly távolságokra használnám.

    Értékhatár nagyjából 30-35.000 Ft.

    Amit néztem az a DJI Tello, ami elég jónak tűnik. Esetleg van még, ami szóba jöhet ezek alapján, véleményetek szerint? Van olyan gép ebben a kategóriában, ami utólag tudok fejleszteni is?

    Nagyon köszönöm!:)

  • Geller72

    veterán

    válasz wopi #62160 üzenetére

    Kezdésnek az nem rossz, no meg mellé valami kis gépet beltérbe, amivel meg is lehet tanulni repülni. Mondjuk ez lehet, hogy már több lesz, mint a 30k, mert az nagyjából a telló ára egy két plusz cuccal. A bevezetőt is illene már átírni, mert igen sok minden másképp van azóta. Ajánlott gépek, stb... Beltérbe nagy gépet venni totál overkill.. Egy E011-es Eachine plusz akkukkal bőven elég szerintem beltérre, kezdésnek. Plusz ha kellő affinitást érzel, akkor egy kis szimulátorozás egy olyan távval, amit a későbbiekben használni is akarsz valós gépekhez repülni.

  • wopi

    aktív tag

    válasz Geller72 #62161 üzenetére

    Ha jól értem, akkor a Tellora írtad, hogy kezdésnek nem rossz.:) Illetve beltérre valami párezres játék, gyakorolni, próbálkozni. Köszi a tanácsot!

    A Tello mennyire problémás, mennyire számítsak rá, hogy ez vagy az cserére szorul? Persze, pl a propellerek sérülhetnek, ha béna vagyok. A motorok vajon mennyire "fogynak"? Cserélhetőek, tudok venni hozzá másikat?

  • Geller72

    veterán

    válasz wopi #62162 üzenetére