- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trükkös rift volt (a "portálok" földszinten, a gócpont a pincében).
Végül a fagyás után kértem az Origin-t, hogy nézze át a játék filejait, és ismét töröltem kézileg a mantle shader cache mappát, azóta nem volt több probléma. Szóval valószínűleg két független, véletlen egybeesés volt (grafikai bug végül nem is volt, a mantle hiba pedig ezek szerint csak ritka véletlenszerű jelenség, ami most épp egy update után csapott be, de nem feltétlenül amiatt, vagy esetleg "kellett" neki egy fagyásos-újraindításos ciklus az update után...).Nem egészen a 'javasolt' módon járom be a világot. Attól függetlenül, hogy a main mission-re van egy tól-ig level ajánlás, azokat egyelőre kerülöm, de néha érzem, hogy húzna valamerre tematikus sorrend szerűen a játék, de sokszor egyéb "szerepjáték okból" [*] inkább másfelé megyek, így néha lehetetlen küzdelmek elől menekülök el, máskor szinte egy ütéssel döglenek az ellenfeleim.
[*] Nekem valahogy nem adja ez, hogy lóháton ide-oda ugrabugrálnék az ismert világ igen távoli pontjai közt, csak mert XY épp ott akar valami apróságot, aztán vagy ő vagy YZ a másikon. Szerintem megőszülne a főhős a játék felére, ha tényleg többször keresztbe szelné a világot bármi apróság miatt (ha nem lenne dokumentálatlan varázsteleport a játékban ), így, illetve valamiféle "katonai stratégia" szempontjából is próbálok inkább terület szerint valamelyest Skyhold-tól gyűrűsen, de kicsit vonalasan távolodni.
...szóval de, pont az Exalted Plains-en jártam, miután feladtam egy lehetetlen harcot Empris-ben.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Közben visszaváltottam DX 11-re.
Egyrészt gyorsult az utóbbi hónapokban az AMD DX11-es driver-e, másrészt gyorsult maga DX11 is a Win10-el, így alaposabban megnézve nálam viszonylag gyors (4 magos Intel SB) CPU-val gyakorlatilag nincs is kimutatható teljesítménytöbblet Mantle-el DX11-hez képest. (Mikor legelőször próbáltam gyorsan lemérni pár jelenetben, akkor kicsit gyorsabbanak tűnt, amit elhittem, mert ezt vártam elméletből és a korábban látott netes benchmarkokból is.)
Ugyanakkor Win10-en és új AMD driver-ekkel hibásan működik a Vsync (nincs tripple buffering mód, így 60-ról 45 helyett rögtön 30-ra ugrik vissza és hamarabb teszi mint kéne, ugyan azon a kimerevített jeleneten, ha Vsync nélkül van 62-63fps, akkor ez Mantle+Vsync mellett máris fix 30, DX11+Vsync viszont még 60, esetleg véletlenszűen belengve 45-re; amúgy pedig rengeteget kéne butítani a képet, hogy abszolút atom stabil 60fps legyen, nagyon tág skálán mászkál jelenettől/környezettől függően, így kell a tripple buffer...).
Így oda-vissza kapcsolgatva egyenesen fejlődésnek tűnik visszatérni DX11-re.
A pályabetöltések is gyorsabbak (még olyankor is, ha már cache-elve van a mantle shader egy map-hez; ami viszont tényleg látványosan lassú, mikor először készül el és DX11-nél ilyet ez a motor nem is csinál, hogy előre forgat és lemezre ment shadereket, vagy nem feltűnő időben, csak Mantle-nél).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen