Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz leviske #736 üzenetére

    Trükkös rift volt (a "portálok" földszinten, a gócpont a pincében). :DDD
    Végül a fagyás után kértem az Origin-t, hogy nézze át a játék filejait, és ismét töröltem kézileg a mantle shader cache mappát, azóta nem volt több probléma. Szóval valószínűleg két független, véletlen egybeesés volt (grafikai bug végül nem is volt, a mantle hiba pedig ezek szerint csak ritka véletlenszerű jelenség, ami most épp egy update után csapott be, de nem feltétlenül amiatt, vagy esetleg "kellett" neki egy fagyásos-újraindításos ciklus az update után...).

    Nem egészen a 'javasolt' módon járom be a világot. :N Attól függetlenül, hogy a main mission-re van egy tól-ig level ajánlás, azokat egyelőre kerülöm, de néha érzem, hogy húzna valamerre tematikus sorrend szerűen a játék, de sokszor egyéb "szerepjáték okból" [*] inkább másfelé megyek, így néha lehetetlen küzdelmek elől menekülök el, máskor szinte egy ütéssel döglenek az ellenfeleim. :))

    [*] Nekem valahogy nem adja ez, hogy lóháton ide-oda ugrabugrálnék az ismert világ igen távoli pontjai közt, csak mert XY épp ott akar valami apróságot, aztán vagy ő vagy YZ a másikon. Szerintem megőszülne a főhős a játék felére, ha tényleg többször keresztbe szelné a világot bármi apróság miatt (ha nem lenne dokumentálatlan varázsteleport a játékban ;]), így, illetve valamiféle "katonai stratégia" szempontjából is próbálok inkább terület szerint valamelyest Skyhold-tól gyűrűsen, de kicsit vonalasan távolodni.
    ...szóval de, pont az Exalted Plains-en jártam, miután feladtam egy lehetetlen harcot Empris-ben.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz leviske #736 üzenetére

    Közben visszaváltottam DX 11-re.
    Egyrészt gyorsult az utóbbi hónapokban az AMD DX11-es driver-e, másrészt gyorsult maga DX11 is a Win10-el, így alaposabban megnézve nálam viszonylag gyors (4 magos Intel SB) CPU-val gyakorlatilag nincs is kimutatható teljesítménytöbblet Mantle-el DX11-hez képest. (Mikor legelőször próbáltam gyorsan lemérni pár jelenetben, akkor kicsit gyorsabbanak tűnt, amit elhittem, mert ezt vártam elméletből és a korábban látott netes benchmarkokból is.)
    Ugyanakkor Win10-en és új AMD driver-ekkel hibásan működik a Vsync (nincs tripple buffering mód, így 60-ról 45 helyett rögtön 30-ra ugrik vissza és hamarabb teszi mint kéne, ugyan azon a kimerevített jeleneten, ha Vsync nélkül van 62-63fps, akkor ez Mantle+Vsync mellett máris fix 30, DX11+Vsync viszont még 60, esetleg véletlenszűen belengve 45-re; amúgy pedig rengeteget kéne butítani a képet, hogy abszolút atom stabil 60fps legyen, nagyon tág skálán mászkál jelenettől/környezettől függően, így kell a tripple buffer...).
    Így oda-vissza kapcsolgatva egyenesen fejlődésnek tűnik visszatérni DX11-re. :DDD
    A pályabetöltések is gyorsabbak (még olyankor is, ha már cache-elve van a mantle shader egy map-hez; ami viszont tényleg látványosan lassú, mikor először készül el és DX11-nél ilyet ez a motor nem is csinál, hogy előre forgat és lemezre ment shadereket, vagy nem feltűnő időben, csak Mantle-nél).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák