- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
ph Nem, ez most nem csapda, tényleg meg lehet nyerni a szóban forgó VGA-t.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
Mobilarena
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Értem. Nem jó, hogy egy VGA driver így lebontja a géped... Mivel mindenképp VSync-nél maradsz ezek után, akkor csak az a teendőd, hogy a régi AMD driverben is megmondod, hogy a VSync módszere legyen Enhanced Sync és a lehető legtöbbet kihoztad a helyzetedből.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sub-ZeRo #179 üzenetére
"USA, argentína, lengyel, olyan egy kaptafa a fizika érzésre. Nem látok különbséget köztük...
Mintha mindegyik szakasz egy murván lenne. Azért egy kemény usa és egy poros argentín között legyen különbség.Az egyben volt különbség lásd finn és wales."Igaz, nincs sok különbség a helyszínek között, de ma Dirt Rally 1-eztem megint és hát Görögországban a murva fizika elég rossz. Sokkal csúszósabb, mint más helyszíneken és 1-esben 5-10m-eket csúszik az autóm úgy, hogy nem nyomok semmit. Na most 1-esben a valóságban akkora motorféked van, hogy majdnem instant megáll az autód, ha leveszed a gázról a féket. Arról ne is beszéljünk, hogy a kocsim simán felmegy az út mellett lévő 80%-os emelkedővel egyenértékű köves sziklán alacsony sebességen 2-esben, mikor a valóságban azonnal megállnál.
"Lásd walesi szakaszok az első részben. Ha egy kő volt a pályán és megtaláltad érezted mint force feedback-ben, mind fizikában. Itt semmi. Rámentem és mintha csak dísz lenne."
FFB hibás sokaknál, szóval az javulni fog
"Érdekes az argentínon néhány bukkanó. Olyan érzésem volt vagy 2 szakaszon, mintha a Colin 2-ben ugratsz egyet és leesel mint a tégla. Semmi fizika nem volt benne. "
Szerintem ez teljesen okés. Én mentem át egy elég nagy bukkanón 70-nel utcai autóval, érezni lehetett az erőhatásokat rendesen, de még csak el sem emelkedett az autó az úttól.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szerintem ahogy ebben a videóban mondják, biztosan vannak és lesznek, akik a Dirt Rally 1 fizikáját fogják jobban szeretni, de szerintem jól összefoglalja a csávó, hogy miben van javulás és miért könnyebb a vezetés a 2.0-ában, mint az 1-ben A gyerek egyébként mindennel nyomja ezen játék mellett: Project Cars 2, WRC 7, Assetto Corsa, iRacing, rFactor 2. Én nem, én csak az 1-et tudom hasonítani a 2.0-ához, illetve régen GTR2-ztem.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Dirt Rally 1-es pályákon majd milyen lesz vezetni, az lesz a jó összehasonlítás
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"Meg szeretném kérdezni, hogy milyen lett a játék fizikája? Szimulátoros mint a első részé?"
Eléggé eltérő vélemények vannak, mivel nem hiszem, hogy valaki ült itt rali autóban, szóval érdemes kipróbálni. Visszakérheted a pénzt a Steam-ről Valakinek jobban tetszik az 1-nél, valakinek nem. A legfőbb változás, hogy autóknak több súlya van az 1-hez képest, ezért megjósolhatóbb az irányítás, kevesebb a váratlan helyzet, könnyebb a határon autózni és a kanyar előtt kell főként jól bemérni a dolgokat. Míg az elsőnél inkább reagáló az irányítás, többet kell küzdeni a kanyar közben és vége felé.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Egyébként lehet élmény autózni Siófokon murván 300 LE-s Subaru Imprezával vagy Lancer Evo-val és a Hungaroringen aszfalton is, szóval én mindenképp ki fogom próbálni a valóságban is a dolgot, mert érdekel, de szerintem a 2.0 irányítása lesz közelebb a valósághoz. Meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz PR0JECTNR56 #228 üzenetére
Kár, nulláról akartam indítani, de így már vannak autóim a Deluxe miatt meg sok pénzem Dirt Rally 1 indulást szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én holnap kezdek neki rendesen, mert úgy látom stabilizálódott a RaceNet működése és megszűnt a problémák nagy része az kicsit gyenge FFB-n kívül. Még csak nagyon keveset játszottam Mire végigmegyek a pályákon karrier módban, addigra már jön is Monte Carlo, aztán mehet az Online versenyzés.
Ma még nyomattam az első résszel egy Group A Lancia HF Integrale-val és sok Group B vezetés után olyan, mint egy dodzsem. Tök jól tapad, nehéz vele kicsúszni a pályáról és ahol egy Group B autóval 3-as sebességben mentem, ezzel tudok menni 5-ösben. Felfele is elég lassan megy, de amúgy élvezetes autó
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szerintem a törés egyáltalán nem rossz Hardcore damage módban (Career-ben ha jól tudom nem lehet beállítani, csak Free Play módokban ). Teljesen karcmentes Mini Cooper-rel addig teljesen tisztán vezetve egyszer 80-nal nekimentem egy autó méretű kősziklának telibe elölről és egyből vége a játéknak. Terminal damage.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz - = Zk = - #282 üzenetére
"csattog jobbra baléra csóri Alfa"
Milyen Alfa? Én nem látok ilyet a játékban. Igen, a Dirt 4 az egy árkád játék, ez pedig szimulátor féleség, ezért érzed ezt. Az ilyen játékokban bele kell tanulni az irányításba, ami több óra, mire elkezdesz ráérezni, főleg, mert minden autó másként viselkedik és kormány ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Mivel van betanulási ideje az emberek többségénél, szemben egy árkád játékhoz, ezért mondom, hogy szerintem nem árkád Ha árkád lenne, akkor mindenki azonnal Sebastian Loeb szinten kezdené a játékot és sosem csúszna ki, mint például a Colin Mcrae Rally 2, 3, 4 vagy 2005, illetve egyes Dirt részekben. Ezekben a játékokban 15 perc után már úgy tudtam menni, mint egy rali bajnok, minden kanyart tökéletesen teljesítettem és nem volt idő javulásra. Dirt Rally 2.0-ában pedig folyamatosan jobb időket tudok kipréselni még több óra játék után is.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"és kevesebb meglepetést okoz a fizika"
Igaz, de a Dirt Rally 1 is ilyen szempontból elég rossz tud lenni. Tegnapelőtt játszottam vele utoljára és direkt olyan dolgokat csináltam, hogy megnézzem a fizikát. Wales-ben 70-nel lementem az útról, a hátsó kerék elért egy közepes buckát és szaltózott előre egyet az autóm. Egy 1 tonnás autó egy 20 centis buckától 2m-re a levegőbe repül....ez nem szimulátor.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Szerintem a közvélekedés alapján lesz valami szimulátor Mind a Dirt Rally-ról, mind a 2.0-áról nagyon sok szimulátor kedvelő mondja, hogy szimulátor és ezért szimulátor. Az RBR-nél is ez volt a helyzet, pedig ott is súlytalanok valamennyire az autók és ezért jött ki hozzá az Next Gen Physics mod, mert ott sem mindenki elégedett a fizikával. Nincs olyan játék aminek a fizikája tökéletes lenne.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
8GB biztos nem kevés, mert az az ajánlott gépigényben van és nem a minimumban. Igen, vannak benne hibák rendesen, de már csinálják. Az FFB-t is:
"Hi all,
Thanks for all of your feedback so far. Just to let you know, we're working on a patch to address some of the most pressing issues that have been raised here. As soon as I have notes on confirmed fixes, I'll share them with you ASAP.
We're also looking into FFB as a priority, as we're aware a lot of you have raised concerns about how this feels. However, we just want to make clear that there is no easy fix for this; anything we change will affect all vehicles, surfaces and peripherals, so we have to be very thorough to ensure any changes we make will be positive across the board.
Cheers,
Christina"[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz #78687232 #365 üzenetére
Lehet, hogy kedvenc kocsitól is függ, hogy melyik pályákon vagyunk jobbak
(#367) fagy53: Biztos csak azzal a pár felső kategóriás támogatott kormánnyal próbálták ki az FFB-t, de most sokan rászabadultak a DFGT-vel és hasonló nem támogatott kormányokkal és ez lett.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nekem tökéletesen megy Logitech Formula Force GP-vel, ami szintén egy őskövület A kormányokban az a jó, hogy ugyanúgy generikus kontrollerek, mint a billentyűzetek, egerek.
(#373) AtaWrc: Semmit nem tudsz állítani. Pont ez a lényege, hogy esőben jóval nehezebb a vezetés, mert kevésbé látsz. Jönni fog egy frissítés, mert sokan panaszkodnak, hogy a fényszórók sokszor semmilyen fényt vagy alig nem szórnak valamit egyes sötét erdős területeken például.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Így kell bevenni a hajtűkanyart murván
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz wollnerd #397 üzenetére
Nekem a finn a könnyűkhöz tartozott, mert nagyon széles az út a többi helyszínhez képest. Csak úgy repültem végig a pályákon és mivel tudtam, hogy mikor merre jön a bukkanó után kanyar, sosem repültem be a fák közé, simán vertem az AI-t. Monte Carlo sokkal nehezebb szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
", mindig elszáll valamelyik irányba a segge ha megnyomom kanyarban "
Nem kell nyomni kanyarban, ilyen egyszerű Csak akkor adsz gázt vagy fékezel, amikor egyenesben van az autód, aztán befordulsz és csak akkor nyomsz gázt, ha már szinte egyenesbe állt az autó.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én az 1-et úgy nyomtam végig, hogy minden feljebb lépéskor autó csere. 60-as évek Mini FWD -> 70-es évek Opel Kadett RWD -> 80-as évek BWM M30 RWD -> Group B Lancia Delta S4 4WD és a Masters szintet nyomattam utoljára Group A Lancia HF Integrale 4WD. Így változatosabb és élvezetesebb a játék.
Ha jön majd Monte Carlo a 2-be, akkor az is benne lesz majd a Karrier-be, szóval karrier törlés után neki lehet lendülni újra.
(#412) Ciccuka: Javítottam
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Historic championship-et és a Time trial-t elkezdtem nyomni rendesen, mert nemsoká jön az FFB javítás és mehet a Career. A murva fizika tényleg nagyon jó lett, ahogy az előzetes YouTube videókban mondták. Az autók súlykezelése a legjobb. Például nagy sebességnél megnyomom a féket, úgy bukik előre az autó, hogy rendesen érezni és nem csak simán bemész a kanyarba mindenféle gond nélkül, mint eddig. Érezni, hogy a gépszörnyet meg kell tudni állítani. Új-Zéland-on hiába megyek neki az oldalsó alacsony sziklafalnak, nem repülök el sehova. Nagyszerű. A fizika természetesen egy játékban sem tökéletes, de ezek jó lépések afelé. Ha kijavítják a kerékválasztási hibát és az FFB-t, akkor ez egy nagyon jó játék lesz és megér minden Ft-ot. Jöhetnek a DLC-k.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sántha Lajos #439 üzenetére
"a DLC autókra és a seasson 1-2 pályákra gondolok"
Igen, ezeket mind tartalmazza, de oda is van írva a leírásba
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Sántha Lajos #441 üzenetére
Ezért nem érdemes fórumot olvasgatni sok dologról, mikor a hivatalos oldalakon is oda vannak írva ezek az információk és ott biztosan helyesek. A Playstation Store-ba is ki van írva, hogy mit tartalmaz a Deluxe.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Érdekesség. A Camera shake beállításról kiderült, hogy akkor a legkevesebb a rázkódás, ha maximumra tesszük
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz #78687232 #460 üzenetére
Mi nem az igazi? Logitech profilerbe állíts be 900, de inkább talán 540 fokot, a játékban kalibráltasd a kormányt a kormány nevén állva az F2-t megnyomva. Játékban soft lock On. Steering deadzone 0, brake / throttle deadzone 5, saturation 100 és linearity 0 mindenhol. FFB pedig jelenleg javítás alatt van. Az input beállításoknál a második fülön pedig tudod tesztelni, hogy minden oké-e. Ha a pedálokat teljesen benyomod, akkor 100% lesz-e a fék és a gáz, ha kicsit nyomod, akkor 5% stb. Ha a kormányt teljesen elfordítod jobbra, akkor 100%-on lesz-e a jobbra kormányzás.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Várhatóan szerdán javítás. Ami biztos a sok dolog közül, hogy kevesebb éjszakai és esős versenyt kapunk bajnokságokban, mert túl sok van belőle, de FFB még nem lesz. 1 hét múlva meg jön Monte Carlo
Hi all,
Just wanted to pop in and say hello after taking a week off - I'm now back in the office for aaaaaages, although we do have a few people out at GDC at the moment! Just on some of the discussions I've seen: we'll be patching the game hopefully Wednesday (subject to approvals and everything going smoothly). When that's all locked in, you'll get the full patch notes. We've addressed a lot of the stuff you've been asking for... the FFB is with our handling team, so no changes on that front - but we've managed to squeeze a lot in for this patch. I'll have specifics for you when it's all confirmed, but please rest assured that we're on it.
Cheers,
Christina[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Monte carlo nehezebb, mint az 1-ben volt
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz bulikavagyok #513 üzenetére
Valószínűleg nekem más a vezetési stílusom, azért nehezebb, mert több dolog nem működik már, ahogy az 1-ben. Dirt Rally-ban, ha megcsúsztál és leváltottál majd padlógázt nyomtál bármilyen kanyarból ki tudtad vágni magad. Itt nem.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nekem az a bajom, hogy túl nagy a kontraszt, legalábbis az 1-hez képest jóval sötétebb és jóval világosabb dolgok vannak a képernyőn. Erre panaszkodnak sokan a külföldi fórumokon is. Csak a fényerőt vedd feljebb szerintem, illetve a játék mappájában a beállítások között az xml fájlban van egy hdr effect beállítás, ami max-on van a lehető legnagyobb kontraszt miatt, tehát azt ha kisebbre állítod, akkor jobban látod a dolgokat, hasonlóan az 1-hez.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Társasjáték topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- PlayStation 5
- HP notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen